Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik bedoel mp werkte bij mij niet.
En sp was gewoon traag en vaag dus jammer
Gameplay sucks, spel loopt voor geen meter op onderstaand systeem, en ziet er niet bijzonder uit ofzow.
Jammer van me credits
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ja, inderdaadCaptain Pervert schreef op 16 November 2002 @ 18:43:
Doet me denken aan de teleurstelling van een half jaar geleden: Global Operations.
Misschien dat NWO in LAN nog wel eens leuk wordt, alhoewel er weinig kans voor is omdat we meestal een lan hebben met minder zware pc's...
ben benieuwd
instaleer hem nu....
dit is nog veel en veel erger dan Daikatana
wat een flop
spel loopt echt voor geen meter ..
P4+Radeon 8500 lukt nog wel eenbeetje
maar een p3 1gig + Geforce2 vergeet het maar
Buggy ....gfx zijn echt niet mooi
slecht programmeer werk (na 4 x loaden kwam ik paw in het level)
zelfs global ops is beter
Dat is heel vaag dan want hij loopt hier hel erg goed ..SonyEricsson schreef op 17 november 2002 @ 03:47:
omg...
dit is nog veel en veel erger dan Daikatana
wat een flop
maar een p3 1gig + Geforce2 vergeet het maar
Buggy ....gfx zijn echt niet mooi
slecht programmeer werk (na 4 x loaden kwam ik paw in het level)
zelfs global ops is beter
P3 1 gig met radeon 8500 (128MBram)
Ik vind het spel best aardig , als je de kleine foutjes weg denkt ..
Maar hij is wel erg moeilijk .
en jammer dta je niet kan saven in single play
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ladders beklimmen is bijna niet te doen
en veel bugs ook nog
de singleplayer kan jen niet saven, en is dus niet te doen
aahh durka durka durka
Dus ophoeren met dat spel....
Verwijderd
bij 3e keer level spelen hiero zit ik spontaan weer in winblowsMaxOW schreef op 17 november 2002 @ 12:33:
na een X aantal keer opnieuw single player... klaar met laden... spontane reboot
Het ziet er wel mooi uit (vooral belichting) , maar ik kan het gewoon niet spelen omdat ik te weinig ram heb.. (256mb), spel is constant aan het laden. Andere soortgelijke shooters lopen wel prima. Maar op zich is het best wel een aardig spel, ik snap alleen niet dat ze hem in deze staat hebben kunnen releasen. Je kunt niet eens normaal een ladder opklimmen
Het wachten is op een patch.
Verwijderd
CRASH TO DESKTOP ARG!
ect ect
maar laat eens wat zien kan geen screenies vinden
Verwijderd
Verwijderd
lol, die gast post ook op GoTVERDAMMTE ARSCHLOCHE!!!
That was my share in this discussion...
- HertogJan
• Ladder klimmen
• Brakke graphics
• Brakke Gameplay
• niet saven
enz..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Lijkt wel alsof ze halverwege met dit spel zijn gekapt of misschien was het geld wel op en dat ze het maar gewoon gereleased hebben ofzo
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
-ladder klimmen, moet veel beter idd, lijkt me ook wel mogelijk met een patchDamian schreef op 17 November 2002 @ 18:33:
Lol, een patch moet dan wel heel wat doen.
• Ladder klimmen
• Brakke graphics
• Brakke Gameplay
• niet saven
enz..
-brakke graphics, ik vind het wel meevallen, hoeft niet zo heel nodig van mij
-brakke gameplay, wat is het brakke aan de gameplay?? (nadere toelichting
-niet saven, lijkt me opzich mogelijk met een patch, het is idd wel handig
Thy will see the light...
oja, als ik wil joinen op ip.. ik tik ip in, ram op enter, en weer in windows
Ik heb in een interview met Termite Games gelezen dat ze nogal weg waren van de Radeon8500, omdat-ie Pixelshaders 1.4 ondersteunt (GF4Ti gaat maar tot 1.3).SonyEricsson schreef op 17 november 2002 @ 03:47:
Weet iemand of ze ook daadwerkelijk PS1.4 ondersteunen? Dan zou dit namelijk een van de weinige games zijn die het ook daadwerkelijk gebruikt.
