[Quicknet] Nieuw Abo - voorwaarden!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:41

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Net mail van Quicknet:
Nieuwsbrief voor internetabonnees November 2002

Inhoud:

Veranderingen in abonnementen!
E-mail mogelijkheden
Ons netwerk
MGM-actie

Allerlei extra mogelijkheden in 2003!
Dat dit jaar een goed jaar was voor Multikabel, zoals de opzet van een eigen ISP-platform en beste kabelinternetprovider worden in het derde kwartaal in de providerenquête, wil natuurlijk niet zeggen dat we nu gaan stilzitten. Zo hebben we voor de start van het nieuwe jaar ons productportfolio nog eens onder de loep genomen en hier flinke veranderingen in doorgevoerd. Voor een aantal abonnementen betekent dit een flinke verhoging van de snelheden! Daarnaast hebben we, de huidige ontwikkelingen bekijkend, wat specificaties gewijzigd en een nieuwe toepassing ontwikkeld.

Kortom:

Nieuw: Webmail

Groot aantal extra modempoorten wordt opengezet

Meerdere pc's per abonnement toegestaan

Power downloadsnelheid naar 768 kbps (+ 50%!)

Power Plus downloadsnelheid naar 1536 kbps (+50%!)
Al deze veranderingen worden doorgevoerd zonder tariefwijzigingen voor de maandabonnees!

Nieuw: Webmail
Multikabel introduceert begin volgend jaar Webmail als standaard dienst bij alle abonnementen. Met deze nieuwe service kunt u vanuit een browser (bijvoorbeeld Internet Explorer) overal ter wereld mail verzenden en ontvangen. Dit kan gewoon met uw bestaande (quicknet) e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord.

Groot aantal extra poorten wordt opengezet
Uw kabelmodem kent vele verschillende poorten waarmee uw pc in verbinding staat met het internet. Op dit moment heeft Multikabel, mede vanuit eigen veiligheidsoverwegingen, een aantal van deze poorten dichtgezet. Hierdoor kunt u echter geen (optimaal) gebruik maken van een aantal (internet)faciliteiten. Gezien het open karakter van het medium internet, verbeterde beveiligingssoftware* en ons standpunt dat wij niet voor u kunnen bepalen hoe u met het internet omgaat, zullen volgend jaar de meeste van deze poorten ook worden opengezet. Dit betekent dat u bijvoorbeeld een (VPN-) verbinding met het netwerk van uw werkgever kunt opbouwen en zo makkelijker thuis kunt werken (VPN = Virtual Private Network, een beveiligde verbinding met een beveiligde omgeving). Verder is het dan geen probleem meer sommige telebankierprogramma's, die nu nog beperkingen kennen, te gebruiken.

De poorten die nu dicht staan voor inkomend verkeer zijn alle poorten tot 1024. Deze poorten worden nu ook opengezet, op de volgende poorten na (Multikabel behoudt zich het recht voor hier wijzigingen in aan te brengen):

25: SMTP

67-68: DHCP

111: rpc.portmap

119: NNTP

136-139: Netbios, File & print sharing
* Het goed beveiligen van uw computer was natuurlijk altijd al van groot belang. Met het openzetten van extra poorten willen wij u nogmaals adviseren goede beveiligingssoftware (minimaal een virusscanner) op uw computer te installeren.

Meerdere pc's per abonnement toegestaan
Momenteel is het bij onze particuliere internetabonnementen niet toegestaan meer dan 1 pc op het modem aan te sluiten. Multikabel heeft hier onder andere toe besloten omdat routers (die vaak gebruikt worden om meerdere pc's op een huisnetwerk aan te sluiten) problemen kunnen veroorzaken op ons netwerk. Nu er steeds vaker meerdere pc's binnen één huishouden gebruikt worden, zullen we in het nieuwe jaar gedogen dat er meerdere pc's aangesloten worden.

Hoewel u zelf verantwoordelijk blijft voor het huisnetwerk achter het kabelmodem zal Multikabel u tegen die tijd een aantal routers aanbevelen om problemen te voorkomen.
De huidige algemene voorwaarden blijven hierbij van toepassing. Abonnees met andere of slecht geconfigureerde routers die overlast veroorzaken op het netwerk van Multikabel of bij andere abonnees zullen wij verzoeken maatregelen te treffen om deze overlast te verhelpen. Bij extreme overlast kan Multikabel overgaan tot afsluiten van een abonnement tot de problemen opgelost zijn.

Bij het aansluiten van meerdere pc's adviseren wij u wel per abonnementsvorm een maximaal aantal pc's tegelijk te gebruiken, om de surfsnelheden binnen uw huisnetwerk op een door u gewenst niveau te houden (zie onderstaande tabel).

Power downloadsnelheid naar 768 kbps
Nog voor het einde van het jaar zal de downloadsnelheid van de Power-abonnementen aanzienlijk worden verhoogd. De huidige snelheid bedraagt 512 kbps downstream en 128 kbps upstream. Dit zal worden verhoogd tot maar liefst 768 kbps downstream en 128 kbps upstream.

Power Plus downloadsnelheid naar 1536 kbps
Nog voor het einde van het jaar wordt ook de downloadsnelheid van de Power Plus-abonnementen met 50% verhoogd. De huidige snelheid bedraagt 1024 kbps downstream en 256 kbps upstream. Nog dit jaar kunnen onze abonnees dus gaan profiteren van een transmissiesnelheid van 1536 kbps downstream en 256 kbps upstream.

Bij beide maandabonnementen zijn er aan de snelheidsverhoging geen extra kosten verbonden en blijft het tarief gelijk (€ 46,- per maand voor Power en € 72,- voor Power Plus).

