je hebt wel een klein probleempje als er twee routers tegen elkaar moeten die niet kunnen hosten...
ja 
dan moet er een router uit
ik zal me wel ff inschrijve
dan moet er een router uit
ik zal me wel ff inschrijve
Anoniem: 37939
hoezo een probleem, ik dacht dat het mogelijk was om portforwarding te gebruiken en zo toch bij elkaar in te kunnen loggen.
ja dat lukte mij wel, hoewel laatst weer niet
zal je altijd zien nu de competitie nadert.
Weten jullie dit misschien?
Als ik online met direct ip wil spelen met iemand lukt dit niet. Als ik host drukt en hij connect naar mijn ip adres dan blijft er staan wacht op andere spelers.... en bij hem verbinding maken. Als hij host hetzelfde.... ?? Wie weet het probleem? We gebruiken geen routers etc. gewoon direct.
Als ik online met direct ip wil spelen met iemand lukt dit niet. Als ik host drukt en hij connect naar mijn ip adres dan blijft er staan wacht op andere spelers.... en bij hem verbinding maken. Als hij host hetzelfde.... ?? Wie weet het probleem? We gebruiken geen routers etc. gewoon direct.
The Unpredictable Striker!
Ik hoorde dat er providers zijn die p2p niet toestaan op hun eigen netwerk. Dat zou het kunnen zijn.
Ik heb iig altijd gewoon game servers kunnen draaien enzo. Kazaa doet het, morpheus, direct connect alles. kheb wanadoo en het is me niet bekend dat deze iets blokkeerd.
Volgens mij kan je ook met zn 3en spelen, dus dan zou gewoon ff iemand voor host moeten spelenAnoniem: 55506 schreef op 29 november 2002 @ 17:12:
je hebt wel een klein probleempje als er twee routers tegen elkaar moeten die niet kunnen hosten...
Portforwarding; zie de site http://www.rsmagazine.nl/~marc voor meer info hierover.
[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 09-01-2003 07:46 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Gewoon ff wachtenLightah schreef op 29 November 2002 @ 20:29:
Weten jullie dit misschien?
Ok ik wacht ff 5 minuten. Ik heb ADSL en host en hij 56k. Dus dat zal wel vertragend zijn.
Ik hoop voor je dat hij het met 56k trektLightah schreef op 29 November 2002 @ 21:30:
Ok ik wacht ff 5 minuten. Ik heb ADSL en host en hij 56k. Dus dat zal wel vertragend zijn.
ik weet me inlognaam + wachtwoord niet meer
heb me zo'n 3 weken geleden (volgens mij) ingeschreven maar weet ut niet meer
en nu? > opnieuw reggen

en nu? > opnieuw reggen
Omdat ik ben overgestapt naar een ander systeem moet je je opnieuw aanmeldenCougar schreef op 29 November 2002 @ 22:42:
ik weet me inlognaam + wachtwoord niet meer![]()
en nu? > opnieuw reggen![]()
ik vroeg me al af waarom ik niet meer kon inloggen
ik heb me ook opgegeven, maar die site gaat wel heel erg sloompjes.... ligt dat aan mij??
Komt ie nu meeeMAeRCe schreef op 29 november 2002 @ 23:01:
[...]
Omdat ik ben overgestapt naar een ander systeem moet je je opnieuw aanmelden. Http://www.rsmagazine.nl/~marc
inderdaad, straks breken er nog rellen uit bij de ongeduldige achterban 
De regels zijn inmiddels bekend?
De regels zijn inmiddels bekend?
Anoniem: 48983
Nou ik heb me maar opnieuw aangemeld, je moet wat he. Het duurt wel lang hoor jongens!
Anoniem: 32215
Ik wil trouwens ook meedoen
Ik vind het echt een goed idee van
eMAeRCe
Poghi,
- wannab33
- GAEvakYD
- Boesjke
- XstarX
- hamimandirali
- DonDJ.
- G33RT
- Rekkie
- Evil_E
- rblommers
- D3vils0wn
- Wize
- Reken
, HULDE

Ik vind het echt een goed idee van
eMAeRCe
Poghi,
- wannab33
- GAEvakYD
- Boesjke
- XstarX
- hamimandirali
- DonDJ.
