[Alg] We zijn hier toch om elkaar te helpen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tyrian schreef op 21 november 2002 @ 23:03:
Ik ben het wel eens met de topicstarter. Ik denk dat sommige mensen van de die-hards zijn vergeten dat ze zelf ook oot n00b zijn geweest. Natuurlijk moet je zelf eerst moeite doen om iets op te lossen, maar als je winig voorkennis hebt zijn je mogelijkheden beperkt. Dan is het fijn als iemand met meer ervaring je kan vertellen waar je een antwoord kunt vinden of hoe iets misschien opgelost kan worden.
..en daar ligt de taak van beginnersweb.nl :/
tweakers heeft een totaal andere doelgroep..

Maargoed, da's pas 5 keer in deze thread gezegt ofzo :O

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

dan wil ik je graag wijzen op deze:
[rml]JvS in "[ Alg] We zijn hier toch om elkaar te hel"[/rml]

Mensen moeten minstens duidelijk aangeven zelf wat uit hebben gezocht. Als je tweaker bent, hoef je die vraag niet te stellen... "wat moet ik upgraden" is echt erg kansloos. Dat moet je zelf toch bedenken?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

De discussie is natuurlijk eindeloos hoewel de meningen uiteindelijk best dicht bij elkaar zullen liggen. Als u mij toestaat wil ik de discussie een kleine wending geven:

Hoe komt het dat het voor een nieuwe bezoeker op GoT niet duidelijk is hoe GoT in elkaar zit en wat de doelgroep is van GoT?

Let wel: Ik ben tegen het mensen 10x laten klikken voor ze een topic kunnen open en <h1> LEES DIT VOOR JE POST</h1>, maar toch is het blijkbaar niet duidelijk. Misschien is het een beetje grof, maar moeten we niet toch meer afschrikken? Is er een mogelijke topicstarter op GoT het gevoel te geven een soort van voorrecht te hebben zoals ik dat zelf in mijn beginjaren ervoer? Of is dat hopeloos?

Misschien kan de topicstarter (die overigens best netjes schrijft) aangeven waarom GoT de verkeerde suggestie bij hem heeft gewekt?

|_____vakje______|

Pagina: 1 2 Laatste