Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.639 views sinds 30-01-2008

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

Anoniem: 80730 schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
mijn ht in aanbouw, luidsprekers moeten nog gebouwd worden en de beamer moet ook nog opgehangen worden, zal later wat meer pics posten.

[afbeelding]
Dat ziet er nice uit,.. meer pics plz 8)

Anoniem: 80730

jaja batterijen zijn aan het laaden, morgen ff .

Anoniem: 39051

mijn setje staat er zo ook in :) , eerst ff wat fotos schieten ;)

• Anoniem: 20096
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Communicator schreef op 11 March 2003 @ 20:45:
[...]

Dat had ik al gelezen in de handleiding, maar WAAR kun je dit laten doen en HOE weet je dat ze er zijn??? :?
Als je op de Yamaha site kijkt bij jou product (in dit geval de de Yamaha DSP-AZ2) en je klikt dan op Yamaha service dan kom je hier uit. Daar staat een kopje downloads en zal dus een eventuele update kunnen staan. Op dit moment zijn er alleen nog geen updates.

Anoniem: 563

Anoniem: 80730 schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
mijn ht in aanbouw, luidsprekers moeten nog gebouwd worden en de beamer moet ook nog opgehangen worden, zal later wat meer pics posten.

[afbeelding]
Is een breedbeeld tv + plasmascherm + beamer niet enigszins overdone?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
Anoniem: 563 schreef op 13 March 2003 @ 14:40:
[...]

Is een breedbeeld tv + plasmascherm + beamer niet enigszins overdone?
Idd... Kun je bij elk programma kiezen naar welk scherm je wilt gaan kijken :)

BTW vind ik het een beetje zonde om een gewone tv in je kamer neer te zetten als je een plasma hebt...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Anoniem: 13538

jasjenl schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
[...]
Hey Charles, ik zie dat jij dezelfde tv als ik hebt, even een vraagje daarover: gebruik je toevallig RGB voor de verbinding tussen je dvd speler en je tv en heb jij ook dat als je dvd's die macrovision beveiligd zijn draait je bovenaan het beeld een lichte balk kunt waarnemen? Ik heb namelijk in mijn Loewe Xelos dit probleem (en het is een bij Loewe bekend probleem, waar ze echter weinig aan lijken te willen doen :().
Het schijnt ook aan het chassis type te liggen dat je in je tv hebt (de mijne heeft een Q2400 chassis dacht ik, kun je via info menu opvragen).
Idd ik heb een Q2400 chassis software versie 5.1 en ik heb mijn Dvd aangesloten via de S-VHS aansluiting ,kan alleen dit of composiet uit gebruiken .
Met mijn vorige spelers had ik daar geen last van ( niet dat ik weet iig )

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 15:15

jasjenl

Liab A Tymo

Anoniem: 13538 schreef op 13 March 2003 @ 23:52:
[...]Idd ik heb een Q2400 chassis software versie 5.1 en ik heb mijn Dvd aangesloten via de S-VHS aansluiting ,kan alleen dit of composiet uit gebruiken .
Met mijn vorige spelers had ik daar geen last van ( niet dat ik weet iig )
Hm, jammer dat je geen rgb kunt gebruiken (hoezo eigenlijk niet?). Wat voor spelers heb je hiervoor gehad? Ik heb momenteel een Pioneer 444 en daar heb ik macrovision uit moeten laten halen om dit probleem op te lossen. Wil binnenkort echter een nieuwe speler kopen en aangezien dat waarschijnlijk een Sony wordt waar macrovision niet uit verwijderd kan worden, voorzie ik problemen..

Anoniem: 26274

Yohan schreef op 13 March 2003 @ 14:45:
[...]

Idd... Kun je bij elk programma kiezen naar welk scherm je wilt gaan kijken :)

BTW vind ik het een beetje zonde om een gewone tv in je kamer neer te zetten als je een plasma hebt...
Misschien staat hij daar tijdelijk ofzo, misschien istie net vervangen door die tft, you never know

idd, heb de vissekom tijdelijk nog beneden staan en gaat te zijner tijd naar boven maar is nogal zwaar om hem alleen omhoog te tillen, de beamer is alleen nodig als ik een heftige film wil kijken, de plasma is voor normaal gebruik ....

Anoniem: 13538

jasjenl schreef op 13 March 2003 @ 23:57:
[...]
Hm, jammer dat je geen rgb kunt gebruiken (hoezo eigenlijk niet?). Wat voor spelers heb je hiervoor gehad? Ik heb momenteel een Pioneer 444 en daar heb ik macrovision uit moeten laten halen om dit probleem op te lossen. Wil binnenkort echter een nieuwe speler kopen en aangezien dat waarschijnlijk een Sony wordt waar macrovision niet uit verwijderd kan worden, voorzie ik problemen..
Er zit geen scart op mijn spelertje ( zie foto )
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dvd%20back.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dvd%20a%202.jpg
Deze speler is gemaakt voor tv's die dezefde componentingangen als de uitgangen v/d speler ( ik geloof somige plasmaschermen net als de dvi en de tftschermpjes ,denk ik )

De spelers die ik allemaal gehad heb :
1e Dvdtje in mijn computertje ( Pioneer/Aopen 1040 Hollywood + kaartje ) Leuk experiment maar omsla8tig .
2e Thompson (regiovrij typenr. weet ik niet meer ) Goede verhalen over gehoord maar niks anders dan problemen !
3e Hiteker BI 600 ( regiovrij ,mp3etc. ) Dijk van een speler slikt alles goede koop !
4e Denon Dvd800 (regio 2 ) goede speler mooier beeld dan de 3e ,beschadigde cd's /dvd's geen probleem .
5e Marantz 4200 ( regiovrij en mp3 etc.) Ook een dijk van een speler slikt ook alles maar die Denon geeft strakker beeld .
6e en huidige speler Rotel Rdv995 ( regiovrij ,geen Mp3's) Heel mooi spelertje mooi loopwerk ,mooie ondertitels strak beeld maar heeft soms moeite met beschadigde media.

