Dit weet ik dus niet maar ik heb ze nogsteeds niet binnen. Ik denk dat ik er maandag maar langs ga om ze te halen. Ik hoop dat ze dan wel op voraat zijn. Ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft. Die mensen bij stickerkoning weten niet echt wat opschieten is. Ze zijn ook nog eens op vrijdag gesloten dat maakt het allemaal extra makelijktomvleeuwen schreef op 04 December 2002 @ 21:25:
Jeetje, jij zit ook veel op school (te internetten...) Maar waren het nou 7 dagen of 7 werkdagen?

Sorry dat ik de site niet geupdate heb maar ik was mijn edentifier kwijt
nogmaals sorry dat het allemaal zo lang duurt, maar ze komen er zo snel mogelijk aan dat beloof ik jullie
There's no savegame in real life...
Maar ik heb er verder geen haast bij of zo dus dat komt goed.
Edit:
Ik lees hier net dat ze van 23-12 tot 3-1 gesloten zijn (we hebben het toch over dezelfde?) dus dan moeten we ze zeker hebben
[ Voor 41% gewijzigd door tomvleeuwen op 09-12-2002 16:55 ]
Ik heb van stickerkoning vernomen dat ze er aan komen dus ik verwacht zo snel mogelijk binnen te krijgen. Maar echt snel zijn ze niet daar

Ach volgende keer beter, meschien dan een andere shop. Ze komen er in iedergeval aan.
Ik heb wel keurig netjes van ze via de post vandaag een brief gekregen met de factuur enzo. Maar de domings waren nog niet binnen.
Ik heb meteen alles nog eens na gekeken en er zijn nog steeds mensen die NIET betaald hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Tweak-Freak op 09-12-2002 19:44 ]
Ik kan ze morgen ophalen op het postkantoor dus jullie zullen ze nog voor het weekend thuis op de mat hebben liggen
Verwijderd
Keb alleen geen geld meer voor melkwit plexi

En mijn leds zijn nog niet binnen
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 12:10 ]
is het echt niet mogelijk om alsnog een paar van die badges te kopen?

Ja denk het wel, aangezien ik er nog met een hoop zit waarvoor niet betaald is. Ik heb er nog iets van 95 tekoop nou. De mensen waarvan ik nou nog geen geld heb, hebben gewoon pech want het duurt me nu toch echt telang.Conan schreef op 11 December 2002 @ 12:13:
ik zie nu pas deze topic
is het echt niet mogelijk om alsnog een paar van die badges te kopen?![]()
Verwijderd
idd mij ookTweak-Freak schreef op 11 December 2002 @ 15:16:
[...]
Ja denk het wel, aangezien ik er nog met een hoop zit waarvoor niet betaald is. Ik heb er nog iets van 95 tekoop nou. De mensen waarvan ik nou nog geen geld heb, hebben gewoon pech want het duurt me nu toch echt telang.
Ik heb extra
De mensen die nu nog willen bestellen moeten nog even wachten. Ik wil eerst alles goed afgehandeld hebben voordat ik de laatste die ik over heb verkoop.

De inkt is op van mijn printer, mijn broer vond het nodig om een half boek te gaan printen vanmiddag. Dus ik heb de etiketten niet meer allemaal kunnen printen (Vandaar dat ze morgen pas op de post gaan). En zelf nog niet de kans gehad om er een paar te maken.
daarmee kan je heel wat PC'tjes voorzien
astu:Tweak-Freak schreef op 11 December 2002 @ 20:54:
Heeft iemand meschien een goed plaatje van de Tweakers.net casebadge en die van DPCDan kan ik die morgen meteen proberen te maken. De search werkt helaas weer voor geen meter.

en ik heb nog wel interesse in een stel van die badges..is er een minimale afname?

