topic foutief gemoved en gesloten :(

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
In dit bericht vroeg ik iets over het achterhalen via php van landen en ip nr's enzo. Dit topic is gesloten omdat het niet in I&T thuishoorde en/of omdat het waarschijnlijk met de search ook wel te vinden was.

Nou had ik het aanvankelijk in P&W gepost, omdat het me typisch daar leek thuis te horen (het ging hoofdzakelijk over php namelijk), blijkbaar heeft Janoz het gemoved. In mijn reply op hem heb ik ook al gevraagd of het niet weer terug naar P&W kon.

Verder kon ik met de search maar 1 topic vinden wat hier echt mee te maken had, en dit topic (waarin trouwens mijn probleem ook niet wordt opgelost) had ik zelf in m'n eerste post ook al aangehaald.

Wat nu? Ken ie weer open (en dan in P&W graag)? Of moet ik het opnieuw posten, of als reply op die andere thread? (die al wel meer dan een half jaar oud is overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

moet je ff janoz en/of cutebritney mailen (nick@tweakers.net)

zie ook sticky bovenaan LA :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.