Stoere shit!!
vooral die Akasa Blue Neon Light
vooral die Akasa Blue Neon Light
Shit hey netjes, ik hou van blauw 
BTW: Hoe kom je aan zon AMD mousepad?
Verwijderd
Best aardig gedaan, alleen slecht afgewerkt daar bij je raamrubber! er zitten hobbels en bobbels in
probeer daar nog wat aan te doen, verders leuk windoowtje
Van AMD.Novah schreef op 17 november 2002 @ 20:30:
Shit hey netjes, ik hou van blauw
Ja hoe kom je aan die mousepad?
WANNA HAVE ONE!!!
WANNA HAVE ONE!!!
Ja, das nie zo goed gelukt, is ook mijn eerste modVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:31:
Best aardig gedaan, alleen slecht afgewerkt daar bij je raamrubber! er zitten hobbels en bobbels inprobeer daar nog wat aan te doen, verders leuk windoowtje
ok.... maar hoe, gewoon via amd.com aangevraagt? Ik neem niet aan dat ze jan en alle man een muispad toesturen
Ik ken iemand die voor AMD werkt. Kheb er zelf al een vlag van gekregen.
Denk dat het voor een eerste mod wel wat beter kon.. maar het idee is wel geinig.. volgende keer de uitvoering!
Kunnen wij niet ff wat regelenHacku schreef op 17 November 2002 @ 20:33:
[...]
Ja, leuk! Niets bijzonders, gewoon aardig. Jammer van het rubber idd!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Misschien beter een window kit met rubber gekocht?JayVee schreef op 17 November 2002 @ 20:34:
Ja, leuk! Niets bijzonders, gewoon aardig. Jammer van het rubber idd!
Eik best grappig, hij post zijn mooie CM en Syndicate en ik zitten te zeiken over zijn muispad
ik vind het alleen zonde van het geld en de moeite, straks komt er een ander mobo layout aan en heb je geen drol meer aan die kast.
verder wel mooi
verder wel mooi
aahh durka durka durka
SssstNovah schreef op 17 november 2002 @ 20:36:
[...]
Eik best grappig, hij post zijn mooie CM en Syndicate en ik zitten te zeiken over zijn muispad
Veel heeft het me niet gekost.DJ Chicken schreef op 17 november 2002 @ 20:36:
ik vind het alleen zonde van het geld en de moeite, straks komt er een ander mobo layout aan en heb je geen drol meer aan die kast.
verder wel mooi
- Dremel geleend van een vriend
- € 3 voor plexiglas
- € 24 voor de Antec fan
- € 26 voor de Akasa neon light
Ik was eerst van plan om een fan met 3 kleuren te nemen, maar heb dan uiteindelijk voor blauw gekozen.

Hopelijk past die fan op de toekomstige hammer heatsinks.

Hopelijk past die fan op de toekomstige hammer heatsinks.
Toekomstige mobo's zullen er toch altijd in passen? De afmetingen van een mobo zullen toch niet veranderen?DJ Chicken schreef op 17 November 2002 @ 20:36:
straks komt er een ander mobo layout aan en heb je geen drol meer aan die kast.
verder wel mooi
Vroeger zat op de plaats van het raam een 120mm fan. (Delta fan, 120x120x38, 4000 RPM, 190 CFM) => beestige koeling.

De heatsink is een Volcano 7.
Zag er vroeger zo uit:
Die 60mm fan, (waar standaard geen gat voor was en dus zelf gemaakt heb) was een Delta 60x60x25, 6800 RPM. Is nu vervangen door een 60x60x10mm fan => veel stiller.

Meer pics van m'n overclocking periode hier.

De heatsink is een Volcano 7.
Zag er vroeger zo uit:
Die 60mm fan, (waar standaard geen gat voor was en dus zelf gemaakt heb) was een Delta 60x60x25, 6800 RPM. Is nu vervangen door een 60x60x10mm fan => veel stiller.

