Euh, dit is dus over een aantal dagen (stuk of 2) en Anandtecht gaat nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard, bijna 5x zoveel Naja stilwantsome komt ons versterken, welkom en moge er nog vele mijlpaaltjes sneuvelen Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Hmzzz Geintje is beetje :(
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
ow ?
is er een woord gelogen dan ( tiep vouten niet mee gerekend )
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Blij dat er weer stats zijn!!!!!
hm, diz nie liev, net eccp-109
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 70786
Darn, mijn computertje met D2OL accepteerd de telefoonmodem niet meer!! (?? waarom ?? ) kep nu vanalles geprobeerd maar hij geeft meldingen als dat ik de landeninstellingen naar USA moet zetten in dmv de trayicon maar daar staat ie al op. Ook heb ik geprobeerd gewoon een standaardmodem te installeren maar dat pikt ie ook niet...
Nu kan ik niets uppen en mijn queue begint leeg te geraken...
Nu kan ik niets uppen en mijn queue begint leeg te geraken...
Stuurprogramma's verwijderen via Configuratiescherm -> Software. PC opnieuw opstarten en drivers opnieuw installeren?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
jezus dit is toch niet leuk meer
Anoniem: 70786
Probleempje met de modem gefixed door een keer op de "standaard instellingen" knop te drukken. Wat er verder aan scheelde weet ik niet maar hij doet het dus ik blijf er niet te lang bij stil staan... daar maak ik een andere keer wel weer zorgen over
Pagina: 1