[IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA van mail.eve)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.564 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

he mail.eve,
Ik ben ook van plan er een te bestellen, kan dit nog? (en hoe lang nog?) Verder wil ik graag nog even weten hoeveel kabels je nou precies moet aansluiten, een LPT en een molex toch? Op grafische-lcd.com staat bij cable er een van 1.2 meter, welke van de 2 kabels is dit? (ik wil dit graag weten omdat ik hem op m'n bureau wil neerzetten, op ongeveer 70cm van m'n kast)

Verwijderd

sorry, dubbelpost (GOT deed vaag :z)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 11:38 ]

Verwijderd

*** UPDATE ***

Vandaag weer blauwe schermen gehad, zijn 2 december gemaakt..... Ik ga vanavond daar aan beginnen, ik denk dat de mensen van 30-12-02 dit scherm nog voor de kerst ontvangen.

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

zo maak jij je zelf effe druk zeg....

mooi man dat de leveringen nu zo goed gaan.....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Yezz yez yes :D

Voor de kerst misschien JOEPIE!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 17:43:
*** UPDATE ***

Vandaag weer blauwe schermen gehad, zijn 2 december gemaakt..... Ik ga vanavond daar aan beginnen, ik denk dat de mensen van 30-12-02 dit scherm nog voor de kerst ontvangen.
_/-\o_

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
YES, ik heb hem nu ook binnen.

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 19 December 2002 @ 17:45:
zo maak jij je zelf effe druk zeg....

mooi man dat de leveringen nu zo goed gaan.....
Ja het gaat lekker zo, dus ik gun al de mensen hun scherm graag voor de kerst, althans wat binnen mijn macht ligt... <

UPDATE

Ik heb zonet weer een aantal schermen gesolderdeerd, deze gaan morgen op de post, kijk op de USERLIST of het jouw scherm is??

• MaNDaRK
  • Laatst online: 15-09 18:02
Ultra w00t!!!!!!!!!!! :D

* MaNDaRK z'n LCD werkt! :)
Pin 18 tot 25 van de printer poort aan aarde verbinden deed de truuk :)

mail.eve... ik ken atm niet meer dan Super bedankt voor deze Inkoop Aktie stamelen.... :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door MaNDaRK op 19-12-2002 20:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 11:32:
he mail.eve,
Ik ben ook van plan er een te bestellen, kan dit nog? (en hoe lang nog?) Verder wil ik graag nog even weten hoeveel kabels je nou precies moet aansluiten, een LPT en een molex toch? Op grafische-lcd.com staat bij cable er een van 1.2 meter, welke van de 2 kabels is dit? (ik wil dit graag weten omdat ik hem op m'n bureau wil neerzetten, op ongeveer 70cm van m'n kast)
mail.eve zou je m'n vraag even kunnen beantwoorden? dan kan ik namelijk bestellen ;)

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 22:05:
[...]

Op www.powerlcd.nl staat een versie van Powerlcd inc installer, deze bevat alles om te automatisch te installen..

Wel eerst al het voorgaande erafhalen en de nieuwe installen..
dat heb ik net gedaan, nu krijg ik alleen die eerste foutmelding nog van dlportio.sys en dat dat port I/O geen effect heeft :(
iemand hier een idee van?
Ik heb de lpt1 poort al op meerdere instellingen in de bios geprobeert, zie sig voor mijn systeem

Still King

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mail.eve het heeft lang geduurd, maar ik heb het eindelijk binnen. :9
Was het wachten wel waard!!!

Ik heb er geen woorden voor, maar het is geweldig!!!,... mooi gesoldeerd, ...mooi display, kortom geweldig!! :)
Ehne.. werkt allemaal perfect, PowerLCD, LiQuid LCD en dat allemaal in 1keer!
Geweldig!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thx man, _/-\o_ nu alleen nog verzinnen waar ik het in ga bouwen. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door D-FENCE op 19-12-2002 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 21:51:
[...]

mail.eve zou je m'n vraag even kunnen beantwoorden? dan kan ik namelijk bestellen ;)
HEt lcd wordt kaal geleverd, je kunt opties erbij nemen, dat is gesoldeerd en een keuze uit 2 kabels, eentje van 60cm of eentje van 1,20cm. Op de site kun je bestellen, wel alle velden invullen anders werkt het niet. Nieuw in deze is het PINHEADER systeem, dit is netter en gemakkelijk. Ook hier kun je kiezen voor een kabel van 60 fo 120 cem. Prijzen van de kabel blijven gelijk, voor de prijs van een pinheader systeem moet je even mailen naar lcd@chello.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 17:11
Voor de mensen die problemen hebben (waaronder ikzelf) is hier mijn sys config. Als andere dit ook doen kunnen we misschien achterhalen wat het probleem is.

Asus P4PE
P4 2,53
Hercules Phropeth 9700 Pro
Corsair PC-3500

Windows XP + SP1 + alle patches die tot eergisteren beschikbaar waren in windows update.

LPT1 = ECP + EPP en gebruikt DMA3

In PowerLCD functioneerd mijn schermpie helemaal niet. In Screen2LCD krijg ik alleen vreemde tekens.

