So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik kreeg vrijdag dus opeens -5 punten voor afgelopen maandag (plus de negatieve resultaten voor de overige dagen in 1x), is wel erg laat voor iets wat maximaal 48 uur veranderd kan worden (+10 minuten voor het berekingsscriptje
oude image van vrijdag:

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ja nog ff, krijg ik al van me partner voor te lang op t.net rondhangenStrafpunten voor teveel modereren
Op de één of andere manier gebeurd dat in één keer met terugwerkende kracht. Een soort herberekening dus. Het is hier vaker aan de orde geweest, maar ik weet het gewoon ff niet meer. En de helaas nog brakke search werkt niet echt mee.yared schreef op 17 November 2002 @ 22:46:
hmm.. gebeurt dat verdisconteren dan later dan 2 dagen na je laatste post?
Ik kreeg gisteren dus opeens -5 punten voor afgelopen maandag (plus de negatieve resultaten voor de overige dagen in 1x), is wel erg laat voor iets wat maximaal 48 uur veranderd kan worden (+10 minuten voor het berekingsscriptje)
Het heeft te maken met het verwerken van de via karma verkregen modpunten. Karmamodpunten krijg je gelijk, terwijl daarna je karma weer kan zakken omdat reacties omlaaggemod zijn. Dit wordt verdeeld over de afgelopen week, wat als resultaat kan hebben dat je rood staat.yared schreef op 17 November 2002 @ 22:51:
[...]
Ja nog ff, krijg ik al van me partner voor te lang op t.net rondhangen
Verwijderd
Is dat bij jouw dan niet hetzelfde? Je weet toch wel dat hier alleen maar nerds komen die met hun computer getrouwd zijn? (Ik ben niet bepaald serieus bezig)
Er kan maar 1 pc tegelijk online zijn!
De tijdelijke noodserver staat in me dochterskamer (ouwe 468DXII66 in ouwe houten kast waar ooit me Aiwa H I F I toren instond
Gelukkig hebben we ook nog zoiets als een TV en Video
Recht van de sterkste geld.... dat is, die zender met de sterkste programmering en de beste programma's bepaald wie er hier zit en wie op de bank
Vroeger praten mensen ook nog weleens... weird man...
/ed Aiwa H I F I 1980 ofzo.. top of the bill techniques stond er vast op de doos toendertijd
Ik voel trouwens met je mee. Een computercrisis met de bijbehorende schaarste is geen pretje.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
wat staan?ik heb er nog wel een staan

* yared gaat het nu voorlopig weer wat rustiger aan doen