De specificaties van de internetabonnementen van Multikabel (januari 2003)

Particulier Abonnement EASY POWER POWER PLUS
Kosten p. maand €25,- €46,- €72,-
Download 64 kbps 768 kbps 1536 kbps
Upload 32 kbps 128 kbps 256 kbps
Aanbeveling aantal PC's 1 4 4

Voor professionals en zelfstandigen zijn er onze Broadband Office abonnementen. Bij deze abonnementen krijgt u een vast IP-adres toegewezen, kunt u een domeinnaam registeren en mag u uw eigen mail- en webserver draaien. Verder sluiten wij een SLA (Service Level Agreement) met u af met daarin onder andere een maximale hersteltijd bij eventuele storingen. Ook bij Broadband Office worden nog dit jaar de snelheden verhoogd.

Zakelijk (Broadband Office) Abonnement REGULAR PREMIUM
Kosten p. maand €99,- (excl BTW) € 145,- (excl BTW)
Downloaden 768 kbps 1536 kbps
Uploaden 128 kbps 256 kbps
IP-adres vast vast

U kunt uw abonnement op service.multikabel.nl eenvoudig en nu tijdelijk gratis upgraden.

E-mail specificaties
Bij onze Klantenservice en Helpdesk komen regelmatig vragen binnen over de mogelijkheden en beperkingen van onze e-mailfaciliteiten. De introductie van onze nieuwe service Webmail is een oplossing voor een groot aantal gestelde vragen.

Een paar andere vragen willen we hieronder kort beantwoorden:

Hoeveel mails kan ik tegelijk versturen?
Bij verzending aan meerdere mensen krijg ik een bericht dat het maximaal aantal geadresseerden is bereikt. Er staat inderdaad een maximum ingesteld voor het aantal adressen dat tegelijk gemaild kan worden. Hiertoe is onder andere besloten om het versturen van spam tegen te gaan. U kunt naar maximaal 20 personen tegelijk, bijvoorbeeld uit uw adresboek, een mailtje sturen. Het is wel mogelijk hetzelfde bericht vervolgens weer naar 20 andere adressen te sturen.

Wat is bij verzending de maximale grootte van een e-mail?
Het is mogelijk om een e-mail van maximaal 10 Mb te versturen. Elk bestand dat groter is wordt door de server afgewezen. U krijgt dan bijvoorbeeld de volgende mededeling: 'a message size of 10300 kilobytes exceeds the size limit of 10240 kilobytes.'
Wanneer u een groter bestand wilt versturen, kunt u natuurlijk altijd een programma als Winzip gebruiken om het bestand te comprimeren (kleiner te maken) voor verzending.

Deze vragen gecombineerd betekent dat u een bericht van 1 Mb aan 10 mensen tegelijk kunt versturen.

Bericht over het netwerk
Het aantal internetabonnees van Multikabel is groeiende, dit jaar is het aantal abonnees zelfs verdubbeld. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee en we streven ernaar steeds zo goed mogelijk klaar te zijn voor deze groei, onder andere door de overgang naar een eigen ISP-platform afgelopen zomer en door implementatie van nieuwe systemen op onze klantenservice. Maar de groei heeft de laatste tijd ook wat (onverwachte) problemen met zich meegebracht, laten we het groeistuipen noemen. Helaas hebben sommige van onze klanten hier overlast door gehad. De klachten openbaarden zich met name in verbroken verbindingen (waardoor een modemreset noodzakelijk was) en soms een variërende snelheid.
De afgelopen 4 weken is door onze technici 'in het veld' heel hard gewerkt aan het oplossen van deze problemen, waardoor ze grotendeels zijn verholpen. Verder zijn we op basis van deze ervaringen bezig om overal in ons netwerk de architectuur enigszins aan te passen en extra overcapaciteit in te bouwen zodat soortgelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Als u overlast heeft gehad van deze 'groeistuipen', willen wij u via deze weg om begrip vragen en onze excuses hiervoor aanbieden.

Member gets Member-actie
In de vorige nieuwsbrief hebben we al aangekondigd dat we binnenkort weer een Member gets Member-actie gaan voeren. Inmiddels is bekend dat we naast een leuk bedrag per aangebrachte abonnee extra prijzen weggeven wanneer u meerdere familieleden of vrienden weet te overtuigen van de voordelen van kabelinternet. Er is zelfs een mooie hoofdprijs voor degene die de meeste mensen weet te enthousiasmeren.

Wie weet heeft u al ideeën wie u kunt benaderen. Wij zullen de voordelen nog eens voor u op een rijtje zetten zodat u ze alleen maar hoeft door te sturen.
Houd uw mail in de gaten, volgende week volgen de details van deze actie.
:D

YEEEEHAAAA :D eindelijk, na JAAAAREn zeiken komt het toch nog goed? :P

Dus:
- poorten open, behalve paar gevaarlijke voor het netwerk.
- 768kbps ipv 512
- Eindelijk 'mag' je meer dan 1 pc gebruiken (moet ik het niet steeds meer beloven zo te doen als ik ze bel en ze zien er meer dan 1 ;) ).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Quicknet is lief, heb hetzelfde mailtje gekregen. Was het maar 2003, 712kbps :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Woei, ik was al te spreken over Quicknet/Multikabel nadat zij nadat zij het hadden overgenomen en nadat ze de upload hadden verhoogd van 64 naar 128Kbit maar nu ben ik helemaal blij. :)

-Geen telefoontjes meer over mijn netwerk.
-VPN. :9~ Nu kan ik dus ook secured bij mijn pc komen vanaf mijn werk. :P
-Hogere bandbreedte. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Wel toevallig dat ze de bandbreedte gaan verhogen, als KPN dat bij hun dienst KPNADSL per 1 januari ook gaat doen :)
Quicknet gaat toch via de kabel?
Achja, ze moeten natuurlijk met de KPN mee gaan.

