vraagja aan topicstarter: vanaf welke datum is deze te koop bij aldi nederland (ik weet dat het vanaf de 20 in belgie is)
Verwijderd
15" TFT is goed; die heeft mijn vader ook, prijs is ook gunstig, je kan nog €50 terugvragen ook meen ik
19" monitor moet je ff de specs bij zetten
19" monitor moet je ff de specs bij zetten
1249 gaat ie kosten in nederland ook op de 20ste in de winkels
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Okay, maar als je alle software er nog eens moet bij kopen ben je natuurlijk wel duurder uit. Maarja, je bent tweakert of nietFlowDesign schreef op 14 november 2002 @ 17:05:
TIP: Als je denkt dat je zelf een PC in elkaar kan schroeven (is niet zo moeilijk) Bestel dan alle onderdelen los van alleen maar A-merken en zet het ding zelf in elkaar. Je bent zowieso NIET duurder uit en dan heb je zeker weten goed spul.

Specs 19" crt:
0.26mm (0.22mm horizontaal) fine-pitch gaatjesmasker
Ideaal voor grafische afbeeldingen, multimedia en bureautoepassingen
Milieuvriendelijke en stralingsarm conform tco 99
Zichtbare beeldbuis 46cm
beeldresolutie: tot 1600x1200 pixels
Lijnfrequentie: 30khz tot 98khz
Beeldfrequentie: 50 hz tot 120 hz
12 voorprogrammeerdbare displaymodi+8 vrij programeerbare displaymodi
maximale frequentie: 202.5 mhz
moiré onderdrukkingsfunctie (tegen onrustig beeld)
ON-screen-display (osd)
ddc-compitable
power-managemanet
met vde/gs certificaat
universele netvoeding 200-240 volt 50/60 hz
Zichtbare beeldbuis 46cm
ON-screen-display (osd)
ddc-compitable
power-managemanet
met vde/gs certificaat
Verwijderd
had ik ook al gepost idd, maar als je bij gistron met b merken gaat kijken kom je dus ongeveer net zo duur uit, alleen dan exl. software
wp: zou je die pc niet in nederland halen; ik neem niet aan dat je voor €50,- van de grens woont
wp: zou je die pc niet in nederland halen; ik neem niet aan dat je voor €50,- van de grens woont
Verwijderd
pictureVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 17:27:
Specs 19" crt:
Zichtbare beeldbuis 46cm
ON-screen-display (osd)
ddc-compitable
power-managemanet
met vde/gs certificaat
Verwijderd
ik zou hem gewoon halen in het land waar je woont, ivm garantie edVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:27:
had ik ook al gepost idd, maar als je bij gistron met b merken gaat kijken kom je dus ongeveer net zo duur uit, alleen dan exl. software
btw, in nederland hebben we een qwerty ramplank, en in belgie (d8 ik) azerty
de landinstellingen staan dan ook meteen goed
Mijn Seagate die in me Aldi 1.8GHz pc zat is een keer kapot gegaan. A lot of bad sectors
.
Helpdesk gebeld, ik kon het opsturen of ze haalden de hele pc op. Ik dus me hdd opgestuurt en binnen afzienbare tijd kreeg ik een pakketje thuis met een nieuwe Seagate HDD erin. Dit was binnen de 2 jaar garantie (namelijk na 1 jaar) dus het was 4 free.
Super die helpdesk, echt!
Helpdesk gebeld, ik kon het opsturen of ze haalden de hele pc op. Ik dus me hdd opgestuurt en binnen afzienbare tijd kreeg ik een pakketje thuis met een nieuwe Seagate HDD erin. Dit was binnen de 2 jaar garantie (namelijk na 1 jaar) dus het was 4 free.
Super die helpdesk, echt!
Verwijderd
nja die monitor is wel goed voor zijn prijs
ik heb ook jarenlang een monitor van aldi gehad
hij begaf het alleen toen ik de resolutie op 120 hz probeerde te zetten
maja een goedkope 19" kost normaal €250, dus dit is een mooie prijs
ik heb ook jarenlang een monitor van aldi gehad
hij begaf het alleen toen ik de resolutie op 120 hz probeerde te zetten
maja een goedkope 19" kost normaal €250, dus dit is een mooie prijs
Kan zowel 19" als 15" monitoren van AOC leveren voor minder geld.
Als dit echter je droomspecs zijn voor een pc moet je ervoor gaan, volgens mij kan je hem er echt zelf niet voor bouwen, zelfs niet aan inkoopsprijzen. (3 jaar garantie!)
Als dit echter je droomspecs zijn voor een pc moet je ervoor gaan, volgens mij kan je hem er echt zelf niet voor bouwen, zelfs niet aan inkoopsprijzen. (3 jaar garantie!)
De kast is lasting ingedeeld, uitbreidingsmogelijkheden zijn er vaak (bijna) niet. Het moederbord van de aldi pc's die ik ken zijn zeker geen msi.
sWORDs schreef op 14 November 2002 @ 16:32:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit dezelfde componenten zijn als die van mij, moederbord msi, videokaart msi, kast is redelijk. Mijne komt bij de appie happie vandaan en niets dan lof.