Ik zag ook al een posting van Mandark over het verbinden van de pinnen 18 t/m 25 aan de aarde een oplossing is. Laat de mensen die dit geprobeerd hebben even via een post weten of dat de oplossing is voor bovenstaande probleem

/UPDATE
In windows XP onder Ports (COM&LPT) bij LPT1 staat mijn eigenschappen-Port Settings op "Never use an interrupt"

[ Voor 9% gewijzigd door ChristianD op 20-12-2002 10:07 ]

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Laatst online: 15-09 18:02
Heb je je pc trouwens in een geaard stopcontact :?

Heb je ook in Windows XP bij je printer poort opties (3 stuks bovenin) op de middelste optie gezet :? (Weet ff atm niet wat er bij stond, zit op me werk nu)

Oja, als je poort 18 tm 25 aan ground verbind kan je de aarde van het LCD gebruiken (Pin 1 + 2 van je LCD) :)

[ Voor 15% gewijzigd door MaNDaRK op 20-12-2002 09:36 . Reden: Lezen is ook een vak apart :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, de aarde dus pin 18-25 van je printerconnector, (pin 1,2 van lcd kan blijkbaar ook) die moet je dan aan de connector van je lcd maken, dus het blanke stuk omhulsel
Dit heeft bij mij geholpen

Edit:
Ik gebruik wel DMA op 03, weet niet wat het betekent maar toch...
IRQ staat er niet bij

NogeenkeerEdit:
Zie sig voor testlcd: Hier zit een schuifbalk bij waarmee je de snelheid waarmee naar je lcd wordt geschreven kan instellen, is opensource :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LCD is ook binnen,bedankt Mail.eve!
Ondertussen is de LCD al getest :) en werkt mooi zoals het moet!!
Alleen krijg ik een runtime fout als ik powerlcd gewoon laat draaien :(
Als ik powerlcd opstart en ik w8 2minuten dan krijg ik een runtime error :( deze namelijk : 35761 request timed out :?

Zou het ook mogelijk zijn om in PowerLCD v2 Trillian(Pro) te supporteren en een nieuwere versie van mbm?

Voor de rest , machtig moooooi!!
Special thx 2:
mail.eve voor de LCD
XNDR & MrChronom en alle andere die Proggy's maken voor deze machtige LCD's

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06-2024

DaMinD

Leeg

Euh ik heb de schermpjes binnen !

Alleen mijn inverter piept. Wat is er aan de hand ?

Gr DaMinD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Thxs voor het geweldige schermpje. Had niet verwacht dat ie zo mooi was.
Zodra m'n case gemod is, komen er pics.

- Also a question: Wet welke software kun je de kleuren van het lcd omdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMinD schreef op 20 December 2002 @ 15:25:
Euh ik heb de schermpjes binnen !

Alleen mijn inverter piept. Wat is er aan de hand ?

Gr DaMinD
Het piepen van de inverter kan te maken hebben met de input van de voltage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMinD

DaMinD

Leeg

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 17:18:
[...]

Het piepen van de inverter kan te maken hebben met de input van de voltage...
Ik zal ff de input meten.
Het schermpje werkt verder wel (Op een paar fouten van power lcd na perfect!).

Hmm.... en nu krijg ik nog een vracht 2x24 LCD's binnen :Y) "kan ik mooi in elke kast een lcd bouwen :P"

Voor mijn gfx ff plezi glas zagen en dan pics op GoT !

[ Voor 3% gewijzigd door DaMinD op 20-12-2002 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Mijn schermpje is ook binnen! :)
Ik krijg alleen wel allemaal rare tekentjes te zien in PowerLCD, hoe kan ik dat oplossen?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
DaMinD schreef op 20 december 2002 @ 17:33:
[...]

Ik zal ff de input meten.
Het schermpje werkt verder wel (Op een paar fouten van power lcd na perfect!).

Hmm.... en nu krijg ik nog een vracht 2x24 LCD's binnen :Y) "kan ik mooi in elke kast een lcd bouwen :P"

Voor mijn gfx ff plezi glas zagen en dan pics op GoT !
Waar haal je die vandaan dan die 2x24 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiGNe schreef op 20 december 2002 @ 17:45:
Mijn schermpje is ook binnen! :)
Ik krijg alleen wel allemaal rare tekentjes te zien in PowerLCD, hoe kan ik dat oplossen?
Staat een aantal topic hierboven, randaarde... om dit op te lossen pin 18 t/m 25 solderen met de zijkant van de LPT stekker... dan los je het op...

Bij de nieuwe lcds is dit gelijk door mij gedaan, om dit probleem op te lossen... Sommige oude huizen hebben geen aarde vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

pin 18 t/m 25 zijn de vrije pinnetjes?
(* SiGNe is een soldeern00b)

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiGNe schreef op 20 december 2002 @ 18:20:
pin 18 t/m 25 zijn de vrije pinnetjes?
(* SiGNe is een soldeern00b)
Ja als je de LPT ziet, dan zie je 3 draden aan de onderkant, rechts zit nummer 14, 16 en 17 gesoldeer naar het LCD... de opvolgende zijn vrij, en die kun je aan elkaar solderen en dan verbinden met het kale ijzer van de lpt stekkert... Er zijn 3 mensen die er last van hadden op de 95... dat is toch vervelend dus vandaar dat ik dat nu er standaard bij soldeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me gaat alsvast wat info verzamelen uit dit topic..
Ik ga daar straks een mooie FAQ van maken voor Modwarehouse... Maar ga er vanuit dat alle problems te verhelpen zijn... dat ie kant en klaar gesoldeerd is wil natuurlijk niet zeggen dat je er zelf verder nix voor moet doen... We zitten hier niet voor nix in casemodding en electronica! Maar met een beetje hulp van iedereen hier weet ik zeker dat iedereen straks een mooi werkend schermpie aan z'n pc heeft hangen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:33:
[...]

