Meer uit mijn pc halen voor Ut2k3 (hogere framerate)

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb nu best een oudere pc al, maar hij gaat voor de rest nog prima mee. Alleen de nieuwste games is een beetje een probleem.

Specs:

Amd 1100@1200
256mb Sdram
Msi kt7 pro 2-A
Geforce 256 DDR (Asus 6800) (al iets overgeklockt specs kan ik nu ff niet zeggen)
Dxr3
Sblive 5.1
Scsi kaart voor scsi brander
Tv-kaartje
dvd speler
cdrom
30gb 7200 rpm & 60 5400 rpm.

Goed, mijn vraag:

Ik wil dus voor de komende 2 maanden nog een beetje redelijk U2k3 spelen, maar als ik het nu speel haal ik rond de 22fps en dat gaat nog iets naar beneden als ik aan het vechten ben.

Ik heb gister een kale Windows XP install gemaakt, omdat ik toch verder alles doe onder linux.
Heb de Detonator 40.72 geinstalled.
Nieuwste Via 4-in 1 drivers.
Windows update helemaal gedraait.

Het spel draai ik op 800x600 (kleiner is niet speelbaar, aangezien ik een 21" monitor heb)
Alle instellingen staan op low etc.

Heeft er iemand nog iedeen wat ik zou kunnen doen om nog voor de komende 2 maanden een beetje lekker ut2k3 te spelen, zodat ik boven de 25 blijf (als dat mogelijk is).
Het is geen optie om nieuwe hardware te kopen omdat ik daar nu het geld niet voor heb.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
Je doet alles in Linux zeg je, waarom dan in godsnaam niet UT2K3, bij een maat van me leip die zelfs beter dan in Windows XP. Dus ff 3de CD-tje erin...

sensei_d.fpv channel

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
MariahCareyLover schreef op 28 oktober 2002 @ 18:48:
Je doet alles in Linux zeg je, waarom dan in godsnaam niet UT2K3, bij een maat van me leip die zelfs beter dan in Windows XP. Dus ff 3de CD-tje erin...
Open-gl loopt bij mij trager, dus dat is geen optie.
Plus dat ik mijn videokaart nog wat verder kan overclocken in windows dan onder linux.
Tnx, hier heb ik veel aan. Dat moet ik ff bestuderen.