Dat ziet er nice uit,.. meer pics plzAnoniem: 80730 schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
mijn ht in aanbouw, luidsprekers moeten nog gebouwd worden en de beamer moet ook nog opgehangen worden, zal later wat meer pics posten.
[afbeelding]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat ziet er nice uit,.. meer pics plzAnoniem: 80730 schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
mijn ht in aanbouw, luidsprekers moeten nog gebouwd worden en de beamer moet ook nog opgehangen worden, zal later wat meer pics posten.
[afbeelding]
Als je op de Yamaha site kijkt bij jou product (in dit geval de de Yamaha DSP-AZ2) en je klikt dan op Yamaha service dan kom je hier uit. Daar staat een kopje downloads en zal dus een eventuele update kunnen staan. Op dit moment zijn er alleen nog geen updates.Communicator schreef op 11 March 2003 @ 20:45:
[...]
Dat had ik al gelezen in de handleiding, maar WAAR kun je dit laten doen en HOE weet je dat ze er zijn???
Anoniem: 563
Is een breedbeeld tv + plasmascherm + beamer niet enigszins overdone?Anoniem: 80730 schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
[afbeelding]
Idd... Kun je bij elk programma kiezen naar welk scherm je wilt gaan kijkenAnoniem: 563 schreef op 13 March 2003 @ 14:40:
[...]
Is een breedbeeld tv + plasmascherm + beamer niet enigszins overdone?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Anoniem: 13538
Idd ik heb een Q2400 chassis software versie 5.1 en ik heb mijn Dvd aangesloten via de S-VHS aansluiting ,kan alleen dit of composiet uit gebruiken .jasjenl schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
[...]
Hey Charles, ik zie dat jij dezelfde tv als ik hebt, even een vraagje daarover: gebruik je toevallig RGB voor de verbinding tussen je dvd speler en je tv en heb jij ook dat als je dvd's die macrovision beveiligd zijn draait je bovenaan het beeld een lichte balk kunt waarnemen? Ik heb namelijk in mijn Loewe Xelos dit probleem (en het is een bij Loewe bekend probleem, waar ze echter weinig aan lijken te willen doen).
Het schijnt ook aan het chassis type te liggen dat je in je tv hebt (de mijne heeft een Q2400 chassis dacht ik, kun je via info menu opvragen).
Hm, jammer dat je geen rgb kunt gebruiken (hoezo eigenlijk niet?). Wat voor spelers heb je hiervoor gehad? Ik heb momenteel een Pioneer 444 en daar heb ik macrovision uit moeten laten halen om dit probleem op te lossen. Wil binnenkort echter een nieuwe speler kopen en aangezien dat waarschijnlijk een Sony wordt waar macrovision niet uit verwijderd kan worden, voorzie ik problemen..Anoniem: 13538 schreef op 13 March 2003 @ 23:52:
[...]Idd ik heb een Q2400 chassis software versie 5.1 en ik heb mijn Dvd aangesloten via de S-VHS aansluiting ,kan alleen dit of composiet uit gebruiken .
Met mijn vorige spelers had ik daar geen last van ( niet dat ik weet iig )
Anoniem: 26274
Misschien staat hij daar tijdelijk ofzo, misschien istie net vervangen door die tft, you never knowYohan schreef op 13 March 2003 @ 14:45:
[...]
Idd... Kun je bij elk programma kiezen naar welk scherm je wilt gaan kijken
BTW vind ik het een beetje zonde om een gewone tv in je kamer neer te zetten als je een plasma hebt...
Anoniem: 80730
Anoniem: 13538
Er zit geen scart op mijn spelertje ( zie foto )jasjenl schreef op 13 March 2003 @ 23:57:
[...]
Hm, jammer dat je geen rgb kunt gebruiken (hoezo eigenlijk niet?). Wat voor spelers heb je hiervoor gehad? Ik heb momenteel een Pioneer 444 en daar heb ik macrovision uit moeten laten halen om dit probleem op te lossen. Wil binnenkort echter een nieuwe speler kopen en aangezien dat waarschijnlijk een Sony wordt waar macrovision niet uit verwijderd kan worden, voorzie ik problemen..
