Zuidwijk meldt zichik heernugowaard, ik heb al die 50% extra, en een vriend van me ook al
. Ik moest wel mijn moden resetten
enne na reset idd betere snelheden
Helaas.. we wachten het af.. het zou dus iig beter moeten worden - ooit
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Wat ik ook doe....ik kom gewoon niet boven of onder de 88..TheBoneCollector schreef op 18 november 2002 @ 22:49:
ze zijn behoorlijk bezig in ieder geval....af en toe ff kijken met mordax..me hoogste is 166kb/s....maar het schommelt wel extreem
[afbeelding]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
multikabel
geen
K*T zooi...
* bazs2000 vindt het wel leuk, wanneer de snelheid omhoog gaat dan roelt quicknet maar als de snelheid dan weer eventjes naarbeneden gaat dan begint iedereen te kotsen.
Nee * Gutteguttegut zit hier niet om posts te scoren...
Mijn verbinding schommelt niet echt als ik 5 minunten lang op 62,2 - 62,8 download hoor.
Alhoewel......
tis dat m'n buurman een auto vol modems heeft liggenRed Nalie schreef op 17 November 2002 @ 20:31:
[...]
Wil je dat AUB nooit meer doen!?
Dat kleine knopje blijft heel erg snel vastzitten, en dan blijft je modem uit. Met heel veel pech krijg je hem ook niet meer los en ben je de l#l.
So plz, don't do that anymore
10secs stroom eraf is meer dan voldoende!?
met een supersnelheid van wel 20k !!
ok normaal niet hoor maar vanavond schiet het eens niet op
testen ze of ze ook kunnen downgraden ofzo?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
Ah, vanochtend niet hoorVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 20:02:
Wat zitten mensen hier te zeuren? Je hebt helemaal nergens recht op. Wacht gewoon tot de nieuwe voorwaarden actief worden dan mag je zielig gaan janken. Verder hier in Grootebroek gewoon nog 92 KB down hoor.
Het wisselt dus nogal.. ik wacht het wel af
Quicknet heeft een fout gemaakt.

Ik hoor niet meer dan 93KB te hebben, moet je zien, dit is toch niet normaal meer.
Ik vond alles al zo snel gaan, na een paar tests bleek de snelheid zo rond de 165KB/s te zijn.
Ik hoop dat dit zo blijft.
Edit:
Mijn snelheid is nu helemaal de weg kwijt.
ping +200 en nix geen 100k/s
speed test klopt niet, wanneer ik hier kijk krijg ik gewoon 500KB/sbazs2000 schreef op 19 november 2002 @ 22:29:
Whoaaa!
Quicknet heeft een fout gemaakt.
[afbeelding]
Ik hoor niet meer dan 93KB te hebben, moet je zien, dit is toch niet normaal meer.
Ik vond alles al zo snel gaan, na een paar tests bleek de snelheid zo rond de 165KB/s te zijn.
Ik hoop dat dit zo blijft.
Edit:
Mijn snelheid is nu helemaal de weg kwijt.
[afbeelding]
maar dit komt gewoon omdat ze een klein pakketje nemen.. gebruik http://speedtest.quicknet.nl en dan zal je zien dat hij ineens veel lager zit jammer genoeg
Ik zit weer met 60 kb/s ipv de nieuwe 90 kb/s. Gaan ze de boel weer terug draaien!? Dit is geen grap.
je moet niet zeuren want er was nog geen nieuwe snelheid. deze gaat pas 1 januari.schreef op 22 November 2002 @ 01:26[/message]:[/b]
Wat is dit?
Ik zit weer met 60 kb/s ipv de nieuwe 90 kb/s. Gaan ze de boel weer terug draaien!? Dit is geen grap.
Dit soort opmerkingen kweken geen goodwill.
1. ding viel mij wel op. Mijn verbinding schommeld altijd: ene moment 13 kb/s dan opeens 100 kb/s en gemiddeld komt dat dan uit op zo'n 64 kb/s (volgens dumeter).