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 21:07:
Wel toevallig dat ze de bandbreedte gaan verhogen, als KPN dat bij hun dienst KPNADSL per 1 januari ook gaat doen :)
Quicknet gaat toch via de kabel?
Achja, ze moeten natuurlijk met de KPN mee gaan.
Dat is juist heel slim, iedereen wil voor weinig geld lekker snel internetten dus moet ook Quicknet ervoor zorgen dat de klanten blijven. :)

Verwijderd

bazs2000 schreef op 15 November 2002 @ 21:08:
[...]

Dat is juist heel slim, iedereen wil voor weinig geld lekker snel internetten dus moet ook Quicknet ervoor zorgen dat de klanten blijven. :)
Ja, dat bedoelde ik ook met dat laatste regeltje :).
Anders stapt iedereen over.

• Thunder
  • Niet online
Zullen de hete adem van mxstream wel in hun nek voelen :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Thunder schreef op 15 november 2002 @ 21:16:
Zullen de hete adem van mxstream wel in hun nek voelen :)
Klopt, we zijn ook met groepje gaan bellen over die meerdere pc's, ADSL opties en die poorten. Steeds melden dat ADSL voor net zo veel geld, meer te bieden heeft. Ze luisteren dus wel degelijk naar je input, alleen soms heeft het ffies nodig :)

Verwijderd

Dit klinkt allemaal lekker, alleen heb ik die nieuwsbrief nog niet binnen :{

Jammer dat ze de upstream ook niet even verhogen, maarja dit is al een goeie verbetering :)

d:)b

Verwijderd

Wat offtopic reacties verwijderd, post dit voortaan in een keer goed, scheelt aardig wat moeite ;)

HK >> IT en ontopic graag :)

• bazs2000

bazs2000

Met name de meerdere pc's die je dan mag aansluiten, daar ben ik nog het meest blij mee. Ik heb hier een leuk netwerk met 2 pc's van mezelf waar ik het internet op deel en nog een paar andere die niet via mij kunnen internetten (die mensen hebben zelf ook kabel). Nu loop ik nog het risico dat Quicknet mij kan afsluiten omdat dit in strijd is met de regels, maar, ik gebruik maar 1 pc tegelijk om verbinding te maken. :)

En buitendat, die regel hadden ze nooit lang kunnen aanhouden omdat het steeds vaker gebeurt dat mensen een netwerk gaan aanleggen (Pappa heeft inet en de kinderen willen ook inetten op hun eigen pc), dit gebeurt steeds vaker.

Verwijderd

vind het een rare regel dat je maar 1 pc mag aansluiten.. je betaald toch voor de aansluiting lijkt me.. of je nou met 1 pc alles gebruikt of het uitsmeert over meerdere pc's.. natuurlijk heb je bij meerdere pc's een zwaardere belasting.. maar toch is het vreemd.

• bazs2000

bazs2000

Tja, misschien stamt het ook nog uit de Soneratijd.
Toen was het netwerk echt super brak, de snelheid ging maar zelden hoger dan 15/20KB en het was bij wijze van spreken te merken wanneer de buurman (destijds) Napster opende. :)
Nu maakt het niet veel meer uit als het netwerk zwaarder belast zou worden omdat de infrastructuur nu goed is. :)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
bazs2000 schreef op 15 November 2002 @ 21:30:
Met name de meerdere pc's die je dan mag aansluiten, daar ben ik nog het meest blij mee. Ik heb hier een leuk netwerk met 2 pc's van mezelf waar ik het internet op deel en nog een paar andere die niet via mij kunnen internetten (die mensen hebben zelf ook kabel). Nu loop ik nog het risico dat Quicknet mij kan afsluiten omdat dit in strijd is met de regels, maar, ik gebruik maar 1 pc tegelijk om verbinding te maken. :)

En buitendat, die regel hadden ze nooit lang kunnen aanhouden omdat het steeds vaker gebeurt dat mensen een netwerk gaan aanleggen (Pappa heeft inet en de kinderen willen ook inetten op hun eigen pc), dit gebeurt steeds vaker.
Ik vroeg steeds aan ze, moet ik nu nog een abo afsluiten bij jullie voor me 2de, 3de en 4de pc? Of zal ik meteen ADSL nemen? Nee, meneer, maakt u zich niet druk, maar let er wel op etc.

Kijk als ze echt problemen krijgen door van die el cheapo schijt-routers, maar ik mask al me traffic zo erg dat ze het niet eens zelf konden zien. Ik melde het gewoon, als ze me zo graag wilden afsluiten hadden ze dat allang al gedaan. Ken dus niemand die om die reden afgesloten is.
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 21:33:
vind het een rare regel dat je maar 1 pc mag aansluiten.. je betaald toch voor de aansluiting lijkt me.. of je nou met 1 pc alles gebruikt of het uitsmeert over meerdere pc's.. natuurlijk heb je bij meerdere pc's een zwaardere belasting.. maar toch is het vreemd.
Redenen waren:
- Routers/proxy's verkeerd geconfigged en gingen ip's verkeerde kant op uitdelen e.d.
- Mensen geneigd veel te gebruiken, zowel traffic als helpdeskhulp.
- etc.. gemakzucht, 1 pc, geen gezeur. Poortjes dicht, geen gezeur. :P