Ook steeds meer TVs (van Toshiba, JVC en Panasonic) hebben het, zeker iets om mee te nemen in je beslissing als je een nieuwe TV koopt. Het ziet er op mijn TV (JVC HV32D25) in elk geval veel beter uit dan over RGB SCART.Deze speler is gemaakt voor tv's die dezefde componentingangen als de uitgangen v/d speler ( ik geloof somige plasmaschermen net als de dvi en de tftschermpjes ,denk ik )
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hoho... tft is wel ff wat anders dan plasma. Ik heb nog nooit een plasmascherm met dode pixels gezien!Anoniem: 26274 schreef op 14 maart 2003 @ 00:01:
[...]
Misschien staat hij daar tijdelijk ofzo, misschien istie net vervangen door die tft, you never know
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Heeft het dan misschien nut om mijn DVD speler via de component uitgangen en een component-to-scart-kabel aan te sluiten, of bestaat dat niet??s_roubos schreef op 14 maart 2003 @ 16:37:
[...]
Ook steeds meer TVs (van Toshiba, JVC en Panasonic) hebben het, zeker iets om mee te nemen in je beslissing als je een nieuwe TV koopt. Het ziet er op mijn TV (JVC HV32D25) in elk geval veel beter uit dan over RGB SCART.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Component is een ander signaal dan svideo/composiet/rgb, namelijk yuv ... als je tv dit als input support via scart dan werkt het wel, maar ik betwijfel of dat er is. Nagenoeg gewoon via 3 losse tulp kabels.twopack schreef op 14 March 2003 @ 17:48:
[...]
Heeft het dan misschien nut om mijn DVD speler via de component uitgangen en een component-to-scart-kabel aan te sluiten, of bestaat dat niet??
Hangt af van je maandsalarisbestaat wel, maar komt erg weinig voor, en dat zijn vaak tv die voor meer dan een gemiddeld maandsalaris kosten
Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.
Die JVC van jou is inderdaad redelijk geprijst. Ik zal eens ff een maandje geen hypotheek en eten enzo betalen, dan kan ik hem ook kopens_roubos schreef op 15 March 2003 @ 00:02:
[...]
Hangt af van je maandsalarisIk heb er een staan, die is best redelijk geprijsd voor een 32 inch TV. En reken maar dat PS loont op een 32 inch set, zeker niet alleen voor grote displays.
Precies.. Het lijkt net een noorse boshut. Die hoog in het hoge koude noorden staat. En je zit dan binnen met ze allen te risken met op de achtergrond een dvd draaien van "The Doors"Eijkb schreef op 15 maart 2003 @ 00:08:
Ik vind deze kamer (van BezurK, de topic-starter) zóóóóóó VET!
[afbeelding]
Omg, zelfs zonder thuisbios lijkt het me een genot om daar een biertje te drinken onder het genot van een potje poker![]()
![]()
![]()
Anoniem: 12117
Thnx.-]Stellarc[- schreef op 10 maart 2003 @ 21:48:
[...]
Dit ziet eruit als een droom
Ik wordt helemaal gek van al die kabels bij mij het is 1 grote spagettie door men hele huis
Hoe weet je zo zeker dat dat schermpje van de foto een plasma is dan?Yohan schreef op 14 maart 2003 @ 17:00:
[...]
Hoho... tft is wel ff wat anders dan plasma. Ik heb nog nooit een plasmascherm met dode pixels gezien!
SCART is typisch iets van Europa, het heet dan ook wel euroconnector. Het is niet van "hebben ze niet eens", maar meer we hebben verschillende standaards. Component lijkt idd wel al meer te intregeren in Europa, maar vooralsnog op de duurdere apparaten.Scarp schreef op 14 March 2003 @ 16:39:
Component ingang is in Amerika heel normaal. Scart hebben ze daar niet eens.
