Toon posts:

Welke TFT's zijn op dit moment het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke TFT's zijn op dit moment het beste? (liefst 15 inch)
Je hebt allemaal verschillende merken maar ik kan niet kiezen.
Ik ben bang dat ik een slechte koop.
Kunnen jullie mij advies geven welke de beste merken zijn en waar ik zékér op moet letten ?

Alvast Bedankt

Verwijderd

DE Hercules Prophetview 720 :>

neeh die heb ik, echt een top dingetje en volgens mij issie nogsteeds de beste onder de 15" tftjes, iig toen ik em kocht was het de beste :Y) :9~

oja waar je zeker op moet letten, is de dooie pixels daar ga je rot aan ergeren als je die heb, maar dat moet je gewoon in de winkel testen.
nog een tip als je het echt wilt kopen koop het VOOR 31DEC 2002 dan krijg je nog 50euro terug van de energiepremie, dat word afgeschaft, of je het heb of niet :D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 19:41

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

De TFT's van AG, onder naam van Neovo (www.neovo.com) zijn echt goed. M'n pa heeft sinds kort de value 17" F-17, voor 459 eurootjes. En ik ben errrg jaloers. Superstrak beeld en erg mooie scherm.

LinkedIn
Instagram

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:04

Yucko

One clown to rule them all !

Ortega, pak de C!T of PCM van een maandje geleden. Stond geloof ik een test in.

De Samsung 152T welke ik ook heb, kwam daar goed uit :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga toch maar even zelf zoeken naar reviews enzo. Er zijn recentelijk nog een aantal roundups geweest, gewoon even zoeken.

Zie idd ook http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.