PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Verwijderd
Het hele idee voor de league is hier ontstaan, meestal heeft iedereen zich hier aangemeld, of ze hebben het hier ontdekt (zoals ik!).hoedjevanpapier schreef op 28 January 2003 @ 21:41:
Screenshots kan ik gewoon elke keer hier plaatsen. Het zijn toch meestal tweakers die in de league zitten, of ik heb dat fout?
Dus daar mag je vanuitgaan.
En anders kan eMAeRCe misschien een linkje plaatsen op zn website naar het forum hiero.
Dit tournooi bestaat dacht ik uit 100% tweakershoedjevanpapier schreef op 28 januari 2003 @ 21:41:
Screenshots kan ik gewoon elke keer hier plaatsen. Het zijn toch meestal tweakers die in de league zitten, of ik heb dat fout?
Ik heb ff een link naar dit topic geplaatst
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 29-01-2003 14:56 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
uhm...

Al na 5 minuten had Larsson de keeper verschalkt

Na 2x8 minuten stond er een score van 10-0 op het scorebord
een goed begin van dit Toernooi voor Celtic, maar wie weet wat de Celts nog gaan tegenkomen....
[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 29-01-2003 18:36 ]
uhm...
Wordt het dan gewoon 0 punten voor beide spelers? Of ga je minpunten geven?
Tja daar had ik van te voren al rekening mee gehouden en mocht het gebeuren dan probeer ik contact met ze op te nemen en als dat niet lukt dan zal ik reservers in zettenhoedjevanpapier schreef op 30 januari 2003 @ 23:09:
Wat zijn trouwens de regels als er wedstrijden niet gespeeld zijn in een week?
Wordt het dan gewoon 0 punten voor beide spelers? Of ga je minpunten geven?
Op dit moment zijn trouwens bijna de helft van de wedstrijden gespeeld
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 30-01-2003 23:29 ]
Verwijderd
Zoals Wirret al zegt zullen we het met een goed excuus toelaten, maar mail of msn dan wel even de datum naar mij aub
/edit: Het is al geregeld
[ Voor 52% gewijzigd door Sport_Life op 31-01-2003 19:19 ]
Ik vind het alleen grappig dat je er ineens achter komt dat je morgen op skireis gaat. En dat je dan gelijk aan de consequenties denkt van de tweakers fifa league waarin je mee doet.
Tuurlijk moet het mogelijk zijn om een keer uit te stellen. Maar als ik weet dat ik een week niet kan spelen, zou ik proberen om het nog daarvaar even snel te spelen.
Tekst ziet er misschien wel een beetje bot uit, was echter niet zo bedoelt
Zie ik dit forum toch een goede week te laat...
Ik mis in de (veroudere) faq wat je kan doen als je online wil gamen (fifa2k3) met je mede tweakers terwijl het tournooi al aan de gang is..
Kan ik me hierbij aanmelden als sparring partner?
ps, is er al iemand schalke?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
[ Voor 87% gewijzigd door hoedjevanpapier op 31-01-2003 21:26 ]
Meld je aan als reserve !!Tukk schreef op 31 januari 2003 @ 21:15:
damn.
Zie ik dit forum toch een goede week te laat...
Ik mis in de (veroudere) faq wat je kan doen als je online wil gamen (fifa2k3) met je mede tweakers terwijl het tournooi al aan de gang is..
Kan ik me hierbij aanmelden als sparring partner?
ps, is er al iemand schalke?
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 31-01-2003 21:24 ]
Ik heb me net aangemeld als reserve. Dus kom jongens, ff afhakeneMAeRCe schreef op 31 januari 2003 @ 21:24:
[...]
Meld je aan als reserve !!(ff mail sturen naar fifa[at]rsmagazine.nl met je nickname + msn adres)
Verwijderd
het mailtje is uiteindelijk niet doorgekomen
Verwijderd
Verwijderd
Parma vs. Rangers
t eerste oefenpotje ging wel goed voor mij 6-2
alleen de echte wedstrijd maar 3-3
screenshotje
[ Voor 100% gewijzigd door Tukk op 01-02-2003 19:14 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Het zal wel een reserve worden om punten tegen te pakken.eMAeRCe schreef op 31 januari 2003 @ 21:24:
[...]
Meld je aan als reserve !!(ff mail sturen naar fifa[at]rsmagazine.nl met je nickname + msn adres)
14-0 verloren van hoedjevanpapier..
Op voorhand een niet zo spannende wedstrijd, Poghi had twee oefenwedstrijden met 5-0 en 3-0 gewonnen, maar de uiteindelijke game bleek toch spannender dan verwacht.
En de spelers komen het veld op

San Siro zit er helemaal klaar voor

En het wachten is op de scheids, daar gaat ie!

