1 van mijn computers heb ik in gebruik voor het coderen/decoderen van videobestanden
Met deze computer heb ik een tijd geleden al eens eerder een probleem gehad
Zie Computercrash door harde schijf?
(In dit bovenstaande topic staat ook mijn systeemconfiguratie)
Ik zal eerst even vertellen wat er gebeurt
Helaas gebeurt het nog steeds dat mijn beeld "vastvriest" en dat niets meer werkt
Zoals gemeld in de andere topic
Maar dit is nu niet het ergste
Want nu heb ik het probleem erbij dat als ik de computer opnieuw opstart dat hij dan elke keer zelf opnieuw opstart zodra windows begint met opstarten
Het laatste wat ik zie is:
Windows wordt gestart
Druk op f8 voor probleemoplossing en geavanceerde opstartopties van windows 2000
en zodra hij aan het eind van de statusbalk is start mijn computer opnieuw op en begint het hele proces opnieuw in een eindeloze cyclus
Dus ik zie niks van de gui van windows 2k
Nou is mijn probleem dat ik bijna wel zeker weet dat het aan de harde schijf moet liggen want ik heb het moederbord vervangen(zelfde versie want ik heb er 2)
Maar bij allebei de moederborden geeft hij dit probleem
en ik heb de computer ook in een andere kast zitten dus ook een andere voeding
Dus voeding en moederbord kan het niet zijn
Ook heb ik geprobeerd met de noodherstelprocedure van de windows 2000 cd te kijken of die wat kon maar die testen liep hij allemaal goed door
Ook kom ik niet in de veilige modus want dan doet hij precies hetzelfde (start opnieuw op)
Mijn vraag is waarom zie ik wel het begin van het opstarten van windows maar zet hij dan niet door
Wat zorgt er voor dat er opnieuw wordt opgestart?
De windows-opstartbestanden of de harde schijf?
Met deze computer heb ik een tijd geleden al eens eerder een probleem gehad
Zie Computercrash door harde schijf?
(In dit bovenstaande topic staat ook mijn systeemconfiguratie)
Ik zal eerst even vertellen wat er gebeurt
Helaas gebeurt het nog steeds dat mijn beeld "vastvriest" en dat niets meer werkt
Zoals gemeld in de andere topic
Maar dit is nu niet het ergste
Want nu heb ik het probleem erbij dat als ik de computer opnieuw opstart dat hij dan elke keer zelf opnieuw opstart zodra windows begint met opstarten
Het laatste wat ik zie is:
Windows wordt gestart
Druk op f8 voor probleemoplossing en geavanceerde opstartopties van windows 2000
en zodra hij aan het eind van de statusbalk is start mijn computer opnieuw op en begint het hele proces opnieuw in een eindeloze cyclus
Dus ik zie niks van de gui van windows 2k
Nou is mijn probleem dat ik bijna wel zeker weet dat het aan de harde schijf moet liggen want ik heb het moederbord vervangen(zelfde versie want ik heb er 2)
Maar bij allebei de moederborden geeft hij dit probleem
en ik heb de computer ook in een andere kast zitten dus ook een andere voeding
Dus voeding en moederbord kan het niet zijn
Ook heb ik geprobeerd met de noodherstelprocedure van de windows 2000 cd te kijken of die wat kon maar die testen liep hij allemaal goed door
Ook kom ik niet in de veilige modus want dan doet hij precies hetzelfde (start opnieuw op)
Mijn vraag is waarom zie ik wel het begin van het opstarten van windows maar zet hij dan niet door
Wat zorgt er voor dat er opnieuw wordt opgestart?
De windows-opstartbestanden of de harde schijf?
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.