nee, hij bedoelt het ontwerp van de badges, niet het logo
misschien een ADje?
enneh, ik heb ook misschien nog wel interesse in 40+ casebadges, mail wel als ik het cker weet.
Nou nog een cool logo bedenken

p.s.: zijn de stickers nog neit verstuurd of is de site neit geupdated
[ Voor 30% gewijzigd door Gotiniens op 13-12-2002 17:02 ]
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product2.JPG
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product1.JPG
Conan's in goede kwaliteit:
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/966940860.jpg
[ Voor 17% gewijzigd door tomvleeuwen op 13-12-2002 17:16 ]
In jan. zal ik meschien wel weer een nieuwe inkoopactie beginnen maar eerst dit even allemaal goed afronden. Ik hoop dat iedereen ze goed aan krijgt. De mensen die er 50 hebben besteld krijgen twee keer 25 stuks.
helaas die plaatjes hebben een te lage resolutie/ zijn te brak.
Maar dit zijn wel die ik zoek, dus als iemand ze in een hogere resolutie heeft kun je me dan ff mailen of gewoon hier posten.
[ Voor 32% gewijzigd door Tweak-Freak op 13-12-2002 17:56 ]
Verwijderd
Liggen ze al bij mijn ouders in de bus?Tweak-Freak schreef op 13 december 2002 @ 17:53:
Ze zijn nou allemaal gepost!! Zal zo even de site updaten.
In jan. zal ik meschien wel weer een nieuwe inkoopactie beginnen maar eerst dit even allemaal goed afronden. Ik hoop dat iedereen ze goed aan krijgt. De mensen die er 50 hebben besteld krijgen twee keer 25 stuks.
helaas die plaatjes hebben een te lage resolutie/ zijn te brak.
[afbeelding] [afbeelding]
Maar dit zijn wel die ik zoek, dus als iemand ze in een hogere resolutie heeft kun je me dan ff mailen of gewoon hier posten.
Dan hop ik er alijk ff langs
Nee sorry nog niet gedaan. Is het goed als ik het morgen ochtend/middag even doe? Je kunt ze anders ook even op komen halen als je heel ongeduldig bentVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 18:11:
[...]
Liggen ze al bij mijn ouders in de bus?
Dan hop ik er alijk ff langs
Verwijderd
ik heb ze nog niet dus ze zullen wel maandag komen!!Tweak-Freak schreef op 10 December 2002 @ 19:05:
Ik heb heel erg goed nieuws
Ik kan ze morgen ophalen op het postkantoor dus jullie zullen ze nog voor het weekend thuis op de mat hebben liggen
ik wacht in spanning af!!
wel kl*te dat het altijd met die kerstdagen zo druk is bij de tpg. (voorheen ptt)
maar ja, wat doe je er aan.
Verwijderd
Is allemaal geen probleemTweak-Freak schreef op 13 December 2002 @ 21:59:
[...]
Nee sorry nog niet gedaan. Is het goed als ik het morgen ochtend/middag even doe? Je kunt ze anders ook even op komen halen als je heel ongeduldig bentwoon op nummertje 46
Alst er maar voor woensdag is
dan ga ik der weer ff langs....
Dan hopen we maar dat ze er morgen zijn!!!
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
niet dus!!_Badeend_ schreef op 16 december 2002 @ 22:19:
Vandaag was het te glad dus werd er geen post bezord!!Maar doordat het glad was was ik ook lekker vrij!! dus dat maakte mijn dag toch weer goed
Dan hopen we maar dat ze er morgen zijn!!!
Ow damm ga er nu maar even een brief in de bus doen
Edit: Je hebt post
[ Voor 25% gewijzigd door Tweak-Freak op 18-12-2002 16:19 ]
Verwijderd
Kmoet vanaf fontys nu naar huis fietsenTweak-Freak schreef op 18 december 2002 @ 16:07:
[...]
Ow damm ga er nu maar even een brief in de bus doen
Edit: Je hebt post, en ik kan je vertellen het is verekte koud buiten
Das pas koud....

Als we die vrije dagen dan maar houdenxpBox schreef op 18 december 2002 @ 21:21:
ik ook wederom ook niet. wel lastig hoor die postdrukte tijdens de dagen voor kerst.
afschaffen dan maar die kerstdagen?
GRRR
ook nog niks hier nee
Zijn ze echt wel verstuurd ?? Of is er een postbode geweest die wel een stapel casebadges heeft kunnen gebruiken??
Zelfs post uit België is binnen een week bezorgd
Niet heel toevallig vergeten er postzegels op de enveloppen te plakken??

