Hallo,
Ik krijg wel eens, als ik GTA3 aan het doen ben, opeens een blauw scherm tevoorschijn getoverd, dat zegt :
[er is een fout met het dll bestand nv4_disp.dll]
Of zoiets dergelijks. Ik heb een NVidia GeForce 4 Ti4200 dus ik denk dat het daar wat mee te maken heeft, maar wat het is ik heb geen idee. Kan iemand mij aub helpen ?
[computerspecs :
P4 Titan 533 845G Motherboard (FSB 533)
Pentium4, 2.4GHZ
HD 80gb 7200rpm
256MB DDR-Ram
Nvidia Geforce Ti4200 (geen Ti4200P dus) ]
[meer driver info, oa directx en videokaart
Hier is mijn DxDiag waar alles instaat van DirectX, m'n videokaart drivers etc : KLIK ]
Alvast hardstikke bedankt !
PS.: Ik heb het nog niet bij andere spellen / programma's gehad aangezien ik meestal alleen gta 3 doe, dus als dit topic hier niet thuishoort verplaats het dan aub.
Ik krijg wel eens, als ik GTA3 aan het doen ben, opeens een blauw scherm tevoorschijn getoverd, dat zegt :
[er is een fout met het dll bestand nv4_disp.dll]
Of zoiets dergelijks. Ik heb een NVidia GeForce 4 Ti4200 dus ik denk dat het daar wat mee te maken heeft, maar wat het is ik heb geen idee. Kan iemand mij aub helpen ?
[computerspecs :
P4 Titan 533 845G Motherboard (FSB 533)
Pentium4, 2.4GHZ
HD 80gb 7200rpm
256MB DDR-Ram
Nvidia Geforce Ti4200 (geen Ti4200P dus) ]
[meer driver info, oa directx en videokaart
Hier is mijn DxDiag waar alles instaat van DirectX, m'n videokaart drivers etc : KLIK ]
Alvast hardstikke bedankt !
PS.: Ik heb het nog niet bij andere spellen / programma's gehad aangezien ik meestal alleen gta 3 doe, dus als dit topic hier niet thuishoort verplaats het dan aub.