Mijn Loewe heb ik gekocht toen ik die Hiteker had en ik ben zeeer te spreken over het beeld .
Ik had daarvoor ook een breedbeeld maar die gaf minder strak beeld dan de Loewe ( Philips 100hz en dat beeld vond ik toen ook strak )
Maar ik heb geen problemen so far . :)

Anoniem: 80544

Groot, groter, grootst :) Jullie zijn lekker bezig !

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Deze speler is gemaakt voor tv's die dezefde componentingangen als de uitgangen v/d speler ( ik geloof somige plasmaschermen net als de dvi en de tftschermpjes ,denk ik )
Ook steeds meer TVs (van Toshiba, JVC en Panasonic) hebben het, zeker iets om mee te nemen in je beslissing als je een nieuwe TV koopt. Het ziet er op mijn TV (JVC HV32D25) in elk geval veel beter uit dan over RGB SCART.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Scarp
  • Niet online
Component ingang is in Amerika heel normaal. Scart hebben ze daar niet eens.
Is ook in principe weer ietsje beter dan RGB, maar goed, wordt nog mondjesmaat bij tv ondersteunt, maar wel veel bij projectoren.

• yohan
Anoniem: 26274 schreef op 14 maart 2003 @ 00:01:
[...]

Misschien staat hij daar tijdelijk ofzo, misschien istie net vervangen door die tft, you never know
Hoho... tft is wel ff wat anders dan plasma. Ik heb nog nooit een plasmascherm met dode pixels gezien! :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• twopack
  • Laatst online: 24-05 14:24
s_roubos schreef op 14 maart 2003 @ 16:37:
[...]

Ook steeds meer TVs (van Toshiba, JVC en Panasonic) hebben het, zeker iets om mee te nemen in je beslissing als je een nieuwe TV koopt. Het ziet er op mijn TV (JVC HV32D25) in elk geval veel beter uit dan over RGB SCART.
Heeft het dan misschien nut om mijn DVD speler via de component uitgangen en een component-to-scart-kabel aan te sluiten, of bestaat dat niet??

specs

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:55
Dat bestaat wel, maar dan moet alsnog de tv component ondersteunen.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 10:40

Mad_Demon

de dokter

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Scarp
  • Niet online
twopack schreef op 14 March 2003 @ 17:48:
[...]
Heeft het dan misschien nut om mijn DVD speler via de component uitgangen en een component-to-scart-kabel aan te sluiten, of bestaat dat niet??
Component is een ander signaal dan svideo/composiet/rgb, namelijk yuv ... als je tv dit als input support via scart dan werkt het wel, maar ik betwijfel of dat er is. Nagenoeg gewoon via 3 losse tulp kabels.
Progressive scan dvd's geven vaak alleen dat signaal uit via component overigens. Of een tv met een progressive signaal omkan gaan is vaak ook nog maar de vraag, vaak wordt "progressive" gebruikt bij tv's voor iets anders dan waar ze bij dvd's voor staan.

• blue eyes
bestaat wel, maar komt erg weinig voor, en dat zijn vaak tv die voor meer dan een gemiddeld maandsalaris kosten ;)

• Dr. Strangelove
bestaat wel, maar komt erg weinig voor, en dat zijn vaak tv die voor meer dan een gemiddeld maandsalaris kosten
Hangt af van je maandsalaris ;) Ik heb er een staan, die is best redelijk geprijsd voor een 32 inch TV. En reken maar dat PS loont op een 32 inch set, zeker niet alleen voor grote displays.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik vind deze kamer (van BezurK, de topic-starter) zóóóóóó VET!

http://www.xs4all.nl/~kleters/ht/DVC00062.JPG

Omg, zelfs zonder thuisbios lijkt het me een genot om daar een biertje te drinken onder het genot van een potje poker _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.

• Scarp
  • Niet online
s_roubos schreef op 15 March 2003 @ 00:02:
[...]

Hangt af van je maandsalaris ;) Ik heb er een staan, die is best redelijk geprijsd voor een 32 inch TV. En reken maar dat PS loont op een 32 inch set, zeker niet alleen voor grote displays.
Die JVC van jou is inderdaad redelijk geprijst. Ik zal eens ff een maandje geen hypotheek en eten enzo betalen, dan kan ik hem ook kopen :P

• 4POX
  • Laatst online: 26-05 19:49

4POX

Everybody is wired

Eijkb schreef op 15 maart 2003 @ 00:08:
Ik vind deze kamer (van BezurK, de topic-starter) zóóóóóó VET!

[afbeelding]

Omg, zelfs zonder thuisbios lijkt het me een genot om daar een biertje te drinken onder het genot van een potje poker _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Precies.. Het lijkt net een noorse boshut. Die hoog in het hoge koude noorden staat. En je zit dan binnen met ze allen te risken met op de achtergrond een dvd draaien van "The Doors" :P

(nou achtergrond, Als je jim 2 meter breed in de hoek van de kamer zit 8) 8) )

AKA Rinkel weblog

• Dr. Strangelove
Ik vind het meer een piratenhol. Een paar kisten met nep juwelen neerzetten, ff een DVDtje van die nieuwe Johnny Depp film 'Pirates of the Caribbean' die deze zomer uitkomt aanzetten, een paar flessen rum op tafel en hey presto :)

• Scarp
  • Niet online
Is dat niet een huiskamer die verbouwt is met het tv programma "In holland staat een huis" met Martijn Krabbe??? Daar werd een keer een huiskamer naar een western saloon omgebouwd ...

Anoniem: 12117

-]Stellarc[- schreef op 10 maart 2003 @ 21:48:
[...]

Dit ziet eruit als een droom :p

Ik wordt helemaal gek van al die kabels bij mij het is 1 grote spagettie door men hele huis :(
Thnx.

Ik heb de kabel problematiek zo aangepakt :

http://people.zeelandnet.nl/mreijke/pics/kabels1.jpg

http://people.zeelandnet.nl/mreijke/pics/kabels2.jpg

Een kabelgoot van de gamma en stukjes klitteband.
(Die vage kabel die teruggaat is van me subwoofer. Daar moek nogges een kortere voor kopen.)