• bazs2000

bazs2000

nigelator schreef op 15 november 2002 @ 21:37:
Ik vroeg steeds aan ze, moet ik nu nog een abo afsluiten bij jullie voor me 2de, 3de en 4de pc? Of zal ik meteen ADSL nemen? Nee, meneer, maakt u zich niet druk, maar let er wel op etc.
Mij raadde ze aan om een zakelijk abonnement te nemen, ook omdat ik dan een vast IP-adres zou hebben, maar dat was toch even te duur voor mij. :) En buitendat, dan zou ik heel veel betalen voor iets dat ik nog niet eens optimaal benut, beetje zinloos dus.
Kijk als ze echt problemen krijgen door van die el cheapo schijt-routers, maar ik mask al me traffic zo erg dat ze het niet eens zelf konden zien. Ik melde het gewoon, als ze me zo graag wilden afsluiten hadden ze dat allang al gedaan. Ken dus niemand die om die reden afgesloten is.
Ik dacht ook dat niemand mijn netwerk kon zien vanaf de buitenkant en toch werd ik gebeld. Ze wilde mij alleen niet vertellen hoe ze het gezien hebben (d0h :+ ).

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
bazs2000 schreef op 15 november 2002 @ 21:41:
[...]

Mij raadde ze aan om een zakelijk abonnement te nemen, ook omdat ik dan een vast IP-adres zou hebben, maar dat was toch even te duur voor mij. :) En buitendat, dan zou ik heel veel betalen voor iets dat ik nog niet eens optimaal benut, beetje zinloos dus.

[...]

Ik dacht ook dat niemand mijn netwerk kon zien vanaf de buitenkant en toch werd ik gebeld. Ze wilde mij alleen niet vertellen hoe ze het gezien hebben (d0h :+ ).
Oei, dat is niet leuk :(

Mij nooit gebeld, maar voor al mijn problemen laatste tijd was de oplossing: Kazaa uit en je netwerk de deur uit. D0h. Vind het op zo'n moment dom om te pimpen over wat ik wel of niet weet, maar ik weet meer over deze materie dan de meeste kids die ik aan de lijn krijg. Alleen vinden ze dan van niet 'nee meneertje, bij ons is er niets mis, weet je zeker dat je werkplek die je pingt aan de AMS-Ix zit? Lijkt mij namelijk nogal stug hoor meneertje, want dat is 'het grote kruispunt' ziet u.

Btw: ik werk bij Sara, die beheren dat 'kruispuntje' voor een stuk ;)

Verwijderd

Dat ze niet altijd snappen dat de ping beroerd is klopt wel :D

Het is hier wel eens een week heel slecht geweest en dan moest ik ook maar Kazaa uitzetten, terwijl het hetlemaal niet aanstond.

En maar zeggen dat de download snelheid wel goed was blablabla, dat was ook wel zo maar een ping van 150ms zuigt nogsteeds |:(

Maarja de helpdesk is wel goed geregeld voorderest, niet dat ik die ooit bel natuurlijk :X :P

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 21:56:
Dat ze niet altijd snappen dat de ping beroerd is klopt wel :D

Het is hier wel eens een week heel slecht geweest en dan moest ik ook maar Kazaa uitzetten, terwijl het hetlemaal niet aanstond.

En maar zeggen dat de download snelheid wel goed was blablabla, dat was ook wel zo maar een ping van 150ms zuigt nogsteeds |:(

Maarja de helpdesk is wel goed geregeld voorderest, niet dat ik die ooit bel natuurlijk :X :P
Ja, bijna iedereen heeft wel eens een tijdje een kutping en nooit weten ze het bij zichzelf te zoeken. Ping == belangerijk. Kutping == kutverbinding.

Ga zo nog maar door :) Maarja zo ist maar net.. geen enkele ISP trekt het om een verdubbeling van gebruikers door te maken zonder hortjes en stootjes :P

Verwijderd

nigelator schreef op 15 november 2002 @ 22:00:
[...]

Ja, bijna iedereen heeft wel eens een tijdje een kutping en nooit weten ze het bij zichzelf te zoeken. Ping == belangerijk. Kutping == kutverbinding.

Ga zo nog maar door :) Maarja zo ist maar net.. geen enkele ISP trekt het om een verdubbeling van gebruikers door te maken zonder hortjes en stootjes :P
Mjah de halve stad had een kut ping, dus het lag niet aan mij.

Het bleek later ruis op het netwerk tezijn dat na een week verholpen was.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 15:46
nigelator schreef op 15 November 2002 @ 22:00:
[...]

Ben wel blij dat ze met een ban-list komen van bepaalde routers.
Sommige doen namelijk achterlijk veel DCHP requests, en dan word (heb ik meegemaakt bij een kennis) de stekker eruit getrokken.
Lijst komt binnenkort uit dacht ik...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Red Nalie schreef op 15 november 2002 @ 22:16:
[...]

Ben wel blij dat ze met een ban-list komen van bepaalde routers.
Sommige doen namelijk achterlijk veel DCHP requests, en dan word (heb ik meegemaakt bij een kennis) de stekker eruit getrokken.
Lijst komt binnenkort uit dacht ik...
Klopt, staat in de mail :)

DHCP servers vinden dat niet leuk :P En dan doet ie het niet meer.

• bazs2000

bazs2000

Daarom is het hebben van een pc die dient als router een groot voordeel.
Maarja, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen geld teveel heeft en dus een goedkope router neemt die ook nog eens brak geconfigureerd is.