Nu ik van die 90 weer naar 64 terug ben viel mij wel op dat de verbinding nu heel constant is: geen pieken en dalen continue steady 64 kb/s download. Ziet er naar uit dat ook de kwaliteit van de verbinding nog verder verbeterd.
[ Voor 7% gewijzigd door Q op 22-11-2002 18:25 . Reden: plaatje ]
DuMeter leest na de cache, dus het kan zijn dat er dus eea gecached is enzo.. dan lijkt het sneller. Moet je eens iets met IE downloaden en dan even de tijd nemen om een downloadlocatie te kiezen alvorends op 'oke' te drukken. Gaat snel dan johschreef op 22 November 2002 @ 18:16[/message]:[/b]
Ah, ben zo verstandig geweest om even te lezen, en inderdaad, hoop mensen zijn weer teruggezet.
1. ding viel mij wel op. Mijn verbinding schommeld altijd: ene moment 13 kb/s dan opeens 100 kb/s en gemiddeld komt dat dan uit op zo'n 64 kb/s (volgens dumeter).
Nu ik van die 90 weer naar 64 terug ben viel mij wel op dat de verbinding nu heel constant is: geen pieken en dalen continue steady 64 kb/s download. Ziet er naar uit dat ook de kwaliteit van de verbinding nog verder verbeterd.
[afbeelding]
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
(Overgenomen op Mon Nov 25 2002 om 10:11:51 UTC+0100)
Download : 63.7 KByte/sec
Upload : 12.5 KByte/sec
Connection : 1,106.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms
Helaas

en heel soms uitschieters naar 120
Verwijderd
En ondertussen niet zeuren,
Verwijderd
Even een quote uit de nieuwsbriefPower downloadsnelheid naar 768 kbps
Nog voor het einde van het jaar zal de downloadsnelheid van de Power-abonnementen aanzienlijk worden verhoogd. De huidige snelheid bedraagt 512 kbps downstream en 128 kbps upstream. Dit zal worden verhoogd tot maar liefst 768 kbps downstream en 128 kbps upstream.
Power Plus downloadsnelheid naar 1536 kbps
Nog voor het einde van het jaar wordt ook de downloadsnelheid van de Power Plus-abonnementen met 50% verhoogd. De huidige snelheid bedraagt 1024 kbps downstream en 256 kbps upstream. Nog dit jaar kunnen onze abonnees dus gaan profiteren van een transmissiesnelheid van 1536 kbps downstream en 256 kbps upstream.
Bij beide maandabonnementen zijn er aan de snelheidsverhoging geen extra kosten verbonden en blijft het tarief gelijk (€ 46,- per maand voor Power en € 72,- voor Power Plus).
Yep ik ben ook weer terug gezet naar de oude snelheid...Splasher schreef op 05 december 2002 @ 20:23:
Ik was ook nog gelukkigmaar me download is ook weer terug naar 64 Kb/s
wh000tBeste Power Plus-abonnee,
In de nieuwsbrief van november heeft u kunnen lezen over alle veranderingen die Multikabel de komende tijd gaat doorvoeren. Voor u betekent dit onder andere nog dit jaar een verhoging van uw downloadsnelheid met 50%.
Deze verhoging is gisteren in uw profiel doorgevoerd. Om meteen van deze hogere snelheid te profiteren, hoeft u enkel uw modem te resetten.
Ik wens u veel internetplezier met deze hogere snelheid!
Nico Rijkhoff
Manager Marketing & Sales
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
...ook na een reset...
genomen via VNC op de server van mij:

hij staat nu al 3 uur constant dat te doen
EEEEK nu draait hij constant op 400KB/s
[ Voor 11% gewijzigd door Ankh op 15-12-2002 19:00 ]
Verwijderd
Power downloadsnelheid naar 768 kbps (+ 50%!)
Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze verhoging doorgevoerd in week 51. Onze Power-abonnees ontvangen bericht wanneer het modem gereset kan worden om van deze nieuwe snelheid te profiteren.
