Der_Rudy schreef op 27 December 2002 @ 12:23:
Ha die Mail.eve nog effe wat foto'tjes van GraafTel zijn display made @ Der_Rudy's
Hier the making of het frame van 25x25 U profiel (lekker in verstek gezaagd)
[
afbeelding]
De eerste foto van het moment dat hij in elkaar staat
[
afbeelding]
na het polijsten is er geen knappe foto meer te maken van het glimspul dus neem maar van mij aan dat hij er in het echt strakker uitziet dan op deze foto.......
[
afbeelding]
Heren let wel.... het is niet mijn display maar dat van GraafTel het is een samen tot stand gekomen idee en het zaag en polijstwerk is van GraaafTel en het assembleren is mijn Job (boren tappen en zorgen dat we geen sluiting in huis hebben .....
ik zou zeggen mochten er nog leuke ideeën zijn om dit display nog mooier te maken horen wij het graag.....
Nice work man! Nu nog fff een foto van de achterkant posten! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet... Je zou natuurlijk ook nog mooie bolkop inbusboutjes kunnen gebruiken... ziet er wat strakker uit dan die kruiskop schroevies..
/me is weer even aan het sleutelen geweest
Zoals onderstaande pix laten zien is het goed mogelijk om het blue/white lcd op een makkelijke manier van een ander kleurtje te voorzien...
Ik heb tussen het LED backlight en het glas van het LCD transparante kleurenfilm geschoven... Hierdoor krijgt het witte licht de kleur van de film en het blauw van het lcd zelf krijgt daardoor een andere kleur (additieve kleurmenging, ja.. ik ben ook vormgever...)
Helaas is mijn camera nog niet in staat om de felle kleuren van het lcd op een realistische manier vast te leggen, dus ik zal fff aan mail.eve vragen of hij zondagavond fff wat pix kan maken voor me...
Van links naar rechts met de klok mee zie je de volgende kleuren:
- licht rood op donker rood
- oranje op bruin
- geel op grasgroen
- roze op donkerpaars (mijn favoriet! deze ziet er echt heel strak uit op het lcd!!)
Hier kan je de high rez pix vinden:
http://www.modwarehouse.c...ortest/imageloader_hi.jpg
http://www.modwarehouse.com/xndr/colortest/lcdkings_hi.jpg
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Als er een beetje animo voor is zal ik deze kleurenfilm ook in de "plexi LCD standaard" IA gooien... Ik wacht trouwens nog steeds op een offerte van die gasten... maar ze hadden al aangegeven dat ze het ivm de feestdagen en vakanties erg druk hadden.. dus ik hoop begin januari meer info voor jullie te hebben...
[
Voor 39% gewijzigd door
Verwijderd op 28-12-2002 01:00
]