Ben fff met m'n cam langs mail.eve geweest... ook om meteen mijn LCD op te halen natuurlijk
Kijk en huiver

Dozen met de LCD's, netjes verpakt...

Nog meer LCD dozen....

En nog meer....

En.... ja...

Blauw LCD @ Dooz

Blauw LCD @ Dooz --> achterkant! (duh!)

White/Black LCD (als je het mij vraagt is ie donkerblauw @ grijs... veel mooier!!!

)

Nog 1...

Nog 1....

Hier zie je het goed... Blue on Grey

En nog 1 voor de verandering....

Nu de blauwe! (blue/white)

Mijn cam wilde voor geen meter de witte txt op het LCD vastleggen... Voor de kleur moet je maar fff naar de pix van Mail.eve kijken...

Nog een brakke pic...

Nog 1.... Owja, dat metalen ding is voor het LED backlight.. hier zitten de leds in.. Ik ga mijne nog fff uit elkaar halen om te kijken of dit een beetje te modden valt... Volgens mij kunnen die leds wel redelijk makkelijk vervangen worden... Ik laat het wel fff weten als ik zover ben... Blue/Blue zou op deze manier haalbaar moeten zijn... of Red/Blue ???

Movieloader @ PowerLCD 2.0

Nog een brakke pic... snap m'n cam echt niet... hij heeft het erg moeilijk met LCD's...

De LCD's zijn ook helemaal approved, checked en prepared!!! Altijd goed om te weten!

Nog een pic van de black/white.. mooie soldeerwerk van Mail.eve en de inverter zijn hier goed te zien...

Close-up van het soldeerwerk...
Dat was het weer even... Ik ga fff kijken of ik komend weekend tijd heb om mijn schermpie te solderen.. zal dan ook nog fff proberen om daar pix van te maken...
Hope you like the pix... and the LCD's ofcourse!
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 13-12-2002 00:30
]