Ja als je de LPT ziet, dan zie je 3 draden aan de onderkant, rechts zit nummer 14, 16 en 17 gesoldeer naar het LCD... de opvolgende zijn vrij, en die kun je aan elkaar solderen en dan verbinden met het kale ijzer van de lpt stekkert... Er zijn 3 mensen die er last van hadden op de 95... dat is toch vervelend dus vandaar dat ik dat nu er standaard bij soldeer...
Ik ben nummer 4 van 95 en krijg het nog steeds niet aan de praat op mijn XP systeem (ook niet na bovenstaande procedure) :( Gek genoeg werkt het wel op mijn 98SE systeem... rara :? 8)7

Iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 23:24:
[...]

Ik ben nummer 4 van 95 en krijg het nog steeds niet aan de praat op mijn XP systeem (ook niet na bovenstaande procedure) :( Gek genoeg werkt het wel op mijn 98SE systeem... rara :? 8)7

Iemand nog andere tips?
Nee dan ben jij niet nummer 4 want je LCD werkt, alleen niet onder winxp... en bij de andere 2 werkt ie ook inmiddels... :X

mmmmm maar wel heel vreeemd probleem.... ??? Ik kan je geen antwoord geven... 8)7

Gekke vraag, of wellicht heb je het al verteld, heb je wel Dlprotio geinstalled?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier zijn weer wat platen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loqutus/gfx/lcd01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loqutus/gfx/lcd03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loqutus/gfx/lcd04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loqutus/gfx/by_nite_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Zouden jullie deze ook kunnen regelen?
http://www.powertipusa.com/pdf/dtp.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMinD

DaMinD

Leeg

thacow schreef op 20 december 2002 @ 18:00:
[...]

Waar haal je die vandaan dan die 2x24 ? :P
Euh dat weet jij beter dan mij :P
ThaCow Power ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Nu ik de mijne gesoldeerd heb (pin 18t/m25) doet ie het al een stuk beter :)
ik krijg alleen af en toe nog wel een paar rare tekentjes in beeld, heb ik niet goed gesoldeerd ofzo?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ChristianD schreef op 20 December 2002 @ 08:25:
Voor de mensen die problemen hebben (waaronder ikzelf) is hier mijn sys config. Als andere dit ook doen kunnen we misschien achterhalen wat het probleem is.

Asus P4PE
P4 2,53
Hercules Phropeth 9700 Pro
Corsair PC-3500

Windows XP + SP1 + alle patches die tot eergisteren beschikbaar waren in windows update.

LPT1 = ECP + EPP en gebruikt DMA3

In PowerLCD functioneerd mijn schermpie helemaal niet. In Screen2LCD krijg ik alleen vreemde tekens.

Ik zag ook al een posting van Mandark over het verbinden van de pinnen 18 t/m 25 aan de aarde een oplossing is. Laat de mensen die dit geprobeerd hebben even via een post weten of dat de oplossing is voor bovenstaande probleem

/UPDATE
In windows XP onder Ports (COM&LPT) bij LPT1 staat mijn eigenschappen-Port Settings op "Never use an interrupt"
dit is dus exact hetzelfde probeem als wat ik heb, mijn hardware is anders staat in m'n sig, software config is hetzelfde als hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Mail.eve heeft de eigenaar van dat display in dat paarsige kastje ook gezegd waar hij het kastje vandaan heeft

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 21 December 2002 @ 21:45:
Mail.eve heeft de eigenaar van dat display in dat paarsige kastje ook gezegd waar hij het kastje vandaan heeft
Je kunt op het forum lezen waar hij het van gemaakt heeft. Ik bedoel dan het forum op www.grafisch-lcd.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Mail.eve bedankt _/-\o_ _/-\o_ (je weet wel waarvoor)

Wet iemand nog een progje om een grafisch LCD aan te sturen met Linux (FreeBSD in dit geval) :? :? :?

[ Voor 50% gewijzigd door Underground75 op 22-12-2002 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zaterdag mijn namiddag gespendeerd aan het hersolderen van het LCD ik wou een gewone printer-verlengkabel met voeding in gebruiken voor mijn LCD'tje

Dit is helemaal gelukt , ik al blij natuurlijk ;)
Maar nu had ik tss de rode draad die naar pen 2 van het LCD gaat een schakelaar gezet zodat ik het LCD ook kon uitzetten maar nu zie ik dat als ik die schakelaar om-switch dat er toch nog spanning op het LCD staat, ik heb zo een vermoeden dat het van de invertor komt :?

Ik heb het black/white LCD , kan er iemand mij zeggen waar ik die schakelaar wel moet tss zetten??

Nu nog eens heel goed nadenken voor een statief ofzo voor mijn LCD'tje ...
En ik krijg nog steeds die runtime fout bij PowerLCD (enkele posts terug), hopelijk is dit opgelost met v2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

nou je moet zowiezo de schakelaar tussen de volledige 5 volt voeding zetten en eventuele spanningen die je meet kunnen de data lijnen zijn hoor, dus de spanning die uit de printerpoort komt.

