Ik wwet niet of iemand anders ook dit porbleem heeft, maar ik kan op de één of andere manier geen e-mail meer ontvangen op mijn mailadres van HCCNET. Ik zie dat er ongeveer 34 mailtjes op de server zijn als hij verbinding maakt. Echter na het eerste mailtje krijg ik het bericht van Norton dat deze besmet is met het YAHA virus. Waarna het e-mailprogramma de verbinding verbreekt met de volgende melding:
Ik dacht ik vraag hier eerst even of iemand anders ook een dergelijk probleem heeft met de mail, of er misschien ergens een storing is voordat ik probeer het dure nummer van HCCNET bel en eerst 15 minuten in de wacht moet staan... Iemand?
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, ik heb de gok al genomen om de virusscanner tijdelijk uit te zetten, wat misschien niet zo'n goed idee is, maargoed, het heeft geen effect gehad en de verbinding word opnieuw gewoon afgebroken.De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblmen of te lange inactiviteit. Account: '###@hccnet.nl'. Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Ractie van server: '+OK42415 octets', Poort: 110, Veveilgd(SSL): Nee, Foutnummer 0x800CCC0F
Ik dacht ik vraag hier eerst even of iemand anders ook een dergelijk probleem heeft met de mail, of er misschien ergens een storing is voordat ik probeer het dure nummer van HCCNET bel en eerst 15 minuten in de wacht moet staan... Iemand?