Attn: Floris Diemel

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/64858

Ik krijg een waarschuwing voor het uiten van een mening? Of is het vanwege het copy/pasten van de originele post. Je pakt me nog harder aan dan de originele poster.

Als het wegen het reposten van die info is, dan mijn welgemeende excuses, als het vanwege het feit is dat ik "het er mee eens ben" dan spijt het mij 100% niet.

Overigens valt het mij wel op dat jij de enige admin bent die meteen met bans begint te dreigen....is misschien iets om over na te denken.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

ik denk voor het copy & pasten van de tekst lijkt me
dan ben je net zo erg als die andere gast toch ?

Floris thanks for closing the topic

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Hoi Ronaz,

Ik pas mijn bericht een beetje aan aangezien mijn bewoordingen niet helemaal kloppen.

Ik heb in de threads over de spammer ook al vele malen aangegeven dat het posten van dit soort gegevens niet op prijs wordt gesteld. Bepaalde gegevens posten is zelfs bij wet verboden.

Het mag dan ook duidelijk zijn dat je de waarschuwing hebt gekregen omdat je wel dit soort informatie postte, dat kan eenvoudigweg niet door de beugel. Ik ben het ook niet eens met de "sick mind" die die url heeft verzonnen, en eigenlijk kan ik daar ook maar heel weinig tegen doen.

Als tweede: Ik heb degene die als eerste deze info postte ook een waarschuwing gegeven. Het komt misschien hard over en dat is het ook, sorry dan.
Het is gedeeltelijk ook wel dat ik jou en die ander (ben zijn naam even kwijt) gebruik om als voorbeeld te dienen. Het is wat lullig misschien, maar het is niet anders.

Bericht hierboven

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Topicstarter
oké, is goed,

zand erover.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
:r

oh nee, zand, sorry.
;)

Dit topic is gesloten.