Sja vlak achter mijn hifi set is het nog steeds een zootje maar daar zie je normaal gesproken niet veel van.

• blue eyes
ik zou iig je stroom kabels niet bij de andere kabels leggen, geeft verstoringen.

Yohan schreef op 14 maart 2003 @ 17:00:
[...]

Hoho... tft is wel ff wat anders dan plasma. Ik heb nog nooit een plasmascherm met dode pixels gezien! :)
Hoe weet je zo zeker dat dat schermpje van de foto een plasma is dan?

• blue eyes
Scarp schreef op 14 March 2003 @ 16:39:
Component ingang is in Amerika heel normaal. Scart hebben ze daar niet eens.
Is ook in principe weer ietsje beter dan RGB, maar goed, wordt nog mondjesmaat bij tv ondersteunt, maar wel veel bij projectoren.
SCART is typisch iets van Europa, het heet dan ook wel euroconnector. Het is niet van "hebben ze niet eens", maar meer we hebben verschillende standaards. Component lijkt idd wel al meer te intregeren in Europa, maar vooralsnog op de duurdere apparaten.

Component / RGB die moet je met elkaar vergelijken, alhoewel component iets beter lijkt te zijn. Daarna komt S-video (svhs) en als laatste composiet (het kabeltje met de gele plug).

• Anoniem: 1943
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heel leuk topic. Er zitten veel handige tips en mooie pics tussen.
Jammer genoeg heb ik geen digitale camera dus maar even zo :

Receiver : Denon 3802
http://www.denon.de/bilder/av/receiver/avr3802kgross.jpg
Speakers van Tannoy :
Front : Tannoy R3
http://www.tannoy.com/images/ACF7F8.jpg
Midden : Tannoy RC
http://www.tannoy.com/images/ACF804.jpg
Rear : Tannoy R1
http://www.tannoy.com/images/R1_grille_off_small.jpg

DVD speler :
Philips DVD 720
verbonden via Coax.
Speaker kabel : Van den Hul m.c. CS 122 Hybrid

De TV is een Philips 28PW9525 met een scart kabel waarover het RGB signaal loopt.
Tip: mocht je een soortgelijke tv hebben selecteer dan digitale ingang op die scart ingang. Met een RGB over scart signaal heb je echt perfect beeld.

• Scarp
  • Niet online
Blue Eyes schreef op 15 maart 2003 @ 12:32:
[...]
SCART is typisch iets van Europa, het heet dan ook wel euroconnector. Het is niet van "hebben ze niet eens", maar meer we hebben verschillende standaards. Component lijkt idd wel al meer te intregeren in Europa, maar vooralsnog op de duurdere apparaten.

Component / RGB die moet je met elkaar vergelijken, alhoewel component iets beter lijkt te zijn. Daarna komt S-video (svhs) en als laatste composiet (het kabeltje met de gele plug).
"hebben ze niet eens" ... ik bedoelde het anders te zeggen. Ze hebben dat daar gewoon niet omdat het een europeese standaard is inderdaad. Waarom het overal nou weer anders moet ... het is me een raadsel :|

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik heb zelf geen HT, maar ben wel gek op goede kwaliteit muziek. Het valt me op dat ik hier geen (ik heb niet alle posts gelezen) speakers van Elac tegenkom. Dat zijn toch ook erg goede speakers ?

http://www.elac.de/en/products/4pi/pro/spirit.jpg
http://www.elac.de/en/products/4pi/pro/dolce.jpg
http://www.elac.de/en/products/three/pro/cl330jet.jpg

[Voor 22% gewijzigd door seq_uence op 15-03-2003 18:53]

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Anoniem: 13426
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 12117 schreef op 15 March 2003 @ 10:36:
[...]
Ik heb de kabel problematiek zo aangepakt :

<knip>
Ik heb hier alle kabels in buizen liggen die normaal in de tuin gebruikt worden. Bij de gamma en de praxis gehaald, niet echt goedkoop maar wel precies wat ik nodig heb. Zelfs tot aan de connectors van de speaker heb ik het gebruikt, want met knaagdieren in huis is niets veilig :) Maar het is ook een stuk handiger als alles weggestoken is, met schoonmaken bv.

Zal eens pics posten als ik terug een digicam te leen heb.

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik heb 4 Tannoy speakers, 2 grote en 2 kleine...plus een Tannoy center speaker op de Tv{duh}, een Marantz SR4200 Receiver
Een PS2{waar ik ook Dvd's over check}en een simpel Sony cd playertje } je zal wel denken wat staan die kleine tannoys vreemd, vind ik dus ook...maar ja...ik heb niet echt veel ruimte om ze op een perfecte plek te zetten, oh ja..en natuurlijk de Thomson 28WX410S Widescreen {ff patsen ;)} 70 Cm, 100Hz intelligent Mastering, Real-flatscreen.

http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cplaystation2%5C355%5Clarge%5CDCP%5F0711%5Fcopy%2Ejpg&widthvar=800

http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cplaystation2%5C355%5Clarge%5CDCP%5F0712%5Fcopy%2Ejpg&widthvar=800

http://www.gamescreenshots.com/sendbinary.asp?path=e%3A%5Cimages%5Cplaystation2%5C355%5Clarge%5CDCP%5F0714%5Fcopy%2Ejpg&widthvar=800

Toen ik deze Tv nog niet had {ik had eerst normale Sharp tv}
dacht ik dat ik al kon zeggen, ik heb een soort eigen mini-home cinema,maareh nee ..dat was WRONG..maar nu echt wel...zo fuckin' relaxed om een Dvd te kijken nu, top geluid met
prachtbeeld , licht uit...OE OE!!!! B)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 23:09

Mary Wana

keyboard nut

devilsnight schreef op 15 March 2003 @ 19:45:
Ik heb 4 Tannoy speakers, 2 grote en 2 kleine...plus een Tannoy center speaker op de Tv{duh}, een Marantz SR4200 Receiver
Een PS2{waar ik ook Dvd's over check}en een simpel Sony cd playertje } je zal wel denken wat staan die kleine tannoys vreemd, vind ik dus ook...maar ja...ik heb niet echt veel ruimte om ze op een perfecte plek te zetten, oh ja..en natuurlijk de Thomson 28WX410S Widescreen {ff patsen ;)} 70 Cm, 100Hz intelligent Mastering, Real-flatscreen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Toen ik deze Tv nog niet had {ik had eerst normale Sharp tv}
dacht ik dat ik al kon zeggen, ik heb een soort eigen mini-home cinema,maareh nee ..dat was WRONG..maar nu echt wel...zo fuckin' relaxed om een Dvd te kijken nu, top geluid met
prachtbeeld , licht uit...OE OE!!!! B)
hoezo overkill voor zo een ruimte :D wel leuke stuffies verder :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• yohan
Anoniem: 26274 schreef op 15 maart 2003 @ 12:32:
[...]