- G33RT
- Rekkie
- Evil_E
- rblommers
- D3vils0wn
- Wize
- Reken
, HULDE
[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 32215 op 05-12-2002 15:03 . Reden: HIEHA ]
Anoniem: 53214
Nou ik heb me ook aangemeld, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe en wanneer alles gaat plaatsvinden, maar dat kan er mee te maken hebben dat de site nog niet helemaal completa is.
Maar khoor t graag
Overigens goed initiatief dit alles hoor
Maar khoor t graag
Overigens goed initiatief dit alles hoor
Anoniem: 36694
*aangemeld
- ik speel nu op semi-pro (als dat van belang is)
maarem? waar kies je je club?
- ik speel nu op semi-pro (als dat van belang is)
maarem? waar kies je je club?
We hebben nog 2 mensen nodig voordat we kunnen beginnen. Kom op mensen meldt je effe aan op Http://www.rsmagazine.nl/~marc
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ff punt weghalenGAEvakYD schreef op 06 December 2002 @ 13:39:
We hebben nog 2 mensen nodig voordat we kunnen beginnen. Kom op mensen meldt je effe aan op Http://www.rsmagazine.nl/~marc
Ps de mensen die zich zorgen maken over het hosten tussen 2 mensen achter een router /firewall maak je niet druk. Het werkt hier ook als ik tegen iemand anders speel die ook achter een router hangt. Ik heb poort 2048 UDP opengezet en geforward naar de pc waar ik dus op zit te spelen.
Wat wel raar is dat EA de volgende poorten doorgeeft
TCP and UDP ports 80, 443, 21001-21100, and 32768-65535
Wat moeten ze in vredesnaam met de poorten 80 (HTTP), 443(SSL). Die kunnen jullie anders proberem mocht het problemen gaan geven.
Misschien een idee om dit soort te dingen op te nemen op Http://www.rsmagazine.nl/~marc..
Wat wel raar is dat EA de volgende poorten doorgeeft
TCP and UDP ports 80, 443, 21001-21100, and 32768-65535
Wat moeten ze in vredesnaam met de poorten 80 (HTTP), 443(SSL). Die kunnen jullie anders proberem mocht het problemen gaan geven.
Misschien een idee om dit soort te dingen op te nemen op Http://www.rsmagazine.nl/~marc..
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ik zou wel mee willen doen, ik heb alleen erg weinig tijd
.
uhm...
Ikzelf zit ook niet echt ruim in de vrije tijd. 40 uur stage + 16 uur avondwerk + vriendin die ook aandacht wil.Smoonshine schreef op 06 december 2002 @ 14:10:
Ik zou wel mee willen doen, ik heb alleen erg weinig tijd.
hehehehe
Maar ik zorg er altijd wel voor dat ik èèn vrije avond heb in de week. Misschien is het makkelijk dat er 1 wedstrijd per week gespeeld wordt. Zodat beide partijen de hele week de tijd hebben om de match te spelen. Vervolgens zetten ze de gespeelde wedstrijd op de site.
In dat geval zou ik ook wel mee willen doen, daarvoor zou ik wel tijd vrij kunnen maken
uhm...
ik zou zeggen schriif je in. Des te eerder kunnen we beginnen.
alleen registreren is genoeg?
uhm...
JaSmoonshine schreef op 06 december 2002 @ 15:25:
alleen registreren is genoeg?
mooi, zoals je waarschijnlijk gezien hebt ben ik op dit moment ingeschreven. Ik speel met Feyenoord op pro thuis, kan ik dan een beetje meekomen, of is het allemaal wereldklasse hier?
uhm...
Ik speel het zelfs nog op semi-proSmoonshine schreef op 06 December 2002 @ 15:34:
mooi, zoals je waarschijnlijk gezien hebt ben ik op dit moment ingeschreven. Ik speel met Feyenoord op pro thuis, kan ik dan een beetje meekomen, of is het allemaal wereldklasse hier?
Ik doe prof, ik win net met 2-0 of speel gelijk. Dus lang geen wereldklasse.
Is Feyenoord nog vrij als team??
uhm...
tttttt, Aragorn, als je het forum goed door had gelezen dan had je geweten hoe de teams gekozen zouden worden, we kiezen teams het het lootjestreksysteem, als de league start kiest iedereen een nummer en dan hoor je later welk team aan dat nummer gekoppeld zit, voor meer info moet je terugscrollen of de rules lezen. De final versie van de Rules heb ik 1 week geleden naar Emaerce gestuurd, nu kan ik ze alleen nog niet goed vinden op de site dus ik hoop dat emaerce ze even iets beter kan weergeven zodat het voor iedereen duidelijk is wat de regels zijn en hoe er gespeeld gaat worden.