Na een mooie pass speelt Raul de bal tussen de paal en Toldo door, de lange hoek in

Een ruim kwartier later schiet Recoba na een steekpass van Vieri de bal de lange hoek in

Niet ondersteboven gevallen van de tegengoal scoort Raul vier minuten later zijn tweede goal

Tussenstand: 1-2

En weer een paar minuten later voltooid Raul zijn hattrick

En met een stand van 1-3 gaan we de rust in

Statistieken van de eerste helft

We gaan weer verder met de tweede helft

Onverschrokken denderd Inter de eerste 10 minuten snel over Real heen, Di Biagio scoort zijn eerste goal van de middag

"Huh, een bal? Wat moet ik daarnou mee?"

"Aha, dat moest ik dus met die bal

Real, lichtelijk geschrokken van de tegengoal, schroeft het tempo flink omhoog. Na enkele lange ballen van Inter lukt het na krap 20 minuten dan toch de beslissende treffer te maken

Vlak voor het einde weet Inter dan toch iets terug te doen, zouden ze nog gelijk komen?

Nog twee minuten en blessuretijd, kan Inter het goedmaken?

Jammer genoeg voor Inter wordt afgefloten tijdens een aanval, Real wint met 4-3

En voor de goede orde een screenshot van de eindstand

G33rt 3 - Poghi 4 (Inter - Real)
[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 01-02-2003 16:15 . Reden: tikfoutjes tussen [img] tags gefixed, [b]'s gefixed ]
Wat moet ik doen bij een speler die niet bereikbaar is?eMAeRCe schreef op 01 februari 2003 @ 16:22:
[...]
![]()
Ik zet m zometeen ook wel ff online op de website
eMAeRCe, dankjewel
wil je de code van mn post hebben?
Ik kijk de bron welG33rt schreef op 01 februari 2003 @ 17:24:
je moest allang met em afgesproken hebben en een half uur voor de wedstrijd meeten
eMAeRCe, dankjewel
wil je de code van mn post hebben?
/edit: Het wedstrijdverslag van G33rt staat online: *Klik
[ Voor 32% gewijzigd door Sport_Life op 01-02-2003 17:49 ]
Iemand zin in een potje?
Verwijderd
En hierbij vermeld ik dat mijn wedstrijd tegen Fakir met 3-6 verloren is gegaan. BOEHOEOE
Het was al met al een leuke pot tegen visionary. Naarmate de wedstrijd vorderde ging het mij steeds beter af
Verwijderd
ik heb al verschillende oefengames gespeeld (en 1 echte tegen emerce). Me probleem is dat het soms wel 5 minuten duurt voordat ik een game heb gejoint of voordat iemand mijn game joint. Ik druk dan op connect als iemand een game heeft, dan staat er dus establishing connection en moet ik soms wel 5 mins wachten en dan is ie er pas. Ik hoor van anderen dat die dit probleem niet hebben. Dit is nie het ergste. Het ergste is dat het in de game ONGELOFELIJK schokt, soms bijna niet te spelen! En het vage is dat ie dan soms opeens heel vloeiend gaat en dan OPEENS weer niet. Het ligt niet aan me connection, ik heb ADSL en me broertjes waren weg tijdens de games dus die konden niet internetten. Ik heb me ADSL speedtouch modem als router en de goede ports geforward (gewoon ff een defserver opgezet, ligt het misschien aan die defserver)?.
Wie kan mij helpen!
Reken, heb je misschien op drukke internet tijden gespeeld?
Verwijderd
Je kunt ook mailen?RedHat schreef op 01 February 2003 @ 17:32:
Ja, maar ik heb hem maandag gesproken, maandag kon ik niet, dinsdag nog gezien, alleen woensdag/donderdag/vrijdag heb ik hem NIET meer online gezien en vandaag ook niet.