Geen overklok mogelijkheden, maarja met een 2.66 who cares.
pci sloten zijn idd beperkt, maar wat moet er nog allemaal bij in dan dat je er nog meer bij nodig hebt?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ik ben niet zo'n aldi fan, veel problemen gehoord en meegemaakt
Verwijderd
lees mijn post op p2 over gistron nou maar esCharlie23 schreef op 14 November 2002 @ 17:35:
Kan zowel 19" als 15" monitoren van AOC leveren voor minder geld.
je bent de zoveelste al die het zegt
dit zijn idd de specs die ik nodig had maar ik wilde weten als er klachten of opmerkingen over waren
Verwijderd
oh ja? vertel...PcFer schreef op 14 november 2002 @ 17:36:
ik ben niet zo'n aldi fan, veel problemen gehoord en meegemaakt
Vertel eensVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:42:
Niet kopen zou ik zeggen. Aldi pc's zijn niet al te best(spreek uit ervaring)
Leuk huis tuin en keuken apperaat. Ik heb vorig jaar een 1,8GHz bij Aldi gehaald. Toch viel me op dat ie minder snel is als een zelf gebouwde 1,5GHz. Verder zijn die pc's wel compleet met software. En de helpdesk is zeer goed
[ Voor 0% gewijzigd door koos.d op 14-11-2002 17:44 . Reden: typfout ]
QUERTY toetsenbord ipv AZERTY in BelgiëVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 17:30:
wat is het verschil tussen de nederlandse en de belgische aldi pc
ikke ookVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 17:47:
Ik ben een azerty gewoon dusja
Verwijderd
zegt de meneer met een AH avaterVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 17:42:
Niet kopen zou ik zeggen. Aldi pc's zijn niet al te best(spreek uit ervaring)

Als ik me niet vergis had de 1,8 GHz Sd-ram en (net als de 2,0 GHz) een 5400 rpm schijf. Dit is natuurlijk niet echt goed voor de snelheid.DeXToR_122 schreef op 14 November 2002 @ 17:44:
Leuk huis tuin en keuken apperaat. Ik heb vorig jaar een 1,8GHz bij Aldi gehaald. Toch viel me op dat ie minder snel is als een zelf gebouwde 1,5GHz. Verder zijn die pc's wel compleet met software. En de helpdesk is zeer goed
Verwijderd
klopt idd , in ieder geval voor de 1.8
de 2.0 had wel ddr266, maar ook nog 5400tpm schijf
de 2.0 had wel ddr266, maar ook nog 5400tpm schijf
klopt jahpsmeets schreef op 14 november 2002 @ 18:04:
[...]
Als ik me niet vergis had de 1,8 GHz Sd-ram en (net als de 2,0 GHz) een 5400 rpm schijf. Dit is natuurlijk niet echt goed voor de snelheid.
Verwijderd
Ik heb zelf ook een aldi pc en die bevalt me nog steeds goed, het zijn goede stabiele systemen die goed geprijsd zijn. Je krijgt echt waar voor je geld. Ook ditmaal is hij erg netjes geprijsd vind ik.
je hebt nog geen:Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:27:
[...]
ik heb er zelf 1 gehad - P2-350
me pa heeft er 1 - P4-1,8
vriend heeft er 1 - P3-1.0
en ik loop op alle pc's tegen hetzelfde aan; SLECHT MOEDERBORD, UITBREIDING niet fijn
ik heb es lopen kijken op gistron.com en kwam hieruit :
[...]
exlc. software zit je dus op hetzelfde bedrag
nou aldi heeft wel betere aanbiedingen gehad moet ik zeggen
-modem
-dd geluidskaart
-firewire
-flashkaartenlezer
-keyboard en speakers
en geen software, nou vinden een boel mensen dat natuurlijk geen probleem (including me). maar er zijn er ook veel die software graag legaal hebben. dan wordt de prijs ineens toch wat hoger.
Software kopen??? Waar heb je het over?psmeets schreef op 14 november 2002 @ 17:24:
[...]
Okay, maar als je alle software er nog eens moet bij kopen ben je natuurlijk wel duurder uit. Maarja, je bent tweakert of niet.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
aatos schreef op 14 November 2002 @ 18:20:
[...]
je hebt nog geen:
-modem +€10
-dd geluidskaartzit onboard bij die aldi pc, net als op het geselecteerde gistron mobo, ook 6 kanaals
-firewire zit onboad
-flashkaartenlezer +€10
-keyboard en speakers +€25
je hebt gelijk kleine details over het hoofd gezien
en geen software, nou vinden een boel mensen dat natuurlijk geen probleem (including me). maar er zijn er ook veel die software graag legaal hebben. dan wordt de prijs ineens toch wat hoger.
Verwijderd
ja ach sommige mensen hebben een eigen zaak dus moet je wel hèpsmeets schreef op 14 november 2002 @ 18:29:
[...]
Ik ken wel mensen die echt alles legaal kopen, omdat ze bang zijn voor de BSA.![]()
en niet iedereen wil/kan aan illegaal software komen.
Dit topic is gesloten.