Hoe weet je zo zeker dat dat schermpje van de foto een plasma is dan?
Daar ging ik in mijn naïviteit maar vanuit. :) Neej maar dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Misschien kan de poster hier op reageren.

• blue eyes
hee, sequence: die bovenste elac is heel erg gaaf! Ik weet hem nog wel voor je staan, tweedenhands te koop in Lelystad bij organized electronics, 4500 euro geloof ik, maar dat laatste weet ik niet zeker.

ja is een plasma en geen tft scherm(pje) btw, ziehier de closeup......http://members.home.nl/xray-alpha/foto/Dsc0024.jpg en dit is wat stoffige zooi http://members.home.nl/xray-alpha/foto/dsc0025.jpg

• yohan
Anoniem: 80730 schreef op 15 March 2003 @ 22:43:
ja is een plasma en geen tft scherm(pje) btw, ziehier de closeup......[afbeelding] en dit is wat stoffige zooi [afbeelding]
Zucht... :9~

Can only dream about this :)

• ernst
  • Laatst online: 23-05 15:19
Anoniem: 80730 schreef op 15 March 2003 @ 22:43:
ja is een plasma en geen tft scherm(pje) btw, ziehier de closeup......[afbeelding] en dit is wat stoffige zooi [afbeelding]
lijkt mij omgekeerde wereld
Volgens mij heeft geluid een hogere prioriteit dan beeld toch ?
dus eerst een dikke versterker en dan eventueel nog een plasma schermpje....
lijkt mij ;)
Des al wel te plus ziet het er wel erg strak uit :)

[Voor 5% gewijzigd door ernst op 15-03-2003 23:34]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Anoniem: 25556
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
[edit] nev mind verkeerd gelezen

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 25556 op 15-03-2003 23:40]

mwahh is ie niet "dik" genoeg dan , klinkt best aardig....

• yohan
ernst schreef op 15 March 2003 @ 23:33:
:?

Dát lijkt MIJ dus de omgekeerde wereld.

Dit topic gaat over Home-CINEMA'S. Laten we eens zien wat VanDale daar van zegt :)
ci·ne·ma (de ~ (m.))

1 bioscoop
2 [g.mv.] filmkunst
Oftewel hij verwijst naar bioscoop:
bi·os·´coop (de ~ (m.))

1 theater waar filmvoorstellingen gegeven worden => bios
En om et af te maken :P :
film (de ~ (m.))

3 reeks filmopnamen die bewegend beeld vormen => rolprent, het witte doek
4 filmvoorstelling in een bioscoop
Oftewel HomeCinema's is all about BEELD. Hoewel we geluid zeker niet mogen wegpoetsen :Y)

• Niet online
ernst schreef op 15 maart 2003 @ 23:33:
[...]

lijkt mij ;)
Heb jij eigenlijk een 800, afgaande op je icoon ?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Mag je nog een beamer hebben en een plasma en een what ever .. als je geluid uit 2 tvboxen moet komen zal je niet veel cinema gevoel hebben ..
Ik heb meer cinemagevoel met een goede gewone tv + eel goeie sound dan met een beamer + geen goeie sound..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13426 schreef op 15 maart 2003 @ 23:55:
[...]

Heb jij eigenlijk een 800, afgaande op je icoon ?
Yeah right!

Niet iedereen bezit hetgeen dat in zijn icoon staat. Die van mij is ook niet mijn vriendin. Er zijn maar heeeeeeeeeeel weinig mensen hier op GoT die zo'n 800 kunnen betalen zonder een jaar lang te vasten en dergelijke. Bovendien staat in zijn profiel dat ie scholier is, dusss.......

• Dr. Strangelove
Psies, ik ben ook geen kannibaal IRL. Opluchting, of niet ;)

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

s_roubos schreef op 16 maart 2003 @ 00:10:
Gelukkig maar! Kan ik met een gerust hart eens naar een Tweaker-meeting gaan. Alhoewel...........

Ik zag net nog iets staan op hifi.nl
Leuk voor sommige mensen misschien:

http://www.hifi.nl/gfx/sony_TADA9000ES_10maart2003.jpg

• Niet online
zimbab schreef op 16 March 2003 @ 00:07:
[...]

Yeah right!

Niet iedereen bezit hetgeen dat in zijn icoon staat. Die van mij is ook niet mijn vriendin. Er zijn maar heeeeeeeeeeel weinig mensen hier op GoT die zo'n 800 kunnen betalen zonder een jaar lang te vasten en dergelijke. Bovendien staat in zijn profiel dat ie scholier is, dusss.......
t' Zou niet de eerste keer hier zijn dat een 16-jarige hier op GoT komt beweren dat hij een speaker uit de 800 range heeft ;)

Maar dat was dus niet mijn bedoeling met die vraag, was gewoon interesse. Je ziet niet vaak iemand met speakers van 9000 euro het stuk voorbijkomen op dit forum.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13426 schreef op 16 maart 2003 @ 00:26:
[...]

t' Zou niet de eerste keer hier zijn dat een 16-jarige hier op GoT komt beweren dat hij een speaker uit de 800 range heeft ;)