[ Voor 39% gewijzigd door _Badeend_ op 19-12-2002 17:08 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dan had-ie ze allang teruggehad of wij hadden de bestelling met strafporto ontvangen.Demoniac schreef op 19 December 2002 @ 17:10:
Zitten er wel genoeg postzegels op de enveloppenIk zou me voor kunne stellen dat ze te zwaar zijn voor 1 postzegel.
Verwijderd
Gaan ze weer om geld zeuren, het is zeker X-Mas.
Maar nee, er zitten domingstickers in, Yes. (Bijnaweggegooid

Komt het toch nog goed.
en op die van 50 stuks zelfs 4 voor de zekerheid
Mijn vader was er ook niet zo blij mee maar ik had de postzegels er al opgeplakt dus kon het toch niet meer veranderen.
Verwijderd
me tooVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 17:59:
Als je nog wat blanco over hebt heb ik wel intresse.
5 stuks!
ze zaten vandaag bij de post alleen had ik ze zelf nog niet gezien want ze zaten in een envolop van stichting dorpsactiviteiten acht!

Dus ik ben ook weer tevreden!
edit\ De site van de IA het niet meer!! www.is-tuning.nl/ia
hij doet het alweer!!!
[ Voor 16% gewijzigd door _Badeend_ op 21-12-2002 01:19 ]
En met een beetje geluk is mijn nieuwe mobo er ook
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik zie dat er nog best veel intresse is. Begin jan. zal ik er nog wel wat verkopen aan de mensen die nou net de boot gemist hebben. Ik heb het nu veelste druk met werk en de feestdagen om er nu weer te gaan verkopen. Er gaat toch nog behoorlijk veel werk in zo'n IA zitten.Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 17:59:
Als je nog wat blanco over hebt heb ik wel intresse.
oeps!
Netjes gedaan, thanx
Verwijderd
Ah bedankt, het is voor mij ook wel fijn om te weten dat het goed aangekomen is.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:59:
Zeer nette levering! Ook ik heb even de 'moeite' genomen om een mailtje de deur uit te doen =]
Zijn er al mensen die hun ontwerp al af hebben voor de costom casebadges?
Yup, zit al die tijd al in me hoofd te sampen: zie me icon. maybe post ik wel een pic als de eerste op de kast wordt geplakt. Moet even zoeken naar tijd.Tweak-Freak schreef op 20 december 2002 @ 22:09:
[...]
Verwijderd
JupzTweak-Freak schreef op 20 December 2002 @ 22:09:
[...]
Ah bedankt, het is voor mij ook wel fijn om te weten dat het goed aangekomen is.
Ik ga mijn eigen logo op sheet uitprinten, op melkwit plexi plakken, en er een glowbadge van maken met leds
En nu niet massaal mijn idee jatten, en zet e maar bij:naar idee van blieblie
ik had al een logo op m'n kast zitten maar nu lijkt hij een stuk mooier.
ps. het is ongeveer hetzelfde logo als in m'n avatar. maar dan met een witte achtergrond.
en waarom ik een fan van K ben
heb meteen ff een paar gemaakt voor bedrijf van mn pa. voor die van mij trek ik iets neer tijd uit, moet er wel goed uitzien natuurlijk
kdenk dat je m ff moet mailenTweak-Freak schreef op 24 december 2002 @ 13:02:
SMASHNL ik heb je bestelling (50 stuks) retour gekregen omdat je een onjuist adres hebt opgegeven. Dus kun je me zo snel mogelijk even het juiste adres door geven.
Post hier dan eens wat pix van je costom casebadges!
Misschien wel een leuke als casebasge
en dan even printen waar hebben jullie het op geprint foto papier??? of zo
en welke afmetingen gebruiken jullie.
yep it's me
Verwijderd
Nu al?smashnl schreef op 02 February 2003 @ 12:18:
Ik heb ze ook ontvangen. Nu nog even een programma zoeken om logo te kunnnen maken.
en dan even printen waar hebben jullie het op geprint foto papier??? of zo
en welke afmetingen gebruiken jullie.
Keb op gewoon papier geprint (maar plastic is mooier) en gewoon een plaatje gemaakt in fotosoep van 60 bij 60 pixels....
en een beetje passen en meten natuurlijk?
Nu al?
-----------------------------
ja had een fout adres afgegeven dus hij kreeg ze de eerste keer terug

yep it's me
Dit topic is gesloten.