Iemand zin in een potje?
Maar ja, wel irri als mensen niet vaak online zijn...
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:06:
Prachtige screenies G33rt!
En hierbij vermeld ik dat mijn wedstrijd tegen Fakir met 3-6 verloren is gegaan. BOEHOEOE. Ik speelde met atletico madrid en fakir met galatasaray. Met een 2-3 ruststand was het nog spannend, maar daarna zag ik het somber in. Maar nog alle kans om door te gaan zal ik maar zeggen
dankjulliewelFakir schreef op 01 February 2003 @ 19:39:
Idd mooie screenies G33rt, die van mij zijn minder spectaculair, ik zal ze straks nog online zetten. Wou wel vragen welk proggie jullie daarvoor gebruiken. Ik heb zelf snagit gebruikt, maar die laat soms de spelers of de bal weg
Het was al met al een leuke pot tegen visionary. Naarmate de wedstrijd vorderde ging het mij steeds beter af
http://download.com.com/3000-2121-8829009.html?tag=lst-0-3
die gebruik ik zelf, kwali stond hier op 90. hij slaat alles op in de dir waar hij zelf in staat
HmmG33rt schreef op 03 februari 2003 @ 14:06:
[...]
[...]
dankjullieweldie post maken kostte me wel 30 minuten maar goed. de screenies zijn uit de replays/cutscenes genomen, ik had aan poghi gevraagd of ie niet op esc wilde drukken
http://download.com.com/3000-2121-8829009.html?tag=lst-0-3
die gebruik ik zelf, kwali stond hier op 90. hij slaat alles op in de dir waar hij zelf in staat
Iemand die hier wijs uit word ?Tee endale kodulehekülg Hotis ja osale kaks korda aastas korraldataval kodulehekülgede konkursil !
Verwijderd
Verwijderd
p.s. mijn tegenstander kan ook niet hosten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 21:09 ]
In dat geval zal ik de stand op 0-0 zetten (beide dus 1 pnt...) Sorry, maar het is niet anders...Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 21:07:
Zit hier nog steeds met het probleem dat ik niet kan hosten. En XP kan maar 1 poort tegelijk aan dus je kan niet een hele range opgeven of je moet ze alle 1000 1 voor 1 opgeven. Dus weet iemand een oplossing?
p.s. mijn tegenstander kan ook niet hosten
En kan XP maar 1 poort tegelijk aan ? Ik zit hier ook @ XP en ik heb een hele range poorten opengezet
Ik heb mijn tegenstander ge-emailed maar nog geen reactie.
Ik heb wel gisternacht ff paar potjes tegen iemand anders van toernooi gespeeld
(weet zijn naam niet meer)
AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²
Ik zou het erg jammer vinden als het tournooi gestaakt moet worden....
uhm...
Verwijderd
uhm...
Goed gedaan Wirret. Leuke match.
Verwijderd
Via Direct IPVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 23:35:
mischien stomme vraag hoor, maar hoe spelen jullie fifa2003 online??
M'n speler staat heel vaak gewoon ff stil, alleen de tegenstander kan me dan pakken zodat het spel weer verder kan gaan.
m'n spelers selecteren is heel anders als met winxp, hij pakt steeds de speler die ik een paar seconden geleden nodig had. Hij is dus steeds te laat met selecteren.
Als ik loop, en ik wil schieten, schiet ie niet, alleen als de bal precies aan je voet ligt. In Winxp schoot ie gewoon naar de volgende pas, hier ga je dan opeens stil staan, van "ik weet het ook niet meer hoor
Kep een Geforce 2, en daar is XP nog al alergisch voor in de installatie. Microsoft he, is al 999 keer gemeld... Maar fixxen? Ho maar.
