Ik kreeg vandaag 2x de vraag (van Tiny perspnal Firewall): lsass.exe was replaced by lsass (export version) en of ik hiermee akkoord ging. Zegt iemand dit iets?
Uh, zoek het eens op met www.google.nl 
Results: http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Results: http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
lsass.exe is de service van IPSEC, hier de beschrijving van de service (XP) volgens services.msc (Start> Uitvoeren> services.msc > OK)
Tenzij je je Windows een update heb gegeven, is dit misschien toch wel zorgelijk...Hiermee wordt het IP-beveiligingsbeleid beheerd en de stuurprogramma's voor ISAKMP/Oakley (IKE) en IP-beveiliging gestart.
Heb windows SP1 geinstalleerd, maar dat is wel al weer enkele weken geleden. Kan het dus niet echt aan liggen. Ik snap alleen, waarom hij er vandaag naar vraagt. Heb in principe helemaal niets vreemds gedaan de afgelopne dagen. Enig idee hoe de orginele lsass.exe weer teruggezet zou kunnen worden. Als dit al mogelijk is.....
jostheboss,
Welk versie van Windows draai je (zie WOS Policy: Windows Stappenplan en dan met name stap 3
Gokje is Windows XP vanwege SP1
Welk versie van Windows draai je (zie WOS Policy: Windows Stappenplan en dan met name stap 3
Gokje is Windows XP vanwege SP1
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Nuttige kickRiemer Reinalda schreef op 20 November 2002 @ 17:24:
jostheboss,
Gokje is Windows XP vanwege SP1![]()
OS aan titel toegevoegd, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Excuses voor het vergeten van de toevoeging (WINXP) en bedankt voor het toevoegen. In mijn enthousiasme en door de schrik gewoon vergeten
Helaas ben in de FAQ, google etc.. nog niet echt veel verder gekomen. Dus mocht jullie nog bruikbare tips hebben, dan hoor ik dit gaarne...
Pagina: 1