PS. Iedereen een hele fijne kerst.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 15:02:
Ik heb de zaterdag mijn namiddag gespendeerd aan het hersolderen van het LCD ik wou een gewone printer-verlengkabel met voeding in gebruiken voor mijn LCD'tje

Dit is helemaal gelukt , ik al blij natuurlijk ;)
Maar nu had ik tss de rode draad die naar pen 2 van het LCD gaat een schakelaar gezet zodat ik het LCD ook kon uitzetten maar nu zie ik dat als ik die schakelaar om-switch dat er toch nog spanning op het LCD staat, ik heb zo een vermoeden dat het van de invertor komt :?

Ik heb het black/white LCD , kan er iemand mij zeggen waar ik die schakelaar wel moet tss zetten??

Nu nog eens heel goed nadenken voor een statief ofzo voor mijn LCD'tje ...
En ik krijg nog steeds die runtime fout bij PowerLCD (enkele posts terug), hopelijk is dit opgelost met v2 :?
Voor die runtime error kun je beter op POWERLCD.nl melden....

• WillemJan
  • Niet online
???? Lukt niet om bestelling te plaatsen?

HTTP ERROR 404 :: FILE NOT FOUND

Verwijderd

WillemJan schreef op 26 December 2002 @ 13:56:
???? Lukt niet om bestelling te plaatsen?

HTTP ERROR 404 :: FILE NOT FOUND
Alle velden invulen... Is iets niet van toepassing vul dan NVT in...

Bij naderinzien zat er al die tijden een fout in, waardoor dus die foutmelding kwam.. Is dus nu opgelost..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** UPDATE ***

Zaterdag en zondag kun je ons vinden bij de OC-shop. Ben je daar toevallig en je neemt je bestelformulier mee (uitgeprint) dan kun je gelijk je LCD meenemen. (let op geld alleen voor de mensen waar de verzending nog van dit jaar is)

OC-SHOP info
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_site/advert.artic-silver21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

wat ik nog effe op wil merken is dat als je een externe voeding gaat gebruiken je het risico loopt dat er wat stoorsignalen optreden en je display is hier erg gevoelig voor....

nu vraag je je af is hier een oplossing voor ?????

jazeker effe de massa's aan elkaar knopen ...

ik ben dit probleem al een paar keer tegen gekomen en telkens was het massa verhaal afdoende ..... doe er jullie voordeel mee.....

zoooo Mail.eve ga je beursen af ?????
Jammer dat ik niet langs kan komen Joh.... ben een beetje druk met het oliebollenverhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 27 december 2002 @ 10:03:
wat ik nog effe op wil merken is dat als je een externe voeding gaat gebruiken je het risico loopt dat er wat stoorsignalen optreden en je display is hier erg gevoelig voor....

nu vraag je je af is hier een oplossing voor ?????

jazeker effe de massa's aan elkaar knopen ...

ik ben dit probleem al een paar keer tegen gekomen en telkens was het massa verhaal afdoende ..... doe er jullie voordeel mee.....

zoooo Mail.eve ga je beursen af ?????
Jammer dat ik niet langs kan komen Joh.... ben een beetje druk met het oliebollenverhaal...
Heb je dan pin 18 t/m 24 aan elkaar geknoopt....of heb je een andere oplossing?

Volgende jaar staan we zeker op de HCC beurs >:)

En morgen dus 2 daagjes bij de OC-Shop.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 10:26:
[...]

Heb je dan pin 18 t/m 24 aan elkaar geknoopt....of heb je een andere oplossing?

Volgende jaar staan we zeker op de HCC beurs >:)

En morgen dus 2 daagjes bij de OC-Shop.
ikheb de massa's van de twee voedingen aan elkaar geknoopt ik heb namelijk zelf hier een redelijk vuile voeding voor mijn lapdoos en de voeding van het display komt nu effies uit mijn server....(don't ask)

en door de schommelende massa van de laptop en de goede massa van de server is het voor het display niet helemaal duidelijk wat de enen en de nullen zijn..... dus.... shit op het display....

dus nu even de massa van de laptop aan de massa van de server gehangen en de 18 volt gelijk schommelt nu ten opzichte van het display zijn massa maar die heeft hij toch niet nodig van de laptop en de rest is goed geregeld in de laptop dus op die mannier hier het probleem opgelost.

bij een kennis .......... nou ja wordt wel een erg lang verhaal zo ... indien gewenst een andere keer.....

en die pin 18 t/m 25 is voor troep op je data lijnen ... maar ik heb hier een originele printerkabel tussen dus das het probleem niet .......