Maar dat was dus niet mijn bedoeling met die vraag, was gewoon interesse. Je ziet niet vaak iemand met speakers van 9000 euro het stuk voorbijkomen op dit forum.
Das waar. Hij had ons dan ook wel ff uit kunnen nodigen om te komen luisteren.....jummie! :Y)

TomSwinnen schreef op 15 March 2003 @ 23:55:
Mag je nog een beamer hebben en een plasma en een what ever .. als je geluid uit 2 tvboxen moet komen zal je niet veel cinema gevoel hebben ..
Ik heb meer cinemagevoel met een goede gewone tv + eel goeie sound dan met een beamer + geen goeie sound..
gaaat dit over mij, waarschijnlijk wel omdat ik verder niemand hier gezien heb met een plasma.... wat bedoel je met geluid uit de tv boxen, heb een prima 5.1 setje staan hoor maar ben dus alles aan het veranderen dus er komen ook andere speakers te hangen, de vorige waren nogal groot en staan niet bij het schermpje vandaar dat ik alleen mn center heb aangesloten en de 2 rears... en in die plasma zitten geen speakers dus moet toch iets..

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Wat dacht je van final? Staat wel goed bij je plasma.

http://www.final.nl/img/catalog/100_thumb.jpg

ff een beter plaatje:

http://www.stereoaddict.com/images/products/speakers/final/Final02HomeTheater_400.jpg

[Voor 36% gewijzigd door zimbab op 16-03-2003 00:56]

[quote]zimbab schreef op 16 March 2003 @ 00:53:

mwahhh lijken teveel op die badkamerstraalkachels, nee heb een ontwerp geschetst en dat zit nu in mn kop dus die ga ik volgende week es in elkaar flansen.. th@nx anyway

• -Sander-
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

ernst schreef op 15 maart 2003 @ 23:33:
[...]

lijkt mij ;)
Hallo, dan ken jij de Sony lijn niet !!!
ES staat voor Extremly High Standard de toplijn van Sony. En zijn zeer prijzig. Dit zijn echt super fijne componenten!!!.

Dusseh, eerst ff goed oriënteren voordat je zomaar wat afkraakt!!!.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 80730 schreef op 16 March 2003 @ 00:42:
[...]

gaaat dit over mij, waarschijnlijk wel omdat ik verder niemand hier gezien heb met een plasma.... wat bedoel je met geluid uit de tv boxen, heb een prima 5.1 setje staan hoor maar ben dus alles aan het veranderen dus er komen ook andere speakers te hangen, de vorige waren nogal groot en staan niet bij het schermpje vandaar dat ik alleen mn center heb aangesloten en de 2 rears... en in die plasma zitten geen speakers dus moet toch iets..
Was gewoon een veralgemening hoor ,niets persoonlijk ;)
was eigenlijk op de uitspraak dat beeld belangrijker is als geluid bij cinemagevoel ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Heb die set pas nog gehoord in de Final-demo van de audioforum clubdag..
lees alles erover @ www.audioforum.be
Ik vond het niet indrukwekkend , en zeker niet voor de prijs ( ca 13.000 € voor de 5.1 set ) ... mooi zijn ze natuurlijk wel , maar echt voor film/hardere muziek zou ik zo niet direct aanraden .. voor de klassieke/lichte muziekfreak , direct aan te raden als je het geld hebt ..

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

TomSwinnen schreef op 16 maart 2003 @ 01:52:
[...]

Heb die set pas nog gehoord in de Final-demo van de audioforum clubdag..
lees alles erover @ www.audioforum.be
Ik vond het niet indrukwekkend , en zeker niet voor de prijs ( ca 13.000 € voor de 5.1 set ) ... mooi zijn ze natuurlijk wel , maar echt voor film/hardere muziek zou ik zo niet direct aanraden .. voor de klassieke/lichte muziekfreak , direct aan te raden als je het geld hebt ..
Ik zou het niet weten. Ik heb een stuk of 5 keer Final's gehoord, maar dat waren allemaal de 'hifi'-Finals. Tweemaal de 1.4 gehoord, tweemaal de 0.4 en eenmaal de 0.3 En die dingen kunnen echt wel wat (0.4 en 0.3 zijn hybride) maar deze serie weet ik niet. Maar als ik echt rijk zou zijn zou ik toch twee van die Final fronts (+sub) nemen voor in de woonkamer naast de Plasma/LCD. En dan zou ik wel een dedicated kamer hebben voor de echte hifi en home-cinema spullen. :)

Anoniem: 80730 schreef op 15 maart 2003 @ 22:43:
Hoeveel cm doorsnede heeft dat plasma schermpje van jou?

• blue eyes
verwijderd, dubbelpost door problemen met chello

[Voor 80% gewijzigd door blue eyes op 16-03-2003 13:42]

• blue eyes
als we in guldens praten wil ik wel meedoen, euro's zijn er idd niet veel, sterker nog, die heb ik nog niet gezien hier, afgezien van een plaatje in een icoon.

Anoniem: 26274 schreef op 16 maart 2003 @ 09:56:
[...]

Hoeveel cm doorsnede heeft dat plasma schermpje van jou?
107 diagonaal, is de pfm-42b2e

Anoniem: 7897

Ik heb net een JVC breedbeeld gekocht maar heb er wat problemen mee zouden jullie even willen kijken ? Breedbeeld , beeld loopt langzaam ?

Anoniem: 35417

s_roubos schreef op 16 March 2003 @ 00:10:
Niet? Hmm, ik stelde me al helemaal zo'n vent voor bij "s_roubos" ;)
Anoniem: 13426 schreef op 16 March 2003 @ 00:26:
Ff reageren :P Ik heb de speakers overwogen, als 15-jarige. Denk wel dat er 16-jarigen zijn die die speakers hebben hoor :) (Ik heb het dus over de N805)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35417 op 17-03-2003 14:45]

• weeraanmelden
  • Laatst online: 11-01 20:08

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Anoniem: 35417 schreef op 17 maart 2003 @ 14:38:
[...]

[...]

