Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een pda en ik vind de psion wel wat.
maar ze worden niet echt veel meer verkocht.
is de software waarmee je connect met je pc wel winxp compatible???
waarom gaan ze er eigelijk uit?

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Ik raad je aan eerst eens de FAQ te lezen, want daar lees je:
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
(..)
* Je probleem in meerdere subfora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.

Verwijderd

De software is windhoos Xtra Prut compatible, de reden dat ze uit het assortiment zijn genomen weet ik ook niet, ben jaren een errug tevreden gebruiker geweest. ongeveer een maand werken op 2 penlites is errug cool.
En uiteraard het feit dat je een compleet toetsenbord hebt maken het een device dat makkelijk te gebruiken is, mail beantwoorden, inloggen op remote machines met je mobile & PSION, t werkt allemaal. Helaas is tie nu kapot :'( ;( Heb al geprobeerd een nieuwe te krijgen maar tis all1 maar 2e hands te verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
ey miereneuker Cipher ......zoals je ziet zit de 1ste post bij mobieltjes enz. en dat was niet de bedoeling...ik wist het niet weg te halen dus vandaar :)

Goofman bedankt voor de info
maar wat is er eigelijk mis met 2e hands ? behalve dat het goedkoper is :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:03:
ey miereneuker Cipher ......zoals je ziet zit de 1ste post bij mobieltjes enz. en dat was niet de bedoeling...ik wist het niet weg te halen dus vandaar :)

Goofman bedankt voor de info
maar wat is er eigelijk mis met 2e hands ? behalve dat het goedkoper is :)
Dat ze soms beschadigd zijn of incompleet.

Ik heb mijn Ericcson MC218 (gelijk aan Psion 5mx) ook tweedehads gekocht, behalve dat er geen Back-up batterij bij zat was hij nog helemaal compleet en onbeschadigd. Bij sommige Psions kan de schermkabel zijn gebroken, de reparatie daarvan is niet goedkoop.

De meegeleverde software (Psiwin) verouderd en niet compatibel met Windows 2000/XP, daarvoor moet je de nieuwste versie 2.3.3 downloaden (= gratis) die wel probleemloos werkt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.