[ Voor 8% gewijzigd door Der_Rudy op 27-12-2002 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

en ja ikmoet mijn broer helpen in zijn oliebollenkraam, dus heb ik geen tijd komend weekeind...........

jammer hoor..
maar misschien op de HCC

en in februari nog effe helpen met solderen natuurlijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Ha die Mail.eve nog effe wat foto'tjes van GraafTel zijn display made @ Der_Rudy's

Hier the making of het frame van 25x25 U profiel (lekker in verstek gezaagd)
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01000klein.jpg

De eerste foto van het moment dat hij in elkaar staat
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01005klein.jpg

na het polijsten is er geen knappe foto meer te maken van het glimspul dus neem maar van mij aan dat hij er in het echt strakker uitziet dan op deze foto.......
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01025klein.jpg

Heren let wel.... het is niet mijn display maar dat van GraafTel het is een samen tot stand gekomen idee en het zaag en polijstwerk is van GraaafTel en het assembleren is mijn Job (boren tappen en zorgen dat we geen sluiting in huis hebben .....

ik zou zeggen mochten er nog leuke ideeën zijn om dit display nog mooier te maken horen wij het graag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 27 December 2002 @ 12:23:
Ha die Mail.eve nog effe wat foto'tjes van GraafTel zijn display made @ Der_Rudy's

[afbeelding]

[afbeelding]

na het polijsten is er geen knappe foto meer te maken van het glimspul dus neem maar van mij aan dat hij er in het echt strakker uitziet dan op deze foto.......
[afbeelding]

Heren let wel.... het is niet mijn display maar dat van GraafTel het is een samen tot stand gekomen idee en het zaag en polijstwerk is van GraaafTel en het assembleren is mijn Job (boren tappen en zorgen dat we geen sluiting in huis hebben .....

ik zou zeggen mochten er nog leuke ideeën zijn om dit display nog mooier te maken horen wij het graag.....
ziet er heel erg goed uit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Der_Rudy schreef op 27 December 2002 @ 12:23:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice work man! Nu nog fff een foto van de achterkant posten! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet... Je zou natuurlijk ook nog mooie bolkop inbusboutjes kunnen gebruiken... ziet er wat strakker uit dan die kruiskop schroevies..

/me is weer even aan het sleutelen geweest :P

Zoals onderstaande pix laten zien is het goed mogelijk om het blue/white lcd op een makkelijke manier van een ander kleurtje te voorzien...

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/imageloader.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/lcdkings.jpg

Ik heb tussen het LED backlight en het glas van het LCD transparante kleurenfilm geschoven... Hierdoor krijgt het witte licht de kleur van de film en het blauw van het lcd zelf krijgt daardoor een andere kleur (additieve kleurmenging, ja.. ik ben ook vormgever...)

Helaas is mijn camera nog niet in staat om de felle kleuren van het lcd op een realistische manier vast te leggen, dus ik zal fff aan mail.eve vragen of hij zondagavond fff wat pix kan maken voor me...

Van links naar rechts met de klok mee zie je de volgende kleuren:
- licht rood op donker rood
- oranje op bruin
- geel op grasgroen
- roze op donkerpaars (mijn favoriet! deze ziet er echt heel strak uit op het lcd!!)

Hier kan je de high rez pix vinden:
http://www.modwarehouse.c...ortest/imageloader_hi.jpg
http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/lcdkings_hi.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Als er een beetje animo voor is zal ik deze kleurenfilm ook in de "plexi LCD standaard" IA gooien... Ik wacht trouwens nog steeds op een offerte van die gasten... maar ze hadden al aangegeven dat ze het ivm de feestdagen en vakanties erg druk hadden.. dus ik hoop begin januari meer info voor jullie te hebben...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Zoals onderstaande pix laten zien is het goed mogelijk om het blue/white lcd op een makkelijke manier van een ander kleurtje te voorzien...

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/imageloader.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/lcdkings.jpg

Ik heb tussen het LED backlight en het glas van het LCD transparante kleurenfilm geschoven... Hierdoor krijgt het witte licht de kleur van de film en het blauw van het lcd zelf krijgt daardoor een andere kleur (additieve kleurmenging, ja.. ik ben ook vormgever...)

Helaas is mijn camera nog niet in staat om de felle kleuren van het lcd op een realistische manier vast te leggen, dus ik zal fff aan mail.eve vragen of hij zondagavond fff wat pix kan maken voor me...

Van links naar rechts met de klok mee zie je de volgende kleuren:
- licht rood op donker rood
- oranje op bruin
- geel op grasgroen
- roze op donkerpaars (mijn favoriet! deze ziet er echt heel strak uit op het lcd!!)

Hier kan je de high rez pix vinden:
http://www.modwarehouse.c...ortest/imageloader_hi.jpg
http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/lcdkings_hi.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Als er een beetje animo voor is zal ik deze kleurenfilm ook in de "plexi LCD standaard" IA gooien... Ik wacht trouwens nog steeds op een offerte van die gasten... maar ze hadden al aangegeven dat ze het ivm de feestdagen en vakanties erg druk hadden.. dus ik hoop begin januari meer info voor jullie te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

mmmm nou ik zal eens kijken voor de inbus boutjes ... foto van de achterkant red ik nu even niet misschien vanavond even, leuk trouwens die kleuren folie .........

wel een beetje jammer dat wij vaak gekwelt worden met de beta van V2.0 van powerLCD
kan al bijna niet wachten tot hij uitkomt..........

ik ga nu weg effe een paar oliebollen bakken ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 00:56:

... blabla, heel mooi ook allemaal! ...
Vet ! :9~
Als blauw dan een beetje gaat vervelen neem je gewoon een andere kleur :*)
Superidee!, als er een ia van komt, doe ik zeker mee !

Ik heb trouwens nog steeds geen lcd mogen ontvangen en op grafisch-lcd staat dat ie op 20-12-2002 verstuurd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 28 December 2002 @ 13:08:
[...]

