Ik heb dus de ISO gedownload zoals ik eerder in een topic vanochtend gevraagd had; maar ik krijg nu weer soortgelijke problemen.
Tijdens het installeren vanaf de cd krijg ik steeds fouten dat hij bepaalde packages niet van de cd kan kezen, soms wel een stuk of 20 keer.
Op een gegeven moment vind hij dat hij te weinig kan lezen en krijg ik weer het menu waar je de software moet kiezen.
Dit heb ik dus zowel bij 9.0 als bij 8.2.
Waar kan dat nu aan liggen?
Wat ik heb geprobeerd:
- andere cd speler
- nieuwe ISO
- zo minimaal mogelijk proberen te installeren.
Het heeft allemaal niet geholpen
Is er anders misschien een mogelijkheid om eerst de hele inhoud van de cd op de hdd te zetten? En hoe voer ik dan de setup uit?
Of kan ik vanaf het internet installeren? Ik heb kabel, dus dat maakt niet zoveel uit/
Windows installeren is geen enkel probleem.
Tijdens het installeren vanaf de cd krijg ik steeds fouten dat hij bepaalde packages niet van de cd kan kezen, soms wel een stuk of 20 keer.
Op een gegeven moment vind hij dat hij te weinig kan lezen en krijg ik weer het menu waar je de software moet kiezen.
Dit heb ik dus zowel bij 9.0 als bij 8.2.
Waar kan dat nu aan liggen?
Wat ik heb geprobeerd:
- andere cd speler
- nieuwe ISO
- zo minimaal mogelijk proberen te installeren.
Het heeft allemaal niet geholpen
Is er anders misschien een mogelijkheid om eerst de hele inhoud van de cd op de hdd te zetten? En hoe voer ik dan de setup uit?
Of kan ik vanaf het internet installeren? Ik heb kabel, dus dat maakt niet zoveel uit/
Windows installeren is geen enkel probleem.