We hebben nu op zich genoeg spelers (> 30) om met het tournooi te beginnen.
Het zou nog wel makkelijk zijn als er iemand kan helpen met PHPnuke, dus heb je enig verstand daarvan, please mail me (marc_verhoef[at]hotmail.com)
De regels staan hier: http://www.rsmagazine.nl/...Content&pa=showpage&pid=1 Ik ben bezig ze op de website te 'impleteren' maar da wil nog ni echt lukke
(zie hierboven)
Het zou nog wel makkelijk zijn als er iemand kan helpen met PHPnuke, dus heb je enig verstand daarvan, please mail me (marc_verhoef[at]hotmail.com)
De regels staan hier: http://www.rsmagazine.nl/...Content&pa=showpage&pid=1 Ik ben bezig ze op de website te 'impleteren' maar da wil nog ni echt lukke
[ Voor 43% gewijzigd door Sport_Life op 09-01-2003 07:48 ]
Wanneer kunnen we die regels zien?? Is het misschien een idee om ze er eerst gewoon in html op te zetten? En als je weet hoe het weet ze dan in php toe te voegen? Of dat je ze naar de spelers stuurt.
uhm...
http://www.rsmagazine.nl/...Content&pa=showpage&pid=1Smoonshine schreef op 09 december 2002 @ 19:03:
Wanneer kunnen we die regels zien?? Is het misschien een idee om ze er eerst gewoon in html op te zetten? En als je weet hoe het weet ze dan in php toe te voegen? Of dat je ze naar de spelers stuurt.
Sorry, de module is niet actief.....
uhm...
http://www.rsmagazine.nl/~marc/modules.php?name=Regels
Hij staat er eindelijk op, wooohoo, goed om onze regels te zien Emaerce
Hij staat er eindelijk op, wooohoo, goed om onze regels te zien Emaerce
Ja zijn er al data bekend?Anoniem: 59583 schreef op 10 December 2002 @ 17:59:
Wanneer gaan we eindelijk eens beginnen ?
Ik heb zojuist een email gestuurd naar alle spelers. Ook zijn alle dubbele accounts verwijderd. Mail is vanaf de server verstuurd, dus het kan zijn dat hij gefilterd is (ongewenste post oid). Daarom zet ik m hieronder nog even neer:
Hallo,
we hebben nu genoeg mensen om met het tournooi te beginnen. Maar eerst hebben we nog wat gegevens van je nodig, namelijk:
1. Een geldig e-mail adres
2. Beschikbaarheid, welke dag(en) je kan spelen
3. ICQ, MSN of Yahoo naam
4. Het team waar je voorkeur naar gaat*
5. Niveau fifa 2003 (amateur, semi-prof, prof, wereldklasse)
*Let op: indien er meerdere dezelfde teams zijn gekozen zal er worden geloot, de kans is dus groot dat je uiteindelijk een ander team krijgt.
Stuur een mailtje met die gegevens naar marc_verhoef@hotmail.com waarmee je tevens bevestigd dat je mee doet.
Doe dit voor 31 december, maar liefst zo snel mogelijk zodat we snel kunnen beginnen. Mochten we met een oneven aantal zijn, dan zal degene die als laatst een bevestiging heeft gestuurd 'reserve' worden.
Begin januari (of eerder, als alles binnen is) zal er met 'de aftrap' begonnen worden.
Als je nog vragen/opmerkingen hebt kun je altijd mailen naar marc_verhoef[ET]hotmail.com .
Blijf onze website in de gaten houden voor de laatste info en lees ook nog even de regels door: http://www.rsmagazine.nl/~marc/modules.php?name=Regels (made by Wirret).
Met vriendelijke groet,
$naam
eMAeRCe
marc_verhoef[ET]hotmail.com
http://www.rsmagazine.nl/~marc
ik heb er 2 gehad, en op 1 gereply'ed (als het goed is gegaan
)
Oeps, dan heeft iedereen er twee gehadrblommers schreef op 17 December 2002 @ 21:15:
ik heb er 2 gehad, en op 1 gereply'ed (als het goed is gegaan)

Mensen; 1 keer replayen is genoeg
ok, dan heb ik het goed gedaan 
en er zat inderdaad 1 minuut tussen de verstuurtijden
btw wat is replayen? iets opnieuw afspelen?
en er zat inderdaad 1 minuut tussen de verstuurtijden
btw wat is replayen? iets opnieuw afspelen?
