Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zie dat deze in janurari uit komt.

Het is de originele 8910 maar dan met MMS & kleuren scherm!

Zou het mischien gewoon het oude model met nieuwe software kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: http://nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/images/8910i_top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/images/8910i_bottom.jpg
[cut]
The new Nokia 8910i is for the confident and sophisticated. The sleek titanium outer cover encases unrivalled features – giving you a phone you will be proud to own. Its unique side triggers sets the phone in motion, rising from the handgrip cover to put the many phone functions at your fingertips. Elegantly equipped with Multimedia Messaging1, Java™ and Bluetooth4 wireless technology, it allows you to personalise your phone and express yourself effortlessly with its high resolution colour screen.

Nokia 8910i features at a glance:

Exquisitely designed with a titanium outer casing offering lightweight strength and a unique handgrip cover opens to reveal splendid chrome-finished keys.
Equipped with WAP 1.2.11 and GPRS1 so you can have the mobile Internet at your fingertips.
Built-in Bluetooth4 wireless technology gives you the 360-degree freedom to communicate, synchronise and share data effortlessly with other compatible devices.
High-resolution colour display5 in 4096 colours for enhanced web-browsing, games and viewing of pictures, wallpapers and calendar.
Multimedia Messaging (MMS 1.0)1 allows you to send, receive and forward still or animated images and text.
Personalise your phone with colour wallpapers and operator logos.
PC Suite3 allows you to manage your downloads and installation of your Java™ applications2 through the Internet with Nokia Application Installer. It is also equipped with a Phone Editor, PC Graphics and Composer, PC Sync and WAP Manager.
Dimensions:
Volume: 83cc
Weight: 110g
Length: 103mm/140mm
Width: 46mm
Thickness: 20mm
Power Management6:
Standard Battery: Li-lon BLB-2 830mAh
Talktime: Up to 2hrs 30mins – 4hrs 30mins
Standby Time: Up to 150 – 300hrs
[/cut]
http://www.nokia.com/phones/8910i

Verwijderd

Hey, nieuwe site... Veel lelijker... :D

Ik weet niet, ik vind hem niet echt... Stylish, meer iets voor een dikke survivalgast :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:49:
Zou het mischien gewoon het oude model met nieuwe software kunnen zijn?
En een nieuw display dan, want met een nieuwe software versie wordt een monochroom scherm niet ineens een kleuren display! 8)

Ik vind hem persoonlijk mooier zonder kleurenscherm.. is veel sjieker.. dat kleurenscherm verpest een beetje zijn "luxe" uitstraling....

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Wat heb je aan MMS zonder kleurtjes??
En met een nieuwe software versie krijg je idd niet opeens kleurtjes...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Oh en ik vind het ook een beetje jammer wat nokia met hun .com website heeft gedaan.. ze hebben hem aangepast aan de layout van de USA site en die vond ik altijd al RUK!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:58:
[...]

En een nieuw display dan, want met een nieuwe software versie wordt een monochroom scherm niet ineens een kleuren display! 8)

Ik vind hem persoonlijk mooier zonder kleurenscherm.. is veel sjieker.. dat kleurenscherm verpest een beetje zijn "luxe" uitstraling....
Zou toch zo kunnen zijn dat de bij de 8910 de software zo hadden gemaakt dat die alleen grijstinten weergeeft?

Ik zou het wel jammer vinden, want dat zou ik mijn 8910 gaan verkopen, omdat ik wel ook kleur wil.

Voor de rest is het inderdaad mischien ook wel weer mooier met grijstinten, maarja.. je kijkt ook ook lieverd fims in kleur dan in zwart/wit... en als je nu net als bij de 7650 ook fotos bij de namen kan zetten zou ik dat vet vinden.

Ik vind trouwens al die andere nieuwe nokia's niks.. je gaat er toch geen GameBoy van maken :s

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:04:
[...]