Verwijderd

bazs2000 schreef op 15 November 2002 @ 22:29:
Daarom is het hebben van een pc die dient als router een groot voordeel.
Maarja, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen geld teveel heeft en dus een goedkope router neemt die ook nog eens brak geconfigureerd is.
Goedkoopste router is 100 euro, dan heb je een E-tech ik neem niet aan dat die huis-tuin-en-keuken routers zo slecht geconfigureerd zijn dat ze om het kwartier een nieuw ip aan gaan vragen :?

• FailFr8er
  • Laatst online: 06-08 15:46
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 22:31:
[...]

Goedkoopste router is 100 euro, dan heb je een E-tech ik neem niet aan dat die huis-tuin-en-keuken routers zo slecht geconfigureerd zijn dat ze om het kwartier een nieuw ip aan gaan vragen :?
Sommige zijn dat dus ZEKERS wel :|

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Ankh

.Howdy

Wel beter man :D
de laatste tijd gaat het al goed met Quicknet en hun diensten en dan dit ;)

beters. lekker 1,5Mbit down prrr weer ietsie sneller :P

wel raar dat ze wel poort voor SMTP open zetten (email toch) maar dan niet de webserver (80).. D'oh :/ kan het trouwens ook fout hebben tis nog vroeg

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 20:53

Ozzi

??

Ah, eindelijk, poort 80 ook open, kan ik tenminste weer mijn webserver op poort 80 laten draaien IPV een andere poort :)

geen

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Red Nalie schreef op 15 November 2002 @ 22:37:
[...]

Sommige zijn dat dus ZEKERS wel :|
(Edimax :? )

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
RaMMSTeiN schreef op 16 november 2002 @ 10:37:
Wel beter man :D
de laatste tijd gaat het al goed met Quicknet en hun diensten en dan dit ;)

beters. lekker 1,5Mbit down prrr weer ietsie sneller :P

wel raar dat ze wel poort voor SMTP open zetten (email toch) maar dan niet de webserver (80).. D'oh :/ kan het trouwens ook fout hebben tis nog vroeg
Andersom: SMTP = dicht, 80/webserver = open :)

• Ankh

Ankh

.Howdy

oeps verkeerde gelezen hihi

Verwijderd

Ik ben 1 van de gelukkigen waarbij mijn download stream al omhoog is naar 768 kbit/sec :D :D. Kan sinds gisteravond namelijk 89 KB/sec door mijn modempje pompen ipv 60 KB/sec (effectieve snelheden).

Alleen zijn de poorten nog niet open, dus nog maar eventjes wachten.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 19:24

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 14:17:
Ik ben 1 van de gelukkigen waarbij mijn download stream al omhoog is naar 768 kbit/sec :D :D. Kan sinds gisteravond namelijk 89 KB/sec door mijn modempje pompen ipv 60 KB/sec (effectieve snelheden).

Alleen zijn de poorten nog niet open, dus nog maar eventjes wachten.
wicked , waarom jij wel en ik niet??? :'(

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
LoW.R1D3R schreef op 16 november 2002 @ 14:24:
[...]

wicked , waarom jij wel en ik niet??? :'(
Omdat jij je modem niet gereset hebt.

Sommige kunnen het ook al zonder, ik moest nog ff resetten bijv.

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Ik hoop ook dat ze binnen kort ook de upload even om hoge schroeven: P kan je tenminste Mulle en CSE ter gelijkertijd. Of juist een server aan maken waar je meer dan 4 personen op kunnen komen zonder lag:)

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Verwijderd

Ik vrees dat ze de upload laag zullen houden om te voorkomen dat mensen FTP's gaan openzetten etc...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 15:59:
Ik vrees dat ze de upload laag zullen houden om te voorkomen dat mensen FTP's gaan openzetten etc...
Alsof dat nu nog niet zo is ;)

Verder is UL veel duurder dan DL voor ze.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 19:54
nigelator schreef op 16 november 2002 @ 16:02:
[...]

Alsof dat nu nog niet zo is ;)

Verder is UL veel duurder dan DL voor ze.
ze betalen alleen per ingekochte mbit hoor en niet voor up en download...

het is puur om servers tegen te gaan en niet zoveel bandbreedte te hoeven inkopen...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Weps schreef op 16 November 2002 @ 16:20:
[...]

ze betalen alleen per ingekochte mbit hoor en niet voor up en download...

het is puur om servers tegen te gaan en niet zoveel bandbreedte te hoeven inkopen...
Dan zou UL en DL toch gelijk kunnen?
We zijn bij een bedrijf zelf ISP aan het spelen en er is wel degelijk een verschil van en naar data. De breedte koop je idd per mbit.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
nigelator schreef op 16 November 2002 @ 14:57:
[...]

Omdat jij je modem niet gereset hebt.

Sommige kunnen het ook al zonder, ik moest nog ff resetten bijv.
ik heb mijnes net ook gereset en kan nog steeds niet sneller downloaden :'( probeer het zo nog wel een keer :)

Verwijderd

Ik heb het ook geprobeerd en......NIX!!!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56

Gallus

Cheesy

In welke plaats wonen de mensen die al wel de 50% extra hebben?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Tig keer in Hoorn :)

Verder, geen idee :P

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 20:53

Ozzi

??

