ik wil graag de texten van me vergrendeling (w8word) verranderen ik weet dat je zoiets moet doen met resourcehacker maar welke file moet ik hebben ?
Verwijderd
(zeurmode: smiley heeft de pest aan nedelandse OS'en)
Wat is een vergrendeling; kun je iets specifieker zijn?
Wat is een vergrendeling; kun je iets specifieker zijn?
Phew, dan zou je eerst uit meoten zoeken uit welke *.exe of ( en dat is waarschijnlijker) welke *.dll dat word aangeroepen en vervolgens dat bestand bewerken. De vraag is echter of windows die file daarna nog accepteerd. Dus maak in iedergeval backups van tevoren. En ik wens je sterkte met zoeken. Misschien dat ze bij MS nog wat documentatie hebben daarover, maar dat betwijfel ik.
-Pwn the day-
Hoi Module,Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 22:51:
ik wil graag de texten van me vergrendeling (w8word) verranderen ik weet dat je zoiets moet doen met resourcehacker maar welke file moet ik hebben ?
Zou je eerst willen zoeken voordat je een topic aanmaakt? Het is mij niet duidelijk wat je bedoelt, kan je het verduidelijken
Lees even de GoT huisregels door Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) .
Dan wordt misschien duidelijk wat je allemaal dient te doen voordat je een topic aanmaakt. In de WOS Policy Windows Stappenplan staat duidelijk aangegeven wat je moet doen voordat je een topic opent.
Leg duidelijk uit wat je bedoelt met je vraag hier
Veel plezier verder op GoT
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Pagina: 1