[vakantieaanvraag]

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Ik neem een dagje vakantie als iedereen dat goed vindt O-) :P
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/mod1.gif

Baal alleen dat het alweer middernacht was voor ik de que leegkreeg... gewoon teveel te lange draadjes.. :O
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/que1.gif

* yared heeft nu zulke kleine oogies dat ie dringend vakantie nodig heeft B)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

yared schreef op 14 november 2002 @ 00:06:
Ik neem een dagje vakantie als iedereen dat goed vindt O-) :P
[afbeelding]

Baal alleen dat het alweer middernacht was voor ik de que leegkreeg... gewoon teveel te lange draadjes.. :O
[afbeelding]

* yared heeft nu zulke kleine oogies dat ie dringend vakantie nodig heeft B)
Wat zien ik, wat zien ik. Iemand die zwaar bejaard is in de driedubbeltellende internetjaren, een kritische spiedende blik, een hongerige drang naar de modQ...................

hhhhhmmmmmm, ik ruik MoLiCe kenmerken­­, maaaaaaaaaaaaaaar dan hoor je wel te weten dat je je vrije dagen hier aanvraagt. Niets menselijks is de modder vreemd.

:P

[disclaimer] De genoemde kenmerken zijn niet één voor één van belang voor modders, vooral de leeftijd is uiteraard geen issue. ;)[/disclaimer]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

have phun :)

verdiend is verdiend 8)
(aan een Tweakotine van 2705 (#2) kom je niet zomaar)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 14 november 2002 @ 07:53:
hhhhhmmmmmm, ik ruik MoLiCe kenmerken
Ruiken?
nu pas?

* botoo ruikt al niks meer, z'n neus zit er vol van . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
agh laat die vakantie ook maar zitten ook....
* yared kijkt op de klok en rekent snel de tijd uit tussen zijn eerste en laatste modje
niemand die me nog serieus neemt als ie ziet dat ik welgeteld 7 uur niet achter me mon heb gezeten. :P
[disclaimer] De genoemde kenmerken zijn niet één voor één van belang voor modders, vooral de leeftijd is uiteraard geen issue. ;)[/disclaimer]
Die leeftijd brengt vaak ook kids mee, mijn grootste reden voor mijn kleine slaaptijd ;)

Probleem is wel dat ik gisteren door zoveel lange en oude draadjes heengegaan ben dat ik nu alleen nog maar dubbele mods zit uit te delen (wat het systeem gelukkig corrigeert).

Om niet teveel dubbel werk te doen (niet dat er veel is nadat ik het goed gedaan had :D) kan/doe ik nu alleen nog maar nieuwe draadjes voorlopig.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
volgens mij is het nu de Modque en -overzicht software die vakantie nodig heeft, zit opeens negatief te modden: :D
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/mod53.gif

In ieder geval is de que leeg, en zijn mijn oogjes weer superklein.

En nog bedankt voor die ene reactie in een 23 uur oude draad met 175 reacties... geloof dat ik daar alleen al 30 point kwijtraakte.. man wat een gelul af en toe :*)

Pagina: 1