Gallus schreef op 16 november 2002 @ 18:09:
In welke plaats wonen de mensen die al wel de 50% extra hebben?
ik heernugowaard :P, ik heb al die 50% extra, en een vriend van me ook al :D. Ik moest wel mijn moden resetten :)

geen

• flexje

flexje

got-father

w0eh0e GO QUICKNET GO QUICKNET , Hoofddorp=> working! :P

Verwijderd

Heb zojuist vernomen dat op dit moment alleen de POWER abbo's zijn verhoogd. POWER PLUS moet nog gebeuren dus heb geduld. Poorten zijn nog niet open maar dit komt ook binnenkort. Zie voor meer info: news://quicknet.nl.algemeen

• flexje

flexje

got-father

maar hoe komen ze op 50% verhoging van speed dan? 768kbps : 8 = 96 , eerst was et 60 :?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

LoW.R1D3R schreef op 16 november 2002 @ 19:27:
maar hoe komen ze op 50% verhoging van speed dan? 768kbps : 8 = 96 , eerst was et 60 :?
Eerst was het 512:8 = 64 Kb. 1,5 * 64 = 96 :P.

Volgens mij is het voor mij ook vandaag al ingegaan, ik zat net zonder problemen constant met ruim 93 Kb te downloaden :Y). Geen modem hoeven resetten.

• flexje

flexje

got-father

Compubiter schreef op 16 November 2002 @ 19:29:
[...]
Eerst was het 512:8 = 64 Kb. 1,5 * 64 = 96 :P.

Volgens mij is het voor mij vandaag al ingegaan, ik zat net zonder problemen constant met ruim 93 Kb te downloaden :Y).
kewl , ben slecht in rekenen :P ff newsgroups opgaan :7

• flexje

flexje

got-father

hummz , wicked , hij zwerft tussen de 85 en 91 op newsgroups :/ waar blijft mn 96!! :P

Verwijderd

code:
1
2
3
4
Bestandsgrootte 15378833
Ontvangen 15378833
Totale Tijd 00:02:59
Gemiddelde Snelheid 83.90 KB/s

:)

Het werkt, ik heb wel m'n modem gereset.

Als je zegt dat je met 93kb/sec download vraag ik me toch af of dat dan geen pieken zijn. Dit is echt de gemiddelde snelheid gemeten met Flashget.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 19:33:
code:
1
2
3
4
Bestandsgrootte 15378833
Ontvangen 15378833
Totale Tijd 00:02:59
Gemiddelde Snelheid 83.90 KB/s

:)

Het werkt, ik heb wel m'n modem gereset.

Als je zegt dat je met 93kb/sec download vraag ik me toch af of dat dan geen pieken zijn. Dit is echt de gemiddelde snelheid gemeten met Flashget.
Was idd waarschijnlijk een piek, was maar een bestandje van een paar MB :).
offtopic:
"maar" een paar MB, anderhalf jaar geleden deed ik daar nog wel iets langer over om te downloaden

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56

Gallus

Cheesy

Ik ga hard man. :)

Die 512KBPS was eigenlijk ook bestwel achterhaald, dit begint er meer op te lijken.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

*D

getest bij www.mordax.nl

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/downstream.jpg

• flexje

flexje

got-father

hummz , ik zou de download speed nu niet 96 noemen maar 85 , k download nu van een newsgroup met 85 , hij schiet soms naar boven de 90 maar meer niet , vroeger had je dat ie constant op de 60 zat maar dan ook echt constant...
hoop dat dat ook zo gaat worden met 96

• Compubiter

Compubiter

Think again

LoW.R1D3R schreef op 16 November 2002 @ 19:39:
hummz , ik zou de download speed nu niet 96 noemen maar 85 , k download nu van een newsgroup met 85 , hij schiet soms naar boven de 90 maar meer niet , vroeger had je dat ie constant op de 60 zat maar dan ook echt constant...
hoop dat dat ook zo gaat worden met 96
Die 60 was effectief, je zal waarschijnlijk nooit echt 64 hebben gehaald :P. Zo zal je ook nooit echt 96 halen. Maar ik ben al blij dat m'n downloadsnelheid (helemaal gratis 8)) omhoog is gegaan :).

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik ken Multikabel nog uit de tijd dat het Multiweb was.... :( Wat een drama was dat met die zenith modems, sommigen zullen dat nog wel weten. 1.5 jaar lang drama gehad. Toen eindelijk ging mijn modem stuk en kreeg ik een ELSA modem. toen 3 maanden fun gehad, weer een maand of 4 slecht en nu sinds een jaar ofzo

PERFECTE VERBINDING! Echt top. Nog meer speed = ontzettend koel, alleen had ik graag een verdubbeling van de upload gezien. Kun je nog eens leuk wat hosten.

Dat al die poorten nu open gaan is fijn, maar upload is beperkt: webserver niet zo heel spannend. Al die poorten open betekend wel: even een goeie firewall dr op.

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Hier effe een paar screenies en voor de rest bleef hij op 88 KB/s :)

edit:
Thumbnail's zijn het.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/pcg.schut/GOT/test1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/pcg.schut/GOT/test2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/pcg.schut/GOT/test3.JPG

PS.: GloriX die test van jou die heb ik ook nog gedaan en ik had het zelfde resultaat. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Splasher op 16-11-2002 20:13 . Reden: Thumbnail's zij n het ]

Verwijderd

http://speedtest.quicknet.nl:

Snelheid is 87.1489361702128 Kbytes/seconde
(697.191489361702 Kbit/seconde)

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

O ja en ik woon in Anna Paulowna

Verwijderd

Ik heb een power plus abbo :( moet dus nog ff wachten, hoelang nog?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier (Hoorn centrum) ook :)

Voor reset:
Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/images/got/59.jpg

Na reset:
Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/images/got/88.jpg

* Gutteguttegut is een blij mens... :Y)

• Q

Q

Ook hier in Enkhuizen na reset zo'n 90 kb/s

GEWELDIG!

