Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde van iemand dat NIKE een schoen met geintegreerde MP3player heeft gemaakt die z'n stroom kreeg door het de voetbewegingen , weet iemand er hier meer van??
Oh ja volgens haar was de koptelefoon draadloos (wat me erg sterk lijkt ivm hoog energieverbruik)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:54

RammY

Dát!

Moet je gewoon harder lopen :)

Maybee dat er iets over op de NIKE site staat ofzow

Deze advertentieplaats is te huur!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

ZDNET

daar staat wel een text met
Joint project with Diamond Multimedia is first to come out of new 'Nike[techlab' division. Can an MP3 shoe be far behind?
PS:
Google en gij zult vinden!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

ik had daarover een stukje in de telegraaf gelezen een paar maand geleden .
een Nederlandse afstuderende ingenieur had het ontworpen.
maar toen zeiden ze dat het heel lang zou duren voordat het echt op de markt komt.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Zou die ook uitkomen in maatje 48,5? :p

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
*krak*

lijkt me niet fijn een mp3speler in je schoen :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Tampie2000 schreef op 16 november 2002 @ 13:09:
*krak*

lijkt me niet fijn een mp3speler in je schoen :P
hehe neej, idd.. ook niet echt een logische plek..

mmmzz ander nummer? 8)7

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:18:
[...]

hehe neej, idd.. ook niet echt een logische plek..

mmmzz ander nummer? 8)7
Als je volgend nummer wilt moet je 2X stampen, vorig nummer 3X stampen en... 8)7

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 16 November 2002 @ 13:24:
[...]

Als je volgend nummer wilt moet je 2X stampen, vorig nummer 3X stampen en... 8)7
hehe jah lekker logisch |:(

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
jep, heb ik ook eens van gehoord, best grappig hoe dat werkt, met luchtstroming van voorin de schoen naar achterin de schoen via een soort schoepenrad die weer aan een soort dynamo hangt en zo een stroom creert. Zonder bewegende onderdelen heb je niet zoveel powerrrr nodig. Draadloos, ja logisch, loopt toch niet lekker met zo'n draadje door je naad.

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 13:27:
[...]

hehe jah lekker logisch |:(
* Sport_Life verbaasd zich dat er altijd weer van die B) zijn die... :X naja lama |:(

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Chieliot schreef op 16 November 2002 @ 13:33:
jep, heb ik ook eens van gehoord, best grappig hoe dat werkt, met luchtstroming van voorin de schoen naar achterin de schoen via een soort schoepenrad die weer aan een soort dynamo hangt en zo een stroom creert. Zonder bewegende onderdelen heb je niet zoveel powerrrr nodig. Draadloos, ja logisch, loopt toch niet lekker met zo'n draadje door je naad.
hoe krijg je dan stroom in je koptelefoon? heb je dan ook een propellor op je hoofd ofzo? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Tampie2000 schreef op 16 November 2002 @ 13:40:
[...]

hoe krijg je dan stroom in je koptelefoon? heb je dan ook een propellor op je hoofd ofzo? :P
Tis moeilijk he... nadenken... met een batterij natuurlijk.

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 17:47
stop die batterij dan in je mp3-speler, ben je meteen van dat probleem met die schoenen af.

LOL :P

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• DocB
  • Laatst online: 09-12-2025
of stop die hele mp3speler in je koptelefoon... kun je nog steeds dezelfde batterij gebruiken :p

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
move >> hk :P

Verwijderd

Kunnen ze niet gewoon een batterijenlader in die schoen maken?
Heb je ook nog eens stroom voor je digicam :)

Verwijderd

wow op deze manier kun je leuke trainingsresultaten boeken _/-\o_

Verwijderd

Ik denk dat ze Sinterklaas bedoelen : gooi eens wat in mijn schoen (een mp3 speler) :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:19

ThaHandy

Discovery Channel

:Z wat zullen die *uhum* schoenen wel niet GAAN kosten 200-300 pleuro?

* ThaHandy moet niets hebben van die NIKE rommel

Verwijderd

En hoe wou men er dan nog mp3's opgooien, gaatje in de achtererkant om ze derin te rammen >:)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 15:20:
En hoe wou men er dan nog mp3's opgooien, gaatje in de achtererkant om ze derin te rammen >:)
Nee, gewoon je computer aanraken en dan worden ze overgezet naar je schoen.
TWO Japanese telecoms giants have developed technology that turns the human body into a broadband-paced link that allows e-mail addresses to be exchanged through a simple handshake, a report said Monday.

The technology, developed by Nippon Telegraph and Telephone Corp. and its subsidiary NTT DoCoMo Inc., uses the body's conductivity and adds the smarts of a personal digital assistant (PDA), the Nihon Keizai Shimbun said.
http://www.news.com.au/co...5239758%255E13762,00.html

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Vind het persoonlijk een flink nutteloze uitvinding, schoenen slijten aardig hard, en een ingebouwede mp3speler zal ook wel de nodige kosten met zich meebrengen. nouja, er zal wel een markt voor zijn.... :?

Verwijderd

ff je schoen aansluiten op je PC 8)7 8)7 oh nee geheugen vol, ff de neus er af halen en een nieuwe smart kaart erin stoppen :7

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Hadden jullie deze dan al gezien:

AK-MP3 player built into the body of the ammunition magazine of Kalashnikov automatic rifle.

"Hopefully, from now on many Militants and Terrorists will use their AK47s to listen to music and audio books.. They need to chill out and take it easy."

:p hehe, voor mensen zoals ik die van guns en mp3's houden (btw, de chickinthepic is niet included).

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 16 November 2002 @ 13:39:
[...]

/me verbaasd zich dat er altijd weer van die B) zijn die... :X naja lama |:(
jij moet altijd wat je janken hebben of nie.. enne als je niet uit je woorden komt kun je ook gewoon niet quoten hoor

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 14:14

NielZ

Casual

Lijkt me niet echt nuttig..
- Kosten
- Flexibiliteit schoen (als je loopt 'knakt' je schoen altijd wat)
- Opslagruimte

Voor de prijs kan je denk ik een véél mooier spelertje kopen, wat normáál in je zak gaat. ;)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Dan lijkt me de oplossing van de batterij+speler in koptelefoon toch veel beter, is misschien 100 gram meer op je hoofd, maar daar ga je ook niet dood aan :)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

Dan krijg je in ieder geval wel een coole tweakert schoen met USB aansluiting ofzo. Ben je toch origineel. En printplaten ed. kunnen ze tegenwoordig toch ook flexibel maken, dus die buiging van de schoen lijkt me niet zo'n groot probleem

Verwijderd

Moeder: Schat, ga je even boodschappen doen?
Jij: Kan niet weg, mijn voet staat nog in de bracket :D

Bluetooth headset? Hope so...

Verwijderd

En als je nou es op een goeie techno party aan ut stampe bent? battery overload? ;)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 13:32:
...(wat me erg sterk lijkt ivm hoog energieverbruik)
HINT: bluetooth. dat gebruikt helemaal nie zoveel energie.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Goh. en hoelang gaat een schoen mee? En hoelang een MP3speler?

Meest onzinnge integratie if you ask me.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1