Toon posts:

lidl morgenvroeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgen te koop in Venhuizen NH (opening nieuwe Lidl)

Multimedia PC 999 euro incl BTW Targa visionary

AMD 2200+ Quantispeed system 266 Mhz Front Side Bus. 256 K Cache on chip
Video Asus Geforce 4 64 MB DDR-RAM Ti4200 incl TV-out
Mobo Asus A7V8X
HD MAxtor 120 GB 5400 rpm
Siemens 256 MB DDR
CD Asus 48x 16x 48x incl Nero
DVD Toshiba 16 x DVD 48 x CD-rom incl Cyberlink Powerdvd
Audio Asus 5.1
Modem 56 K Askey softmodem V1456
FDD Samsung
Pinnacle video0bewerkingssoftware
Multimedia-geheugenkaartlezer Dazzle 6 in 1
Windows XP/Works-suite. antivirussoftware

2 jaar herstelgarantie met pickup service. gratis hotline

Geen monitor

Is dit een goede deal?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Harddisk is maar 5400rpm :X, waarvoor wil je het gebruiken?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lidl PC met Ati AIW iets voor sinterklaas?
Ik zie dat je je speciaal hebt geregistreerd om dit topic te openen. Misschien is het slim als je dat nog niet gedaan hebt om onze FAQ even te lezen ;).

Verwijderd

Leuk maar ik koop liever ergens waar ik service kan verwachten. En dan vind ik het geld niet zo`n groot probleem. Service mag ook wat kosten :P

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Lidl, eat your heart out!!! zie www.aldi.nl.....

Cristal.... er zijn er al zovelen voor gegaan met dezelfde mening.... maar hij slaat nergens op. Die Budgetsupermarkt pc's worden opgehaald en thuisbezorgt bij problemen, 2 jaar garantie vindt je niet bij de lokale computerboer.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo deskundig compubiter, ik heb een aldi pc van vorig jaar november aangeschaft na veel naar deze pagina turen. erg tevreden. Dit leek me een goedkope en wel aardige deal voor mensen in noordholland, kreeg het lidlkrantje vandaag in de bus en hoop er iemand een plezier mee te doen.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 23:23:
Ik ben niet zo deskundig compubiter, ik heb een aldi pc van vorig jaar november aangeschaft na veel naar deze pagina turen. erg tevreden. Dit leek me een goedkope en wel aardige deal voor mensen in noordholland, kreeg het lidlkrantje vandaag in de bus en hoop er iemand een plezier mee te doen.
Ik wees je er alleen even op dat er daarvoor al een topic liep :).
Hier worden al allerlei ervaringen uitgewisseld. Meestal worden dit soort topics al ver van tevoren geopend, dus een dag van tevoren is erg laat ;).

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Compubiter schreef op 19 November 2002 @ 23:24:
[...]
Ik wees je er alleen even op dat er daarvoor al een topic liep :).
Hier worden al allerlei ervaringen uitgewisseld. Meestal worden dit soort topics al ver van tevoren geopend, dus een dag van tevoren is erg laat ;).
Ik denk toch dat dit over een ander gaat.... hier ziet geen AIW in.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
volgens het krantje alleen verkrijgbaar in dit filiaal, ik citeer allee maar.

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 05:09
Ja en zo te zien dus ook voor een speciale prijs want in die andere thread over de lidl computer was hij 1249 euro, net zo duur als die van de aldi.

Verwijderd

BCC Legend met pentium 4 2.53 gig-60 gig harde schijf 7200 rpm-gforce4 vga 128 mb-256 mb ddr-modem dvd-cdrewriter-4 x usb.

999 euro

En nog een aantal modellen van IT-Works met amd xp 2200+ systeempjes tot 1200 euro.

Wel een zaak met service.

• Compubiter

Compubiter

Think again

RudiVader schreef op 19 november 2002 @ 23:27:
Ik denk toch dat dit over een ander gaat.... hier ziet geen AIW in.
Je hebt gelijk, is idd een andere PC.
Evengoed kun je dat andere topic gebruiken voor referenties over ervaringen (tenzij je zelf bij de Lidl werkt natuurlijk :P).

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 05:09
Nou Orange, zo super zijn die specs niet...of heb je aandelen in die zaak? ;)

Zoals eerder gezegd en nu weer....van de lidl weet ik het niet, maar service van de aldi is echt super, deze keer zelfs 3 jaar garantie......dus begin aub niet over dat je geen service zou krijgen bij zo'n supermarkt pc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 23:41:
BCC Legend met pentium 4 2.53 gig-60 gig harde schijf 7200 rpm-gforce4 vga 128 mb-256 mb ddr-modem dvd-cdrewriter-4 x usb.

999 euro
Das de oude Legend :)... voor €100,- euro meer heb je een 120gig (7200rpm?) hd, betere grafische kaart e.d. bij de megapool :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 00:26:
[...]

Das de oude Legend :)... voor €100,- euro meer heb je een 120gig (7200rpm?) hd, betere grafische kaart e.d. bij de megapool :)
Duh die hebbe ze daar ook.

Verwijderd

Swoosh schreef op 19 November 2002 @ 23:46:
Nou Orange, zo super zijn die specs niet...of heb je aandelen in die zaak? ;)

Zoals eerder gezegd en nu weer....van de lidl weet ik het niet, maar service van de aldi is echt super, deze keer zelfs 3 jaar garantie......dus begin aub niet over dat je geen service zou krijgen bij zo'n supermarkt pc.
Nee geen aandelen :)

Ik werk er. :P
Pagina: 1