Verwijderd
Yup, ik ontving dat mailtje vanmiddag ook. Ook ik zit nu te genieten van een downstream van 96kbytes/s.
Go, Multikabel!
Klopt .. ik heb hem ook net ontvangenVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 15:07:
[...]
Yup, ik ontving dat mailtje vanmiddag ook. Ook ik zit nu te genieten van een downstream van 96kbytes/s.
Go, Multikabel! [afbeelding]
alleen de upload is nog 14 kb/s in plaats van 16kb/s
Verwijderd
Ja, dat idee heb ik ook: dat mijn upstream-snelheid inderdaad niet helemaal optimaal is.Splasher schreef op 16 December 2002 @ 15:14:
[...]
Klopt .. ik heb hem ook net ontvangen
![]()
![]()
super
alleen de upload is nog 14 kb/s in plaats van 16kb/s(toch het is 2 kb )
Maar binnenkort gaan ook bijna alle poorten open!
Alleen de SMTP-poort blijft dicht.
Even wat anders: waar woon jij? Ik vraag dat, omdat de volgorde waarin ze de kabelmodems herprogrammeren kennelijk volledig willekeurig is.
Verwijderd
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik woon zelf in Hoofddorp, niet bepaald daar in de buurt.Splasher schreef op 16 december 2002 @ 15:46:
Ik woon in Anna Paulowna ( tussen Den Helder en Schagen)
En je achternaam, dan. Of de achternaam van degene op wiens naam het kabelabbo bij jou thuis staat? Is dat aan het begin of aan het einde van het alfabet?
Verwijderd
psst. kijk hier eensVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:48:
[...]
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik woon zelf in Hoofddorp, niet bepaald daar in de buurt.
En je achternaam, dan. Of de achternaam van degene op wiens naam het kabelabbo bij jou thuis staat? Is dat aan het begin of aan het einde van het alfabet?
Ik heb ook nog geen mail btw
Verwijderd
Eh... Heheh... I knew that...Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 15:50:
[...]
psst. kijk hier eens [afbeelding]
Ik heb ook nog geen mail btw

Maar goed, S. Mijn achternaam begint met een B. Aaaargh! Wat is de logica in de volgorde van invoering dan?
Net voor de gein 3Dmark @ 110KB/sec gedownload
Ik woon in Wieringerwerf (tussen Hoorn en Den Oever)
snelheid getest op http://bandwidthplace.com/speedtest/
2.1 mbit
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Ga naar http://192.168.100.1/config.html en klik op restart cable modem. Wacht eventjes en klaar ben ke
Verwijderd
tjoh... wonen er hier dus toch nog meer tweakersSplasher schreef op 16 december 2002 @ 15:46:
Ik woon in Anna Paulowna ( tussen Den Helder en Schagen)
ik dacht al dat ik de enige was
mijn snelheid is ook omhoog... was best wel verbaasd vandaag...
was opeens met 92 KB/s aan het downen
[ Voor 18% gewijzigd door dinges op 16-12-2002 16:56 ]
PSN: Houtvlot
Verwijderd
telnet <je eigen ip adres eind getal: 254>
vb. telnet xxx.xxx.xxx.254
cd other
do boot-system
eindelijk wat sneller
Dit kreeg ik en nu hebbik 92~94K/s.. geen 100K/sBeste Power-abonnee,
In de nieuwsbrieven van november en december heeft u kunnen lezen over alle veranderingen die Multikabel de komende tijd gaat doorvoeren. Voor u betekent dit onder andere nog dit jaar een verhoging van uw downloadsnelheid met 50%.
Deze verhoging is vandaag in uw profiel doorgevoerd. Om meteen van deze hogere snelheid te profiteren, hoeft u enkel uw modem te resetten.
Ik wens u veel internetplezier met deze hogere snelheid!
Nico Rijkhoff
Manager Marketing & Sales
Maare.. ach, niet zeuren he
Je bent niet de enigste die 32kb/s upload wil hebbennigelator schreef op 17 december 2002 @ 15:24:
[...]