[ Voor 22% gewijzigd door rblommers op 18-12-2002 08:31 ]
Ik heb mail ook verzonden
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 32215 op 18-12-2002 15:47 ]
En ik ook, ik heb maar meteen een paar teams meer opgegeven, zodat ik (hoop ik) meer kans maak op een team dat ik fijn vind om mee te spelen.
uhm...
Krijgen we wel ruim voor de start het team door? Dan kan ik namelijk in training
Ik heb al 24 van de 32 mailtjes binnen, zodra de rest binnen is geef ik de teams vrij
Wel een strak idee, zal eerst eens kijken of ik de nieuwe fifa kan downloaden... Als ik die heb doe ik ckers mee !!
Emearce, zou je alvast een overzichtje kunnen neerzetten, wie de e-mail al naar jou verstuurd heeft. Zo kun je ook voor jezelf controleren of je mail ontvangen is.
uhm...
Anoniem: 62351
* Anoniem: 62351 hoopt ook mee te kunnen doen
is trouwens een typfoutje op site : links bij de navigatie staat er Mijn Acount met 1 c moet Mijn Account zijn
is trouwens een typfoutje op site : links bij de navigatie staat er Mijn Acount met 1 c moet Mijn Account zijn
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 62351 op 22-12-2002 17:25 ]
Iedereen kan zich tot 31 december nog inschrijven om mee te doen. Doe dat door naar www.rsmagazine.nl/~marc te gaan en je aan te melden. Vergeet niet even een mailtje te sturen met de volgende info, waarmee je bevestigd dat je mee doet:
4. Het team waar je voorkeur naar gaat
6. Je gebruikersnaam waarmee je je op de site hebt aangemeld
4. Het team waar je voorkeur naar gaat
6. Je gebruikersnaam waarmee je je op de site hebt aangemeld
[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 25-12-2002 02:02 ]
Nog ff een kick voor degene die nog mee willen doen
hoeveel mensen hebben zich inmiddels ingeschreven (gemaild)?
Ik wil me ook graag inschrijven

dus doe ik dat ook ff
Moet ik persé ook een mailtje sturen? ik heb me geregistreerd op die site.
dus doe ik dat ook ff
[ Voor 67% gewijzigd door RedHat op 25-12-2002 14:15 ]
ja, je moet persé een mailtje sturen (bevestiging)RedHat schreef op 25 December 2002 @ 14:12:
Ik wil me ook graag inschrijven
dus doe ik dat ook ff
Wanneer gaat het nou beginnen ??
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 32215 op 25-12-2002 15:59 ]
Anoniem: 55506 schreef op 25 December 2002 @ 14:10:
WE beginnen zeker op 1 jan.?
Waarschijnlijk na 1 Januari, niet eerderAnoniem: 32215 schreef op 25 December 2002 @ 15:59:
Wanneer gaat het nou beginnen ??
[ Voor 33% gewijzigd door Sport_Life op 25-12-2002 19:22 ]
/tikje
ik heb een nieuwe mail gestuurd, niveau en voorkeur is nu anders.
Overigens weet ik neit of ik lid ben op de site, maar ik zie iig wel een boel parse errors.
Overigens weet ik neit of ik lid ben op de site, maar ik zie iig wel een boel parse errors.
Parse en of msql errors komen door de slechte mysql database, ik wacht nog even tot er een aantal aanmeldingen binnenkomen zodat we goede poules kunnen maken en dan zet ik alle users met de hand erinG33RT schreef op 01 January 2003 @ 13:14:
/tikje
Anoniem: 55506
Gisteren wel weer een mailtje gehad maar volgens mij zit er nog weinig beweging in of niet?
Dat dacht je ?Anoniem: 55506 schreef op 06 januari 2003 @ 16:57:
Gisteren wel weer een mailtje gehad maar volgens mij zit er nog weinig beweging in of niet?
gisteren mailtje gehad? ik heb niets ontvangen 
(of ben ik nou raar bezig?)
[ Voor 3% gewijzigd door rblommers op 06-01-2003 18:16 ]
Klopt, van sommige wist ik de nicknames alrblommers schreef op 06 January 2003 @ 18:16:
gisteren mailtje gehad? ik heb niets ontvangen
Anoniem: 45287
o nee !! ..hoe heb ik dit topic ooit kunnen missen!
