Toon posts:

Intel Pentium naar Amd Athlon?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn Intel Pentium II 333Mhz veranderen naar een Amd Atlon 1.7 XP... Is dit mogelijk? Ik weet niet zoveel over dit soort dingen kan iemand me meer informatie over dit geven?

Verwijderd

.... :+

Dit kan je hier dus niet vragen.

www.beginnersweb.nl kan je misschien helpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:18:
Ik wil graag mijn Intel Pentium II 333Mhz veranderen naar een Amd Atlon 1.7 XP... Is dit mogelijk? Ik weet niet zoveel over dit soort dingen kan iemand me meer informatie over dit geven?
Meer specs aub. en ^^^^

Verwijderd

Ik denk dat deze het niet lang uithoudt... :X :X

Je moet echt wel meer specs opgeven want zo kunnen wij er ook niks mee. Ik denk dat je met zulke vragen beter ergens anders aan kan kloppen. En eerst de search doorlezen en de FAQ

Verwijderd

Laat dit topic nu maar gaan, is al gemeld in SM

Verwijderd

Koop eens een Computer Idee en kijk daar eens wat in....

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:18:
ghehe ... veranderen :P

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Seko: Lees alsjeblieft de FAQ er eens op na voordat je een topic opent. Daarin staat onder andere dit:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat dat duidelijk merken. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
welke specificaties zijn er nodig?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 14:34
Nee is niet mogelijk. Je zult een aantal dingen (processor, moederbord, geheugen) geheel moeten vervangen, wellicht nog wel meer ook (kast, voeding). Stap eens een winkel binnen en vertel hun wat jij wil, neem desnoods je kast mee, zij kunnen je dan helemaal helpen!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.