En hoe is de Truform ondersteuning van deze game? Truform zit namelijk net als bij Raven Shield ook hier standaard ingebakken. Dus ATi kaarten zouden hiermee een voordeeltje op andere kaarten kunnen hebben.Q: What feature of the Radeon 8500 do you like the most? And why?
A: That would be the 1.4 pixel shaders without a doubt. This is still beyond what any competitor has and really makes a difference. There is also a certain smoothness to playing on the 8500 that I like.
Interview: http://www.ati.com/playati/gamemaker/nwo/index.html
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Want als ik op refresh klik blijft dat spel gewoon hangen
lol...zelfs de demo is brakBlizzarD schreef op 19 November 2002 @ 12:15:
Kan iemand met die demo online spelen?
Want als ik op refresh klik blijft dat spel gewoon hangen
Verwijderd
Alleen jammer dat je niet alle toetsten van je toetsenbord kan gebruiken om het spel mee te besturen
Ik hoor namelijk bij de happy few die met links muizen en omdat een beetje relaxt te kunnen doen moet ik wel de NUM-Keys gebruiken om vooruit te komen.
Dat kan dus lekker niet in NWO, weer een nieuwe voor op het bug lijstje
Wel triest dat er na een BETA Test nog steeds 1000 en 1 Bugs inzitten. Maarja feedback verwerken is waarschijnlijk erg moeilijk voor sommige.
Je zal er maar 34 euro voor betaald hebben
• De gameplay is stug, het lijkt wel alsof je een konijn speelt, de bob speed is erg groot
• de wapens zijn niet mooi, de models zien er niet patserig uit en de geluiden klinken niet
• de netcode is vrij slecht, de pings zijn slechter dan in andere games
• ze hebben wel heeel erg geprobeert cs clonen, wat natuurlijk nooit goed is
• de models van players bewegen heel erg stug en niet lekker, je hebt echt compleet het gevoel dat je een game speelt, net als bij films, als je gasten op een motor ziet rijden voor een groot blue screen wat niet goed gedaan is zie je dat heel erg duidelijk, dat is heel erg irritant voor de film, zelfde bij deze game
• graphics en schaduwen zijn erg mooi, vooral de schaduwen zien er zeker erg goed uit maar zoals je al kan zien bij cs zijn graphics niet zo erg belangrijk
Totzover wat ik heb gezien in deze game, ik acht hem nu kansloos. Games als UT2003 hebben het al verloren kwa populariteit en community van CS, UT1 en Q3 heeft CS ook ver achter zich gelaten en NWO gaat het al helemaal niet halen.
Gelukkig maar, games clonen kunnen leuke games opbrengen maar is nog steeds niet het geval bij CS. Denk maar aan een game van een tijdje terug, Global Operations, en wie speelt die game nu? Niemand
Bij RTS is het wel een aantal keren gelukt maar de Command en Conquer reeks blijft alleen heerser
Verder zit er in de game een routine die kan detecteren of je vanaf de ECHTE NWO CD-ROM speelt, of dat je van de iso speelt. Kennis van mij heeft regelmatig dat hij online speelt en dan ineens uit het spel terug naar het menu klapt met de melding op z'n scherm: "Illegal copy detected, IP logged".
NWO is een spel dat heel veel van je PC vraagt, en daarom moet je PC ook goed uitgetweaked zijn. Verder hebben de makers (Jimbo is de hoofdprogrammeur die de engine gemaakt heeft, maar er zijn meerdere programmeurs die verantwoordelijk zijn voor geluid, animaties, maps, etc.) de nieuwste technologie geprobeerd te gebruiken. Ja, dan heb je inderdaad een hoop mensen die met verouderde hardware het spel niet kunnen spelen. Een Geforce 2 is echt NIKS meer tegenwoordig en als je daar nog mee werkt moet je niet verwachten de nieuwste games nog steeds goed te kunnen spelen!