Verwijderd

Toch raar, hier in België zit iedereen standaard op 1Mbit/s en zijn ze nu bezig iedereen naar 3Mbit/s te brengen en dit voor maar 39.50€ en 52€

• Max|Burn
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 22:52:
Toch raar, hier in België zit iedereen standaard op 1Mbit/s en zijn ze nu bezig iedereen naar 3Mbit/s te brengen en dit voor maar 39.50€ en 52€
yup en dikke downloadlimieten..FEEST!
ik ken ZOVEEL belgen die aan het einde van de maand op narrowband zitten omdat ze teveel gedownload hadden..rofll.. ;/

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 22:52:
Heb je dan ook een constante verbinding, of klapt ie er vaak uit?

Verwijderd

Ik heb constant verbinding, enkel om de 36u een ander IP adres.

Ik mag max 15gb d/l per maand en mag 4 pc aansluiten 8)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 22:52:
Bij @home (kabel) heb je voor minder dan 50 euro ook bijna 3 mbit, is afhankelijk van de provider, anderen zitter er weer tussenin. ADSL is t/m 8 mbit te krijgen, maar voor die 8 mbit betaal je dan ook veel.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 22:59:
Ik heb constant verbinding, enkel om de 36u een ander IP adres.

Ik mag max 15gb d/l per maand en mag 4 pc aansluiten 8)
voor veel mensen is 15gb dus wel schraal
bovendien is dat alleen d/l of dl ul gecombineerd?

en tsja hier heb je 8mbit voor 90 euro ;d

Verwijderd

Ja, inderdaad, maar dat is dan ook kabel é. Hier zit je met 10Mbit (kabel) voor maar 37€.

Verwijderd

MaxBurn schreef op 16 november 2002 @ 23:05:
[...]

voor veel mensen is 15gb dus wel schraal
bovendien is dat alleen d/l of dl ul gecombineerd?
Down en up is samen. En je kan voor 5€ onmiddelijk 5GB bijvragen.
Zoveel keer als je wil.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 23:05:
Ja, inderdaad, maar dat is dan ook kabel é. Hier zit je met 10Mbit (kabel) voor maar 37€.
sja ik ken nogal wat kabelgebruikers uit bE en die hebben een hele krappe upload limiet..als je veel online game ga je dr in een week overheen..maw ze moeten zuinig doen met hun gametijd..das toch best jammerlijk niet ;d...
ff on-topic...
wel fijn dat mk de boel omhoog heeft gegooid...stabilliteit is voor mij iig belangrijkst en dat is het al een hele tijd :)
bovendien vindt ik het wel grappig dat mensen flamen op multiweb..multiweb heeft heel lang een goede dienst gehad op 4mbit/sec (in 1995 ofzo!)
plus de huidige eigenaar multikabel is dezelfde als die van toendertijd multiweb ;d
dus mensen die connstant roepen dit is veel beter dan multiweb..tis hetzelfde bedrijf. :)

• corné
ik woon in wieringerwerf en nog steeds 60kb/s :'( ik reset me modem morgen nog wel een keer en kijken of ie dan sneller gaat :p

Verwijderd

eerst maar eens uitvinden hoe ik dat ding reset... morgen maar... Hoofddorp moet dus lukken zeiden jullie?

Is het zo dat de mensen die niet resetten ook niet meer snelheid krijgen? of gaat het automatisch een keer over in de hogere versnelling?

• corné
ik denk wel dat het na een tijdje wel vanzelf gaat, maar als het nu al kan :p

Verwijderd

Quicknet powerabbo in Blokker (Hoorn) hier

[stomme vraag modus]
m'n modem resetten kan ik toch ook gewoon doen door dat ding uit te zeggen en na een paar minuten weer aan? of moet het echt met de reset knop?
[/stomme vraag modus]

:X

• bazs2000

bazs2000

Ik zie dat de mensen hier hun modem hebben moeten resetten maar dat was bij mij niet het geval. :? Ik heb zonder een reset al de nieuwe snelheid. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Quicknet_speed.jpg

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 00:43:
eerst maar eens uitvinden hoe ik dat ding reset... morgen maar...
}:O :X

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Resetten doe je gewoon door de stroom ervan af te te halen ;)

* Gutteguttegut trok het stroomstekkertje uit het modem en deed hm er na 20 seconden weer in...

• Q

Q

iemand al bemerkt of de poorten ook openstaan?

Volgens mij wel.....

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Het zal eens tijd worden dat Quicknet dit ging doen,zij waren onderhand de laatste der mohikanen,want de meeste kabelaars stonden dit al toe en de ADSL'ers zetten al in hun reclame folders...dat het handig is,vooral als je meerdere PC's in huis hebt.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• XippIX
  • Niet online
hopelijk komt chello ook een keer ........ tis nu bagger

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Arno schreef op 17 November 2002 @ 10:37:
Het zal eens tijd worden dat Quicknet dit ging doen,zij waren onderhand de laatste der mohikanen,want de meeste kabelaars stonden dit al toe en de ADSL'ers zetten al in hun reclame folders...dat het handig is,vooral als je meerdere PC's in huis hebt.
alhoewel quicknet/mk nooit moeilijk erover gedaan heeft, alleen als je een brakke router/netwerk had mocht je het zelf uitzoeken..logisch

Verwijderd

kzat vanochtend dus op de 90 KB/S met quicknet! die verhoging in snelheid is er dus hard doorheen geknalt!!!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-08 14:24

Rubman

Retarded or just overjoyed!

wat betekent het nou eigenlijk dat al die poorten open zijn gegooid??
voor de rest ik merk nu al dat de snelheid flink is verhoogd, enne bij mij hebben ze over 3 pc's nooit moeilijk gedaan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd

Speedtest.nl
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Nov 17 2002 om 11:20:30 UTC+0100)

Download : 211.3 KByte/sec
Upload : 13.4 KByte/sec
Connection : 751.0 Conn/min
Ping test Nederland : 23.0 ms

Verwijderd

[quote][b][message=15997509,noline]
schreef op 17 November 2002 @ 02:01[/message]:[/b]
iemand al bemerkt of de poorten ook openstaan?