Zou toch zo kunnen zijn dat de bij de 8910 de software zo hadden gemaakt dat die alleen grijstinten weergeeft?
Je gaat toch geen telefoon die eigenlijk een kleurendisplay heeft uitbrengen als telefoon met zwart-wit display! dat zou trouwens wel verklaren waarom dat ding zo f** veel kost! :P Nee, maar serieus, ze brengen niet voor niks een "i" versie uit... bij de 6310 kan je ook geen software update krijgen waardoor je 6310 ineen keer een Triband telefoon met Java wordt... daar zul je toch echt de 6310i voor moeten aanschaffen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:04:
[...]

en als je nu net als bij de 7650 ook fotos bij de namen kan zetten zou ik dat vet vinden.
Hier zou ik maar niet al teveel op hopen want behalve de nieuwe nokia 6100 zijn de rest van de nieuwe nokia toestellen voorzien van een zelfde soort menu layout als de 7210 en 6610.. en daar kan je helaas ook geen foto aan je contacts toevoegen.. of ze moeten ineens een zooi geheugen erbij instampen! >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 23:04:
[...]

Ik zou het wel jammer vinden, want dat zou ik mijn 8910 gaan verkopen, omdat ik wel ook kleur wil.

Ik vind trouwens al die andere nieuwe nokia's niks.. je gaat er toch geen GameBoy van maken :s
Ik weet trouwens niet welke kleur 8910 je hebt maar de 8910i is helaas alleen te verkrijgen in het zwart.. en ik vind die champagne kleur van de "gewone" 8910 veel mooier!

en die "gameboy nokia" is alleen het N-cage model hoor.. verder zijn het wel gewoon "normale" telefoons.. ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Paitor schreef op 11 November 2002 @ 23:00:
Wat heb je aan MMS zonder kleurtjes??
En met een nieuwe software versie krijg je idd niet opeens kleurtjes...
ja, oke maar stel dat je dan ook kleurtjes heb.....

dan heb je er nog niet veel aan omdat hij geen camera heeft!!

maar Nokia kennende zullen ze dan wel weer met de 8910II uit komen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
dit is wel irritant, ik ken mensen, zakelijke klanten, die hebben net de 8910 gekocht en diegeilen nu naturlijk op dit toestel alleen balen ervan dat ze deze nu hebben gekocht.
en verkopers zullen dan het verwijt krijgen dat ze dat wel ff hadden mogen melden.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

juanp schreef op 11 November 2002 @ 23:34:
dit is wel irritant, ik ken mensen, zakelijke klanten, die hebben net de 8910 gekocht en diegeilen nu naturlijk op dit toestel alleen balen ervan dat ze deze nu hebben gekocht.
en verkopers zullen dan het verwijt krijgen dat ze dat wel ff hadden mogen melden.
dat bedoel ik: Stelling: Nokia verziekt de markt

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

juanp schreef op 11 November 2002 @ 23:34:
Ach die zakenlui switchen meestal vet vaak van telefoon en deze "i" versie zal waarschijnlijk toch pas over 3 a 4 maanden verkrijgbaar zijn...

Verwijderd

Software van 8910i is idd niet zoveel verandert.... Alleen Java extra en MMS meer niet heeft niet eens polyfone (hoe schrijf je dat ook alweer :P ).... Kan beter voor 7250 gaan dan....

Verwijderd

polyphonic :)

ja idd, gare gsm's ga voor de p800... dan heb je tenminste wat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 16:02:
ga voor de p800... dan heb je tenminste wat
Heel wat in je zak ja! :*)

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:06:
[...]

Heel wat in je zak ja! :*)
en een rib uit je lijf :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 23:27:
[...]

Ik weet trouwens niet welke kleur 8910 je hebt maar de 8910i is helaas alleen te verkrijgen in het zwart.. en ik vind die champagne kleur van de "gewone" 8910 veel mooier!

en die "gameboy nokia" is alleen het N-cage model hoor.. verder zijn het wel gewoon "normale" telefoons.. ;)
Ja ik heb ook de "Natural Titanium"
Deze is nu zelfs niet meer nieuw verkrijgbaar... was maar beperkt.

En het is echt de domste zet van nokia als ze de "i" alleen in zwart uit brengen.

Dan denk ik dat ik deze toch houd.

De p800 is me wat groot :o
juanp schreef op 11 november 2002 @ 23:34:
Dat heb ik zelf dus ook.
Ben ook een Freaky ;)

De rest van nokia vind ik niet zo geweldig.
Alleen de 6510 (6610)
ziet er nog wel geinig uit.
Ik bedoel dan wel als ik het over de nieuwere heb.