Ja, ik ben het met iedereen eens dat er bugs in het spel zitten die er uitgehaald hadden moeten worden voor ze het spel Gold gemaakt hadden. En het Nederlandse Project 3 Interactive dat het spel uitgeeft komt ook niet bepaald professioneel over, met hun verouderde website, weinig tot geen informatie overdracht, slecht onderhouden forum.
Maar waar Global Ops qua graphics nauwelijks beter was dan CS, is NWO dat IMHO zeker wel. Het is zo belachelijk om met de huidige generatie hardware nog een spel (CS) te spelen dat stamt uit de Pentium II tijd! NWO probeert een vergelijkbaar spel als CS te zijn met veel betere graphics om de hardware van NU tot z'n recht te laten komen.
De stijl van NWO doet mij persoonlijk erg aan de aktie-scenes uit de film HEAT denken. Ratelende guns, gruis dat uit de muren spat door de inslaande kogels, glasscherven die uit auto-ramen spatten (helaas gaan de ramen zelf niet kapot
Ook het single player onderdeel van NWO vind ik erg goed. In SP moet je als GAT (anti terrorist) gebieden in waar de Syndicate (terroristen) de boel onder controle hebben. Bots zullen op geluid afkomen, dus sluipen en wapens met geluiddemper gebruiken zijn erg aan te raden. Heb al een keer gehad dat er een bot aan de andere kant van een muurtje stond en ik m'n wapen herlade. Vervolgens hoorde ik van de andere kant van de muur: "Huh???" gevolgd door voetstappen en jahoor, daar kwam hij om het muurtje lopen! Gelukkig kon ik hem toen fijn neermaaien met m'n net gevulde gun
Wanneer de bugs die nog in de game zitten eruit gehaald zijn dan is dit spel naar mijn mening echt een topper. Jammer van de (te) vroege release, en de hoge systeemeisen waardoor veel mensen het al afdanken voordat het zichzelf heeft kunnen bewijzen.
Hier te downloaden.Problems solved:
- Player skin problem fixed.
- Show dedicated servers always, even when empty.
- No sound of players equipping during game state receive.
- Domination mode for respawn game modifier added.
- Shooting teammates decreases your points.
- Flash bang active on dead played fixed.
- Weapon throw animation playback fixed.
- Added 'connection problems' icon display on screen when
player is on a bad connection.
- Speeded up ping-check of game servers.
- Adjusted server listing window to proper format.
- Added extra ranking points for each round - 300 for
winning team, 150 for losing.
- Fixed picking up weapons problem (multiple copies).
- 'Game state' receive progress bar added loading console.
- Fixed respawn game modifier.
- Fixed problem with joining a server.
- Improved networking and reduced latency.
- Fixed problem where hostages where reported as players
in the server listing.
- Added command line switch to run dedicated LAN servers
from a batch file.
- Fixed weapon switching to the Glock randomly.
- Speeded up/adjusted the joining networking sequence.
- Fixed match-time, to be set properly in the 'start server'
menu.
- Fixed match-time problem where not all ranks where reset
properly.
- Fixed problem where a grenade kill could go to the wrong
player.
- Fixed issues with climbing ladders.
- Added back in - F1 to display frame rate and network
stats.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
En de patch heeft een paar van de irritantste bugs opgelost. Zijn er nog wel genoeg over, maar het is nu best goed te spelen.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
vind je dat echt, je mannetje loopt net alsof z'n broek op z'n knieen hangt en z'n reet in de fik staatRusty schreef op 25 November 2002 @ 15:37:
Ik ben echt 1 van de weinige, maar ik vind het wel leuk om te spelen. Online speelt lekker vind ik. De maps zijn leuk en het is gezellig. Ik ben 1 van de weinige die online spelen en je komt dan ook altijd dezelfde mensen tegen en dat is wel leuk.