Ff reageren :P Ik heb de speakers overwogen, als 15-jarige. Denk wel dat er 16-jarigen zijn die die speakers hebben hoor :) (Ik heb het dus over de N805)
Ik hoor de laatste tijd veel over omgevallen vrachtwagens, dus het zou me niets verbazen :*)

weeraanmelden schreef op 25 maart 2003 @ 18:04:
[...]

Ik hoor de laatste tijd veel over omgevallen vrachtwagens, dus het zou me niets verbazen :*)
Mja, die dingen komen niet met vrachtwagenladingen tegelijk aan hoor. Goed idee om dit topic weer eens nieuw leven in te blazen :)

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:42
zimbab schreef op 16 March 2003 @ 00:53:
Ja ESL speakers zijn echt kewl. Ze geven een veel duidelijker en transparant beeld weer. Wat wel weer een nadeel is is dat ze veel stroom gebruiken, zeker voor een 5.1 weergave. Ook de prijs kan een nadeel zijn ;).

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07-2020
fisherman schreef op 25 March 2003 @ 18:27:
[...]

Ja ESL speakers zijn echt kewl. Ze geven een veel duidelijker en transparant beeld weer. Wat wel weer een nadeel is is dat ze veel stroom gebruiken, zeker voor een 5.1 weergave. Ook de prijs kan een nadeel zijn ;).
Veel stroom gebruiken is bull, ze hebben stevige en stabiele versterkers nodig, ze trekken erg veel stof aan, ze hebben geen punch in het laag en je moet eens in de zoveel jaar de folie verwisselen, en veel hebben ook moeite met hard spelen.

Ondanks dit alles heb ik nog weinig gehoord wat aan de mooie doorzichtige midrange van zo'n electrostaat kon tippen!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 35417 schreef op 25 March 2003 @ 18:09:
[...]

Mja, die dingen komen niet met vrachtwagenladingen tegelijk aan hoor.
Hoe denk je dan dat ze aankomen? :?

Nooit van die B&W vrachtwagens gezien?

zimbab schreef op 25 March 2003 @ 18:50:
[...]

Hoe denk je dan dat ze aankomen? :?

Nooit van die B&W vrachtwagens gezien?
:D Nee joh. Die dingen gaan per pallet, en niet in een B&W vrachtwagen :D

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik weet niet of je dat nu serieus bedoelde, maar die B&W vrachtwagens bestaan wel hoor. Staan die dingen misschien niet helemaal volgeladen als ze naar de dealers rijden, maar dat komt omdat de dealer niet zulke aantallen kwijt kan binnen korte tijd. Vanaf Engeland (of de boot of de trein) naar B&W Nederland zullen ze vast wel afgeladen zijn.

[Voor 5% gewijzigd door zimbab op 25-03-2003 19:42]

• Dr. Strangelove
Ff hijacken zo'n ding :)

Moet je alleen niet zo stom zijn om de volgende dag hier een Nautilus 800 Sig 7.1 set te posten ;)

[Voor 71% gewijzigd door Dr. Strangelove op 25-03-2003 19:39]

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

s_roubos schreef op 25 maart 2003 @ 19:38:
Ff hijacken zo'n ding :)

Moet je alleen niet zo stom zijn om de volgende dag hier een Nautilus 800 Sig 7.1 set te posten ;)
Hehehe....laten we afspreken dat je mag komen luisteren wanneer je wil en dat jij niks zegt!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Anoniem: 35417 schreef op 17 March 2003 @ 14:38:
[...]

[...]

Ja, precies. (alleen geen vieze B&W's B) )

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 20:26
Zijn we helemaal uitgepraat hier?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 23:30
denk dat iedereen zijn spul wel heeft geshowed :P

• Anthrax|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Anthrax|IA

electronica op mijn site

een kleine update waaraan ik begonnen ben

een dhz scherm

http://users.skynet.be/HomeTheater/skermkader.jpg
Een plaatje van de bouw van het skerm.
Het kader is direct op de muur gevezen.

Mijn HT- site !

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Xanandu schreef op 25 March 2003 @ 19:43:
[...]
(alleen geen vieze B&W's B) )
wat moet je nou joh!! :( vechten?? :+

Ontwikkelaar van Gleamy

• yohan
* yohan vond deze site. Niet van mij (duh) maar wel erg cewl om te zien!

• Scarp
  • Niet online
*update* *update* *update*

Kleine upgrade gedaan aan m'n systeem. De Onkyo receiver die ik had beviel me niet voor hifi (wat toch meer dan 80% is van m'n luisteren), dus had ik daar een 2 kanaals Rotel amp bij gekocht. Dat beviel meer, dus ik dacht, dan maar helemaal naar Rotel.
Onkyo ingeruild en een Rotel pre-amp en Rotel 5 kanaals eindversterker erbij.

Versterking
Rotel RSP-1066, 7 kanaals surround pre-amp.
Rotel RMB-1075, 5 kanaals (120W @ 8 Ohm) eindversterker. Gebruikt voor 4 surrounds en center
Rotel RB-1070, 2 kanaals (120W @ 8Ohm) eindversterker. Gebruikt voor de 2 fronts.

Speakers
Front: 2x B&W 604S3
Side surround: 2x B&W 603S3
Rear surround: 2x B&W 601S3
Center: B&W LCR600S3
Subwoofer: B&W AWS650

Bronnen
Onkyo DV-SP800, DVD/SACD/DVD-Audio/CD/MP3 speler.
Onkyo CD Wisselaar.

Kabels
VLS 4mm^2 speaker kabel voor de fronts (bi-wired) + WBT banaanstekkers.
VLS 2.5mm^2 speaker kabel voor de rest (bi-wired) + WBT banaanstekkers.
Melody Harmony (met WBT plugs) digital coax.
Eichmann Six analoog kabel van pre-amp naar 2 kanaals amp.
VLS Blue Series voor multi-channel connectie van dvd naar pre-amp.
Qed Sqart AV41 (RGB video only) van dvd naar tv.

Qua kabels van pre-amp naar 5 kanaals versterker gebruik ik tijdelijk ff standaard kabeltjes, maar worden vervangen door MIT Terminator 2 kabels.

