Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm]RECOM Rheostat 4X,.. hoeveel Watt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben deze Rheostat op meerdere plekken tegen gekomen op het Internet, en de prijs ervan varieert tussen de 64 en 73 Euro... Echter, er is nergens te vinden/op te vragen hoeveel Watt er per potentiometer maximaal ondersteund wordt.

Heeft iemand dit apparaatje thuis en staat er misschien ergens in de handleiding hoeveel Watt maximaal..

Ik heb reeds contact gehad met RECOM en met 2 resellers, en geen van hun kan mij het vertellen... RECOM zei zelfs 'Tis een kwestie van proberen..'

..................ja, daar heb je wat aan,.. :( Als tie nl. doorbrandt krijg ik nl. geen nieuwe...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik dacht 12watt per potmeter

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
BlizzarD schreef op 15 november 2002 @ 14:57:
Ik dacht 12watt per potmeter
Ik weet dat de Klax/Innovatek 12 Watt per stuk aankan, maar ik moet het wel zeker weten, voordat ik dan ding opblaas... Ik heb nl. een nogal zware 120mm fan,.. Papst Industriefan die 8,5 Watt nodig heeft...

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Potmeter moet minimaal een kwart van het maximale vermogen van de fan kunnen verstoken. Bij die fan dus 2,15W. Staat er niets op toevallig (geen idee hoe die dingen eruit zien eigenlijk)?

Verwijderd

Topicstarter
Benadski schreef op 15 november 2002 @ 15:34:
Potmeter moet minimaal een kwart van het maximale vermogen van de fan kunnen verstoken. Bij die fan dus 2,15W. Staat er niets op toevallig (geen idee hoe die dingen eruit zien eigenlijk)?
Weet ik niet,.. maar blijkbaar heeft niemand zo'n ding,,.......

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Heb je misschien niet een linkje naar die site? Dan weten we waarover we praten ;)

Maar ik denk dat die rheostat het wel aan kan hoor. Een rheostat kan meestal minimaal 5watt aan. Alleen weet ik niet zeker of ze dan echt met het vermogen van een fan rekenen, en niet die van maar een kwart...

Anders moet je er zelf 1tje maken. Ik heb mijn fanbus uit 5 potmeters van 50 Ohm, 9 Watt gemaakt. MET schakelaars MET LED`s. En dat zie je niet vaak in die strd fanbusjes... ;)
Kijk anders even op mijn fanbus topic.

[ Voor 0% gewijzigd door Silentpuma op 15-11-2002 19:45 . Reden: url.. ]

Use the Search Luke...

Pagina: 1