Dit kreeg ik en nu hebbik 92~94K/s.. geen 100K/s
Maare.. ach, niet zeuren heWil nu nog 32K/s upload.
PS. wat is jouw upload nu met testen ( de mijne is 14 kb
Ach, dat is je theoretische snelheid: 128/8=16Splasher schreef op 17 December 2002 @ 15:32:
[...]
Je bent niet de enigste die 32kb/s upload wil hebben![]()
PS. wat is jouw upload nu met testen ( de mijne is 14 kben het hoort 16 kb te wezen) zie ook x replys hier boven.
Je dient verder ook nog rekening te houden met overhead naar ik meen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Heb je gelijk in.. maar eerst was het bij multikabel wel een beetje zo dat je haalde wat je hoorde te krijgen.. nu ist steeds net ffies minder.Gallus schreef op 17 December 2002 @ 15:49:
[...]
Ach, dat is je theoretische snelheid: 128/8=16
Je dient verder ook nog rekening te houden met overhead naar ik meen.
768/8 = 96K/s dus dat klopt ook aardig
Upload is duur, dus dat proberen ze te minimaliseren.
Nou ja, het is iig sneller
M'n upload komt ook nooit boven de 14 KB/s uit, maar dat was altijd al zo...
Eindelijk poorten <1024 open is wel relaxed
[ Voor 27% gewijzigd door wacko op 18-12-2002 18:33 ]
Ja? Ik geloof dat het bij mij al werkt..Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 18:45:
Poorten gaan pas in februari-maart 2003 open.....
[edit] - niet dus
[ Voor 7% gewijzigd door wacko op 18-12-2002 18:52 ]
na denken is niet het beste bij jouw hewacko schreef op 18 December 2002 @ 18:21:
768 kbit my ass () ik kom niet boven de 90 KB/s (720 kbit) uit. Met 512 kbit kwam ik wel altijd makkelijk aan de 64 KB/s, met dezelfde methodes van snelheid testen en internettijden.
Nou ja, het is iig sneller
M'n upload komt ook nooit boven de 14 KB/s uit, maar dat was altijd al zo...
Eindelijk poorten <1024 open is wel relaxed
die 64KB/s konden ze gewoon aan bij jouw in de buurt, maar nu iedereen in 1 keer die 50% extra heeft trekt die snelheid het niet meer..
Verwijderd
mwah dat zal ook wel meevallen. Alleen zal je nooit de theoretische snelheid halen en wat scheeld die 1 a 2 kb nou.RaMMSTeiN schreef op 18 december 2002 @ 20:45:
[...]
na denken is niet het beste bij jouw he
die 64KB/s konden ze gewoon aan bij jouw in de buurt, maar nu iedereen in 1 keer die 50% extra heeft trekt die snelheid het niet meer..
voor hem waarschijnlijk veelVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 20:57:
[...]
mwah dat zal ook wel meevallen. Alleen zal je nooit de theoretische snelheid halen en wat scheeld die 1 a 2 kb nou.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
namelijk de 1Mbitt/s up and down
en een Familly abbo ( deze ligt tussen de easy and power in)
zijn er meer mensen hiervan op de hoogte ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 22:33 ]
de laatste wel die stond in de email van zeVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 22:32:
Ik hoorde onlangs van een monteur dat er 2 nieuwe abbo vormen aankomen.
namelijk de 1Mbitt/s up and down( speciaal voor de gamers onder ons)
en een Familly abbo ( deze ligt tussen de easy and power in)
zijn er meer mensen hiervan op de hoogte ?
hmm die bovenste niet.. maar liever die 1,5Mbit dan verhogen en de upload zo laten
Wat weet jij van de laatste dan? Dat familie pakket?RaMMSTeiN schreef op 19 December 2002 @ 22:49:
[...]
de laatste wel die stond in de email van ze
hmm die bovenste niet.. maar liever die 1,5Mbit dan verhogen en de upload zo latendan 1mbit up en down
Of weet iemand anders hier wat van, heb nu EASY en wil wel wat hoger, maar €46,- is misschien weer teveel dus daartussen in staat me wel aan!