En de patch heeft een paar van de irritantste bugs opgelost. Zijn er nog wel genoeg over, maar het is nu best goed te spelen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Metal to the bone
Ik dacht dat ie al uit was. Of hij hoort iig nu uit te zijnBOCmetalhead schreef op 27 December 2002 @ 10:49:
is er al iets bekend van wanneer hij uit komt?
The devil is in the details.
De makers van beide games gokten/hoopten een deel van de CS players naar hun games te kunnen trekken alleen heeft juist een groot deel van de CS players geen pc`s die kunnen voldoen de (te)zware eisen van beide games.
Nu had/heeft GO nog het voordeel dat ze nog server support krijgen van EA (stuk of 8 EA servers) en NWO het dus eigenlijks zonder een fatsoenlijke server moet stellen, alleen op patch vlak is GO weer in de steek gelaten en krijgt NWO tot nu toe nog wel support (al zal dit ook niet eindeloos doorgaan).
De 3 patches die voor NWO tot nu toe uitgebracht zijn hebben de game play stukken verbeterd, veel bugs verwijderd en map laad tijden is ook met een factor 10 terug gebracht, alleen al de grote gaten in de map wat dus echt niet kan voor een retail game en ook nog hoofzakelijk een multi player game zijn niet opgelost en ik denk ook niet dat ze opgelost worden.
De programmeur (Jimbo) gaf namelijk zelf aan in een vraag van mij over al de gaten/exploit plekken dat het teveel bandbreedte zou gaan kosten om al de mappen die deze gaten/exploits hebben voor downloaden aan te bieden en ik denk dat dit in combinatie met te weinig goede servers de doodsteek voor NWO betekend, al wou ik dat het anders was
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
global operations was op zich niet echt een slechte game ofzo... maar jah CS blijft gewoon beter! meer sfeer en betere gameplayspokey schreef op 27 December 2002 @ 12:01:
Het probleem met NWO is dat het net als Global Operations hele hoge systeem eisen heeft en erugh kritisch is met verschillende hardware combinaties en drivers, dit was voor GO dus ook het grootste probleem en dat blijkt nu ook weer het probleem voor NWO te worden.
De makers van beide games gokten/hoopten een deel van de CS players naar hun games te kunnen trekken alleen heeft juist een groot deel van de CS players geen pc`s die kunnen voldoen de (te)zware eisen van beide games.
Nu had/heeft GO nog het voordeel dat ze nog server support krijgen van EA (stuk of 8 EA servers) en NWO het dus eigenlijks zonder een fatsoenlijke server moet stellen, alleen op patch vlak is GO weer in de steek gelaten en krijgt NWO tot nu toe nog wel support (al zal dit ook niet eindeloos doorgaan).
De 3 patches die voor NWO tot nu toe uitgebracht zijn hebben de game play stukken verbeterd, veel bugs verwijderd en map laad tijden is ook met een factor 10 terug gebracht, alleen al de grote gaten in de map wat dus echt niet kan voor een retail game en ook nog hoofzakelijk een multi player game zijn niet opgelost en ik denk ook niet dat ze opgelost worden.
De programmeur (Jimbo) gaf namelijk zelf aan in een vraag van mij over al de gaten/exploit plekken dat het teveel bandbreedte zou gaan kosten om al de mappen die deze gaten/exploits hebben voor downloaden aan te bieden en ik denk dat dit in combinatie met te weinig goede servers de doodsteek voor NWO betekend, al wou ik dat het anders was
Metal to the bone
Nu draai ik ook een GO server en ben ik beetje bevooroordeeld maybe, maar ik wou NWO echt een kans geven om maybe wel te switchen van GO server naar NWO server, maar daar zie ik voorlopig nog maar ff vanaf.
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
heb ze nu allebij maar CS blijft toch gewoon beter... Ik moet zeggen dat NWO wel zwaar tricky is...spokey schreef op 27 December 2002 @ 17:52:
Betere gameplay vind ik dus totaal niet, hoewel ik CS heel wat jaartjes gespeeld heb, GO heeft in mijn ogen een veel betere gameplay als CS of NWO alleen is het zo zwaar voor de server en de clients dat dat wel us ten koste gaat van de smoothness zeg maar.
