check me system specs in me sig, ik draai op 1024x768 op 16bit en het hapert als de tering, da moet eigenlijk niet kunnen met mijn systeem, weet iemand een oplossing?
• Probeer de nieuwste drivers
• Kijk naar je framerate
• Geforce 2 Pro is niet de allernieuwste videokaart, dus zo gek is het nog niet
• Tweak je pc en/of UT2003
• Kijk naar je framerate
• Geforce 2 Pro is niet de allernieuwste videokaart, dus zo gek is het nog niet
• Tweak je pc en/of UT2003
The devil is in the details.
heb net de nieuwe nvidia drivers geinstalled met WHQL ofz
en direct x8.2 en het helpt niks, framerate ligt rond de 20 op 1024, een maat van mij heeft een amd 1ghz, 768mb sdram en een geforce 2 gts/pro met 32mb en hij speelt het op 1600x1200 op 32bit zonder problemen. dus het moet te doen zijn op mijn comp
1600x1200 op 32 Bit op een P3 1 Ghz met een GF2 Pro is dus bijna onmogelijk. Ik weet niet wat hij vloeiend vind, maar volgens mij speelt ie dan met 10 fps...
En hij zal dan ook wel op de laagste kwaliteit spelen.
Jouw UT2003 hapert, omdat je met 20 fps speelt. Dat is veel te weinig om goed te kunnen spelen, zet alles gewoon eens op een lagere kwaliteit, misschien helpt dat.
En hij zal dan ook wel op de laagste kwaliteit spelen.
Jouw UT2003 hapert, omdat je met 20 fps speelt. Dat is veel te weinig om goed te kunnen spelen, zet alles gewoon eens op een lagere kwaliteit, misschien helpt dat.
The devil is in the details.
Doe eens een benchmark, gewoon dus een harde test zonder mening.
Doe deze op 1024x768 en post hier in ieder geval de Botmatch resultaat.
(de benchmark vind je in x:\ut2003\system\Benchmark.exe)
Ik schat dat het ongeveer 25fps zal scoren, wijkt het er veel vanaf, dan is er inderdaad wel wat mis.
Probeer dan in ieder geval eens verschillende drivers en desnoots wat tweaks uit dit topic.
Doe deze op 1024x768 en post hier in ieder geval de Botmatch resultaat.
(de benchmark vind je in x:\ut2003\system\Benchmark.exe)
Ik schat dat het ongeveer 25fps zal scoren, wijkt het er veel vanaf, dan is er inderdaad wel wat mis.
Probeer dan in ieder geval eens verschillende drivers en desnoots wat tweaks uit dit topic.
🌞🍃
àverage van 29 fps in de botmatches, tweaks wil ik (nog) niet want ik ga op de hcc een geforce ti4400 kopen
Dan is dat heel normaal dus.Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 22:36:
àverage van 29 fps in de botmatches, tweaks wil ik (nog) niet want ik ga op de hcc een geforce ti4400 kopen
Vergelijk het maar eens met de resultaten uit dit topic.. dat zijn dan wel de demo benchmarks, maar aangezien het dezelfde map is maakt dat geen (/niet zo veel) verschil uit.
[rml][ UT2003] Demo Benchmarks[/rml]
🌞🍃
Verwijderd
Is onmogelijk ik speel op 1204x768 en heb ook wellus 20 fps als het erg druk is, wel rest alles max van ut 2003, ik heb gem. 50 fps. 3d mark 2001 haal ik 11500. Dus voor mijn systeem wel normaal maar van die gast van 1600x1200 die heeft fps van 2 ofzo kan niet anders.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 20:08:
heb net de nieuwe nvidia drivers geinstalled met WHQL ofzen direct x8.2 en het helpt niks, framerate ligt rond de 20 op 1024, een maat van mij heeft een amd 1ghz, 768mb sdram en een geforce 2 gts/pro met 32mb en hij speelt het op 1600x1200 op 32bit zonder problemen. dus het moet te doen zijn op mijn comp
ik heb een ander ut2k3 probleempje, maar t lijkt me niet handig om een apart topic op te zetten enzo, misschien dat iemand t weet, ik kon t zo snel niet vinden.
maarja, ik hegb gister mn c geformateerd eventjes, wan tik had een paar vaagheden, ik installeerde vervolgens ut2k3, toen de patch (khad vorige keer btw nog geen patch erover heen gegooid) en ik wilde gaan spelen.
maarja, in tmenu merkte ik al dat de muis vaag deed.
hij gaat sneller naar boven dan naar beneden, dus als je em naar voren en achter beweegt, dan gaattie dus langzaam aan naar boven...
ik heb dit nog neit eerder gehoord en sorry als t bekend is, maar t is erg irritant.
iemand een id wat t is en hoe t op te lossen valt?
maarja, ik hegb gister mn c geformateerd eventjes, wan tik had een paar vaagheden, ik installeerde vervolgens ut2k3, toen de patch (khad vorige keer btw nog geen patch erover heen gegooid) en ik wilde gaan spelen.
maarja, in tmenu merkte ik al dat de muis vaag deed.
hij gaat sneller naar boven dan naar beneden, dus als je em naar voren en achter beweegt, dan gaattie dus langzaam aan naar boven...
ik heb dit nog neit eerder gehoord en sorry als t bekend is, maar t is erg irritant.
iemand een id wat t is en hoe t op te lossen valt?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Check mijn sig voor mijn specs, ik draai UT2003 op 640x480 met alles op normal, dan is het nog net te doen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
gewoon hardware sound ff uitkneiteren.... geeft een vette performance boost
en check ook ff of DMA aanstaat, zoniet, aanzetten. kan ook stotteringen veroorzaken.
Verder kan je ook openGL nog ff proberen.
Maar je zegt niet op welk detaillevel je speelt, probeer die ook eens wat lager te zetten.
Verder kan je ook openGL nog ff proberen.
Maar je zegt niet op welk detaillevel je speelt, probeer die ook eens wat lager te zetten.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
sound staat nu uit, w0000000t da scheelt veel, speel nu op 640x480 met alle details op high, 32 bit en nog wa kleine details aan, de 1e 3 ofzo en in drukke servers met buitenmaps loopt het op 50fps nu, 22 november heb ik een geforce 4 ti
Pagina: 1