Maar over een half jaar hebben ook alle LowBuget ( die je bij een pakje puding gratis krijgt)
een kleurenschermpje.. en dan zit je nog met een *toen* dure telefoon zonder kleuren, met alleen wat grijs tinten.

Die 7650 Schoppen ze nu ook al voor een 250 euro de deur uit, zonder abbo, simlock vrij.

Er gaat een hele nieuwe serie telefoons uitkomen, waardoor ze dit wel moesten.
Eigelijk belachelijk :(

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:18
Tsjah, inderdaad weer hetzelfde bij de nokia's. Iedereen moest en zou die kicken 8850 hebben terwijl het niet veel anders was als een 8210 in een ander jasje. (maar wel 2 keer zo duur uiteraard.... :) )

Mij verbaasd het in ieder geval niet dat nokia zulke goede kwartaalcijfers heeft gemaakt....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:39:

Die 7650 Schoppen ze nu ook al voor een 250 euro de deur uit, zonder abbo, simlock vrij.

Er gaat een hele nieuwe serie telefoons uitkomen, waardoor ze dit wel moesten.
Eigelijk belachelijk :(
waar is dat als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:03:
[...]

waar is dat als ik vragen mag?
TELBEL uit Roermond.

( 259 euro)

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:46

Mex

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:23:
[...]

TELBEL uit Roermond.

( 259 euro)
Heb je hier wat meer info over?

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
De nieuwe 6800 en 7250 vind ik de max :p
De 6100 is niet mis.
Maar die 2100 afgekeken van sony-ericsson ??
En de 5100 als extra feature een zaklamp??

Verwijderd

Gizmoke schreef op 12 November 2002 @ 22:14:
De nieuwe 6800 en 7250 vind ik de max :p
Ik vind de 6800 idd ook wel erg leuk bedacht.. kijk ook eens op deze link om te zien hoe dat openklap systeem van de 6800 nu precies werkt:

http://www.howardchui.com...xpocomm2002/nokia6800.wmv

ziet er op zich vrij degelijk uit, niet iets wat snel kapot gaat ofzo....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:39:
[...]

Ja ik heb ook de "Natural Titanium"
Deze is nu zelfs niet meer nieuw verkrijgbaar... was maar beperkt.

De zwarte is de limited editon.. de "Natural Titanium is gewoon nog prima leverbaar.. die is ook iets goedkoper dan de zwarte versie...

[...]

Maar over een half jaar hebben ook alle LowBuget ( die je bij een pakje puding gratis krijgt)
een kleurenschermpje.. en dan zit je nog met een *toen* dure telefoon zonder kleuren, met alleen wat grijs tinten. :(
Ik heb liever een dure 8910 zonder kleurenscherm dan een of andere goekope Trium MET kleurenscherm hoor! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:06:
[...]

Ik heb liever een dure 8910 zonder kleurenscherm dan een of andere goekope Trium MET kleurenscherm hoor! >:)
Dat kan ik alleen maar bevestigen.
Zeg liever een Swing 200 met kleuren scherm ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:36:
[...]

Zeg liever een Swing 200 met kleuren scherm ;)
Hehe.. nah ik weet toevallig dat er een goedkope (of althans een erg lelijke) Trium bestaat met kleurenscherm, vandaar dat ik die noemde.. maar een swing 200 kan ook natuurlijk! >:)

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 23:02:
[...]

Ik vind de 6800 idd ook wel erg leuk bedacht.. kijk ook eens op deze link om te zien hoe dat openklap systeem van de 6800 nu precies werkt:

http://www.howardchui.com...xpocomm2002/nokia6800.wmv

ziet er op zich vrij degelijk uit, niet iets wat snel kapot gaat ofzo....
echt wel :P :P
Ik denk dat ik nog wat ga wachten tot deze of die 7250 uitkomen.

Verwijderd

Ik heb de 8910i al weer een paar weken...
Maar wie weet wat voor software ik hier op kan zetten? En of het mogelijk is om er een of andere MSN client op te draaien?
Heb op de site gekeken van Nokia, maar veel technische specificaties heb ik niet kunnen vinden.. Wie heeft er technische info voor me over deze tel?

GreetZ Pr1nZy
Pagina: 1