Vet ! :9~
Als blauw dan een beetje gaat vervelen neem je gewoon een andere kleur :*)
Superidee!, als er een ia van komt, doe ik zeker mee !

Ik heb trouwens nog steeds geen lcd mogen ontvangen en op grafisch-lcd staat dat ie op 20-12-2002 verstuurd is :?
Dat was inderdaad het idee... Ik heb 'm op m'n bureau staan.. in het donker was dat wit een beetje fel.. heb nog geen backlight dimmer ingebouwd... nu is ie ook wat lekkerder voor de oogjes in het donker ;)

Heb je trouwens al op de tpg site je track&trace code ingevuld...? Als het goed is kan je dan precies zien waar je pakketje is gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**** UPDATE ***

En zo kun je naar de verschillende LCDs kijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/img/ocshop1.jpg

Met dank aan POWERLCD V2.0:

Afbeeldingslocatie: http://www.modwarehouse.com/ia/img/ocshop2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Ondanks het solderen van pin 18 t/m 25 aan de buitenkant van de stekker heb ik nog steeds artifacts in beeld :(
M'n PC is niet geaard, zou het nog daaraan kunnen liggen?

Ps. is er al bekend wanneer PowerLCD 2.0 uit gaat komen?
er komen steeds meer mensen met een LCD bij dus... :)

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 13:24:
[...]

Dat was inderdaad het idee... Ik heb 'm op m'n bureau staan.. in het donker was dat wit een beetje fel.. heb nog geen backlight dimmer ingebouwd... nu is ie ook wat lekkerder voor de oogjes in het donker ;)

Heb je trouwens al op de tpg site je track&trace code ingevuld...? Als het goed is kan je dan precies zien waar je pakketje is gebleven...
code:
1
68 1-10-2002 BJ van der Poel Bartjuh nvt LCD 3 0 20-12-2002

20 december staat er dat het verzonden is...
geen track and trace code.

Zullen ze wel als streefdatum aan hebben gegeven en niet geupdate ofzo.
Ach ja, ik zie hem wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Der_Rudy schreef op 28 December 2002 @ 08:55:

wel een beetje jammer dat wij vaak gekwelt worden met de beta van V2.0 van powerLCD
kan al bijna niet wachten tot hij uitkomt..........
ik bedoel maar, en ik blijf erbij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 28 December 2002 @ 19:57:
[...]

code:
1
68 1-10-2002 BJ van der Poel Bartjuh nvt LCD 3 0 20-12-2002

20 december staat er dat het verzonden is...
geen track and trace code.

Zullen ze wel als streefdatum aan hebben gegeven en niet geupdate ofzo.
Ach ja, ik zie hem wel verschijnen :)
Idd was een fout van mij, de schermen zijn keurig klaar. Maar bij het willen verzenden kreeg ik het advies van TGP om dit later te doen ivm de drukte. Maar als je naar de laatste OC-Dag komt van www.oc-shop.nl dan kan je hem gelijk meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
Zijn er ook systeem eisen voor zo Grafisch LCD scherm? Ik heb er wel een besteld en ik wil hem op me oude computer hangen... Maar kan die dat wel aan?

Dell 450Mhzz 265Mb 137Gig

B) Ik De Buurman

[ Voor 7% gewijzigd door Ik De Buurman op 31-12-2002 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** iedereen een gezond en voor gelukkig LCD 2003 ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik De Buurman schreef op 31 December 2002 @ 14:23:
Zijn er ook systeem eisen voor zo Grafisch LCD scherm? Ik heb er wel een besteld en ik wil hem op me oude computer hangen... Maar kan die dat wel aan?

Dell 450Mhzz 265Mb 137Gig

B) Ik De Buurman
Is goed mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve is het nog mogelijk om die lcd's te bestellen?
en hoe lang duurt het ongeveer dat ik het dan binnen kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 16:09:
Mail.eve is het nog mogelijk om die lcd's te bestellen?
en hoe lang duurt het ongeveer dat ik het dan binnen kan hebben?
Lcd zijn doorgaans besteldbaar, als je nu besteld dan heb je ze afhankelijk van welk type eind van deze maand in huis. De groene zijn direct leverbaar... De serie van eind januari zijn nog enkele blauwe en witte te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. EvE,
Ik moet nog een blauwe hebben voor een vriend ... is dat nog mogelijk of is er terug een lange wachttijd voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 21:51:
Mr. EvE,
Ik moet nog een blauwe hebben voor een vriend ... is dat nog mogelijk of is er terug een lange wachttijd voor ?
Op dit moment is dat er nog een aantal van eind januari beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Hallo allemaal,
na weer een dagje knutselen ziet het display van GraafTel er weer heel anders uit,
er is aan de wens van XNDR gehoor gegeven en een doos inbus boutjes aangerukt, en er zit dit keer een foto van de achterkant bij,
het alu is nu gematteerd en er is een voetje aangebracht.

Het is wat donker om foto's te maken hier in huis dus ze zijn wat donker maar het resultaat is redelijk te zien.