Verwijderd
btw, weet iemand hoelang de upgrade duurd van power naar power plus ?
vraagt een maat van me..maar ik ben het zelf vergeten hoelang het duurde toen ze het bij mij deden.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 23:47 . Reden: easy moest familly zijn ]
hij zou tussen de easy en de power komen te liggenAMD lover schreef op 19 December 2002 @ 23:01:
[...]
Wat weet jij van de laatste dan? Dat familie pakket?
Of weet iemand anders hier wat van, heb nu EASY en wil wel wat hoger, maar €46,- is misschien weer teveel dus daartussen in staat me wel aan!
je hebt een 1GB dataverkeer (zoiets, weet het niet meer heb de email niet meer)
snelheid was rond de 256kbits p/s
Nog meer nieuws
Naast al deze veranderingen zal er in januari een nieuwe abonnementsvorm geïntroduceerd worden: Family. Dit abonnement valt met een downloadsnelheid van 256 kbps tussen de abonnementen Easy en Power in en gaat 36 euro per maand kosten. Verder kunnen bij Family 3 e-mailadressen aangemaakt worden, maar heeft dit abonnement geen mogelijkheid voor een eigen homepage.
Hieronder staan de verschillende abonnementsvormen en de bijbehorende specificaties overzichtelijk naast elkaar. Zo kunt u nogmaals bekijken welke specificaties (datalimiet, aantal e-mailadressen en wel of geen homepage) bij uw huidige abonnement horen.
De specificaties van de internetabonnementen van Multikabel (januari 2003)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 PARTICULIER Abonnement EASY FAMILY POWER POWER PLUS Kosten per maand € 25,- € 36,- € 46,- € 72,- Download 64 kbps 256 kbps 768 kbps 1536 kbps Upload 32 kbps 128 kbps 128 kbps 256 kbps Datalimiet 250 MB pm 1 GB pm Acceptable use policy Eigen homepage Nee Nee Ja (max.15MB) Ja (max. 20MB) Aantal e-mailadressen 1 3 4 5 Aanbeveling aantal pc's 1 2 4 4
[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 20-12-2002 10:56 ]
Verwijderd
hoelang ze nodig hebben om je profiel over te zetten?
Verwijderd
Geloof binnen 24 uur mits je het online doet en vervolgens direct 0900-2020215 belt. Ziek he dat ik dta nr uit mijn hoofd weetz ou dat een reden hebben???Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 11:26:
Weet iemand hoe lang het duurd als je laat weten dat je van power naar power plus wilt..
hoelang ze nodig hebben om je profiel over te zetten?
Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten
Gratis naar 1Mb - 512kb, voor 55€ per maand.
ik weet het ook uit m'n kop, maar ik bel ze hoogstens 1 keer per maand al zal het niet minder zijn. ik heb trouwens nummer klantenservice wel in mijn hoofd samen met heel veel nummers van familie leden enzo wat ben ik nu ??Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:01:
[...]
Geloof binnen 24 uur mits je het online doet en vervolgens direct 0900-2020215 belt. Ziek he dat ik dta nr uit mijn hoofd weetz ou dat een reden hebben???
Mja, hijs net 5 euro goedkoper geworden en haal snelheden van 58 / 166 kb, tog altijd wel leuk om ook de snelheden omhoog zien te gaan
theworldforizabel.la
Verwijderd
Wel het hele topic lezen he, poorten gaan pas februari-maart 2003 open,Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 02:07:
Weet iemand of ze poort 21 ook hebben opengegooid?
Verwijderd
Idd, dat is zo geregeld. Het is ook niet meer dan een instelling wijzigen. Ik had hem op zondag laten upgraden en maandag was het al geregeld.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:01:
[...]
Geloof binnen 24 uur mits je het online doet en vervolgens direct 0900-2020215 belt. Ziek he dat ik dta nr uit mijn hoofd weetz ou dat een reden hebben???
Maareh ik heb nog niets gehoord van die 1mbit up en down btw. Was dit al snel volgens die monteur?