Ga nu geluidskaart proberen te fixxen op stageplek... Kan ik eindelijk m'n debian met geluid draaien
Ben wel van semi-pro naar prof gegaan
[ Voor 47% gewijzigd door RedHat op 05-02-2003 18:33 ]
uhm...
Verwijderd
Overigens word ik nu wel bang van smoonshine zeg! Hij mat iedereen met grote cijfers af en ik moet nog tegen hem! (zullen we een deal sluiten
Ik wist dat alPPietje schreef op 06 February 2003 @ 14:57:
Beetje off-topic, maar hebben jullie gezien dat FIFA 2003 wel jpg's heeft van de nederlandse clubs? Kijk maar eens hier C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 2003\data\mm\fifa\images\team vanaf 633.jpg.......
Plaats de volgende keer aub zo'n reactie in het FIFA 2003 topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 06-02-2003 15:13 ]
Ai ai, waar gaat het heen met de wereld als er al mensen bang van mij wordenVerwijderd schreef op 06 February 2003 @ 13:28:
Overigens word ik nu wel bang van smoonshine zeg! Hij mat iedereen met grote cijfers af en ik moet nog tegen hem! (zullen we een deal sluiten)
Maar Fakir was zeker niet de mindere in onze onderlinge wedstrijd hoor. Ik ben de eerste helft van de 2de helft (jaja) niet van mijn helft geweest.
uhm...
Ik bedoel maarSmoonshine schreef op 06 February 2003 @ 16:37:
[...]
Ai ai, waar gaat het heen met de wereld als er al mensen bang van mij worden![]()
Maar Fakir was zeker niet de mindere in onze onderlinge wedstrijd hoor. Ik ben de eerste helft van de 2de helft (jaja) niet van mijn helft geweest.
edit: En hem dan hier posten natuurlijk
[ Voor 20% gewijzigd door Smoonshine op 06-02-2003 19:33 ]
uhm...
De reserve spelers staan te springen om in te vallen, dus ik ga zometeen even de spelers mailen die nog geen enkele wedstrijd van het tournooi hebben gespeeld om een verklaring te vragen
Jammer dat er zoveel reservespelers zijneMAeRCe schreef op 06 februari 2003 @ 23:37:
De reserve spelers staan te springen om in te vallen, dus ik ga zometeen even de spelers mailen die nog geen enkele wedstrijd van het tournooi hebben gespeeld om een verklaring te vragen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb net ff een lijst gemaakt van spelers die nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld en dat zijn er (veel) meer dan dat er reserves zijnRoyz schreef op 06 February 2003 @ 23:48:
[...]
Jammer dat er zoveel reservespelers zijn. Ik wil ook wel meedoen
.
Dus je als reserve aanmelden heeft zeker wel zin
Ik wil dan bij jouw in de groep komeneMAeRCe schreef op 07 februari 2003 @ 00:01:
[...]
Ik heb net ff een lijst gemaakt van spelers die nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld en dat zijn er (veel) meer dan dat er reserves zijn. Enkele ervan heb ik contact mee gehad en hadden een goede reden
.
Dus je als reserve aanmelden heeft zeker wel zin(waarschijnlijk)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je kunt me altijd mailen/msn-en voor een oefenduelRoyz schreef op 07 February 2003 @ 00:27:
[...]
Ik wil dan bij jouw in de groep komen. Ik meld me dalijk wel aan dan
.
Ik heb me ingeschreven!!! Tenminste een mail gestuurdeMAeRCe schreef op 07 February 2003 @ 00:29:
[...]
Je kunt me altijd mailen/msn-en voor een oefenduel