Mail.eve, dit is toch wel een toppertje he ???? moet toch een goede kans maken in de top van je top tien...

hier de foto's

Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01032klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01035klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01036klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01039klein.jpg

werkend is hij al eerder in dit topic te zien ...
ach wat ik zet ze er effe bij

Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01000klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01005klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://213.84.198.39/DSC01025klein.jpg

nou kom maar op met de reacties...
let wel de laatste 3 foto's zijn het oudst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1tje voor mij reserveren ajb ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat ziet er echt super :9~ uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 21:23:
1tje voor mij reserveren ajb ? :D
Roger that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 02 January 2003 @ 21:20:
Hallo allemaal,
na weer een dagje knutselen ziet het display van GraafTel er weer heel anders uit,
er is aan de wens van XNDR gehoor gegeven en een doos inbus boutjes aangerukt, en er zit dit keer een foto van de achterkant bij,
het alu is nu gematteerd en er is een voetje aangebracht.

Het is wat donker om foto's te maken hier in huis dus ze zijn wat donker maar het resultaat is redelijk te zien.

Mail.eve, dit is toch wel een toppertje he ???? moet toch een goede kans maken in de top van je top tien...

hier de foto's

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

werkend is hij al eerder in dit topic te zien ...
ach wat ik zet ze er effe bij

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

nou kom maar op met de reacties...
let wel de laatste 3 foto's zijn het oudst.
Hij is heel erg mooi heren.... :P

Wat zijn ongeveer de kosten van dit alles, en kun je er nog eentje maken voor the modwarehouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** UPDATE ***

Gisteren zijn er weer LCDs verstuurd, maandag gaat de laatste lading alweer. De nieuwe LCDs worden eind van deze maand weer verwacht, of zelfs eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

woei, ik heb hem net binnen,

alleen krijg hem niet aan de praat onder powerLCD :(

[edit] gelukt! ff klooien Rebels! :D
woei gaaf ding! _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Rebels op 03-01-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Rebels schreef op 03 januari 2003 @ 12:13:

woei gaaf ding! _/-\o_
Ik heb hem ook net binnen, lag nog te pitten toen het binnekwam, dit was het wel waard om op te staan >:)

Ziet er mooi uit, maak later nog wel pics !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 15-09 15:03

Daklem

Audio Nerd

en nu baal ik helemaal dat ik deze IA gemist heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op 03 januari 2003 @ 13:03:
en nu baal ik helemaal dat ik deze IA gemist heb :'(
Gewoon via de site bestellen.... ze zijn nog steeds verkrijgbaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 03 januari 2003 @ 12:13:

woei gaaf ding! _/-\o_
Waps das snel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Whoei.. Thxie.. Kga zo ff shoppen :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, kost zo'n blauw ding €125,- ?? Echt belachelijk veel vind ik persoonlijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

kut, dubbelpost :(

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

boeie.... je hebt wel waar voor je geld. :)

[edit] die blauwe zijn wel errug :9 :9 :9~

[ Voor 35% gewijzigd door Daklem op 03-01-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Stond eig wel te kijken dat ie er al was, zou vandaag pas verzonden worden volgens de inkooppagina :D

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/lcd1.jpg

Past helaas net niet op de plek waar ik hem uitgedacht had,
zijkant van me kast is de 2de optie, maar vind ik eigenlijk niet zo mooi :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rebels op 03-01-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op 03 januari 2003 @ 13:20:
boeie.... je hebt wel waar voor je geld. :)

[edit] die blauwe zijn wel errug :9 :9 :9~
Ik moet zeggen dat ze erg :9~ zijn idd, maar om daar nou €125 ( fl 275 !!! ) voor neer te leggen......... nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

je moet toch wat over hebben voor je casemod. :P

het blijft natuurlijk veel geld.
ik ga denk ik ook voor de goedkopere lcd's. dien zien er ook wel errug mooi uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Rebels schreef op 03 January 2003 @ 13:30:
Stond eig wel te kijken dat ie er al was, zou vandaag pas verzonden worden volgens de inkooppagina :D

[afbeelding]

Past helaas net niet op de plek waar ik hem uitgedacht had,
zijkant van me kast is de 2de optie, maar vind ik eigenlijk niet zo mooi :)
He rebels, dat progje dat je daar gebruikt is powerlcd hé ?
Heb ik ook geinstalleerd samen met DLportio en DLportio werkt niet bij mij, geeft steeds de volgende fout :
DLportio device driver not loaded.
Port i/o will have no effect.

Verder hoef je tog niets in te stellen met DLportio... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Bartjuh schreef op 03 January 2003 @ 14:07:
[...]

He rebels, dat progje dat je daar gebruikt is powerlcd hé ?
Heb ik ook geinstalleerd samen met DLportio en DLportio werkt niet bij mij, geeft steeds de volgende fout :
DLportio device driver not loaded.
Port i/o will have no effect.

Verder hoef je tog niets in te stellen met DLportio... :?
nee, bij DLportio niets

ik moest bij me lpt1 poort ff de i/o settings veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Rebels schreef op 03 January 2003 @ 14:20:
[...]

nee, bij DLportio niets

ik moest bij me lpt1 poort ff de i/o settings veranderen :)
Waarin dan ?
Dit zijn mijn instellingen:
ECP+EPP aan
dma 3
irq 7
i/o port :
378-037F
0778-077B
Gebruik winXP
Legacy plug and play detectie aan

Doe ik hierbij wat verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Bartjuh schreef op 03 January 2003 @ 14:22:
[...]

