Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:55:
ik ben nu dus windows xp aan het instaleren, maar hij geeft een fout.
Als de hd gaat controleren, zegt ie dat m'n hd beschadigd is, terwijl scandisk geen fouten aangeeft. is er een mogelijkheid om deze hd check te omzeilen? Zodat ik 'm wel gewoon kan instaleren. ik heb win98 er al opstaan.
Hoi
laag-vlieger
Wat heb jij zoal gedaan om dit te kunnen constanteren? Heb je gegoogled, op Microsoft technet gekeken, zie onder andere het Windows Stappenplan (
Windows Stappenplan) en dan met name stap 1 en stap 2 en
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstartLeg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd (en probeer dit zo mogelijk 'te bewijzen').
Hier een paar tips die je kan uitproberen
Je kan eventueel zoeken op
www.google.com naar "scandisk tools" en kijk wat dat oplevert

Heb je scandisk van Windows 98 al een surface scan laten doen:? Gaf die problemen ?
Anders toch eens kijken naar je harde schijf of doe een harddisk test en kijk bij de fabrikant van je harde schijf. Meestal hebben die "testtools"ter download staan.
[
Voor 0% gewijzigd door
aReaRe op 18-11-2002 17:38
. Reden: typo ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)