Meer pics van m'n overclocking periode hier.
Als het ATX is (ik neem aan van wel) dan kan die nog jaren mee.Hacku schreef op 17 november 2002 @ 20:43:
[...]
Toekomstige mobo's zullen er toch altijd in passen? De afmetingen van een mobo zullen toch niet veranderen?
BTW, ooit welles van dit ding gehoort?:
Leg uit ...Novah schreef op 17 november 2002 @ 20:52:
[...]
BTW, ooit welles van dit ding gehoort?:
[afbeelding]
Verwijderd
Hee Hacku mooie mod . Welke raamrubber heb je het gebruikt ( is dat z'n H-profiel ding ) .
Leuke gedaan, mooi combo van de ccfl en de fan zo...alleen wel jammer van die afwerking van het raam en het raamrubber(wat al gezegt was)....
Strakke mod man! Als je dat raampje nog een beetje bijwerkt issie helemaal af...misschien nog een idee om met blauwe leds te gaan werken op de voorkant?
hoe lang ben je dan bezig geweest? aan de titel te zien is het net alsof het een hele zelfbouw kast is 
kleurtje er over zou ook wel wat leuker zijn
kleurtje er over zou ook wel wat leuker zijn
En ik sluit me hierbij aanNovah schreef op 17 November 2002 @ 20:36:
[...]
Vind hem nogal
En kan er iets geregeld worden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geeft niet zoveel licht die CCFL.. of komt dat door de WepKem pics?
euhhh ja..... misschien dat ik een zeikerd ben, maar een windowtje + ccfl.....leuk....
.
En dat windowtje is wel zeer slecht afgewerkt...... t idee is leuk, en als het je eerste mod is dan vergeef ik et je
..... maar doe wat aan die randjes van je window....
En dat windowtje is wel zeer slecht afgewerkt...... t idee is leuk, en als het je eerste mod is dan vergeef ik et je
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
ziet er leuk uit
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Daarmee kan je je post editten
Verwijderd
24 pleuro voor die antec fan???? weet je hoe diK je bent opgelicht!!!!!!Hacku schreef op 17 November 2002 @ 20:37:
[...]
Veel heeft het me niet gekost.
- Dremel geleend van een vriend
- € 3 voor plexiglas
- € 24 voor de Antec fan
- € 26 voor de Akasa neon light
iK heb die 3 Kleuren led fan voor 15,95 geloof iK, nog een andere met Knipperende ledjes in het midden was 16,95 als iK het goed heb.... (btw allebij antec...)
binnenKort is mijn gemodde Thermal TaKe case ooK af, pics Komen er dus aan!!!
greetzz
The Destroyer
Leuke mod. Ziet er altijd fijn uit als je ernaast zit.
Even over de mensen die zo lopen te zeuren over dat raampie. Wat maakt het nou uit het is zijn eerste mod en het ziet er leuk uit. Ik ben ook bezig met mijn case mod. Wel is waar niet standaard maar denken jullie nou echt dat ik het nog ga laten zien als jullie allemaal (bijna) lopen te zijken over de orginalitijd van elke case mod??
Voor de mensen die er gewoon plezier aan beleven heel veel succes. Voor de rest ga dan ergens anders kijken.
Even over de mensen die zo lopen te zeuren over dat raampie. Wat maakt het nou uit het is zijn eerste mod en het ziet er leuk uit. Ik ben ook bezig met mijn case mod. Wel is waar niet standaard maar denken jullie nou echt dat ik het nog ga laten zien als jullie allemaal (bijna) lopen te zijken over de orginalitijd van elke case mod??
Voor de mensen die er gewoon plezier aan beleven heel veel succes. Voor de rest ga dan ergens anders kijken.
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Ja, ik heb ook zo'n 500 muismatjes hier liggen van AMD, maar wij worden gesponsored... 
(P.S. Ik geef ze niet weg, dit aantal is gereserveert voor 'n LAN Party.)
(P.S. Ik geef ze niet weg, dit aantal is gereserveert voor 'n LAN Party.)
Intentionally left blank.
ziet er goed uit man
ff cables opruimen 
Hey goede cooler die wil ik ook, Volcano7+ tog? ben je tevreden over? ik wil nmk de 9+ halen. maar ik ken niet zo veel mensen met een TT cpu coolert.
Coole mousemat dude!
Hey goede cooler die wil ik ook, Volcano7+ tog? ben je tevreden over? ik wil nmk de 9+ halen. maar ik ken niet zo veel mensen met een TT cpu coolert.
Coole mousemat dude!
hoe sluit je eigenlijk die CCFL aan op de voeding?
PhD i.o.
Waarschijnlijk: ccfl>draadje>inverter>draadje>molexM@ximuS schreef op 18 november 2002 @ 15:43:
hoe sluit je eigenlijk die CCFL aan op de voeding?
netjes...
het is een begin
het is een begin
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Best leuk bedacht..
zoals de anderen ook al zeiden, dat raam rubber kan een beetje beter
en die kabeltjes van binnen ff opbinden en wegdouwen in een lege bay of zo
zijn de foto's zo donker of kan er nog een lampje bij ?
zoals de anderen ook al zeiden, dat raam rubber kan een beetje beter
en die kabeltjes van binnen ff opbinden en wegdouwen in een lege bay of zo
zijn de foto's zo donker of kan er nog een lampje bij ?
YepKolonel_E schreef op 18 november 2002 @ 16:30:
[...]
Waarschijnlijk: ccfl>draadje>inverter>draadje>molex....
€ 18 voor de fan + € 6 verzendingskostenVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 07:51:
[...]
24 pleuro voor die antec fan???? weet je hoe diK je bent opgelicht!!!!!!
iK heb die 3 Kleuren led fan voor 15,95 geloof iK, nog een andere met Knipperende ledjes in het midden was 16,95 als iK het goed heb.... (btw allebij antec...)
binnenKort is mijn gemodde Thermal TaKe case ooK af, pics Komen er dus aan!!!![]()
![]()
greetzz
The Destroyer
Brutal! Zo'n vlag zou echt vet zijnHacku schreef op 17 november 2002 @ 20:33:
[...]
[on-topic]
Ziet er wel leuk hoor. Mischien kan je je kast nog een kleurtje geven.
Gaap, raam is lelijk afgewerkt, verders niks gemod
die amd pad is 1337 he
inhoud is volledig vloeibaar (dah groene), ik heb er ook drie 
wie biedt? 50 euro startbod (PER STUK
)
ach ja, amd als leverancier ruled (kwerk bij de eynstein)
wie biedt? 50 euro startbod (PER STUK
ach ja, amd als leverancier ruled (kwerk bij de eynstein)
Pagina: 1