Nu draai ik ook een GO server en ben ik beetje bevooroordeeld maybe, maar ik wou NWO echt een kans geven om maybe wel te switchen van GO server naar NWO server, maar daar zie ik voorlopig nog maar ff vanaf.
Metal to the bone
Verwijderd
Jaja het gaat hard maar goed dat zal ook wel moeten. ;-)
Volgens mij is hij nu een stuk beter te spelen.
Verwijderd
De meeste spellen die al van te voren een cs_killer word genoemd neem ik met een korreltje zout. CS blijft voor mij gewoon de ultieme online game ervaring. Ik heb Urban Terror (q3) geprobeerd. UT assault (hoe heet tie ook alweer?) geprobeerd. Americas Army heb ik gespeeld. Maar ik blijf steeds terug komen op Counter-Strike .
Alhoewel CS niet mijn enigste spel is wat ik speel
Tot nu toe is het niet echt geweldig...
Op 800*600 speeld het nog steeds brak @ 1800+ , 512 intern en een ti-4200...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Verwijderd
Check de lijst van verbeteringen in 1.34 hier.
Zo worden binnenkort (volgende patch of die daarna) weer-effecten (regen en sneeuw) toegevoegd (en ik heb gehoord van een patch-tester dat het geluid van regen in NWO echt GOED is!) en daarna komen breakables (breekbaar glas en lampen die kapot kunnen) aan de beurt.
Ook wordt er gewerkt aan een echte multiplayer demo en zijn ze bezig met nieuwe maps te maken. En omdat NWO het enige spel is van Termite en P3int zal de support nog lang niet stoppen! Verder zijn er een stuk of 9 dedicated Jolt (UK) NWO servers, dus ook op dat gebied heeft Global Ops. niks voor op NWO.
[ Voor 93% gewijzigd door CommanderKeen op 10-01-2003 22:06 ]
Hmmf. Je moet je registreren voor het forum om dit te kunnen lezen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Als de udates mijn croshair bij inzoomen en load crash hebben verholpen is ie beter als CS vind ik..
[ Voor 28% gewijzigd door Legztec op 10-01-2003 11:57 ]
astu...Problems solved / features added with V1.34:
- Increased stability
- Increased FPS
- Added fast screen refresh option to video settings for
extra fps
- Added VSync option to video settings
- Added Triple-buffer option to video settings
- Added Bump mapping option to video settings
- Upgraded player movement (higher attack, less delay)
- Tweaked player jump, higher and slower
- Upgraded server-side hit detection to be exact
- Upgraded networking
- Upgraded client prediction for smoother movement
- Added head bobbing on/off switch to player options
- Fixed clearing of keyboard buffer issue that could
cause movement without key press
- Improved server refresh speed
- Added 'fast server refresh' toggle to network options
- Added key-bindings for weapon slots
- Improved scoreboard, players now sorted according to
rank points
- Fixed shooting while having voice-commands and load out
menus open, they will auto-close
- Added Rotating radar to player options
- Fixed glitch in camera-go-through-wall protection code
- Increased speed of death animations playback
- Added ability to spectate other team
- Fixed so that you can't spectate dead players
- Fixed right mouse button zoom issue, zoom could flicker if
held down
- Increased weapon switch speed to 180%
- Added 3rd person free look mode
- Added mouse wheel zooming for free look mode
- Added system to control player animations according to
their true velocity
- Added vote kicking
- Added vote chat command to open up a channel for dead
players to live players
- Added anti-stuck protection code
- A Planted bomb stays in effect until disarmed
- Fixed issue with client crashing if falling off map
- Fixed lag for flame and tracers
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ze hebben in het verleden teveel problemen gehad met forum-spammers. GO fanboys voornamelijk die opzettelijk het NWO forum vern**kten. Daarom moet je je nu registreren.CJ schreef op 10 January 2003 @ 11:34:
Hmmf. Je moet je registreren voor het forum om dit te kunnen lezen.
