Toon posts:

deleted files, where are they ??

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey peepz,

Ik heb een probleem:
ik heb 2 pc's aangesloten op een hub.
ik ga viapc2 naar pc1 via run: \\pc1\c$ .
en delete dan een aantal directory's...
maar waar zijn ze gebleven??
ik kan ze dus niet restoren vanuit de prullenbak(van zowel pc1 als vanaf pc2)
rara waar laat winhoos ze ??

tnx voor de hulp alvast.

mzzl

Verwijderd

helemaal weg :)

Verwijderd

Welkom op GoT, lees eerst de FAQ , http://gathering.tweakers.net/forum/faq

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Als je iets via het netwerk verwijderd is het heel lastig terughalen... en dat gaat dus niet via de windows prullenbak. Zul je een recovery programmaatje moeten gebruiken.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, ze zijn dus verwijderd. Als je ze wilt terughalen kan je een undelete / recovery programma gebruiken op de "server" PC. Zorg er dan natuurlijk wel voor dat er niets naar die harde schijf schrijft; anders wordt er overgeschreven. Dus zet die machine uit en start er niet meer van op als die C bijv. ook Windows bevat. Schroef bijvoorbeeld de HDD er uit. Maar er is een redelijke kans dat je (een deel van) de bestanden al kwijt bent.

Om te kijken welke goed zijn kan je hier op GoT [search=undelete], dan vindt je een hoop. Uit m'n hoofd: Easy Recovery, Lost & Found, GetDataBack, etc etc. Ik heb hele goede resultaten gehad met Easy Recovery.

Maar goed, er staan vele tips over in de search. Succes :)

Oeh en welkom op GoT :)

Inderdaad kan het handig zijn om de FAQ ten de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) boven het forum waar je je vraag stelt te lezen. Er valt al een hoop info te halen - zo valt er ook te lezen dat we termen als Windhoos liever niet gebruik zien worden; als je Windows niet wilt gebruiken doe je het gewoon niet, da's makkelijk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.