Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
hoe bedoel je ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat je 2 accounts hebt, en dat mag niet. Zie de FAQ
[Verwijderde gebruiker] dusmoto-moi schreef op 11 November 2002 @ 13:36:
Laatste user op dit moment is AFAIK http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/62845
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mother, will they like this song?
Wiseguy
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Jeremy Clarkson
ej relax, hij vraagt wat een kloon is, en ik zeg dat je dan 2 accoutns hebt wat niet mag.TheLunatic schreef op 11 november 2002 @ 14:35:
Jezus man, kijk dan eerst ff, BreadFan... hij heeft een typo gemaakt met de profilenummers in de topicposts, en er is geen sprake van een clone.
Niks mis mee toch?
CyBerDeVIL dus
zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Traag, ouwe LA meubel, dit is hier de HK niet, wie hangt hier nou de wiseguy uit
Wiseguy
Jeremy Clarkson
Ik vroeg niet wat een kloon was... ik had mijn eigen TYPO nog niet gezien.. is nu gewijzigd..BreadFan schreef op 11 november 2002 @ 14:45:
[...]
ej relax, hij vraagt wat een kloon is, en ik zeg dat je dan 2 accoutns hebt wat niet mag.
Niks mis mee toch?
Mijn excuses.. je had gelijk met je opmerking, ik snapte hem alleen niet.
hoe kan ik bijn 2500 posts hebben en ook nog tijd hebben om een kloon te onderhouden

4 posts per dag met 1 user is meer dan zat...
enne... geen geflame hier. Ik ben diegene die fouten maakte.
so blame/flame me !

Zo'n uitnodiging kunnen we natuurlijk niet afslaanxychix schreef op 11 November 2002 @ 15:10:
enne... geen geflame hier. Ik ben diegene die fouten maakte.
so blame/flame me !
Maar doen we lekker toch
Maar het aantal users groeit inderdaad enorm hard. Dit is momenteel ook het probleem van GoT, het aantal users groeit te snel. De sociale controle is een beetje weg, mensen komen hier alleen nog om even snel een vraag te stellen, niveau daalt, etc., etc. Het verhaal is al vaak genoeg verteld
Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik hier al zo enorm lang rondloop, maar in tegenstelling tot redelijk wat andere users heb ik wel de FAQ gelezen voordat ik ging posten enzo