Je kunt de lijst van fixes in 1.34 ook lezen op de patch downloadpagina. Daar hoef je je niet voor te registreren
Ik heb NWO gekocht op de dag dat het uitkwam, en heb er nog steeds geen spijt van!
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
echt wel eliete hoe je die schadowen kan gebruiken om mensen flink te laten schrikken
bovendien zie je ook mooi aan schaduwen waar mensen zitten
ook de ak en de handguns zijn er flex
toch zijn er nog wel wat puntjes die verbetering behoeven (het "chatten" bijv, en wat xtra guns , en een geliktere, gebruiksvriendelijkere interface), maar daar morgen meer over, nu gaat deze held slapen
en de maps zijn erg groot en sfeervol gebouwt (*sommige
btw, als iemand mij kan vertellen hoe ik die fok console tevoorschijn tover, dank dank dank
(ps -console durvoor werkt ni)
[ Voor 9% gewijzigd door CommanderKeen op 10-01-2003 22:05 ]
Zeg er dan ook ff bij welke reso jij draait
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
en bter start iemand met een tjille bandbreedte ff een server ????
ps je kan met de crekked version op i-net
Maar toch vond ik het spel niet lekker 'aanvoelen'. Dus deze zal bij mij nooit iets worden.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jawel, trueform werkt wel, maar alleen op de playermodellen. Door tijdgebrek is trueform niet op voorwerpen in de map zelf geprogrammeerd. Hopelijk komt dat ooit nog eens.CommanderKeen schreef op 11 January 2003 @ 18:46:
1600x1200 alles aan (ook trueform, aleen dat werkt niet)
In een van de volgende patches wordt weer (regen/sneeuw) toegevoegd, en tegen patch 1.4 komen breakables (glas dat breekt enzo). Verder is Jimbo aan het kijken hoe hij lampen die kapot kunnen in de map kan doen zonder dat het te donker om te spelen wordt als iedereen de lampen uitschiet. De routine voor het kapot maken van lampen heeft hij in 5 minuten gemaakt, maar het moet ook functioneel in de game zijn.
Trouwens, CommanderKeen, je kunt printscreens maken in NWO zelf door op F12 te drukken. Ze staan dan als bmp's in de hoofddir van NWO.
Verwijderd
unistalleruh nu
Onder de naam BlackOps
Thy will see the light...
Oke BlackOps, als ik je online tegenkom zal ik je wel ff groeten
Ikzelf ben overal en altijd Haay.
wie hier vind de singleplayer ook te moeilijk. Ligt het aan mij of is het gewoon zo.
Lijkt wel of de cpu alles hoort en ziet terwijl je een demper gebruikt en alleen maar loopt.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
En ik vindt de levels erg mooi opgezet hoewel sommige levels 'niet af' lijken.
Maar al met al wel een leuke multiplayer shooter. Single player heb ik effe geprobeerd maar kan niet saven tijdens het level en ik ben te slecht om het 10 keer opnieuw te willen proberen.
Oja, binnenkort komt 1.35 patch uit, deze heeft veel problemen opgelost. 1.34 is al een stuk stabieler trouwens!
[ Voor 9% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 26-01-2003 13:06 ]
Op andere forums heb ik al gezien dat deze patch er voor zorgde dat de boel best goed loopt met hoge framerates, maar ik heb liever nog even wat second opinions erbij.
wat kan het kwaad?
Ja lekker.
Er zijn vast wel wat mensen die de game al hebben en zo aardig willen zijn om te vertellen of deze patch veel vooruitgang heeft geboekt.
Verwijderd
Het spel loopt nu als een zonnetje.CJ schreef op 30 January 2003 @ 17:01:
[...]
Ja lekker.Een spel kopen van €45,- om uit te proberen of patch 1.35 voor de nodige verbeteringen heeft gezorgd, terwijl ik zelf al had aangegeven dat ik niet voor proefkonijn wil gaan spelen. Nee dank je.