Volgens mij wel.....
Volgens mij niet! Heb 't net bekeken, maar hier zitten die poorten nog dicht :(

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

MaxBurn schreef op 17 November 2002 @ 10:57:
[...]

alhoewel quicknet/mk nooit moeilijk erover gedaan heeft, alleen als je een brakke router/netwerk had mocht je het zelf uitzoeken..logisch
Misschien dan een idee om hiero ff de instellingen neer te zetten voor een goede config voor je Router icm Quicknetkabel??

En over de Edimax hoor ik ook allerlei berichten dat ie slecht is,maar is dat wel zo?...en er is een nieuwe firmware voor dat ding uit...zou dat iets uitmaken voor het net van Quicknet?

PS....ik heb hier al aardig wat reply's gelezen,maar er zitten er ook bij die gebeld of gemaand zijn icm een router!!

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Ik heb een power plus abbo en nog steeds niet sneller...... :(
Zijn er hier ook mensen die een power plus abbo hebben en wel al sneller zijn?

• Compubiter

Compubiter

Think again

Arno schreef op 17 November 2002 @ 11:24:
En over de Edimax hoor ik ook allerlei berichten dat ie slecht is,maar is dat wel zo?...en er is een nieuwe firmware voor dat ding uit...zou dat iets uitmaken voor het net van Quicknet?
Ik gebruik hier al zeker een jaar een Edimax icm met Quicknet (sinds gisteren zelfs legaal :Y)), nooit problemen mee gehad, nooit gebeld. Een keertje een dag dat hij het niet deed, maar dat was m'n eigen schuld, na een reset was de domeinnaam teruggezet in de router :P. 6004 geloof ik dat ik heb :).

• Ankh

Ankh

.Howdy

bazs2000 schreef op 17 November 2002 @ 01:06:
Ik zie dat de mensen hier hun modem hebben moeten resetten maar dat was bij mij niet het geval. :? Ik heb zonder een reset al de nieuwe snelheid. :)
dit komt omdat de modem om de zoveel tijd een nieuwe "pakketje" met info download van de qn/mk server, wanneer dit anders is, overschrijft hij het

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

die heb ik dus ook de 6004 en volgens MyCom is het probleem van DHCP requests (elke minuut wel een paar)verholpen met de nieuwe firmware,maar hoe kan ik dat testen??

En geef eens wat instellingen door die belangrijk zijn specifiek voor deze router en ISP,zodat quicknet geen last van me heeft.

• flexje

flexje

got-father

K heb de repotec router icm Quicknet , dit al een aantal maanden lang , nooit iets gehoord van Quicknet....
Mn settings voor mn router: voedingstekker derin -> utp kabels erin -> virtuele servers instellen -> wachtwoord erop en gaan met die banaan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 11:26:
Ik heb een power plus abbo en nog steeds niet sneller...... :(
Zijn er hier ook mensen die een power plus abbo hebben en wel al sneller zijn?
Heb geduld en als je de nieuwgroep news://quicknet.nl.algemeen had gelezen had je gelezen dat Quicknet in fases alles omzet. Hoelang het nog gaat duren voor de Power Plus abbo's is nog niet bekend. Kan een paar dagen zijn maar ook nog een maand. Want pas vanaf 1/1/2003 gaan de nieuwe abbovoorwaarden in.

Wacht ze :)

/me surft lekker met 90 KB/sec })

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

best wel vreemd dat het voor de power plus mischien nog een maand kan duren
aangezien ik voor powerplus 72 euro betaal en de gewone power abbo's 49(?)
dit terwijl ze nog maar een klein beetje langzamer zijn :(

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Verwijderd

Tja geluk is met de domme he :). Maar is verder niet echt een argrument, in je contract staat namelijk nog de oude snelheid dus Quicknet is je niets verplicht. Maar wees maar blij met je powerplus want de upload is niets, max 16 KB/sec :(

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

blij ben ik zeker :D
32 KB/s is echt lekker hoewel dat ook altijd meer kan natuurlijk ;)
ik weet wel dat het geen argument is hoor
maar ik kan toch hopen :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Rubman

Rubman

maar wat merken we er nou van dat ze die poorten open zetten??

• Ankh

Ankh

.Howdy

je kan een webserver draaien? een ftp server?
etc :)

• Rubman

Rubman

aha ok dat is een hele vooruitgang

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:53

Sa1

quicknet ownd imo, sinds dat ze de lijn van texel naar alkmaar/amsterdam van 10mbit naar 200mbit hebben gegooit is het super SUPER goed. dl's keurig @ 65 a 70kb/sec, in q3 heb je op nederlandse servers super rlx pingetje van ongeveer 15 of lager...

tis echt perfect en dan nog is je dl snelheid in 2003 verhogen ook.. super te vreden over.

(en toch ben ik blij dat ik op m'n studenten kamer ultradsl krijg:)

• Supershiva
  • Laatst online: 29-07 11:32
hoe lang moet je die modem in godsnaam van het stroom afhalen voordat hij gereset is, ik heb hem er 5 minuten af gehaald en daarna weer aangezet en nog steeds geen verhoging in de downloadsnelheid :'(
ik heb nog steeds me 60 kb/s :'(

Postcode: 1474PK
Pagina: 1 2 3 Laatste