Nokia 6310 -> datakabel werkt niet :-(

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Er zijn hier wel wat topics over geweest, zoals deze maar er is nog niet echt een oplossing.
Ik heb namelijk gisteren een 6310i gekocht, en ik had een kabel voor mijn vorige 6210. Daar werkt alleen de Logomanager wel op, maar niet de originele software die bij nokia geleverd wordt. En bij de 6310i werkt de logomanager ook niet meer :(
wat te doen?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:43
Voor en 6210 heb je dacht ik een DL3 kabel nodig en voor een Nokia 6310(1) een DLR3-P kabel!

• jellywoods
  • Niet online
Hmz hoe kan je dat sjekke? Ik heb deze een keer via Ebay gekocht... tis geen originele maar moet dat persé? Trouwens in Logomanager geeft ie wel aan dat 'connected' is, dus hij ziet m wel

Verwijderd

toeval, ben nu bezig om een 6310 i aan te sluiten met een kabel van een 6210....over enkele minuten (reboot laptop) kan ik je vertellen of het mij wel gelukt is...want dan licht het aan je software...of je instellingen van iets anders.

En idd kabel werkt niet, snel ff onze telefoondealer gebeld...die bevestigd de aanschaf van een nieuwe kabel.... |:( geldklopperij....

• jellywoods
  • Niet online
Sjeize :(

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:43
jellywoods schreef op 15 November 2002 @ 10:52:
Hmz hoe kan je dat sjekke? Ik heb deze een keer via Ebay gekocht... tis geen originele maar moet dat persé? Trouwens in Logomanager geeft ie wel aan dat 'connected' is, dus hij ziet m wel
Als je een originele Nokia kabel hebt staat het erop DLR3 of DLR3P als je een andere kabel hebt is het even een kwestie van uitproberen.

• jellywoods
  • Niet online
Ja dat is dus mijn vraag: hoe kan ik dat uitproberen? Als hij niks doet, kan ik ook niets uitproberen.

• jellywoods
  • Niet online
Hey ik heb net een originele datakabel van Nokia op de kop getikt (€32.-) en nu werkt het perfect. Zakkenschudders :| maar het beste is: HET WERKT :*) en het is nog een mooi programma ook, dat van Nokia zelf.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Zou je hier aub willen verder gaan?

Het grote Nokia 6310(i) topic

thnx :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.