Waarin dan ?
Dit zijn mijn instellingen:
ECP+EPP aan
dma 3
irq 7
i/o port :
378-037F
0778-077B
Gebruik winXP
Legacy plug and play detectie aan

Doe ik hierbij wat verkeerd :?
ik heb het precies zo, alleen plug and play detectie staat uit hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Rebels schreef op 03 januari 2003 @ 14:46:
[...]

ik heb het precies zo, alleen plug and play detectie staat uit hiero
Hmm, weird ..
Werkt bij mij nog steeds niet.

De dlportio.sys moet geladen worden ofzo.
dlportio.sys staat bij mij wel in de system32 folder, maar wordt niet geladen ..
Heb je een commando/util waarmee je dat laat ofzo ?

Load c:/windows/system32/dlportio.sys :?

Edit:
Heb ff in me system log gekeken en daar komt deze error in voor:
code:
1
2
The DriverLINX Port I/O Driver service failed to start due to the following error: 
The system cannot find the path specified.

[ Voor 20% gewijzigd door Bartjuh op 03-01-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 15-09 19:24

charrel

Cortisol4life..

hij is binnen, tnx, nu alleen nog ff aan de praat krijgen ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bartjuh schreef op 03 January 2003 @ 15:02:
[...]

Hmm, weird ..
Werkt bij mij nog steeds niet.

De dlportio.sys moet geladen worden ofzo.
dlportio.sys staat bij mij wel in de system32 folder, maar wordt niet geladen ..
Heb je een commando/util waarmee je dat laat ofzo ?

Load c:/windows/system32/dlportio.sys :?

Edit:
Heb ff in me system log gekeken en daar komt deze error in voor:
code:
1
2
The DriverLINX Port I/O Driver service failed to start due to the following error: 
The system cannot find the path specified.
Weet niemand wat :'(

Wie weet hoe ik die dlportio kan laden met het opstarten van winXP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 13:32:
[...]

Ik moet zeggen dat ze erg :9~ zijn idd, maar om daar nou €125 ( fl 275 !!! ) voor neer te leggen......... nee :P
Het is ook niet voor iedereen bedoeld. Je krijgt immers waar voor je geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 03 januari 2003 @ 15:42:
[...]

Weet niemand wat :'(

Wie weet hoe ik die dlportio kan laden met het opstarten van winXP ?
Probeer hem eens in een andere directory te installen... en danwel die eerste ff verwijderen, uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Hij werkt !!!!!!!!!!!
:) :) :)
Sorry, maar ik ben nou echt blij !!

Was wel heel raar de oplossing, er was een extra registry string in HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\DLPortIO
naam: Mirror nog iets, value was: /???/f:/utilities/fanspeed/

Die heb ik dus weggehaald en nou werkt ie !
Maar hoe in godsnaam die vage string daar komt :?

En bedankt mail.eve !
Het werkt hier perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 00:23:
[...]

Hij is heel erg mooi heren.... :P

Wat zijn ongeveer de kosten van dit alles, en kun je er nog eentje maken voor the modwarehouse...
Tuurlijk, doen we.... en de kosten... effe denken 1 meter U profiel een euro of 5 geloof ik, en de inbussen waren voor het partijtje iets van 4 euro en een stukkie afval plexi voor de achterkant zeg 1 euro (kom ik ten minste op een mooi bedragje) en een hele berg werk.... komt het totaal op 10 euro het voetje is van een oude klok, je weet wel zo'n glazen plaat in een half ronde alu voet, daar een paar slobgaten in gemaakt zodat de kijkhoek nu zelfs verstelbaar is geworden, altijd makkelijk al zeg ik het zelf.

moet ik nog wel effe iets scoren als voetje voor je ....

heb jij dan een display voor in het lijstje ??? anders krijg je hem er niet is moet tijdens het bouwen meteen mee gemeubeld worden....

kan ik hem in februari meteen meenemen voor je .......moeten we wel effe van te voren een datum prikken....

ik ga nu wel effe naar de bouwmarkt.... kan ik een goede kosten raming maken.

tot de volgende post afwachten dus.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Jongens ik heb echt een probleem :D

ik krijg hem dus niet in de voorkant, zoals ik gedacht had,
(zit een uit-trekbare kap voor de drives,daar moest ie in ,maar lcd is net iets te breed, zag dat dit alleen bij de blauwe zo is, uitstekende verlichting is het probleem)

voorkant onder is te bol en me drives wil ik zo houden

is dit een optie?
heb ik dus gephotosoept!

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/lcdplaats.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Rebels, mod je floppy drive onder in je kast, gooi de DVD en CD-brander omlaag en plaats het LCD in je front bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rebels:

Haal van die printplaat afhoudertjes (lengte van 3 a 4 cm) bevestig deze aan de voorzijde van je kast, zet hier je LCD op vast dmv 0,3 cm printplaat afhouders. Nu kun je er nog een mooi plexi plaatje voordoen en walla, je lcd keurig aan de voorzijde, en je hebt alles op zijn plaats.... En voor heeeeel weinig centen...

Als ik vanavond thuis ben zal ik je de voorbeelden laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laatst toch een IA met een mooi plexiglazen houdertje voor dit type lcd?

gaat die niet door of zo?

anders maak ik hem zelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik hoop zekers dattie doorgaat! Laatste nieuws zou wel fijn zijn... :9~

[rml][ IA] AnimoCheck- Plexi standaardje voor Grafische LCD's[/rml]

... en oranje! :P