Als er nog een plekje vrij is ..kies dan me :)!
Er zijn geen plekken meer vrij. Maar je kunt je wel aanmelden als 2e reserve. Mocht er iemand vals spelen/niet meer mee willen doen kun je daarvoor invallen. Mail even wat gegevens ([rml]eMAeRCe in "[ fifa 2k3] Online Competitie"[/rml]), dan ontvang je bericht als er een 2e persoon uitvaltAnoniem: 45287 schreef op 07 January 2003 @ 13:42:
o nee !! ..hoe heb ik dit topic ooit kunnen missen!
[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 07-01-2003 14:11 ]
2 vragen:
1. wanneer gaat het beginnen?
2. en hoe kun je zien wie er allemaal mee doen?
1. wanneer gaat het beginnen?
2. en hoe kun je zien wie er allemaal mee doen?
Anoniem: 11736
EmaErce is nu bezig om iedereen op de site te zetten en we zullen denk ik ongeveer over een weekje beginnen.
* ManiacScum zin in heeftAnoniem: 11736 schreef op 07 januari 2003 @ 22:25:
EmaErce is nu bezig om iedereen op de site te zetten en we zullen denk ik ongeveer over een weekje beginnen.
*klik
[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 07-01-2003 23:29 ]
Anoniem: 45287
Dus mensen je leest het ...er moeten 2 mensen uitvallen .eMAeRCe schreef op 07 januari 2003 @ 14:09:
[...]
Er zijn geen plekken meer vrij. Maar je kunt je wel aanmelden als 2e reserve. Mocht er iemand vals spelen/niet meer mee willen doen kun je daarvoor invallen. Mail even wat gegevens ([rml]eMAeRCe in "[ fifa 2k3] Online Competitie"[/rml]), dan ontvang je bericht als er een 2e persoon uitvalt
Wie zijn de vrijwillegers of willen jullie allemaal een paardehoofd in je bed ?!
*trasht 2e reserveAnoniem: 45287 schreef op 07 januari 2003 @ 23:52:
[...]
Dus mensen je leest het ...er moeten 2 mensen uitvallen .
Wie zijn de vrijwillegers of willen jullie allemaal een paardehoofd in je bed ?!
eMAeRCe en Poghi hebben wel erg veel teamseMAeRCe schreef op 07 January 2003 @ 23:27:
[...]
*klik(spelers zijn nog niet ingevuld in dat dropdown ding, maar elk ding is n apparte speler)
er zijn er sowieso wel veel met real madrid. wordt nog zwaar voor mijn Celtic 
edit: volgens mij raakte ik een beetje in de war door alle madrids in het drop down menu
edit: volgens mij raakte ik een beetje in de war door alle madrids in het drop down menu
[ Voor 38% gewijzigd door Smoonshine op 08-01-2003 11:50 ]
uhm...
eerst lezen, dan blatenSmoonshine schreef op 08 januari 2003 @ 11:40:
er zijn er sowieso wel veel met real madrid. wordt nog zwaar voor mijn Celtic
maar hoe weet jij dat jij celtic toegedeeld krijgt?
elk van de emearces en de poghis staat voor een andere speler, na een beetje zoeken kwam ik mijn eigen profiel tegen. Veel plezier met zoeken
. Of je kan wachten tot alles wel een goede naam heeft.
uhm...
FC Barcelona woehoe
thank you emearce
Als je een ander team wilt, moet je even een mailtje sturen naar ik[et]hotmail.com.
Paar voorwaarde zijn wel:
1. Het mag geen team zijn van die er al bij zitten.
2. Het team moet standaard zijn, dus niet bijv van de nl fifa patch oid.
?
Paar voorwaarde zijn wel:
1. Het mag geen team zijn van die er al bij zitten.
2. Het team moet standaard zijn, dus niet bijv van de nl fifa patch oid.
Enig idee wat deze smilie betekend:Anoniem: 45287 schreef op 08 January 2003 @ 05:03:
ge worde bedankt
[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 02-04-2018 01:27 ]
Glasgow Celtic = OK for me
"We shall not be moved
"
"We shall not be moved
uhm...
Nu staan de juiste nicks bij de profielen
Ik heb nog niet van iedereen de gegevens die ik nodig heb. Controleer je profiel en mail ze ajb zo snel mogelijk. (nickname, email, msn en/OF icq en evt je naam)