nbleergh. sinds ik weer 2k draai is fifa echt verneukt

M'n speler staat heel vaak gewoon ff stil, alleen de tegenstander kan me dan pakken zodat het spel weer verder kan gaan.
m'n spelers selecteren is heel anders als met winxp, hij pakt steeds de speler die ik een paar seconden geleden nodig had. Hij is dus steeds te laat met selecteren.
Als ik loop, en ik wil schieten, schiet ie niet, alleen als de bal precies aan je voet ligt. In Winxp schoot ie gewoon naar de volgende pas, hier ga je dan opeens stil staan, van "ik weet het ook niet meer hoor

"...
Kep een Geforce 2, en daar is XP nog al alergisch voor in de installatie. Microsoft he, is al 999 keer gemeld... Maar fixxen? Ho maar.
Ga nu geluidskaart proberen te fixxen op stageplek... Kan ik eindelijk m'n debian met geluid draaien
Ben wel van semi-pro naar prof gegaan

voor de 2e x zo'n schermpje. Alleen bij proffessional zijn ze echt vies. M'n keeper lijkt wel een zoutzak. Hun schieten naar links, m'n keeper staat bij 2e paal en duikt uit zijn gezichtspunt naar links. Terwijl het HELE open goal RECHTS zit. Waarom duikt ie dan die kant op? Daar zit het doel niet hoor

Tegendoelpunt dus, die m'n keeper makkelijk zou kunnen hebben als ie gewoon de goede kant opduikte... Als je al helemaal uit het doel staat ga je niet nog verder uit het doel duikent och
[
Voor 47% gewijzigd door
RedHat op 05-02-2003 18:33
]