Nieuwe apparatuur:
http://members.chello.nl/r.o.janssen/newrack2.jpg
Meer foto's (nog niet geupdate, dus de onkyo amp staat er nog) op m'n website.

• Dr. Strangelove
Hoe zit het met de geruchten die ik hoor over die pre-amp van Rotel? Popping zo nu en dan, en bass management schijnt wat beperkt te zijn. Ik ben er wel in geinteresseerd, want het is de enige betaalbare processor op het moment.

Nice man, alleen jammer dat die ene rotel eind amp geen zilver plaatje heeft he :P

maar klinkt dit erg beter?

• Scarp
  • Niet online
Bassmanagement is met de laatste firmware versie opgelost (2.2.5).
Popping is bij sommige een probleem. Ik heb het nog maar 1x gehoord nadat ik de eindversterker uitdeed (de nieuwe 5 kanaals). Leeglopende condensator vermoed ik. Popping met de pre-amp heb ik niet gehoord, maar schijnt ook te liggen aan de instellingen. Rotel zelf was er naar aan het kijken. Kijk eens op club rotel voor meer info

Hij is inderdaad 1 van de weinige betaalbare surround processors. Rond de 1300 euro als je 'm via een niet officiele dealer koopt (maar die geeft wel gewoon garantie enzo). Officiele Rotel prijs is wat hoger.

Tja, die 2 kanaals amp had ik al eerder gekocht, heb toen de zwarte genomen. Is niet zo erg, kan tzt vervangen worden als ik wil (en geld weer heb).

En jah, het klinkt een stuk beter dan die Onkyo. Die Onkyo was ook een redelijk beestje hoor, en qua surround prima. Maar qua muziek een stuk minder. Maar goed, deze Rotel set is ook een stuk duurder samen dan die Onkyo, maar is z'n geld wel waard.

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
Scarp schreef op 29 March 2003 @ 07:08:
*update* *update* *update*

Kleine upgrade gedaan aan m'n systeem. De Onkyo receiver die ik had beviel me niet voor hifi (wat toch meer dan 80% is van m'n luisteren), dus had ik daar een 2 kanaals Rotel amp bij gekocht. Dat beviel meer, dus ik dacht, dan maar helemaal naar Rotel.
Onkyo ingeruild en een Rotel pre-amp en Rotel 5 kanaals eindversterker erbij.
hehe ik zie al een redelijke verslaving, voor je het weet gaat het de kant van gamtz op :D
Maareh erg :9~ spul!

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Scarp
  • Niet online
Nah, duurt nog wel wat jaren voordat ik op garmt z'n niveau ben qua apparatuur. Die is al heel wat jaartjes bezig. Maar goed, audio blijft een leuke hobby jah, maar wel duur :P

• blue eyes
Dan zal ik zoals beloofd (als de set compleet zou zijn) een foto plaatsen:

http://download.blue-eyes.nu/rotel/DSC01417.JPG

Later volgen wel wat betere foto's, onder andere van de kabels. Met name de MIT 330 series two zijn erg bruut om te zien!

Edit

Op verzoek van Mad_demon:

Apparatuur:

RCD 991ae cd speler
RDV 1080 dvd speler
RSP 1066 pre amp
RB 1070 power amp 2 kanaals
RT 1080 tuner
RMB 985 MKII power amp 5 kanaals

Speakers: JBl Ti1K center, TI5000 front, JBL XTI surrounds, rear
Subwoofer: Canton 25

http://download.blue-eyes.nu/stereo/ti-5000.JPG

http://download.blue-eyes.nu/stereo/ti-k1.JPG

Kabels:

dvd-a => pre amp: MIT terminator II
dvd => pre amp: Eichmann digital
cd => pre amp: MIT 330 Plus series II
VV => EV: een paar Eichmann SIX en 3 paar Eichmann Express One
DVD => TV: Oehlbach S-video naar SCART
Frontspeakers: Bi Wire Eichmann express
Center: Eichmann Express
Overig: standaard 4 mm2
Subwoofer => Pre amp: Monster 850
TV => Pre amp: vls interlink
Tuner => Pre amp: vls interlink

Toekomst:

- Alle boxen JBL TIK serie (dus rears als JBL Tik2)
- Alle bekabeling naar de power amps van MIT (bij voorkeur 330 shotgun)
- RB1090 poweramp
- Extra RB 1070 als mono voor de center, 5 kanaals verkopen.
- Indien volgend huis de ruimte heeft (heb net huis gekocht ;) ) een CRT beamer.

Tja, je moet wat te dromen overhouden. De wensen die opgenoemd zijn is een vele jaren plan. Wellicht veranderd dit nog eens, met name zie ik de speaker keuze nog wel veranderen.

[Voor 90% gewijzigd door blue eyes op 30-03-2003 14:44]

• Mad_Demon
  • Laatst online: 25-05 10:40

Mad_Demon

de dokter

^^^^^^^^
Jeuzus wat een bakken zeg :9~

Enige specs? :)
Of moet ik het topic door gaan spitten? ;)

[Voor 6% gewijzigd door Mad_Demon op 29-03-2003 22:00]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

oeh nice! :9

• Niet online
tbusquet schreef op 10 December 2002 @ 16:25:
Mijn HT staat nu volledig compleet in de eerste post van dit topic:

Home-theatre af ! incl. foto's
Wat zijn de afmetingen van je kamer :?

En het ziet er echt nice! uit hoor :)

• Lurge
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

hervaz schreef op 25 maart 2003 @ 18:47:
[...]

Veel stroom gebruiken is bull, ze hebben stevige en stabiele versterkers nodig, ze trekken erg veel stof aan, ze hebben geen punch in het laag en je moet eens in de zoveel jaar de folie verwisselen, en veel hebben ook moeite met hard spelen.