Is ook in principe weer ietsje beter dan RGB, maar goed, wordt nog mondjesmaat bij tv ondersteunt, maar wel veel bij projectoren.
"hebben ze niet eens" ... ik bedoelde het anders te zeggen. Ze hebben dat daar gewoon niet omdat het een europeese standaard is inderdaad. Waarom het overal nou weer anders moet ... het is me een raadselBlue Eyes schreef op 15 maart 2003 @ 12:32:
[...]
SCART is typisch iets van Europa, het heet dan ook wel euroconnector. Het is niet van "hebben ze niet eens", maar meer we hebben verschillende standaards. Component lijkt idd wel al meer te intregeren in Europa, maar vooralsnog op de duurdere apparaten.
Component / RGB die moet je met elkaar vergelijken, alhoewel component iets beter lijkt te zijn. Daarna komt S-video (svhs) en als laatste composiet (het kabeltje met de gele plug).
[Voor 22% gewijzigd door seq_uence op 15-03-2003 18:53]
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Ik heb hier alle kabels in buizen liggen die normaal in de tuin gebruikt worden. Bij de gamma en de praxis gehaald, niet echt goedkoop maar wel precies wat ik nodig heb. Zelfs tot aan de connectors van de speaker heb ik het gebruikt, want met knaagdieren in huis is niets veiligAnoniem: 12117 schreef op 15 March 2003 @ 10:36:
[...]
Ik heb de kabel problematiek zo aangepakt :
<knip>
hoezo overkill voor zo een ruimtedevilsnight schreef op 15 March 2003 @ 19:45:
Ik heb 4 Tannoy speakers, 2 grote en 2 kleine...plus een Tannoy center speaker op de Tv{duh}, een Marantz SR4200 Receiver
Een PS2{waar ik ook Dvd's over check}en een simpel Sony cd playertje } je zal wel denken wat staan die kleine tannoys vreemd, vind ik dus ook...maar ja...ik heb niet echt veel ruimte om ze op een perfecte plek te zetten, oh ja..en natuurlijk de Thomson 28WX410S Widescreen {ff patsen ;)} 70 Cm, 100Hz intelligent Mastering, Real-flatscreen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ik deze Tv nog niet had {ik had eerst normale Sharp tv}
dacht ik dat ik al kon zeggen, ik heb een soort eigen mini-home cinema,maareh nee ..dat was WRONG..maar nu echt wel...zo fuckin' relaxed om een Dvd te kijken nu, top geluid met
prachtbeeld , licht uit...OE OE!!!!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Daar ging ik in mijn naïviteit maar vanuit.Anoniem: 26274 schreef op 15 maart 2003 @ 12:32:
[...]
Hoe weet je zo zeker dat dat schermpje van de foto een plasma is dan?
Zucht...Anoniem: 80730 schreef op 15 March 2003 @ 22:43:
ja is een plasma en geen tft scherm(pje) btw, ziehier de closeup......[afbeelding] en dit is wat stoffige zooi [afbeelding]
lijkt mij omgekeerde wereldAnoniem: 80730 schreef op 15 March 2003 @ 22:43:
ja is een plasma en geen tft scherm(pje) btw, ziehier de closeup......[afbeelding] en dit is wat stoffige zooi [afbeelding]
[Voor 5% gewijzigd door ernst op 15-03-2003 23:34]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 25556 op 15-03-2003 23:40]
ernst schreef op 15 March 2003 @ 23:33:
Volgens mij heeft geluid een hogere prioriteit dan beeld toch ?
Oftewel hij verwijst naar bioscoop:ci·ne·ma (de ~ (m.))
1 bioscoop
2 [g.mv.] filmkunst
En om et af te makenbi·os·´coop (de ~ (m.))
1 theater waar filmvoorstellingen gegeven worden => bios
Oftewel HomeCinema's is all about BEELD. Hoewel we geluid zeker niet mogen wegpoetsenfilm (de ~ (m.))
3 reeks filmopnamen die bewegend beeld vormen => rolprent, het witte doek
4 filmvoorstelling in een bioscoop
Heb jij eigenlijk een 800, afgaande op je icoon ?ernst schreef op 15 maart 2003 @ 23:33:
[...]
lijkt mij omgekeerde wereld
dus eerst een dikke versterker en dan eventueel nog een plasma schermpje....
lijkt mij
Des al wel te plus ziet het er wel erg strak uit
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Yeah right!Anoniem: 13426 schreef op 15 maart 2003 @ 23:55:
[...]
Heb jij eigenlijk een 800, afgaande op je icoon ?
Gelukkig maar! Kan ik met een gerust hart eens naar een Tweaker-meeting gaan. Alhoewel...........s_roubos schreef op 16 maart 2003 @ 00:10:
Psies, ik ben ook geen kannibaal IRL. Opluchting, of niet
t' Zou niet de eerste keer hier zijn dat een 16-jarige hier op GoT komt beweren dat hij een speaker uit de 800 range heeftzimbab schreef op 16 March 2003 @ 00:07:
[...]
Yeah right!
Niet iedereen bezit hetgeen dat in zijn icoon staat. Die van mij is ook niet mijn vriendin. Er zijn maar heeeeeeeeeeel weinig mensen hier op GoT die zo'n 800 kunnen betalen zonder een jaar lang te vasten en dergelijke. Bovendien staat in zijn profiel dat ie scholier is, dusss.......
Das waar. Hij had ons dan ook wel ff uit kunnen nodigen om te komen luisteren.....jummie!Anoniem: 13426 schreef op 16 maart 2003 @ 00:26:
[...]
t' Zou niet de eerste keer hier zijn dat een 16-jarige hier op GoT komt beweren dat hij een speaker uit de 800 range heeft
Maar dat was dus niet mijn bedoeling met die vraag, was gewoon interesse. Je ziet niet vaak iemand met speakers van 9000 euro het stuk voorbijkomen op dit forum.
gaaat dit over mij, waarschijnlijk wel omdat ik verder niemand hier gezien heb met een plasma.... wat bedoel je met geluid uit de tv boxen, heb een prima 5.1 setje staan hoor maar ben dus alles aan het veranderen dus er komen ook andere speakers te hangen, de vorige waren nogal groot en staan niet bij het schermpje vandaar dat ik alleen mn center heb aangesloten en de 2 rears... en in die plasma zitten geen speakers dus moet toch iets..TomSwinnen schreef op 15 March 2003 @ 23:55:
Mag je nog een beamer hebben en een plasma en een what ever .. als je geluid uit 2 tvboxen moet komen zal je niet veel cinema gevoel hebben ..
Ik heb meer cinemagevoel met een goede gewone tv + eel goeie sound dan met een beamer + geen goeie sound..
[Voor 36% gewijzigd door zimbab op 16-03-2003 00:56]
Hallo, dan ken jij de Sony lijn niet !!!ernst schreef op 15 maart 2003 @ 23:33:
[...]
lijkt mij omgekeerde wereld
dus eerst een dikke versterker en dan eventueel nog een plasma schermpje....
lijkt mij
Des al wel te plus ziet het er wel erg strak uit
Was gewoon een veralgemening hoor ,niets persoonlijkAnoniem: 80730 schreef op 16 March 2003 @ 00:42:
[...]
gaaat dit over mij, waarschijnlijk wel omdat ik verder niemand hier gezien heb met een plasma.... wat bedoel je met geluid uit de tv boxen, heb een prima 5.1 setje staan hoor maar ben dus alles aan het veranderen dus er komen ook andere speakers te hangen, de vorige waren nogal groot en staan niet bij het schermpje vandaar dat ik alleen mn center heb aangesloten en de 2 rears... en in die plasma zitten geen speakers dus moet toch iets..
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Heb die set pas nog gehoord in de Final-demo van de audioforum clubdag..
Ik zou het niet weten. Ik heb een stuk of 5 keer Final's gehoord, maar dat waren allemaal de 'hifi'-Finals. Tweemaal de 1.4 gehoord, tweemaal de 0.4 en eenmaal de 0.3 En die dingen kunnen echt wel wat (0.4 en 0.3 zijn hybride) maar deze serie weet ik niet. Maar als ik echt rijk zou zijn zou ik toch twee van die Final fronts (+sub) nemen voor in de woonkamer naast de Plasma/LCD. En dan zou ik wel een dedicated kamer hebben voor de echte hifi en home-cinema spullen.TomSwinnen schreef op 16 maart 2003 @ 01:52:
[...]
Heb die set pas nog gehoord in de Final-demo van de audioforum clubdag..
lees alles erover @ www.audioforum.be
Ik vond het niet indrukwekkend , en zeker niet voor de prijs ( ca 13.000 € voor de 5.1 set ) ... mooi zijn ze natuurlijk wel , maar echt voor film/hardere muziek zou ik zo niet direct aanraden .. voor de klassieke/lichte muziekfreak , direct aan te raden als je het geld hebt ..
Hoeveel cm doorsnede heeft dat plasma schermpje van jou?Anoniem: 80730 schreef op 15 maart 2003 @ 22:43:
[Voor 80% gewijzigd door blue eyes op 16-03-2003 13:42]
107 diagonaal, is de pfm-42b2eAnoniem: 26274 schreef op 16 maart 2003 @ 09:56:
[...]
Hoeveel cm doorsnede heeft dat plasma schermpje van jou?
Anoniem: 7897
Anoniem: 35417
Niet? Hmm, ik stelde me al helemaal zo'n vent voor bij "s_roubos"s_roubos schreef op 16 March 2003 @ 00:10:
Psies, ik ben ook geen kannibaal IRL. Opluchting, of niet
Ff reagerenAnoniem: 13426 schreef op 16 March 2003 @ 00:26:
t' Zou niet de eerste keer hier zijn dat een 16-jarige hier op GoT komt beweren dat hij een speaker uit de 800 range heeft
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35417 op 17-03-2003 14:45]
Ik hoor de laatste tijd veel over omgevallen vrachtwagens, dus het zou me niets verbazenAnoniem: 35417 schreef op 17 maart 2003 @ 14:38:
[...]
Niet? Hmm, ik stelde me al helemaal zo'n vent voor bij "s_roubos"
[...]
Ff reagerenIk heb de speakers overwogen, als 15-jarige. Denk wel dat er 16-jarigen zijn die die speakers hebben hoor
(Ik heb het dus over de N805)
Mja, die dingen komen niet met vrachtwagenladingen tegelijk aan hoor. Goed idee om dit topic weer eens nieuw leven in te blazenweeraanmelden schreef op 25 maart 2003 @ 18:04:
[...]
Ik hoor de laatste tijd veel over omgevallen vrachtwagens, dus het zou me niets verbazen
Ja ESL speakers zijn echt kewl. Ze geven een veel duidelijker en transparant beeld weer. Wat wel weer een nadeel is is dat ze veel stroom gebruiken, zeker voor een 5.1 weergave. Ook de prijs kan een nadeel zijnzimbab schreef op 16 March 2003 @ 00:53:
Wat dacht je van final? Staat wel goed bij je plasma.
Veel stroom gebruiken is bull, ze hebben stevige en stabiele versterkers nodig, ze trekken erg veel stof aan, ze hebben geen punch in het laag en je moet eens in de zoveel jaar de folie verwisselen, en veel hebben ook moeite met hard spelen.fisherman schreef op 25 March 2003 @ 18:27:
[...]
Ja ESL speakers zijn echt kewl. Ze geven een veel duidelijker en transparant beeld weer. Wat wel weer een nadeel is is dat ze veel stroom gebruiken, zeker voor een 5.1 weergave. Ook de prijs kan een nadeel zijn.
Hoe denk je dan dat ze aankomen?Anoniem: 35417 schreef op 25 March 2003 @ 18:09:
[...]
Mja, die dingen komen niet met vrachtwagenladingen tegelijk aan hoor.
zimbab schreef op 25 March 2003 @ 18:50:
[...]
Hoe denk je dan dat ze aankomen?
Nooit van die B&W vrachtwagens gezien?
[Voor 5% gewijzigd door zimbab op 25-03-2003 19:42]
[Voor 71% gewijzigd door Dr. Strangelove op 25-03-2003 19:39]
Hehehe....laten we afspreken dat je mag komen luisteren wanneer je wil en dat jij niks zegt!s_roubos schreef op 25 maart 2003 @ 19:38:
Ff hijacken zo'n ding
Moet je alleen niet zo stom zijn om de volgende dag hier een Nautilus 800 Sig 7.1 set te posten
Ja, precies. (alleen geen vieze B&W'sAnoniem: 35417 schreef op 17 March 2003 @ 14:38:
[...]
Niet? Hmm, ik stelde me al helemaal zo'n vent voor bij "s_roubos"
[...]
Ff reagerenIk heb de speakers overwogen, als 15-jarige. Denk wel dat er 16-jarigen zijn die die speakers hebben hoor
(Ik heb het dus over de N805)
hehe ik zie al een redelijke verslaving, voor je het weet gaat het de kant van gamtz opScarp schreef op 29 March 2003 @ 07:08:
*update* *update* *update*
Kleine upgrade gedaan aan m'n systeem. De Onkyo receiver die ik had beviel me niet voor hifi (wat toch meer dan 80% is van m'n luisteren), dus had ik daar een 2 kanaals Rotel amp bij gekocht. Dat beviel meer, dus ik dacht, dan maar helemaal naar Rotel.
Onkyo ingeruild en een Rotel pre-amp en Rotel 5 kanaals eindversterker erbij.
WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB
[Voor 90% gewijzigd door blue eyes op 30-03-2003 14:44]
[Voor 6% gewijzigd door Mad_Demon op 29-03-2003 22:00]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Wat zijn de afmetingen van je kamertbusquet schreef op 10 December 2002 @ 16:25:
Mijn HT staat nu volledig compleet in de eerste post van dit topic:
Home-theatre af ! incl. foto's
Dat ze niet hard kunnen ben ik het niet met je eens, ze kunnen flink blazen (ik heb ze gehoord in een bedrijfspand). Ze hebben inderdaad een flinke versterker nodig en ik denk dat degene op wie jij reageerde bedoelde dat de speakers zelf ook nog een voeding hebben die je op het lichtnet moet aansluiten (de central unit) dat hij dat bedoelde met veel stroomverbruik.hervaz schreef op 25 maart 2003 @ 18:47:
[...]
Veel stroom gebruiken is bull, ze hebben stevige en stabiele versterkers nodig, ze trekken erg veel stof aan, ze hebben geen punch in het laag en je moet eens in de zoveel jaar de folie verwisselen, en veel hebben ook moeite met hard spelen.
Ondanks dit alles heb ik nog weinig gehoord wat aan de mooie doorzichtige midrange van zo'n electrostaat kon tippen!
[Voor 7% gewijzigd door Lurge op 02-04-2003 12:26]
Anoniem: 38232
Weet jij toevalig hoe je in het servicemenu van je Sony komtAnoniem: 38232 schreef op 02 April 2003 @ 21:07:
zo, zal mijn shit ff laten zien. Niet veel bijzonders hoor, op 1 ding na ,, 30Inch RGB.VGA Monitor, dat leverd behoorlijk geil beeld op bij DVD's en Divxjes!!!
[afbeelding]
Owja de specs:
Sherwood RD-6106R
Eltax Liberty fronts
Eltax LR center
Infinity RS1 rears
Sony Triniton PGM-2950
En een JVC tv
Anoniem: 38232
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Great minds think alike!
[Voor 124% gewijzigd door Anoniem: 13426 op 06-04-2003 15:07]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details