Er zijn vast wel wat mensen die de game al hebben en zo aardig willen zijn om te vertellen of deze patch veel vooruitgang heeft geboekt.
Het word tijd maar het loopt nu goed!
Bij zowel de Toys 'R Us als bij de Dynabyte is New World Order nu verkrijgbaar voor € 19,95!! Geen reden om 'm te laten staan lijkt me.
En dan te bedenken dat het net Gold is gegaan in de US. De reviews over NWO zijn daar een stuk beter dan hier (komt waarschijnlijk door al die patches) en het is al als "Sleeper hit" van 2003 aangekondigd voor de US. Met een beetje goede marketing zal NWO dus waarschijnlijk best goed worden ontvangen in de US. En dan zullen de servers ook een stuk drukker worden en zal de community ook groter worden.
Volgens mij is €19,95 nog altijd minder dan 50% korting op de volprijs. Die was geloof ik €44,95.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 00:29:
bij dixons zit nwo zelfs in de 50 % korting bak tenminste bij ons filliaalin de stad
Een dezer dagen (woensdag of donderdag) komt de officiele demo uit waarin een compleet nieuwe map zit die dan ook stukken mooier is dan de bestaande maps! Oude maps waren met 3D Studio Max 2.5 gemaakt. Die nieuwe is met de meest recente versie gemaakt! Behalve die nieuwe map (Restaurant) zit er ook een verbeterde versie van Druglord Villa in de demo.
Als je NWO voor €19,95 kunt vinden en je hebt een beetje goeie game-PC, dan is het echt een aanrader! Vooral voor mensen met een Radeon 95xx/97xx is het een game om de grafische kwaliteiten van je kaart mee te showen.
Verwijderd
zag hem vandaag nog tussen de 50pct software staan met zo'n stikker er op zal eens kijken wat hij precies kostCJ schreef op 18 March 2003 @ 20:16:
[...]
Volgens mij is €19,95 nog altijd minder dan 50% korting op de volprijs. Die was geloof ik €44,95.
De nieuwe demo die gebaseerd is op de 1.4 patch is er nu trouwens ook.
[ Voor 19% gewijzigd door CJ op 20-03-2003 21:02 ]
ik blijf erbij dat het een flutspel is.
Die mappack is de map Restaurant (die speciaal voor de demo is gemaakt) om die aan de retail versie van NWO toe te kunnen voegen. Je moet patch 1.4 dus apart downloaden en installeren.CJ schreef op 20 March 2003 @ 20:57:
Ik heb 'm vandaag gekocht. Nu nog even patchen naar 1.4 en dan spelen. Ik zag trouwens dat er een Map-pack van 33Mb te downloaden was op de website. Is dit inclusief de 1.4 patch?
[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 21-03-2003 11:22 ]
Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat een game-engine via een patch opgewaardeerd wordt in DirectX versie. Wel cool trouwens dat ze dat doen.
Een korte quote:
With 1.41 we're pulling out the stops, a brief rundown of what's been done;
A brand new networking layer, in combination with moving the engine to DX9 - opens up the floodgates for NWO networking, removes lag, vastly increases throughput and make cross atlantic gaming a lagfree and fun experience. For this thread I hereby revoke the agreement of silence that the testers are under, so you guys can get confirmation about the new networking from independant testers.
Speeded up rendering, with the use of maximum speed new vertex shaders that pumps out player models, weapons and everything else a ton faster. The big improvements are noticeable especially when playing with many players and participating in heavy firefights.
[ Voor 3% gewijzigd door CJ op 25-04-2003 16:26 ]
En hoe je het ook wendt of keert, de DVA engine is wel iets heel bijzonders! Als je ziet hoeveel detail er in beeld is, en hoe hoog de framerate nog steeds is, dat is echt verbazingwekkend! Ik speel het op 1600x1200 met 8x Aniso Filtering en dan nog zit ik gemiddeld boven de 100fps.