Ik kan best nadenken hoorRaMMSTeiN schreef op 18 December 2002 @ 20:45:
[...]
na denken is niet het beste bij jouw he
En als iedereen nu opeens z'n abo upgrade naar Power Plus, dan kunnen ze het toch ook nog makkelijk aan? Ik denk wel dat ze een iets stevigere backbone hebben staan dan iedereen net op het randje van 64 KB/s. Daarbij zal lang niet iedereen direct met 96 KB/s gaan zitten downloaden ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door wacko op 21-12-2002 13:57 ]
Verwijderd
Ja, maar omdat de snelheid nu ook al groter is, dacht ik dat ze die poorten nu ook al hebben opengegooid. Maar dan nog....gaat poort 21 open? Die staat niet in het lijstje uitzonderingen, dus ik neem aan van wel.Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 10:54:
[...]
Wel het hele topic lezen he, poorten gaan pas februari-maart 2003 open,
[edit]
Ow...'k bedoelde eigenlijk poort 80...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 17:16 ]
Verwijderd
een maat van me heeft z'n abo vrijdag laten overzetten ( online ingevuld) maar nu is het nog niet geregeld..
ze zullen daar wel niet in het weekend aan werken ofzo ?
Ja, want er staat _niet_ dat ie dichtblijft.Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 17:11:
[...]
Ja, maar omdat de snelheid nu ook al groter is, dacht ik dat ze die poorten nu ook al hebben opengegooid. Maar dan nog....gaat poort 21 open? Die staat niet in het lijstje uitzonderingen, dus ik neem aan van wel.
[edit]
Ow...'k bedoelde eigenlijk poort 80...
Ik krijg nu het idee dat dat NIET meer het geval is......
Bepaalde sites ophalen duurt lang, erg lang. Pingtijden fluctueren als idioten.
Het enige wat er naar mijn idee beter is geworden is dat je nu sneller je mp3 of filmpie kan binnenhalen maar gewoon surfen is er niet beter op geworden.
Misschien moet ik maaar eens ff een belletje gaan plegen
Verwijderd
Ik baal ontzettend dat port 21 nog niet open staat!
Kan geen enkele file overpompen op dit moment , wel leuk als je een P+ Abbo hebt maar het lukt me niet met MSN Messenger, mIRC en Ws FTP!!!!
Iemand nog ideeen hoe ik rechtstreeks met iemand een file kan oversturen, zonder Kazaa of iets dergelijks te gebruiken??
dat had ik dus ook, ze zijn druk bezig met capaciteit uitbredingAleXtc schreef op 09 januari 2003 @ 16:09:
Ok, de snelheid erbij is leuk....... maar dan moet de connectie wel stabiel blijven.
Ik krijg nu het idee dat dat NIET meer het geval is......
Bepaalde sites ophalen duurt lang, erg lang. Pingtijden fluctueren als idioten.
Het enige wat er naar mijn idee beter is geworden is dat je nu sneller je mp3 of filmpie kan binnenhalen maar gewoon surfen is er niet beter op geworden.
Misschien moet ik maaar eens ff een belletje gaan plegen
Verwijderd
Thanx....!! Ik ga het proberen.fredgroes schreef op 09 January 2003 @ 19:48:
ja waarom zet je de FTP niet op een hogere poort. Heb zelf ook een FTP op poort 4444 draaien
Verwijderd
MSN, MIRC e.d. moeten allemaal werken, wekren ze niet. Dan ligt de fout bij jou en niet bij Quicknet.Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 19:40:
[...]
Ik baal ontzettend dat port 21 nog niet open staat!![]()
Kan geen enkele file overpompen op dit moment , wel leuk als je een P+ Abbo hebt maar het lukt me niet met MSN Messenger, mIRC en Ws FTP!!!!
Iemand nog ideeen hoe ik rechtstreeks met iemand een file kan oversturen, zonder Kazaa of iets dergelijks te gebruiken??
dan ligt de fout bij jouw. hier draait ie op poort 2121 werkt perfectVerwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 13:48:
Lukt ook niet !!