Ik zit met een programmeer probleem.
Het is niet zo dat de code fout gaat, maar meer van HOE pak ik dat aan.
Ik heb voor een deel mijn CMS af, maar nu wil ik de uiteindelijke gebruiker de optie geven om een nieuwe link in het sub menu toe te laten voegen. (jah duh dat is natuurlijk een eitje).
Ok ik ga verder met de uitleg.
Nu heeft de gebruiker dus zijn nieuwe item in het sub menu staan.
Voorbeeldje: Hij heeft een nieuw menu item toegevoegd dat 'aanbiedingen monitoren' heet.
Maar het grote probleem is (dit is geen script request, maar een vraag om uitleg...).
hoe zorg ik ervoor dat er een "nieuwe" pagina komt, waar dan de nieuwe informatie weergegeven kan worden. Info die er dan ik zou kunnen komen is bijvoorbeeld. merk,type,prijs etc.
Wat ik zelf heb bedacht.
1 tabel voor de website met alle data daar in van alle sub menu's.
Ik zou dan een veld toevoegen met een categorie. Hiermee kan ik dan selecteren welk nieuws op welke pagina moet komen. (eitje).
Das dan krijg je op die nieuwe pagina de SQL query: select * where cat = aanbiedingen_monitor. (is ook goed te doen).
Jee dat wordt wel weer een lang en onduidelijk verhaal
, maar het einde nadert 
Maar hoe krijg ik die variabele aanbiedingen_monitor nu in die nieuwe pagina. (schrijven naar een bestand vindt ik geen optie). Het grote probleem is dus. Hoe koppel ik de nieuwe categorie (naam) aan een nieuwe 'pagina'.
Graag een uitleg hoe ik dit helder voor oren kan krijgen.
Of hebben jullie nog makkelijkere,betere,leukere oplossingen voor dit probleem.
Woei einde bericht
Het is niet zo dat de code fout gaat, maar meer van HOE pak ik dat aan.
Ik heb voor een deel mijn CMS af, maar nu wil ik de uiteindelijke gebruiker de optie geven om een nieuwe link in het sub menu toe te laten voegen. (jah duh dat is natuurlijk een eitje).
Ok ik ga verder met de uitleg.
Nu heeft de gebruiker dus zijn nieuwe item in het sub menu staan.
Voorbeeldje: Hij heeft een nieuw menu item toegevoegd dat 'aanbiedingen monitoren' heet.
Maar het grote probleem is (dit is geen script request, maar een vraag om uitleg...).
hoe zorg ik ervoor dat er een "nieuwe" pagina komt, waar dan de nieuwe informatie weergegeven kan worden. Info die er dan ik zou kunnen komen is bijvoorbeeld. merk,type,prijs etc.
Wat ik zelf heb bedacht.
1 tabel voor de website met alle data daar in van alle sub menu's.
Ik zou dan een veld toevoegen met een categorie. Hiermee kan ik dan selecteren welk nieuws op welke pagina moet komen. (eitje).
Das dan krijg je op die nieuwe pagina de SQL query: select * where cat = aanbiedingen_monitor. (is ook goed te doen).
Jee dat wordt wel weer een lang en onduidelijk verhaal
Maar hoe krijg ik die variabele aanbiedingen_monitor nu in die nieuwe pagina. (schrijven naar een bestand vindt ik geen optie). Het grote probleem is dus. Hoe koppel ik de nieuwe categorie (naam) aan een nieuwe 'pagina'.
Graag een uitleg hoe ik dit helder voor oren kan krijgen.
Of hebben jullie nog makkelijkere,betere,leukere oplossingen voor dit probleem.
Woei einde bericht