[VmWare] screen update

Pagina: 1
Acties:

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 17:59
Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen Windows in meer dan 640*480 onder vmware te krijgen maar nog steeds heb ik het probleem dat het Windows scherm niet geupdate wordt, ik moet met m'n muis over alles gaan voordat het zichtbaar is. Dat is niet zo lekker, weet iemand waar ik hiervoor het e.e.a in kan stellen ?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
En je hebt wel de vmware vga driver (in de vmware tools install) draaien?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Hier heb ik ook eens een topic over geopend, ff zoeken...

edit:

[rml][ Debian] VMware met win98: vaag probleem[/rml]

Oplossing had ik niet echt, af en toe werkte 't ineens wel goed en dan weer niet...
Nu met Gentoo heb ik nergens last van gehad, maar ik ben inmiddels over naar Win4Lin :)

Plaatje in dat topic doet 't niet, maar je zag een zwart vmware-scherm met 20.000 muispijltjes (hetzelfde als wat jij hebt dus ;))

edit 2:

Oei, toch niet hetzelfde probleem :+
Ik heb iig het idee dat je de oplossing moet zoeken in je XF86Config, als je tenminste gewoon VMware tools en dus de vmware videodriver geinstalleerd hebt.

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 17:59
vmware driver heb ik inderdaad geinstalleerd, XF86Config: ik ga er naar kijken, maar waar naar eigenlijk wat moet aan/uit staan ?

Verwijderd

kan je niet een groot venster openen en die weer sluiten zodat hij ineens alles op je burowblad weer moet laden ?