Verder vind ik het zo'n kick om een teamgenoot op een vijand te zien schieten, en de kogelhulzen uit z'n gun weg te zien stuiteren, tegen de muur, van de trap af, en na een zwaar vuurgevecht een stapel van die hulzen op de grond te zien liggen.
En als je weet dat een vijand achter een dunne muur of houten wandje staat, dan met je rifle dwars door de muur schieten tot hij dood is!
Verder vind ik de explosie van de granaat ook erg kicken. Vooral wanneer er glas en lampen in de buurt zijn die door de explosie kapot gaan / uit gaan!
Voor patch 1.41 wordt het overigens noodzakelijk om DX9 geinstalleerd te hebben, omdat er features uit DX9 gebruikt worden.
Verbeteringen in de nieuwe patch:
-Singleplayer/coop bots will equip more ammo for more intense fights.
-Tweaked favourite servers option in join game menu.
-Added critical sections thread protection to add / execute coalesce packets.
-Added code to split / optimize meshes specifically for the hardware - depending on number of vertex shaders registers.
-Moved execution of coalesce packets from receive thread to worker thread - to reduce load on receive thread.
-Tweaked resolution switch window size adjustment.
-Removed server stream disable when player dies.
-Only predict z-cord if interpolating in prediction code.
-Optimized grenade/flashbang animation when re-quipping grenades after a round
-Automatically unzoom scope when player dies.
-Removed grenade/flashbang showing as red entry when depleted - now removes the item totally from inventory.
-Added admin login functionality.
-Added user adjustable start rank points - for setting initial rank upon joining a game.
-Added code to have AI’s refill their ammo if they did not die last round and are low on ammo.
-Votechat is now open by default in coop.
-Tweaked keys not working while holding down shift on certain configurations.
-Improved loadout new rank responsivess - you can now go back and re-equip after a new rank has been achieved.
-Improved joining sequence by lowering number of needed packets, and gathered them into coalesce packets.
-Added code to switch to previously used weapon when thrown last grenade/flashbang.
-Added server-side option to allow immediate joining of a game in progress.
-Speeded up text output rendering.
-Added password protection for servers.
-Added all new vertex shader rendering code for optimized meshes.
-Added average fps display.
-Added 'map' admin command - for map switching.
-Tilde, as well as '0' will now cancel voice menus.
-Added server-side freeze time at new round.
-Added server-side round time for each round.
-Added code to remove all player's weapons on new match.
-Tweaked field-of-view for light flares when scoped.
-Added spectator health display.
-Added ability to kick with player ID - visible when holding tab + shift pressed.
-Added new code to weapon handling - weapons will pull up / to the side and react more naturally.
-Decreased weapon random spread for more realistic handling and better control.
-Teamkill gives minus kill.
-Tweaked zoom artefacts where the scope would not go down properly on some configurations.
-Improved rendering LOD system for higher quality display.
-Disabled killing/hurting once a round/match is over.
-Even better performance of shadow render code.
-Removed player view zoomed in while in 3rd person spectator view.
-Added 'roundover' admin command to start a new round.
-Added 'matchover' admin command to start a new match.
-Added voting for map 'restaurant'.
-Added server option 'allow player shadows'
-Updated network protocol and lowered needed bandwidth.
-Added number of team wins to server info packet received upon join.
-Added server->client keepalive packets to joining sequence to prevent disconnect.
-Added code to update lighting for decals when a light is shot out.
-Soundengine tweaked so sound listener position follows spectated player.
-Increased text output buffer size to prevent text clipping.
-'H' both select and de-selects team-select menu.
-Added ability to throw grenades through glass.
-Fixed server-side grenade tracking problems.
-Lowered aiming reticule transparency.
-Lowered number of needed hits to take out a light to 1.
-Added ASE multi-homing support.
-Made bot AI aiming and shooting more realistic and fair.
-Added new networking layer for higher throughput.
-Improved player physics to eliminate getting stuck.
De patch kan HIER gedownload worden.
Om het releasen van dat eerste monster een beetje goed te maken
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
maar na mijn examens gaak hem wel weer f proberen hoor