[mod bug] iemand een idee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Kan niet meer modden omdat me stats negatieve getallen weergegeven over eerdere dagen.

Nu snap ik wel dat je modpoints nog 48 kunnen kunnen veranderen, maar dit gebeurde dus gisteren opeens nadat ik er een nogal heavy modavond had opzitten en ook dagen verder dan 48 uur terug gingen ineens negatief staan. Zie ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/mod54.gif

Ik kan nu dus geen gebruik meer maken van die resterende 32 points

Trekt dit weer recht met een paar daagjes?

* yared vraagt zich af of dit toch wel het juiste forum is.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Je hebt geen modpunten meer. Die laatste 32 worden verdisconteerd met de negatieven van de afgelopen week. Die dagen heb je uiteindelijk minder modpunten gekregen dan dat de uitrekenroutine dat vooraf voorspeld had en dat wordt achteraf verdisconteerd. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Je kunt nog vijf modpuntjes krijgen door heftig de laatste tweakotine puntjes binnen te trekken. (That is: als die 55 van de tweakotine zijn, naders worden het er nog meer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
hmm.. gebeurt dat verdisconteren dan later dan 2 dagen na je laatste post?

Ik kreeg vrijdag dus opeens -5 punten voor afgelopen maandag (plus de negatieve resultaten voor de overige dagen in 1x), is wel erg laat voor iets wat maximaal 48 uur veranderd kan worden (+10 minuten voor het berekingsscriptje :))

oude image van vrijdag:
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/mod1.gif

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strafpunten voor teveel modereren :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Strafpunten voor teveel modereren
Ja nog ff, krijg ik al van me partner voor te lang op t.net rondhangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

yared schreef op 17 November 2002 @ 22:46:
hmm.. gebeurt dat verdisconteren dan later dan 2 dagen na je laatste post?

Ik kreeg gisteren dus opeens -5 punten voor afgelopen maandag (plus de negatieve resultaten voor de overige dagen in 1x), is wel erg laat voor iets wat maximaal 48 uur veranderd kan worden (+10 minuten voor het berekingsscriptje :))
Op de één of andere manier gebeurd dat in één keer met terugwerkende kracht. Een soort herberekening dus. Het is hier vaker aan de orde geweest, maar ik weet het gewoon ff niet meer. En de helaas nog brakke search werkt niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

yared schreef op 17 November 2002 @ 22:51:
[...]
Ja nog ff, krijg ik al van me partner voor te lang op t.net rondhangen >:)
Het heeft te maken met het verwerken van de via karma verkregen modpunten. Karmamodpunten krijg je gelijk, terwijl daarna je karma weer kan zakken omdat reacties omlaaggemod zijn. Dit wordt verdeeld over de afgelopen week, wat als resultaat kan hebben dat je rood staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Kex, heb je het nu over me vriendin of over t.net? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 17 November 2002 @ 23:11:
Is dat bij jouw dan niet hetzelfde? Je weet toch wel dat hier alleen maar nerds komen die met hun computer getrouwd zijn? (Ik ben niet bepaald serieus bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Door de verbouwing hebben we hier zowat last van echtscheidingsperikelen...

Er kan maar 1 pc tegelijk online zijn! :o

De tijdelijke noodserver staat in me dochterskamer (ouwe 468DXII66 in ouwe houten kast waar ooit me Aiwa H I F I toren instond :)) en er loopt maar 1 netwerkkabeltje naar beneden.... dus tis oorlog!

Gelukkig hebben we ook nog zoiets als een TV en Video :P

Recht van de sterkste geld.... dat is, die zender met de sterkste programmering en de beste programma's bepaald wie er hier zit en wie op de bank :)

Vroeger praten mensen ook nog weleens... weird man...

/ed Aiwa H I F I 1980 ofzo.. top of the bill techniques stond er vast op de doos toendertijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AIWA en HiFi? 8)7 8)7 :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

yared schreef op 17 november 2002 @ 23:11:
:D Ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote heb. Ach whatever, je weet inmiddels welke van de twee ik bedoel. ;)

Ik voel trouwens met je mee. Een computercrisis met de bijbehorende schaarste is geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

ik heb er nog wel een staan :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
ik heb er nog wel een staan
wat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Zo... mijn streven heb ik gehaald; alle modpoints opgemaakt en meer dan 1.000 in 1 week tijd verwerkt...

Afbeeldingslocatie: http://www.cowhosting.com/upload/1000modsaweek.gif

* yared gaat het nu voorlopig weer wat rustiger aan doen :P

Pagina: 1