Toon posts:

[webspider] kan dit met php?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site die ik wil kopieren maar is beveiligd door een phpprogram. Nu heb ik me netjes aangemeld en heb ik na betaling een password gekregen. Nu stelde ik me webspider in (het is een picture server) om alles te downloaden maar alles gaat goed totdat hij de daadwerkelijk grote plaatjes moet laden dan gaat de spider elke keer naar het login schermpje. Dit is best irritant vooral als je het dag en nacht aan hebt staan en je komt tot de conclusie dat het niet werkt. weet iemand welke spider php aankan en dan ook de php beveilingin.

Ik gebruik het meeste internet reseracher (grote broer van offline commander) en teleport (maar die heeft een limit databse van 65555 links) beide vertikken het om het goed te doen. heeft iemand een idee hoe je dit kan oplossen

ps de site is Bestanime.com
oh ja zelfde problem was met imagescentral.com die wil ook niet de volledige plaatjes laten downloaden door een spider

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik vraag me af of dit legaal is wat je doet..

waarom mail je de webmaster niet met de vraag of hij de source op wil sturen ;)

werkt efficienter.
suc-6-

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan...vier maanden gelden of zo...ze hebben ongeveer 6 maanden aangewerkt om die stomme php code af te krijgen...en ja het is legaal want ik heb er voor betaald

ps webspiders zijn niet illegaal. Hoogtens zwaar irritant maar een goede server moet er mee omkunnen gaan.

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

mjah wat ik meer bedoel is: jij wil de source.
je zegt dat je er voor betaald hebt, wij kunnen dat niet controleren.

Dus zeggen we, mail ff met de webmaster of met je contact persoon aldaar, als je echt de source mag gebruiken dan hoef je dat niet via ons te regelen want dan is er vast wel iemand zo vriendelijk om je aldaar te helpen.

Verwijderd

Volgens mij is het ook dat je betaald om de site te mogen gebruiken.
Je betaald niet voor de source code of plaatjes van een site.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de source????wat moet ik nou weer met een php source kan amper html schrijven... even ter duidelijkheid ik ben geen computerprogrammeur maar een simpel ik-wil-plaatjes-dwonloaden voor persoonlijk gebruikt.........net nog in wetboek gekeken en zag daar geen probleem.....

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

simpel ik-wil-plaatjes- dwonloaden voor persoonlijk gebruik
Op plaatjes zitten copyright ;)
Denk dat je toch beste contact kunt opnemen met webmaster.

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

jaja, nu snap ik em helemaal niet meer eik....
je hebt betaald voor de plaatjes en vervolgens moet je zelf maar uitzoeken hoe je ze er vanaf haalt :?

• SH007
  • Niet online
1. dit is een crosspost, en dat mag niet
2. dit is te makkelijk illegaal te gebruiken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.