en het wedstrijd verslag:
1ste helft:
De topper tussen de nummers 1 en 2 van poule A ging tussen Galatasaray en Celtic. In de beginfase van de wedstrijd ging het aardig gelijk op. Celtic en Galatasaray hadden ongeveer evenveel kansen en ook het balbezit liep niet ver uiteen. Toch kwam Celtic binnen de 20 minuten op een 2-0 voorsprong. Daarna begon Galatasaray aan een heuse inhaalrace. Celtic kreeg ook nog wel kansen, maar het was toch Galatasaray wat de klok sloeg en vlak voor rust maakte Galatasaray verdiend gelijk.
2de helft:
Nadat er wat vertraging was opgelopen (Hooligans in Fakirs PC) werd er toch nog aan de 2de helft begonnen. Galatasaray ging furieus van start en de eerste 25 minuten kwam Celtic niet van zijn eigen helft af. Toen de greep van Galatasaray iets verslapte sloeg Celtic uit een messcherpe counter toe en de 2-3 was een feit. Door deze tegengoal was Galatasaray zo uit het veld geslagen, dat Celtic simpel de wedstrijd kon uitspelen en zelfs de score nog kon uitbouwen tot 2-7.
Commentaar van beide coaches:
7-2 is een zeer vertekend beeld van de daadwerkelijke krachtsverhouding in het veld. Misschien was een gelijkspel wel terechter geweest.
uhm...
Verwijderd
Smoonshine 6 pnt (17-2)
Fakir 3 pnt (8-10)
Visionary 3 pnt (8-10)
Rekkie 0 pnt (4-15)
[ Voor 90% gewijzigd door Fakir op 07-02-2003 21:32 ]
Ik sta er wel goed voor moet ik zeggen. Maar 1 van jullie kan gelijk in punten met mij komen, maar ik hoop toch niet dat jullie mijn doelgemiddelde inhalen. Nou ja, aankomende maandag mijn derde wedstrijd, mocht ik die winnen, dan kan ik de tweede ronde al bijna niet meer missenFakir schreef op 07 February 2003 @ 21:31:
Mooi gemaakt smoonshine.Maareh als ik het goed begrijp hebben jullie rekkie in een positie gemanouvreerd dat ie een alles of niets wedstrijd tegen mij speelt. Nou moet ik weer een trainingskamp opzetten
btw: thnx for the compliment
uhm...
Net ajax-feyenoord. 1-0 , 1-1 omdat m'n keeper opeens uitkomt? (beetje vaag wat ie deed).
stond ik helemaal vrij voor hun doel ik dus rennen, en WEER stop ik opeens... en kan alleen weer verder als ik omver word gemaait. Ook een paar keer gebeurd tegen de wedstrijd tegen Wirret. Echt zo irritant. Is dat niet op te lossen, zal ook wel geen patch voor zijn, EA kennende.
Heb je geen enkele patch geinstalleerd ? (DBFP zuigt enorm wat dit soort zaken betreftRedHat schreef op 08 februari 2003 @ 11:58:
aaaaarrrggghhhh er valt hier echt _NIET_ normaal meer te spelen.
Net ajax-feyenoord. 1-0 , 1-1 omdat m'n keeper opeens uitkomt? (beetje vaag wat ie deed).
stond ik helemaal vrij voor hun doel ik dus rennen, en WEER stop ik opeens... en kan alleen weer verder als ik omver word gemaait. Ook een paar keer gebeurd tegen de wedstrijd tegen Wirret. Echt zo irritant. Is dat niet op te lossen, zal ook wel geen patch voor zijn, EA kennende.
Probeer anders even een reinstall van fifa...
reinstall helpt niet.
altijd als ik een truuk doe met spatie gaat m'n ventje gewoon stil staan... great truuk, de truuk 'laat-de-bal-van-je-afpakken'...
Verwijderd
kGa ook beter mn best doen om te kunnen spelen, aangezien ik in potentie de winnaar van dit tournooi ben
Mijn ventje gaat vaak ook plotseling stilstaan als ik met spatie wil sprintenRedHat schreef op 08 februari 2003 @ 13:15:
geen patches geinstalleerd
reinstall helpt niet.
altijd als ik een truuk doe met spatie gaat m'n ventje gewoon stil staan... great truuk, de truuk 'laat-de-bal-van-je-afpakken'...
Prepare to be demolishedFakir schreef op 07 February 2003 @ 21:31:
Mooi gemaakt smoonshine.Maareh als ik het goed begrijp hebben jullie rekkie in een positie gemanouvreerd dat ie een alles of niets wedstrijd tegen mij speelt. Nou moet ik weer een trainingskamp opzetten
Is het zoiezo mogelijk om inhaal duels te spelen met reserves ?
[ Voor 18% gewijzigd door hoedjevanpapier op 08-02-2003 18:10 ]
Jup... Maar liefst zo snel mogelijk natuurlijkhoedjevanpapier schreef op 08 februari 2003 @ 18:09:
Ik zie dat de reserves zijn ingezet. Ga nu proberen om nog zo snel mogelijk tegen deze tegenstander te spelen voor deze week. Kan het anders ook nog op maandag?
Maar ja, dat mag de pret niet drukken
Trouwens, je kunt je nog aanmelden als reservespeler als je nog niet meedoet, we komen nog een aantal reserves te kort
[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2003 18:44 ]
