Toon posts:

[webspider] kan dit met php?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site die ik wil kopieren maar is beveiligd door een phpprogram. Nu heb ik me netjes aangemeld en heb ik na betaling een password gekregen. Nu stelde ik me webspider in (het is een picture server) om alles te downloaden maar alles gaat goed totdat hij de daadwerkelijk grote plaatjes moet laden dan gaat de spider elke keer naar het login schermpje. Dit is best irritant vooral als je het dag en nacht aan hebt staan en je komt tot de conclusie dat het niet werkt. weet iemand welke spider php aankan en dan ook de php beveilingin.

Ik gebruik het meeste internet reseracher (grote broer van offline commander) en teleport (maar die heeft een limit databse van 65555 links) beide vertikken het om het goed te doen. heeft iemand een idee hoe je dit kan oplossen

ps de site is Bestanime.com
oh ja zelfde problem was met imagescentral.com die wil ook niet de volledige plaatjes laten downloaden door een spider

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
De grote plaatjes zijn beveiligd met zo'n php scriptje...

Afhankelijk van het script is het wel/niet te omzeilen...je kan in goede copy proggies dingen als referer en browsernaam opgeven, ga er eens mee spelen en veel geluk ;)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Config schreef op 14 november 2002 @ 19:59:
De grote plaatjes zijn beveiligd met zo'n php scriptje...

Afhankelijk van het script is het wel/niet te omzeilen...je kan in goede copy proggies dingen als referer en browsernaam opgeven, ga er eens mee spelen en veel geluk ;)

Juist. Dit is de enige mogelijkheid ben ik bang.
Een kwestie van meerdere progs gaan proberen dus.

Anders zul je het toch met de hand moeten doen helaas...
Succes ! :)

Dit topic is gesloten.