[WINXP] Fast User Switching

Pagina: 1
Acties:

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fast User Switching Option Is Not Available
The information in this article applies to:
Microsoft Windows XP Professional

This article was previously published under Q280758
SYMPTOMS
When you change the membership of a computer that is running this version of Microsoft Windows XP from workgroup to domain, when you click the Log off option on the Start menu, the Switch User option is no longer available.
CAUSE
This issue can occur because the Fast User Switching option is disabled when a computer joins a domain.
Bron: Microsoft Knowledge Base

Zijn er geen "oplossingen" voor als je pc toch in een domein omgeving hangt?

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 15-11-2002 16:14 . Reden: Zie het WOS policy. Ik denk niet dat MS een concurent die M$ heet op de markt zou dulden :+ ]

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05

Tuinhark

Retro

Niet bij mijn weten.

:Y)

Verwijderd

Als jij je pc in een domein hangt krijg je toch ook geen scherm meer maar gewoon normale 2k aanlog

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 15:14:
Als jij je pc in een domein hangt krijg je toch ook geen scherm meer maar gewoon normale 2k aanlog
Ja, maar daar gaat het hele topic toch juist om, ik wil het wel kunnen

• Libertarian
  • Niet online
KICK :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
probeer ipv het domein een werkgroep te maken, dan kan het wel naar mijn weten. beetje gekke oplossing maar zoals de KB al zegt, het kan neit als je pc aan een domein hangt.

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:42

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Tja als je in een domein hangt dan kun je idd nie meer switchen...
Voor zover ik weet is er ook niet iets om het toch te kunnen, dus of niet aan het domein hangen en kunnen switchen, of wel aan het domein hangen en niet kunnen switchen.

Het is volgens mij wel mogelijk om in een werkgroep te gaan hangen die net zo heet als je domein, dan kun je volgens mij nog wel bij de shares EN je zou dan moeten kunnen switchen

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05

Tuinhark

Retro

Je zult dan wel alle user accounts binnen het domein op de PC in kwestie moeten aanmaken, wil je "exact dezelfde" functionaliteit behouden. Maar daarvoor waren Windoos domeinen uitgevonden in the first place. (Domein == Workgroup + Domeincontroller)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

BRAiN schreef op 13 November 2002 @ 15:11:
[...]

Bron: Micro<font color=red>s</font>oft Knowledge Base

Zijn er geen "oplossingen" voor als je pc toch in een domein omgeving hangt?
Zie ook waarom Brain
Windows & MicroSoft Bashing
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mogen natuurlijk, maar dit is enkel flamen

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Tuinhark schreef op 15 november 2002 @ 15:56:
Je zult dan wel alle user accounts binnen het domein op de PC in kwestie moeten aanmaken, wil je "exact dezelfde" functionaliteit behouden. Maar daarvoor waren Windoos domeinen uitgevonden in the first place. (Domein == Workgroup + Domeincontroller)

Volgens mij alleen accounts die moeten kunnen inloggen op die bak.

offtopic:
Nice Jester-avatar Tuinhark :)
Pagina: 1