Ja, maar dat kan geen aktie zijn, want een aktie is ervoor om voordeel uit te halen, en ik heb er nog niet/nooit voordeel uitgehaald... Wat heb je eraan als je vol voor het doel staat om opeens te stoppen, ik schiet liever de bal in de linkerhoekeMAeRCe schreef op 08 februari 2003 @ 15:58:
[...]
Mijn ventje gaat vaak ook plotseling stilstaan als ik met spatie wil sprinten. Maar volgens mij is dat juist een actie hoor
Hij gaat dan met zn voet op de bal staan ofzo om m stil te leggen. Doet ie dat bij jouw ook ?
En het gebeurd naar mijn inziens te vaak, als het echt een truuk is kan ik die niet in een .ini file ofzo verwijderen?
onder Win2k is het 'gele-kaart-trekkerij' trouwens helemaal weg. Onder WinXP had ik het wel... Als een speler van de keeper wegliep trok ie soms zomaar een gele kaart
[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 08-02-2003 23:48 ]
Eej wat heb je eigenlijk voor pc manRedHat schreef op 08 February 2003 @ 23:46:
[...]
Ja, maar dat kan geen aktie zijn, want een aktie is ervoor om voordeel uit te halen, en ik heb er nog niet/nooit voordeel uitgehaald... Wat heb je eraan als je vol voor het doel staat om opeens te stoppen, ik schiet liever de bal in de linkerhoek
En het gebeurd naar mijn inziens te vaak, als het echt een truuk is kan ik die niet in een .ini file ofzo verwijderen?
onder Win2k is het 'gele-kaart-trekkerij' trouwens helemaal weg. Onder WinXP had ik het wel... Als een speler van de keeper wegliep trok ie soms zomaar een gele kaartBest wel lollig, eerst dacht ik van 'hèè wat heb ik NOU weer gedaan' (meestal al 1 rode kaart in het begin omdat m'n verdedigers bij de aftrap in 1x naar voren lopen en m'n tegenstander een steekpaasje doet op semi-pro, de enige manier is ze dan van achter neerhalen in 16m gebied, want m'n selectie in win2k gaat niet helemaal lekker. Dus denk dat ik binnenkort maar weer WinXP ga installeren, moet ik eerst weer vidkaart eruit halen (GF) omdat WindowsXP dar weer niet zo lekker vind
Ik hoor niets anders dan geklaag over bugs die volgens mij alleen jij hebt en verder niemand anders, en dat je videokaart niet doet in XP, etc
Wel apart, want ik heb helemaal geen last van bugs in dit spel, of heb ik gewoon mazzel?
Dan moet ik alle waardes veranderen van elke gebruiker en dat word nogal een groot karweiSaekerhett schreef op 08 February 2003 @ 23:40:
Hey eMAeRCe, misschien is het een goed idee om op de website de standen aan te passen, zodat degene met de meeste punten bovenaan staat
Ah ok op die maniereMAeRCe schreef op 09 February 2003 @ 04:26:
[...]
Dan moet ik alle waardes veranderen van elke gebruiker en dat word nogal een groot karweiBij het volgende tournooi (als die ooit komt) zet ik een script in mysql zodat het allemaal wat makkelijker gaat
Ik zet m'n scripts meestal in PHP, en laat PHP MySQL aansturen
lol check de tijd van mijn reactieRedHat schreef op 09 February 2003 @ 11:46:
een script in MySQL zetten? Woei
Ik zet m'n scripts meestal in PHP, en laat PHP MySQL aansturen![]()
Ik update de profielen als ik de mails van de invallers binnen krijg
Hoe het met Poule B zal aflopen hoor je binnenkort
[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 10-02-2003 00:53 ]
ik kom al snel op 2-0 voor, dan komt emaerce (tegenstander) uit een kopbal op 2-1 en even later ook nog op 2-2. nog voor rust kom ik weer op 3-2 en na rust loop ik uit tot 5-2 ->einde wedstrijd
het zou ook kunnen dat de kopbal de 2-2 was daar zijn emaerce en ik het niet over eens
overigens ben ik in het toernooi gedwongen met barcelona te spelen, maar dit ging erg leuk. emaerce, het was een leuke wedstrijd
Jij was idd de betere partij, maar de volgende keer zet ik mn opstelling al vanaf de 1e helft op 4-3-3 als ik tegen jouw speelrblommers schreef op 09 February 2003 @ 21:27:
man utd. vs. ajax
ik kom al snel op 2-0 voor, dan komt emaerce (tegenstander) uit een kopbal op 2-1 en even later ook nog op 2-2. nog voor rust kom ik weer op 3-2 en na rust loop ik uit tot 5-2 ->einde wedstrijd
het zou ook kunnen dat de kopbal de 2-2 was daar zijn emaerce en ik het niet over eens
overigens ben ik in het toernooi gedwongen met barcelona te spelen, maar dit ging erg leuk. emaerce, het was een leuke wedstrijd
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 09-02-2003 21:32 ]
ah je wil wraakeMAeRCe schreef op 09 February 2003 @ 21:32:
[...]
Jij was idd de betere partij, maar de volgende keer zet ik mn opstelling al vanaf de 1e helft op 4-3-3 als ik tegen jouw speel