In een eerste poging om W98 erbij te zetten (zie [rml][ W98] HD met WME/W2K/W2K. Kan W98 erbij?[/rml]), heb ik geprobeerd om W98 op C: te zetten n.a.v. jullie adviezen. Dus W98 opstartdiskette met CD support erin, en dan W98 cd erin, en dan setup draaien vanuit DOS.
Lukt niet. Krijg vrij snel na aanvang van de setup de melding:
"Message SU0013: Setup cannot create files on your startup drive and cannot setup W98. If you have HPFS or NTFS, you must create an MS-DOS boot partition. (...). See setup.txt (...) on the W98 cd".
Setup.txt bekeken, en daar wordt gezegd dat je deze melding kan krijgen als je EZ-drive gebruikt. En dat kan dus kloppen, want ik gebruik inderdaad Maxblast/EZ-bios om >8.4 GB aan te kunnen.
Maar nu komt het: De "oplossing" die zij aanbieden:
- Reboot your system;
- Run setup from an MS-DOS command prompt
Maar dat doe ik toch al?
Hetzelfde probleem kreeg ik trouwens een tijdje terug ook toen ik WME op C: wilde zetten (nadat die oorspronkelijke WME dus was gecrashed).
Lukt niet. Krijg vrij snel na aanvang van de setup de melding:
"Message SU0013: Setup cannot create files on your startup drive and cannot setup W98. If you have HPFS or NTFS, you must create an MS-DOS boot partition. (...). See setup.txt (...) on the W98 cd".
Setup.txt bekeken, en daar wordt gezegd dat je deze melding kan krijgen als je EZ-drive gebruikt. En dat kan dus kloppen, want ik gebruik inderdaad Maxblast/EZ-bios om >8.4 GB aan te kunnen.
Maar nu komt het: De "oplossing" die zij aanbieden:
- Reboot your system;
- Run setup from an MS-DOS command prompt
Maar dat doe ik toch al?
Hetzelfde probleem kreeg ik trouwens een tijdje terug ook toen ik WME op C: wilde zetten (nadat die oorspronkelijke WME dus was gecrashed).