Chello compatible router topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.020 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Ik heb zelf 2 routers. Hebben allebei op Chello gedraait zonder problemen.

De eerste was een XRouter Pro MIH-130 van Xsense. Deze heb ik later vervangen door een Actiontec WiFi-Ready Router. Die laatste draait nog steeds bij mij thuis op Chello, met een tering-duur PC-kaartje erin voor WiFi. De Xsense draait bij mijn schoonouders, op een kabelaansluiting van Multikabel.

Allebei de routers draai(d)en op Chello vlekkeloos, enige nadeel aan die actiontec vind ik de prijs van het WiFi-kaartje om m draadloos te maken.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Mja zoals al eerder gezegt gebruikt chello:

A: verschillende manieren (per regio)

en B: mensen zonder moterola modem en een vast ip / of dhcp ip kunnen elke router gebruiken, der bestaan vast geen routers die dat niet kunnen.

Kort om welke router dan ook het werkt altijd ergens wel op een chello aansluiting, maar nooit perse op elke chello aansluiting.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Flash
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-05-2025

Flash

geen

Ik heb een Medion draadloze router type MD40900 met twee USB 2.0 LAN adapters volgens het 802.11g systeem.

met een Chello light abonnement en een Com21 modem en een pc onder winxp.

het probleem is dat de lan netwerkverbinding alsook de draadloze verbinding volgens de pc werken, lampjes op de router branden ook, het lukt me helaas op geen enkele manier om op internet te komen.

heeft iemand ervaring met dit modem ?

geen

• Virtugon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09-2025
Ik heb hier een Draytek Vigor 2200E router, en die werkte perfect, totdat ik een nieuwe modem kreeg (Thomson TCM 390), toen begon de DHCPC van de router raar te doen, en moest ik elke maandag de router resetten.
Maar nu werkt het gelukkig weer goed.

TIP:
Als je een Thomson TCM 390 modem een een 2200E hebt, open dan een telnet sessie naar de router en type:
code:
1
ip dhcpc option 1

Dan werkt de DHCPC ook goed met dit modem.

"A loaf that attempts to twist it's own fate is not a loaf at all, but is, in fact, a pretzel."

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10-2025
Ik heb al ruim 3 jaar een Linksys BEFSR11 ingebruik.
Werkt op zich er goed maar de laatste 2 maanden heb ik wat problemen met de DHCP. Dan moet ik de router powercyclen en dan werkt het gewoon weer.
Voor de rest een goed ding, je hebt alleen een extra switch/hub nodig als je er meer aan wil hangen :)

Moses

Verwijderd

Ik heb hulp nodig, ik wil binnenkort een andere computer aansluiten op de chello kabel.
Ik heb hiervoor een router nodig dus.. Ik weet totaal niks van routers af en vraag ik me af welke router op dit moment het beste kan kopen. Ik heb chello classic btw.

bvd

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Damn, das een ouwe koe :P

Je kan beter ff je vraag stellen in Chello vragen & problemen topic deel II :)

Maar als jij een broadband router koopt, dan zit het wel goed :)
Staat er vaak wel op wanneer je 'm koopt.

Wil je draadloos of niet?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Sorry een oude opgeschopt :| Moet ik daar de vraag opnieuw stellen? Ik zoek een goed merk.
En nee niet draadloos.
Pagina: 1 2 Laatste