Ondanks dit alles heb ik nog weinig gehoord wat aan de mooie doorzichtige midrange van zo'n electrostaat kon tippen!
Dat ze niet hard kunnen ben ik het niet met je eens, ze kunnen flink blazen (ik heb ze gehoord in een bedrijfspand). Ze hebben inderdaad een flinke versterker nodig en ik denk dat degene op wie jij reageerde bedoelde dat de speakers zelf ook nog een voeding hebben die je op het lichtnet moet aansluiten (de central unit) dat hij dat bedoelde met veel stroomverbruik.
En over die folie dat is inmiddels al verholpen bij de Finals geloof ik. Volgens mij hebben ze daar al iets aan gedaan (niet zo lang geleden). :)

En wat je zei over het geluid, daar ben ik het helemaal mee eens :)

[Voor 7% gewijzigd door Lurge op 02-04-2003 12:26]

ActueleWind

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:55

dbzfan

Nee.

Wie gebruikt er bij z'n jvc televisie wel eens de optie: 16:9 met ondertitels? Ik snap het nu van deze optie nog niet helemaal :S

Anoniem: 38232

zo, zal mijn shit ff laten zien. Niet veel bijzonders hoor, op 1 ding na ,, 30Inch RGB.VGA Monitor, dat leverd behoorlijk geil beeld op bij DVD's en Divxjes!!! :9~

http://www.clanflex.com/images/general/mijn_shit.jpg

Owja de specs:

Sherwood RD-6106R
Eltax Liberty fronts
Eltax LR center
Infinity RS1 rears
Sony Triniton PGM-2950
En een JVC tv

• Niet online
Anoniem: 38232 schreef op 02 April 2003 @ 21:07:
zo, zal mijn shit ff laten zien. Niet veel bijzonders hoor, op 1 ding na ,, 30Inch RGB.VGA Monitor, dat leverd behoorlijk geil beeld op bij DVD's en Divxjes!!! :9~

[afbeelding]

Owja de specs:

Sherwood RD-6106R
Eltax Liberty fronts
Eltax LR center
Infinity RS1 rears
Sony Triniton PGM-2950
En een JVC tv
Weet jij toevalig hoe je in het servicemenu van je Sony komt :?
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar kom er niet in. Dat model van jou lijkt namelijk aardig op mijn tijdelijke Sony.

Anoniem: 38232

ehh nee sorry, ik kan niet eens meer in het normale control menu komen :-(
werkt niet meer ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zou nog een keertje een update plaatsen als ik mijn nieuwe speakers had.
Ik heb nu ongeveer een maandje mijn nieuwe B&W DM604's en 603's.
En dat bevalt me prima.

De rechterfront speaker DM604-S3
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/rightfront.jpg

De linkerfront speaker DM 604-S3
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/leftfront.jpg

De centerspeaker en overview
De center speaker is een Kef Q100C deze bevalt me nog prima.
Verder zie je nog als fronteffect speakers KEF Model 70s' staan
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/front.jpg

De linkerachter speaker DM603-S3
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/leftrear.jpg

De rechterachter speaker DM603-S3
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/rear.jpg

En als laatste de Sub een B&W AS-6
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/sub.jpg

Dit alles is aangesloten op mijn Yamaha DSP-A2
http://www.xs4all.nl/~tns07/got/setup.jpg

Als speaker kabel heb ik voor IXOS-6003 liggen en naar achter IXOS-6007.
Voor interconnect gebruik ik tevens IXOS kabels.
nl de IXOS 106 optix voor MD speler, DVD speler en interconnect tussen CD en MD.
En de IXOS 105 digital connect voor de CD speler.

Nu nog een grotere ruimte.....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Nu online

Verbal Kint

The man with the plan

Euhm.... Je koopt hifi spulletjes die je vervolgens ergens in een hoekje wegstopt of waar je allerlei andere dingen op stapelt? 8)7

Great minds think alike!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
"Met oog op de toekomst" noemen ze dat zeker :)
Mooi setje idd, maar ik zou je hifi spullen toch niet op je sub gaan zetten ivm trillingen...

Ik heb ook nog even wat pics online gezet van mn huidige setup, die nu bijna compleet is: http://melvin.narfum.be/pictures/index.php?dir=ht

front: B&W DM602 S3
center: B&W LCR60 S3
surround: B&W DM601 S3
receiver: Marantz SR6300
dvd: Pioneer DV-454-K

(die surrounds komen binnenkort hoger te staan, want nu staan ze veel te dichtbij en veel te laag)

Het laatste wat ik nog nodig heb is een sub, en dat wordt waarschijnlijk de B&W ASW 600. En misschien een Marantz 5-cd cd speler, want die Pioneer speler reageert nogal traag om als handige cd speler te fungeren.

[Voor 124% gewijzigd door Anoniem: 13426 op 06-04-2003 15:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Hoe kleiner mensen wonen, des te grotere speakers men wilt hebben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Tja je moet toch wat....
En idd kopen voor de toekomst.
Heb al wat speakers hier gehad. Van klein tot groot.
Maar ondanks dat niet alles tot zijn recht komt.
Klint de huidige setup toch het beste.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 00:15
Hier is dan mijn systeem *eindelijk* :P

We beginnen bovenaan in de kast, de receiver is een Sony STR-DE445: 5x60 watt aan 8 Ohm, heeft DTS en Dolby Digital 5.1.

Dan de Minidisc opnemer/afspeler Sony MDS-JE330.

Dan de CD-speler Sony CDP-XE530.

En als laatste de DVD-speler Sony DVP-S325 (een van de vroege DVD-spelers, maar speelt wel alles af zoals DVD+/-).

Foto's:

http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00253.JPG
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00249.JPG
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00256.JPG

Mn frontspeakers (zijn oudere speakers van DJ-mix mini-systeem) :
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00261.jpg

Mn centerspeaker (zat in mn oudere compleet pakket met mn oudere subwoofer):
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00262.jpg

Mn rear-speakers (zat in mn oudere compleet pakket met mn oudere subwoofer):
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00263.jpg

Dit is mn nieuwe Subwoofer dus, een Infinity HPS-250
http://www.netgangster-online.nl/Home_Cinema/DSC00258.JPG

Die oudere speakers kunnen heel goed mee met de rest, ookal kan/gaat die Infinity subwoofer harder dan de rest.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee