Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.641 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 73878

Lennieboy83 schreef op 06 April 2003 @ 15:44:
Hier is dan mijn systeem *eindelijk* :P

We beginnen bovenaan in de kast, de receiver is een Sony STR-DE445: 5x60 watt aan 8 Ohm, heeft DTS en Dolby Digital 5.1.

Dan de Minidisc opnemer/afspeler Sony MDS-JE330.

Dan de CD-speler Sony CDP-XE530.

En als laatste de DVD-speler Sony DVP-S325 (een van de vroege DVD-spelers, maar speelt wel alles af zoals DVD+/-).

Foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mn frontspeakers (zijn oudere speakers van DJ-mix mini-systeem) :
[afbeelding]

Mn centerspeaker (zat in mn oudere compleet pakket met mn oudere subwoofer):
[afbeelding]

Mn rear-speakers (zat in mn oudere compleet pakket met mn oudere subwoofer):
[afbeelding]

Dit is mn nieuwe Subwoofer dus, een Infinity HPS-250
[afbeelding]

Die oudere speakers kunnen heel goed mee met de rest, ookal kan/gaat die Infinity subwoofer harder dan de rest.
Erg mooie sub :) Ik denk alleen dat hij beetje overdone is voor een kleine kamer. Heb hem zelf ook in een kleine kamer staan. En een keer geplaats in de woonkamer. Daar kwam hij veel beter uit de verf. Moet wel zeggen dat het verder een uitstekende sub is!! Klinkt erg goed, en ben er uiterst tevreden over.

Wil wel weten hoe jou bevindingen er van zijn.

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 00:15
Zeer goed tot nu toe, kan zo hard als je maar wilt :)

Ik luister veel naar Dance/trance/etc. en kijk veel films, en dan is dit zeker geen overbodige luxe.
Het enige rotte wat ik vond was het inspelen van 20/30 uur, maar dan heb je wel veel plezier van je woofer :)

Ik gebruik de Subwoofer out van de versterker, ik weet niet of het veel verschil maakt met de andere luidspreker aansluitingen, maar ik vond dit degelijker dan al die kabelzooi, ik gebruik een high-end kabel met vergulde einden en is shielded, deze kabel kreeg ik gratis bij de sub normaal is dit wel een vrij dure kabel, die vorige die ik had was een heel dun ding, het geluid klinkt ook wel iets beter :)

Mn kamer is nu nog een rotzooi maar binnenkort gaat mn broer uit huis en dan gebruik ik zijn kamer als opslag ;)

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-03-2018

Boekster

Naimoholic

Lennieboy83 schreef op 07 april 2003 @ 17:14:
Zeer goed tot nu toe, kan zo hard als je maar wilt :)

Ik luister veel naar Dance/trance/etc. en kijk veel films, en dan is dit zeker geen overbodige luxe.
Het enige rotte wat ik vond was het inspelen van 20/30 uur, maar dan heb je wel veel plezier van je woofer :)

Ik gebruik de Subwoofer out van de versterker, ik weet niet of het veel verschil maakt met de andere luidspreker aansluitingen, maar ik vond dit degelijker dan al die kabelzooi, ik gebruik een high-end kabel met vergulde einden en is shielded, deze kabel kreeg ik gratis bij de sub normaal is dit wel een vrij dure kabel, die vorige die ik had was een heel dun ding, het geluid klinkt ook wel iets beter :)

Mn kamer is nu nog een rotzooi maar binnenkort gaat mn broer uit huis en dan gebruik ik zijn kamer als opslag ;)
Twintig tot dertig uur is niets! Bij maanden beginnen we pas te praten over lang. Je hebt dus niets te klagen ;) .

Music Addicted

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34

-Stef-

Slainthe!

Lennieboy83 schreef op 07 April 2003 @ 17:14:
Kan me voorstellen met zulke muziek. :)

Maar je kan ook gewoon naar muziek luisteren hoor, ipv 20-30 uur achterelkaar. Duurt iets langer natuurlijk. Of kon je niet zolang wachten zo'n hoorbaar verschil dat het nu uitmaakt?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Lennieboy83
Ik heb gewoon gewacht, ik ben ook blij dat ik dat heb gedaan, want toen ik dat verhaal hoorde van die man daar in de winkel toen dacht ik: geen probleem, dan wacht ik wel even en blazen we daarna wel :P

Alleen werd er niet verteld wat het verschil dan precies is, is het miniem of groots :?

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:09
Lennieboy83 schreef op 06 april 2003 @ 15:44:

We beginnen bovenaan in de kast, de receiver is een Sony STR-DE445: 5x60 watt aan 8 Ohm, heeft DTS en Dolby Digital 5.1.

En als laatste de DVD-speler Sony DVP-S325 (een van de vroege DVD-spelers, maar speelt wel alles af zoals DVD+/-).

Foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die oudere speakers kunnen heel goed mee met de rest, ookal kan/gaat die Infinity subwoofer harder dan de rest.
Waarom ben jij zo aangetrokken tot sony??:?

• Anoniem: 20096
  • Niet online
DarkSide schreef op 06 April 2003 @ 15:04:
Tja je moet toch wat....
En idd kopen voor de toekomst.
Heb al wat speakers hier gehad. Van klein tot groot.
Maar ondanks dat niet alles tot zijn recht komt.
Klint de huidige setup toch het beste.
Laat ze maar denken hoor.....
Je hebt echt een zeer mooie setup staan 8)
En ik weet hoe het is om aan de toekomst te denken want heb pas ook voor aardig wat €tjes nieuwe speakers aangeschaft. Ben nu aan het sparen voor een nieuwe receiver en die zal niet onder de € 1200,- komen. Dit terwijl mijn slaapkamer ook niet al te groot is (die van mij 4,5m x 3m x 2,5m lxbxh).
Je bent waarschijnlijk nog thuiswonend en door je ouders afhankelijk van de beperkte ruimte. Maar je bent helemaal gek® van audio en video dus wil je gewoon goed spul hebben staan wat jou tevreden stelt (ik ken dat gevoel).

Hoe groot is je kamer eigenlijk :?

Ik heb mijn kamer wel op zo'n manier ingedeeld dat ik optimale prestaties uit mijn apparatuur en speakers kan halen. Verder wil ik er alles aan gaan doen om de akoestiek te verbeteren door op de juiste plaatsen de juiste middelen te gebruiken (geluidsdempend materiaal, steen, gordijnen, vloerbedekking of kleed, vibra pods, spikes, enz.) een speciale db meter kan ook erg goed werken bij het plaatsen van de aparatuur.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 07-04-2003 19:19]

• Lennieboy83
dave01 schreef op 07 april 2003 @ 19:05:
[...]

Waarom ben jij zo aangetrokken tot sony??:?
Geen idee eigenlijk, ik vond het wel mooi spul... :)

Maar als ik weer iets nieuws zou nemen word 't allemaal Yamaha dat is duidelijk ;)

• Niet online
Lennieboy83 schreef op 07 april 2003 @ 20:55:
[...]

Geen idee eigenlijk, ik vond het wel mooi spul... :)

Maar als ik weer iets nieuws zou nemen word 't allemaal Yamaha dat is duidelijk ;)
Ik zou eerst goed luisteren en dan bepalen wat je persoonlijk het mooiste vind. Misschien vind je Marantz of Denon wel veel mooier klinken dan Yamaha. Zo heb je ook nog Onkyo, Kenwood, Pioneer, Rotel en Arcam, enz. Dus luister goed voordat je een keuze maakt.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Anoniem: 20096 schreef op 07 april 2003 @ 19:18:
[...]

Laat ze maar denken hoor.....
Je hebt echt een zeer mooie setup staan 8)
En ik weet hoe het is om aan de toekomst te denken want heb pas ook voor aardig wat €tjes nieuwe speakers aangeschaft. Ben nu aan het sparen voor een nieuwe receiver en die zal niet onder de € 1200,- komen. Dit terwijl mijn slaapkamer ook niet al te groot is (die van mij 4,5m x 3m x 2,5m lxbxh).
Je bent waarschijnlijk nog thuiswonend en door je ouders afhankelijk van de beperkte ruimte. Maar je bent helemaal gek® van audio en video dus wil je gewoon goed spul hebben staan wat jou tevreden stelt (ik ken dat gevoel).

Hoe groot is je kamer eigenlijk :?

Ik heb mijn kamer wel op zo'n manier ingedeeld dat ik optimale prestaties uit mijn apparatuur en speakers kan halen. Verder wil ik er alles aan gaan doen om de akoestiek te verbeteren door op de juiste plaatsen de juiste middelen te gebruiken (geluidsdempend materiaal, steen, gordijnen, vloerbedekking of kleed, vibra pods, spikes, enz.) een speciale db meter kan ook erg goed werken bij het plaatsen van de aparatuur.
Mijn kamer is 4 meter bij 3,6 bij 2,6.
Het is gewoon dat ik veel in mijn kamer heb staan.
Met mijn 4 pc's laptop printer.
Dan nog mijn b&o aan de muur.
Daar tussen moet ik mijn setup kwiit.
Kan wel btw goed naar de tv kijken vanuit mijn stoel.
En voor staan ze eigenlijk wel goed.
Achter zou beter kunnen. Maar daar zit mijn bureau voor in de weg.
En de sub is ook lastig te plaatsen nu. Maar staat kwa bas opzich goed.
En mijn audio spul staat ook goed daar.
Ach. Een betere kamer komt er nog wel.
Zit nog elke keer te genieten als ik muziek speel of een film draai.
Misschien als de kamer groter is dat er ook een beamer komt?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Lennieboy83
Anoniem: 20096 schreef op 07 April 2003 @ 23:53:
[...]

Ik zou eerst goed luisteren en dan bepalen wat je persoonlijk het mooiste vind. Misschien vind je Marantz of Denon wel veel mooier klinken dan Yamaha. Zo heb je ook nog Onkyo, Kenwood, Pioneer, Rotel en Arcam, enz. Dus luister goed voordat je een keuze maakt.
Dat is waar, maar voorlopig ben ik daar nog niet aan toe ;)
Ik ben tevree :)

• Animal
  • Laatst online: 12:09
Mijn broer heeft zelf 2 Infinity Reference 61i speakers, die kan hij alleen maar goed aansturen met een marantz werd ons verteld.
De keus werd uiteindelijk een Marantz 7300 :P
Klopt dit verhaal?

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Onzin natuurlijk.
Wie vertelde dat? Een verkoper van een slechte hifi zaak zeker?
Als een set speakers "alleen" maar door 1 specifiek merk kan aangestuurd worden dan lijken me dat slechte speakers. Overigens Inifity if van Harman Kardon, dus die zullen heus niet speakers maken die alleen door Marantz kunnen worden aangestuurd.
Wat wel kan zijn is dat die marantz goed matched met die infinity's. Ik kan dit zelf niet controleren want ik ken die speakers niet.

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 08:17
Xdc heeft zijn nieuwe setje binnen!!

2x 602 S3 +
2x 603 S3
Receiver marantz sr4300

Foto's volgen snel!!

slimmehotspot.nl

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
dave01 schreef op 09 april 2003 @ 11:09:
Mijn broer heeft zelf 2 Infinity Reference 61i speakers, die kan hij alleen maar goed aansturen met een marantz werd ons verteld.
Klopt dit verhaal?
Heb zelf oa twee Reference 81 mkII aan een Pioneer VSX 711 hangen. Klinkt echt retestrak!

Divide and conquer.

• Niet online
Scarp schreef op 09 april 2003 @ 23:26:
Onzin natuurlijk.
Wie vertelde dat? Een verkoper van een slechte hifi zaak zeker?
Als een set speakers "alleen" maar door 1 specifiek merk kan aangestuurd worden dan lijken me dat slechte speakers. Overigens Inifity if van Harman Kardon, dus die zullen heus niet speakers maken die alleen door Marantz kunnen worden aangestuurd.
Wat wel kan zijn is dat die marantz goed matched met die infinity's. Ik kan dit zelf niet controleren want ik ken die speakers niet.
Klopt helemaal. In de handleidingen van haman/kardon staat zelfs dat ze de speakers van JBL en Infinity aanraden omdat dit een goede combinatie is met hun componenten. Maar daarbij staat ook dat het niet uitsluit dat de componenten van harman/kardon ook met andere speakermerken goed matchen.

• Anoniem: 13426
  • Niet online
Wat ook lijkt, is dat B&W van Marantz zou zijn als je kijkt naar de japanse site van B&W: http://www.marantz.co.jp/bw/.

Maar ik dacht altijd dat B&W en Rotel van dezelfde maker kwamen... :?

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13426 schreef op 10 April 2003 @ 14:45:
Wat ook lijkt, is dat B&W van Marantz zou zijn als je kijkt naar de japanse site van B&W: http://www.marantz.co.jp/bw/.

Je haalt fabrikanten en importeurs door elkaar. Rotel komt ook niet van B&W.....Rotel wordt alleen geïmporteerd door B&W Nederland, net als Classé. En Marantz Japan zal dan wel B&W importeren.

[Voor 13% gewijzigd door zimbab op 10-04-2003 15:30]

dave01 schreef op 09 April 2003 @ 11:09:
Klopt dit verhaal?
Dit is natuurlijk onzin. Maar het kan zijn dat in hun zaak, het zo is dat die speakers met die versterker er uiterst goed uitkomt. Maar die reference heb ik ook gehoord op een Yamaha versterker. En dat klonk ook erg lekker. Nou is het wel zo dat Marantz qua klankkleur bij veel speakers erg lekker uit de voeten komt. Zelfs een set magnat project 10 zuilen klinken op een Marantz (SR7000) erg mooi. Terwijl ik geen fan van magnat ben, moet ik zeggen dat ze op die versterker in een 5.1 setup erg lekker uit de voeten komen.

Even voor de duidelijkheid de SR7000 is van mijn vader, die de volgende setup heeft:

Marantz SR7000
Marantz DV7000
Marantz Tape Unit (weet ff type nummer niet zal wel opzoeken)
Marantz Platenspeler (Oudje maar nog steeds erg goed)

Speakers:

2 Magnat Project 10 zuilen
2 Jamo Classico 5 serie
1 Audiopro Centre
1 Tannoy MX sub.. (Zet liever mijn Infinity HPS-250 neer :))

Anoniem: 13426 schreef op 10 april 2003 @ 14:45:

Dit betreft gewoon importeur. B&W staat los van Marantz. Wat wel zo is dat Mordaunt Short gekoppeld is aan Marantz. Maar in hoeverre dat zit, durf ik niet te zeggen.

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 73878 schreef op 11 April 2003 @ 10:45:

Dit betreft gewoon importeur. B&W staat los van Marantz. Wat wel zo is dat Mordaunt Short gekoppeld is aan Marantz. Maar in hoeverre dat zit, durf ik niet te zeggen.
Dat zit ook niet ver. Marantz Nederland is ook gewoon de importeur van Mordaunt Short. Mordaunt Short wordt geproduceerd door 'Audio Partnership Plc' die ook o.a. Cambridge, Audio Innovations en Eclipse produceert.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-04 11:35
X-Ray Alpha wanneer is het systeem klaar :9~ , wat je aan het maken bent lijkt op wat ik in gedachten heb (vooral gedachten :Y)) Maar als ik jou was zou ik voor dat kastje met de DVD e.d. wat getint glas doen, wat via een rail in de muur zit, zodat je die ervoor langs kan schuiven....

Digital Media Junkie

Anoniem: 80730

Gaer schreef op 11 April 2003 @ 20:53:
X-Ray Alpha wanneer is het systeem klaar :9~ , wat je aan het maken bent lijkt op wat ik in gedachten heb (vooral gedachten :Y)) Maar als ik jou was zou ik voor dat kastje met de DVD e.d. wat getint glas doen, wat via een rail in de muur zit, zodat je die ervoor langs kan schuiven....
tsja heb nog niet zoveel tijd gehad om iets te doen ivm het vele werken wat ik doe maar ga volgende week eerst es de spealers in elkaar knustelen want zit nu naar allen de center te luisteren van mn ouwe setje en die is te groot om nu nog op te hangen, daarna ga ik de projector ophangen en dan pas de rest.... maar ik hou jullie wel op de hoogte van de vorderingen ...

oja en dat van dat rookglas dat gaat dus niet omdat de versterker en dvd spelere een stuk dieper zijn als die standaard setjes en de inbouwruimte is niet genoeg om ze helemaal naar achteren te zetten, daar moet ik nog wel iets op verzinnen...

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 80730 op 11-04-2003 22:45]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Lennieboy83 schreef op 06 April 2003 @ 15:44:

Foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

NOFI, maar je speakers (op je sub na) zijn nou niet echt in verhouding met de rest :P Ik denk dat je een beetje geld moet investeren in speaklers. Hoeft niet zo duur te zijn, neem gewoon 4x Tannoy m1/mX1 en een Tannoy mC/mXC en je bent voor onder de 400 euro klaar voor een complete set ! Begin anders alleen met de front speakers en koop evt later meer.

• Lennieboy83
Ik merk wel dat als ik het geluid lekker hard zet dat de tweeters gaan "schreeuwen" ik dacht zelf trouwens meer aan JBL speakers met een goede dome-tweeter erin, de surround is goed voorderest alleen de frontjes daar wil ik andere voor hebben.

• JT

JT

VETAK y0

JBL, kan ook, je moet gewoon ff gaan luisteren wat jij het best vind klinken. En als je dan echt niet de surrounds wil vervangen (als al je speakers van dezelfde serie zijn dan heb je een beter geluidsveld en het zal ook wat beter klinken) doe dan die grote naar achteren.

• Lennieboy83
Als ik gewoon muziek luister van een cd doe ik dus gewoon normaal geluid over de 2 frontjes en mn sub, als ik film kijk laat ik ook gewoon het originele geluid doorkomen, DTS of Dolby Digital.

Dus alleen de frontjes zijn voor mij echt van toepassing voor verandering, want als ik het volume wat opschroef dat de frontjes gaan schreeuwen dan schreeuwen de surrounds niet, en ze klinken ook niet vervormd, dus dat zit wel goed.

• JT

JT

VETAK y0

Erm.....waag het niet mij te vertellen dat je Dolby Digital of DTS luistert met die rear-speakers :X Dan kom ik persoonlijk langs om die krotten te verbranden zodat je wel wat nieuws MOET kopen >:) Nee, dat is echt heel fout hoor ! Je hoort ook als rear speakers in een DD/DTS setup volwaardige speakers te hebben ! Bas is dan niet zo belangrijk, maar midden en hoog wel. In die rear speakers zit een mass-produced speakertje van 1 euro.

Daarnaast heeft een goed aansluitend geluidsveld en geluidskwaliteit niet zo heel erg veel met vervorming te maken; een slecht klinkende speaker hoeft niet persé snel te vervormen. Dat is dus GEEN factor om de kwaliteit aan af te meten.

• Lennieboy83
We zien wel hoe het loopt, ik ga gewoon volgende week eens kijken in dezelfde shop waar ik mn HPS-250 heb gekocht, die shop verkoopt alleen maar de duurdere merken zoals Marantz, Harman Kardon, Yamaha, JBL, etc.

• JT

JT

VETAK y0

Daar valt Tannoy ook wel onder hoor, das geen rotzooi ofzo :Y)

• Lennieboy83
JT schreef op 12 april 2003 @ 17:24:
Daar valt Tannoy ook wel onder hoor, das geen rotzooi ofzo :Y)
Zeg ik ook niet O-) maar ik heb veel goeds gehoord en gelezen hier over JBL en B&W speakers ;)

• JT

JT

VETAK y0

Het enige wat goed is voor jou is gaan luisteren en zelf beslissen wat je het mooist vind klinken :)

Anoniem: 39051

ik wil net mijn home cinema uploaden, maar ik weet niet waar ik me fotos kan uploaden :'( ,iemand suggesties?? :)

• JT

JT

VETAK y0

Je eigen webspace ? theforumisdown.com ofzo ? www.picserver.tk ?

bij theforumisdown mogen ze max 50 kb zijn, maar die van mij zijn 440 ofzo :/ :/

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 13-04-2003 15:58]

• JT

JT

VETAK y0

Dan neem je picserver.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 39051 schreef op 13 april 2003 @ 15:57:
bij theforumisdown mogen ze max 50 kb zijn, maar die van mij zijn 440 ofzo :/ :/
dan maak je er normale plaatjes van 600x400 ofzo van, die 50Kbyte zijn, plaatjes van 440Kbyte moet je hier niet gaan plaatsen (dan verwijder ik ze namelijk weer ;)). Maar probeer dat een beetje zelf uit te vogelen. Dit topic gaat niet over plaatjes uploaden, maar over HT en de pics :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• cwppol
  • Laatst online: 22-05-2020
Helemaal lekker gemaakt door de mensen in dit topic ben ik ook mijn HT maar eens gaan verbeteren. Niet dat ik de middelen heb om het echt High-End aan te pakken, maar voor een student lijkt me dit nog best een aardig resultaat...

Eerst maar wat pics, dan kunnen we dan de specs bespreken.

http://members.home.nl/fam.pol/tweakers/audio.jpg
http://members.home.nl/fam.pol/tweakers/front_right.jpg (en dezelfde links in de boekenkast)
http://members.home.nl/fam.pol/tweakers/rear_right.jpghttp://members.home.nl/fam.pol/tweakers/rear_left.jpg
http://members.home.nl/fam.pol/tweakers/sub.jpghttp://members.home.nl/fam.pol/tweakers/tv_center.jpg

specs:
versterker: Kenwood KRF-V7030D (5x 100w, dts, dd)
cd speler: Philips CD 723 (coax-link)
dvd speler: Samsung DVD M205 (optical link)
cassette: Sony TC WE-205 (waarom heb ik die eigenlijk nog...)
pc: dmv 6 channel input gekoppeld aan de Soundblaster live! 5.1

front speakers: Magnat Viva Classic 1 (60-90 watt, 8 ohm, 50-25k Hz)
rear speakers: Vision DS1 ("design by B&W", 60-100 watt, 8 ohm, 53-22k Hz)
center speaker: Celestion F35c (10-70 watt, 8 ohm, 80-20k Hz)
sub: Jamo E3SUB (35 watt)

TV: Finlux (!) CT 2110 T (55cm, waardeloos geluid, dus via scart-uit gelinkt aan de versterker; en via scart gelinkt aan DVD)

JvS schreef op 13 april 2003 @ 17:12:
[...]

dan maak je er normale plaatjes van 600x400 ofzo van, die 50Kbyte zijn, plaatjes van 440Kbyte moet je hier niet gaan plaatsen (dan verwijder ik ze namelijk weer ;)). Maar probeer dat een beetje zelf uit te vogelen. Dit topic gaat niet over plaatjes uploaden, maar over HT en de pics :).
ok ok :P
dan ga ik maar weer nieuwe plaatjes schieten ;)
maare mijn 650x400 plaatjes zijn 59 kb, aaaaaaaaaaaah :/

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 13-04-2003 18:26]

• cwppol
:? nooit van resize gehoord? Ken je toevallig de Powertools voor Windows XP (als je dat tenminste gebruikt...) Daarbij zit ook een hele handige resizer. Maar dit wordt wel erg off-topic :X

• JT

JT

VETAK y0

Of je resized ze in een tekenprogramma...je weet toch wel wat een pc is he.... :O

gelukt :D, fotos staan er binne 5 minuten (wat een gedoe)

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00862.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00865.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00867.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00868.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00869.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00870.jpg

[Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 13-04-2003 18:55]

• cwppol
arisjuh... zou je aub nu echt even ontopic willen blijven? Ik kijk hier regelmatig (net als vele anderen) dus we hadden jouw post echt wel gezien over vijf minuten... Leuk dat je mee doet, maar hou het on topic please!

(zou iemand deze overbodige posts misschien even kunnen verwijderen...)

edit:

Dan edit ik mijn post ook keurig... Ziet er strak uit die pics... het was even wachten maar dan heb je ook wat :)

[Voor 19% gewijzigd door cwppol op 13-04-2003 19:00]

Anoniem: 26274

cwppol schreef op 13 April 2003 @ 18:55:
arisjuh... zou je aub nu echt even ontopic willen blijven? Ik kijk hier regelmatig (net als vele anderen) dus we hadden jouw post echt wel gezien over vijf minuten... Leuk dat je mee doet, maar hou het on topic please!

(zou iemand deze overbodige posts misschien even kunnen verwijderen...)
Hij heeft zn post toch netjes geedit..

• Lennieboy83
Anoniem: 39051 schreef op 13 april 2003 @ 18:50:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs :?

Wel leuk al die foto's maar wat zijn de specs?

• cwppol
Ziet er mooi uit arisjuh! Maar mag ik vragen waarom je twee zuilen naast elkaar hebt staan? Of zie ik iets over het hoofd?

nou die 2 kleine zijn net af, die was ik ff aant testen :) (tis bij de weg allemaal zelfbouw), en de center zit in het kastje onder de tv voor de duidelijkheid :P

en de specs, kheb geeeeen id :?
kzal het ff kijken of ik die ergens heb liggen :P

maar de tv is van loewe, en de dvd speler en reciever is van harman/kardon

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 13-04-2003 19:08]

• JT

JT

VETAK y0

Je weet niet wat voor vermogen je speakers aankunnen, freq bereik, wat voor amp je hebt enz ?

nou dat weet ik niet zo uit het hoofd, dus ik ga het even opzoeken :)

kweet alleen dat ze 60 kilo zijn :P :P :P
en ze gaan voor mijn gevoel erg laag

[Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 13-04-2003 19:15]

• cwppol
zelfbouw? wow! dan kun je echt aardig overweg met hamer en spijkers... ziet er strak uit!

hoe heb je die afwerking zo glad gekregen?

[Voor 21% gewijzigd door cwppol op 13-04-2003 20:21]

• Anoniem: 25556
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Strak werk hoor :9~

Slechts 1 opmerking (mieren zijn ook wel eens hitsig): je audiomeubel, ik had persoonlijk wat meer ruimte opengelaten voor ventilatie, en misschien zelfs een scheiding aangebracht tussen de componenten...

thnx :)

ach die ventilatie is wel goed hoor (kheb nog nooit problemen gehad, maar er zitten ook allemaal gaatjes aan de zijkant, dus ventilatie genoeg :) )
maar ik kan die specs maar niet vinden :(, ik blijf verder zoeken hoor :P

Anoniem: 50944

Anoniem: 39051 schreef op 13 April 2003 @ 19:15:
nou dat weet ik niet zo uit het hoofd, dus ik ga het even opzoeken :)

kweet alleen dat ze 60 kilo zijn :P :P :P
en ze gaan voor mijn gevoel erg laag
Wattages zeggen me niks, erg onbelangrijk, ik ben veel meer geinterresserd in welke drivers het zijn en hoe jij de klank ervaart, probeer ze te vergelijken met wat bekende spakers als je die ook hebt gehoord.

Ook een bouwpicje zegt veel meer dan een lijstje gegevens, 60 kilo, zitten ze zeker goed in de loodbitumen ;)

Al je speakers zien echt super goed uit, goed werk! :)

• Niet online

.jpg]afbeelding[/url]]
Nice! en toch vind ik Harman Kardon (HK) er niet lelijk uit zien (eigenlijk best wel mooi).

De HK DVD 25 is een zeer mooie speler met één van de beste prijs/kwaliteits verhoudingen in zijn klasse.

Welk type receiver heb je (AVR 5500, AVR 7500, AVR 8500) :?

Anoniem: 50944 schreef op 14 april 2003 @ 18:32:
[...]
Wattages zeggen me niks, erg onbelangrijk, ik ben veel meer geinterresserd in welke drivers het zijn en hoe jij de klank ervaart, probeer ze te vergelijken met wat bekende spakers als je die ook hebt gehoord.

Ook een bouwpicje zegt veel meer dan een lijstje gegevens, 60 kilo, zitten ze zeker goed in de loodbitumen ;)

Al je speakers zien echt super goed uit, goed werk! :)
thnx :D

maar ik ervaar de klank erg goed, heerlijk laag (zo laag dat je het niet hoort maar voelt ;) ) en lekker strak
de midden en hoge tonen klinken ook erg goed, lekker dynamisch enzo :)
en je kan ze ook heel hard zetten zonder dat ze ``aggressief`` gaan klinken

en ik kan eventueel ook ff een fotootje maken zonder de kappen

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 14-04-2003 20:10]

Anoniem: 20096 schreef op 14 April 2003 @ 18:55:
[...]

Nice! en toch vind ik Harman Kardon (HK) er niet lelijk uit zien (eigenlijk best wel mooi).

De HK DVD 25 is een zeer mooie speler met één van de beste prijs/kwaliteits verhoudingen in zijn klasse.

Welk type receiver heb je (AVR 5500, AVR 7500, AVR 8500) :?
Het is de AVR 5000, en hij klinkt erg goed :*)

sorry voor de dubbelpost |:(

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 14-04-2003 20:09]

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Mmmh als het zelfbouw is moet je de specs (merk en type drivers) toch wel redelijk uit je hoofd weten??

Of is het stiekum andermans DIY en aangekocht?? :o

[Voor 1% gewijzigd door wimpie op 14-04-2003 22:25. Reden: typo]

Divide and conquer.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 17:05

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Na zo'n 2,5 jaar DVD te hebben gekeken via de computer en mijn stereo, toch maar besloten om maar eens een echte home cinema aan te schaffen.
Mijn oog is gevallen op de volgende apparatuur:

Philips MX999 receiver + boxen
Philips DVD963SA DVD-speler met SACD mogelijkheden.

Dit alles in combinatie met mijn Philips 28PW8505 breedbeeld TV. Ik kan al bijna niet wachten, pics komen zodra ik alles binnen heb :9

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S20FE | XBOX One

hier de beloofde pics zonder kap :9

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC008781.JPG
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00879.JPG
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC008801.JPG

ze zijn een beetje donker, maar dat geeft niet ;)

• Xanandu
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

wimpie schreef op 14 April 2003 @ 22:25:
Mmmh als het zelfbouw is moet je de specs (merk en type drivers) toch wel redelijk uit je hoofd weten??

Denk ut ja ;) Focal mid/hoog laag misschien van mcfarlow?

• Anoniem: 62469
  • Niet online
Strak werk :)

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 62469 op 15-04-2003 19:40]

wimpie schreef op 14 April 2003 @ 22:25:

tuurlijk heb ik ze niet overgekocht :)
gewoon zelf gemaakt :7

maar de woofers zijn van Volt
en de tweeter en middentoner zijn van Focal

(was het ff vergeten)

• Anthrax|IA
  • Niet online

Anthrax|IA

electronica op mijn site

Anoniem: 39051 schreef op 15 April 2003 @ 15:12:
hier de beloofde pics zonder kap :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC008801.JPG

ze zijn een beetje donker, maar dat geeft niet ;)
WTC-toren perspectief?? :) >:)

Mijn HT- site !

Anoniem: 48051

Flesje bier of een pak melk ernaast had hem nog indrukwekkender gemaakt :)

• renderman
  • Laatst online: 04-05 12:00
Mijn versterker is de Yamaha DSP-A2:
http://www.slfhemmabio.nu/htm/images/Yama-dspa2black.jpg

Daarbij heb ik de volgende speakers gebouwd (d'Appolito opstelling) gebaseerd op de Vifa TC18WG-69-08 Woofers en Vifa H26TG-35 Tweeter:
http://members.lycos.nl/masujifoto/junk/DSCF0023.jpg

Mijn rear speakers zijn nu nog zelfbouw Visaton's gebaseerd op de W200 Woofer en TW70 Tweeter maar hiervoor ga ik nog een set bouwen gebaseerd op dezelfde woofer en tweeter als m'n fronts omdat ik over het geluid daarvan erg tevreden ben.

Zie voor een review van mijn versterker:

http://www.homecinemachoi...Yamaha/YamahaDSP-A2.shtml

Verder Heb ik een Sony CRT projector waarmee ik nu nog op de muur projecteer.

http://www.3drender.net

• Niet online
PS2 op beamer.. Is super mooi! Heb het een keertje op mijn vaders bedrijf gedaan moest de beamer installeren dus... 5 á 6 meter breed beeld :)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
PS2 is de meest waardeloze DVD speler die je op het moment kan kopen... fijn ding voor games hoor, maar zelfs die spelertjes van de MM van €150 geven beter beeld.

Note: niet bedoeld om af te kraken, maar een hint: het kan veel beter voor weinig.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

kan zeker beter , neem de xbox maar die geeft een beter beeld dan de ps2 als je een dvdtje afspeelt.... vooral op component ... super retestrak

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 21:41
Mijn ervaring met DVDs afspelen op PS2 is dat het geluid na een tijdje out of sync is :\

Heb nu een Philips DVD930, mooi strak beeld en heeft dat probleem niet :D

Zal binnenkort eens ff kijken of ik pics van mijn ht kan maken, niet dat het veel voorsteld ten opzichte van anderen die hier posten :) maar toch

[Voor 59% gewijzigd door ViolatoR op 17-04-2003 17:30]

fotoblog

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:54
verkeerde topic 8)7

[Voor 97% gewijzigd door Thefirstikke op 17-04-2003 17:39]

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 23:30
Anoniem: 39051 schreef op 16 April 2003 @ 08:29:
[...]

tuurlijk heb ik ze niet overgekocht :)
gewoon zelf gemaakt :7

maar de woofers zijn van Volt
en de tweeter en middentoner zijn van Focal

(was het ff vergeten)
heb je daar ook type nummers van ?

Anoniem: 76560

PS2 valt best mee als DVD speler, om het out of sync probleem op te lossen moet je de DVD- driver upgraden naar de nieuwe versie, als je daarna de RGB-fix toepast geeft hij best mooi beeld via een RGB kabel.

• ViolatoR
Aha, nahja ik gebruik hem toch niet meer om DVDs af te spelen sinds ik m'n stand allone heb, toch bedankt voor de tip :) zijn vast wel meerdere mensen die dit probleem hebben.

fotoblog

• Dr. Strangelove
als je daarna de RGB-fix toepast geeft hij best mooi beeld via een RGB kabel.
Dan zou ik maar eens goed kijken, er zit op lichte delen van het scherm een soort raster. Dit zie je niet bij games.

• Niet online
Voor DVD op een beamer kan je het beste een normale DVD-Speler nemen, enehh de PS2 op beamer is machtig mooi! ECHT! Ik maak binnenkort wel een paar fotos op mijn vaders werk (is zo'n beamer met 3 lampen d8 ik.. :) )

• Anoniem: 31259
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
OMG :D
knappe setups kerels, echt wel

kheb niet eens een DVD-speler...
Tijd om 'ns iets deftigs met m'n geld te doen blijkbaar :| :)

• Lennieboy83
Schop!

• Niet online
Wat schop ?

• Anoniem: 13426
  • Niet online
Tsja, sommige mensen moeten eerst es kijken in welk topic ze precies zitten he :)

lol

• Lennieboy83
Erg grappig maar blijkbaar begrijpen jullie niet wat dit betekend op GoT...

Anoniem: 50944

Wij n00bs ;)

Zal ik even uitleggen waar dit topic voor is, hier plaatsen mensen foto's van hun homecinema, dat zijn dingen die je niet elke week vervangt, logisch dus dat het een tijd stil ligt, ook al was het maar 2 dagen.

Zon inhoudsloze kick is dus niet gewenst, kicken mag, maar post dan wat interessants, dit is gewoon een verkapt pics verzoek.

• ernst
  • Laatst online: 23-05 15:19
Anoniem: 13426 schreef op 15 March 2003 @ 23:55:
[...]

Heb jij eigenlijk een 800, afgaande op je icoon ?
(beetje laat.....)
Helaas moet ik het doen met een prachtig eltax setje.
Ik denk dat mijn profiel al genoeg zegt over hoe mijn budget ongeveer ligt ;)
Ik hoop binnenkort wel een setje 303's te kopen of vergelijkbaar maar die zijn dan ook een keer of 30 zo goedkoop :P
offtopic:
Mijn huidige icon komt al iets meer in de buurt van wat ik heb.. nl een mooie Giant XtC Big bear 8)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• blue eyes
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 80730 schreef op 17 April 2003 @ 17:23:
kan zeker beter , neem de xbox maar die geeft een beter beeld dan de ps2 als je een dvdtje afspeelt.... vooral op component ... super retestrak
Dan heb jij nog nooit een goede dvd speler gehad als je het beeld van de x-box als super retestrak vindt!

En dan nog wat, ik wist niet dat xbox component uit heeft? Is dit echt zo of bedoel je composiet? Ik neem aan dat je geen composiet bedoeld, slechtere connectie kan je niet hebben.

Nieuwschierig. Waar sluit je dit op aan? Component tv's zijn nog niet echt gemeengoed (understatement) op een beamer klinkt logischer.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:11
Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:00:
[...]

Dan heb jij nog nooit een goede dvd speler gehad als je het beeld van de x-box als super retestrak vindt!
Volgens mij is dat gewoon verbeelding, ok er zal wel wat verschil tussen verschillende dvd spelers te zien zijn maar hoe groot kan dat nou zijn?
Ik heb nou 3 totaal verschillende dvd-spelers gehad:

1e via de PC en mijn dxr3 kaart
2e Toshiba 210e
3e en huidige dvdspeler: XBOX

Sorry, maar om nou te zeggen dat er schrikbarend verschil is tussen de 3 verschillende setups?
Het is gewoon een verkapt excuus om maar je aankoop te rechtvaardigen die ongetwijfeld 10x meer heeft gekost.
:Y)

• blue eyes
er zit wel wat meer dan een beetje verschil tussen de diverse dvd spelers. Ik kan het je niet bewijzen, dan zul je zelf moeten doen.

Ga naar een GOEDE audio winkel, pik een dvd speler van zeg maar 2500 euro, een van 1000 euro en een van 500 euro. Wedden dat je verschil ziet?

Het is een discussie niet waard, maar je zult versteld staan dat er verschillen zijn.

Ik geloof erin, heb diverse spelers gehad. Ben begonnen met een van toen 1000 gulden (vgl. met huidig instapmodel, maar ja, toen was dat de normale prijs), daarna een van 1700 euro en nu een van 2500 euro. Ik wel eerlijk toegeven dat de speler van 1700 beter was dan die van 2500 euro. Ik heb daarnaast heel wat dvd spelers kunnen vergelijken en IK zie iig verschillen. Daarnaast geloof ik ook wel dat er een stukje tussen de oren meeteld, een stuk commercie ook. Maar als je deze factoren van het resultaat afhaald heb je nog steeds een beter beeld wat de extra uitgaven rechtvaardigen. Maar de hoogte van je uitgave bepaal je zelf. En verder is het beeld zo goed als je zwakste schakel!

Maar heeft iemand een antwoord op de componentvraag van de xbox? Daar ben ik wel benieuwd naar!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:11
Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:10:
er zit wel wat meer dan een beetje verschil tussen de diverse dvd spelers. Ik kan het je niet bewijzen, dan zul je zelf moeten doen.

Maar de hoogte van je uitgave bepaal je zelf. En verder is het beeld zo goed als je zwakste schakel!
Allereerst, 2000 euro voor een DVD speler! :o
Ik wil niet weten wat de rest van je setup dan wel niet kost.

Maar idd, wat je zegt, het beeld is zo goed als je zwakste schakel. Als je lange tijd gewend bent om je Xvidjes en SVCDs via je XBOX te spelen en je schakelt dan weer over naar DVDs --> dan is het verschil gewoon erg groot.
Echter, al zou het beeld mooier zijn met een duurdere DVD speler, ik zou er niet van kunnen genieten. Telkens maar in je achterhoofd een stemmetje dat mij even fijntjes erop wijst hoeveel het apparaat wel niet heeft gekost.

• ViolatoR
Ja ben zelf ook van PS2 naar Philips overgestapt, zie ook wel het verschil. Ouders hebben beneden een Cyberhome staan, en ook daar is het beeld iets minder van dan mijn philips, die toch wel al wat ouder is ( en meer gekost heeft )

Maar ben het er wel mee eens dat wanneer je een dvd speler van bijvoorbeeld 3000 euro koopt en je vergelijkt die met 1 van 500, zul je ook wel een stuk betere tv moeten hebebn wil je het verschil duidelijk zien. En op den duur zul je het verschil waarschijnlijk ook niet meer zien, net als met geluid. Maar de één heeft dat eerder dan de ander.

[Voor 43% gewijzigd door ViolatoR op 20-04-2003 17:31]

fotoblog

• blue eyes
gelukkig wel, anders waren er veel minder discussies op de forums ;)

• Dr. Strangelove
Xbox doet idd component output, en vaak zelfs progressive. Moet je natuurlijk wel een Xbox component kabel kopen (3 tulpen RGB, niet te verwarren met de 3 tulpen zwart/rood/geel van composiet/audio) en een component en evt. progressive compatible display hebben. Dat zijn veelal beamers en plasma's, en een paar TVs.

• blue eyes
Ik weet wat component is, maar ik wist niet dat de XBOX component uit had, mischien wel logisch, komt tenslotte uit een amerikaanse denktank ;)

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-05 11:23
Blue Eyes schreef op 21 April 2003 @ 20:18:
Ik weet wat component is, maar ik wist niet dat de XBOX component uit had, mischien wel logisch, komt tenslotte uit een amerikaanse denktank ;)
link naar component kabel hier

Blue Eyes schreef op 20 April 2003 @ 17:00:
[...]

En dan nog wat, ik wist niet dat xbox component uit heeft? Is dit echt zo of bedoel je composiet? Ik neem aan dat je geen composiet bedoeld, slechtere connectie kan je niet hebben.

Nieuwschierig. Waar sluit je dit op aan? Component tv's zijn nog niet echt gemeengoed (understatement) op een beamer klinkt logischer.
nee zal wel niet, heb een sony dvp-9000es en dat is zeker geen goedkope alleen zij ik dat de xbox een beter beeld geeft dan de ps2, heb ze nl. alle 2 en op component getest metdezelfde film, maar goed dat was mijn mening daarover en als je deze thread door had gelezen was je mijn setup wel tegengekomen dan weet je waar ik alles op aansluit.

Anoniem: 38691

Mensen even tussendoor. Wat is nu de beste manier om een pc met tv-out, dvi en gewone d-sync op een tv aan te sluiten

(owja als dit dvi is, zijn er dan verloopkabeltjes ofzow voor??? )

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 38691 op 24-04-2003 14:54]

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
tv-out met gewone s-video lijkt me de enige mogelijkheid. dvi kennen de meeste tv's niet. d-synch lijkt me ook niet.

• Niet online
heeft iedereen die een HT heeft al gepost ofzo :P

• Dr. Strangelove
Niet hier, maar ik weiger te posten omdat mijn nieuwe TV al 2 maanden stuk staat te zijn :( Winkel zou hem vervangen, maar dat schiet niet op. Als hij het doet dan zal ik weer wat posten, maar don't hold your breath...

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sony-kf-50sx200.jpg

• Mad_Demon
  • Laatst online: 25-05 10:40

Mad_Demon

de dokter

Wow, mooi ding :9~

Merk, specificaties, enz. ? ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• ViolatoR
Zo heb eindelijk een digi cam en kan dus eindelijk fatsoenlijke pics showen :)

Het steld weinig voor ivm wat anderen hier hebben gepost, maar goed:

http://members.home.nl/violator/pics/ht1.gif
http://members.home.nl/violator/pics/ht4.gif
http://members.home.nl/violator/pics/ht2.gif
http://members.home.nl/violator/pics/ht3.gif

Specs:

TV: Panasonic 28PL10F
Versterker: Technics SA-AX540
DVD: Philips DVD-930
FrontSpeakers: 2x SB-FW140
RearSpeakers: 2x SB-AFC140
CenterSpeaker: SB-AFC140

fotoblog

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee