Ik wil niet zeiken, maar wanneer worden de CaseBadges opgestuurt?
Zeik dan ook nietVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 09:45:
Ik wil niet zeiken, maar wanneer worden de CaseBadges opgestuurt?
Ze worden pas verstuurd wanneer ik bijna al het geld binnen heb. Ik kan helaas niet alles zelf voorschieten. Ik hoop dat ik deze week nog kan bestellen en dan heb je ze begin volgendeweek hopelijk op de mat liggen.
Ik heb vandaag helemaal geen geld meer binnen gekregen. Ik hoop dat iedereen het al overgemaakt heeft want die banken zijn onderling niet echt snel.
Tweakfreak? mijn geld nog niet binnen? het is wel al van mn rekening geschreven
en waar blijft mijn mailtje, ik wil er trouwens 10 ipv 5
sorry JBplap ik had hier problemen met mijn internet verbinding (chello, het zal een keer niet zo wezen
) waardoor mijn mail het niet doet. Ik zal het zo nog een keer proberen.
Bedrag is 13-11-2002 al van m'n rekening afgeschreven!Tweak-Freak schreef op 18 November 2002 @ 15:05:
[...]
Ik heb vandaag helemaal geen geld meer binnen gekregen. Ik hoop dat iedereen het al overgemaakt heeft want die banken zijn onderling niet echt snel.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
zo ben opeens een stuk rijker
blijkbaar update de abn site vrij laat want vanmiddag was er nog niets bij gekomen en nou opeens weer 60 euro
Kuuke er stond al lang op de site dat je betaald hebt hoor
dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Deze mensen hebben nu allemaal betaald:
25 mensen van de 46
in totaal goed voor 216 euro van de 347,90 euro!
De mensen die wat extra hebben gegeven aan mij voor de moeite heel erg bedankt
Deze mensen hebben nu allemaal betaald:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Fat Mike _Badeend_ The Undertaker blieblie. Kr3Kr tomvleeuwen Saico I Abel EnRaged xpbox AttiDude Kuuke Gotiniens Vixion-net Cordless Play Dreamscape SMASHNL seninha Bald_Eagle jwbagger _Arnie_ ThaHandy Lecure |
25 mensen van de 46
in totaal goed voor 216 euro van de 347,90 euro!
De mensen die wat extra hebben gegeven aan mij voor de moeite heel erg bedankt
Bij mijn Asus moederbord zat een Asus stikker maar deze is plat, vind ik jammerTweak-Freak schreef op 09 november 2002 @ 17:04:
Ik vroeg me eigenlijk af welk logo jullie gaan gebruiken voor jullie casebadge. Misschien leuk om hier te posten!
Ik zit ook te denken aan een Unreal casebadge
Maar daar gaat het mij nu niet om.
offtopic:
thahandy kun je me ff mailen? I heb nl. nog steeds niks binnen
thahandy kun je me ff mailen? I heb nl. nog steeds niks binnen
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
deze badeend moet denk ik niet zo zeuren. ik denk dat iedereen z'n badges wel will hebben toch?
(ff een vraagje voor een modje. kan _badeend_ ook uit het forum gegooid worden omdat hij nogal eens opstandig is?
m000 mijn geldn og niet binnen???? blaat...
huh??? wat is dit voor onzin?? ik opstandig?? zeur niet man!!xpBox schreef op 19 November 2002 @ 19:37:
[...]
deze badeend moet denk ik niet zo zeuren. ik denk dat iedereen z'n badges wel will hebben toch?
(ff een vraagje voor een modje. kan _badeend_ ook uit het forum gegooid worden omdat hij nogal eens opstandig is?)

En je word er pas afgegooid als je gaat discrimineren ofzo en dat doe ik absoluut niet!!
offtopic:
* offtopic: Kevin je moet je mond houden man!! niet allemaal van die onzin posten!!
* offtopic: Kevin je moet je mond houden man!! niet allemaal van die onzin posten!!
There's no savegame in real life...
Verwijderd
ome jopie heeft ook betaald op de 20ste via girotel, als de rest dat nu ook doet hoeft er niemand meer te zeuren
ik heb de 18de betaald, is het nog niet binnnen? want mijn status is nog: NIET BETAALD
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Ik heb intussen twee weken geleden betaald.
Kortom:
- wanbetalers, betaal effe!
of:
- Tweak-Freak: stop je IA en cancel wanbetalers. Bestel dus alleen wat nu betaald is. Het duurt nu lang genoeg, lijkt me...
Kortom:
- wanbetalers, betaal effe!
of:
- Tweak-Freak: stop je IA en cancel wanbetalers. Bestel dus alleen wat nu betaald is. Het duurt nu lang genoeg, lijkt me...
Punctuality is the politeness of kings
Jah, ook maar besteld, kan toch nog? 10 stukjes!
Verwijderd
betaald op de 21e (via postbank), het zou onderhand dus wel eens op je rekening mogen staan
Als we nou gewoon wachten tot het geld van de mensen binnen is. Er hebben er nu nog 15 niet betaald, we kunnen toch gewoon w88 tot er nog maar een stuk of 3 niet betaald hebben (die zullen er altijd bij zitten)
Is het niet een goed idee om naar iedereen die niet betaald heeft een e-mail te sturen wat ze precies willen?
Is het niet een goed idee om naar iedereen die niet betaald heeft een e-mail te sturen wat ze precies willen?
heej tweak-freak, check je bankrekening nog eens. Er zouden toch ondertussen al flink wat betalingen binnen moeten zijn
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
gewoon een uiterste datum afspreken waarneer er betaald moet zijn! en waneer er besteld word!! Bijv. week 48.
want het duurt zo wel erug lang, volgens mij is er al 1 1/2 geen geld meer overgeboekt. ik zie tenminste nooit een verandering op die IA website!!
want het duurt zo wel erug lang, volgens mij is er al 1 1/2 geen geld meer overgeboekt. ik zie tenminste nooit een verandering op die IA website!!
Verwijderd
Op de ia website staat mijn nick niet eens vermeld bij de bestellingen?
Terwijl ik toch echt besteld én betaald heb.
Ach ja, ik wacht wel af
Terwijl ik toch echt besteld én betaald heb.
Ach ja, ik wacht wel af
Ik ben er weer, sorry dat ik de site nog niet geupdate heb. Ik zit nu op school maar ik zal het later op de dag nog even doen. Ik heb afgelopen dagen geen tijd gehad om ook maar even achter mijn computer te duiken
wegen school, sporten, werk, en de HCC beurs. IK hoop dat ik vanmiddag al kan gaan bestellen, ook al heeft nog niet iedereen besteld.
Zoals ik al voorstelde:
Dan bestel je toch alleen voor de mensen die betaald hebben. Iedereen heeft echt tijd genoeg gehad, lijkt me...
Dan bestel je toch alleen voor de mensen die betaald hebben. Iedereen heeft echt tijd genoeg gehad, lijkt me...
Punctuality is the politeness of kings
nou vooruit voor deze keer vegeef ik jeTweak-Freak schreef op 26 november 2002 @ 12:53:
Ik ben er weer, sorry dat ik de site nog niet geupdate heb. Ik zit nu op school maar ik zal het later op de dag nog even doen. Ik heb afgelopen dagen geen tijd gehad om ook maar even achter mijn computer te duikenwegen school, sporten, werk, en de HCC beurs. IK hoop dat ik vanmiddag al kan gaan bestellen, ook al heeft nog niet iedereen besteld.
maar zoals al velen hebben gezegd lijkt mij een uiterste betaal datum geen slecht plan.
Er kan niet meer besteld worden!
Ik ga ze zelf morgen bestellen, nu geld gewoon OP=OP voor de mensen die nog niet betaald hebben. Ik ga er 600 bestellen. Als het geld nog niet binnen is als ik de badges thuis heb verkoop ik ze gewoon aan andere mensen. Dus de mensen waarvan het geld nog niet binnen is hebben tot ongeveer vrijdag te tijd, maar dan moet het geld dus ook wel echt binnen zijn. De site is trouwens geupdate
Ik ga ze zelf morgen bestellen, nu geld gewoon OP=OP voor de mensen die nog niet betaald hebben. Ik ga er 600 bestellen. Als het geld nog niet binnen is als ik de badges thuis heb verkoop ik ze gewoon aan andere mensen. Dus de mensen waarvan het geld nog niet binnen is hebben tot ongeveer vrijdag te tijd, maar dan moet het geld dus ook wel echt binnen zijn. De site is trouwens geupdate
hoi hoi hoi.
eindelijk worden ze besteld.
nu kan _badeens_ gaan brainstormen hoe zijn casebadge er uit zal gaan zien.
ik vind het er helamaal mee eens dat er niet meer besteld kan worden. er zijn toch altijd mensen die niet betalen en aangezien deze acite al lang genoeg duurt heeft men tijd genoeg gehad om te betalen.
en nu maar wachten tot de in de bus liggen.
eindelijk worden ze besteld.
nu kan _badeens_ gaan brainstormen hoe zijn casebadge er uit zal gaan zien.
ik vind het er helamaal mee eens dat er niet meer besteld kan worden. er zijn toch altijd mensen die niet betalen en aangezien deze acite al lang genoeg duurt heeft men tijd genoeg gehad om te betalen.
en nu maar wachten tot de in de bus liggen.
Het geld is van mijn rekening af! Heb je het al?
Sorry dat ik pas zo laat heb besteld, maar ik had de IA gewoon niet gezien!
Sorry dat ik pas zo laat heb besteld, maar ik had de IA gewoon niet gezien!

[ Voor 47% gewijzigd door Benadski op 27-11-2002 10:53 ]
Verwijderd
Whee! ik sta op de site, betaald en al! 
Nu maar eens even gaan bedenken wat ik achter die plastic blobs ga plakken...
Nu maar eens even gaan bedenken wat ik achter die plastic blobs ga plakken...
Verwijderd
Mooi!!!!!!Tweak-Freak schreef op 26 november 2002 @ 20:47:
Er kan niet meer besteld worden!
Wanneer heb je ze binnen? weet ik wanneer ik in de brievenbus van mijn ouders moet gaan zoeken
IK heb goed en slecht nieuws
Eerst maar het goede nieuws
Ze zijn besteld 
Nu het slechte nieuws
De levertijd is van 3 dagen naar 7 dagen verlengd omdat ze er niet zoveel op voraat hebben. Dus dat word nog iets langer wachten.
Ik zal wel alvast alle enveloppen en zo klaar maken zodat ze meteen naar jullie verstuurd kunnen worden als ik ze binnen heb
Eerst maar het goede nieuws
Nu het slechte nieuws
Ik zal wel alvast alle enveloppen en zo klaar maken zodat ze meteen naar jullie verstuurd kunnen worden als ik ze binnen heb
Verwijderd
Keb alle tijd 
Ik heb namelijk pas in de kerstvakantie om mijn glowbadges idee in mijn bubbeltjesmod te bouwen
Ik heb namelijk pas in de kerstvakantie om mijn glowbadges idee in mijn bubbeltjesmod te bouwen
hmz, ik sta nog op NOG NIET BETAALD heb 9 dagen geleden overgemaakt
Ik wil er ook wel 10 hebben, kan dat nog? op de site staat gesloten, maar de topictitel staat nog niet gesloten.
Nee sorry kan niet meer. Meschien dat er een paar overblijven van de mensen die niet betalen. Dan zal ik die nog wel verkopen.E - man schreef op 29 november 2002 @ 14:00:
Ik wil er ook wel 10 hebben, kan dat nog? op de site staat gesloten, maar de topictitel staat nog niet gesloten.
11 dagen geleden overgemaakt en nog steeds niet op betaald
Als er 1tje overblijft ben ik ook al blijTweak-Freak schreef op 29 November 2002 @ 14:46:
[...]
Nee sorry kan niet meer. Meschien dat er een paar overblijven van de mensen die niet betalen. Dan zal ik die nog wel verkopen.
je bent niet de enige die wacht tot zijn status verandert wordBurning_acid schreef op 29 november 2002 @ 15:35:
11 dagen geleden overgemaakt en nog steeds niet op betaald
ow fijn, kunnen we misschien een praat groepje startenVaagie schreef op 29 november 2002 @ 22:16:
[...]
je bent niet de enige die wacht tot zijn status verandert word
grapjas, laten we gewoon nog ff afwachten
banken zijn meestal niet zo snel
banken zijn meestal niet zo snel
<scheldwoord> krijg net een brief van mijn bank, staat in: "uw handtekening op de afschrijvingskaart kwam niet overeen met die in onze database"

heb ik weer
nouja dat verklaard gelijk waarom mijn geld er nog niet is.
hmmz nouja dan maar geen domingstickers

heb ik weer
hmmz nouja dan maar geen domingstickers
Hoe werken ze eigenlijk? Ik neem aan dat die dingen plakken... Dus plak ik ze op een uitgeprint logootje, en dan... Hoe plak ik ze op mijn case? Zit er ook een dubbelzijdig stikkervelletje bij?
En hoe krijg ik netjes de randen goed?
je krijgt als et goed is alleen de bolle voorkant die plakt en daaronder kan je een pix op plakken en daaronder met dubbelzijdig tape oid aan de kast plakken =]Benadski schreef op 30 november 2002 @ 15:44:
Hoe werken ze eigenlijk? Ik neem aan dat die dingen plakken... Dus plak ik ze op een uitgeprint logootje, en dan... Hoe plak ik ze op mijn case? Zit er ook een dubbelzijdig stikkervelletje bij?
maarre foutje, ik heb betaald maar het zal tnv I Spierings zijn, het is wel voor jouw hoor
maar ik had 2 IAs die ik moest afhandelen en nu heb ik hem tnv i spierings gedaan, rekeningnummer is wel goed
maar ik had 2 IAs die ik moest afhandelen en nu heb ik hem tnv i spierings gedaan, rekeningnummer is wel goed

Ok, dan weet ik dat. Hoe krijg ik het printje precies op maat van de casebadge? Eerst plakken, dan knippen of andersom? En hoe plak ik het netjes op een kast? Met tape krijg je tussenruimtes en met lijm vaak vlekken... Is er nog een manier?ThaHandy schreef op 30 november 2002 @ 20:40:
[...]
je krijgt als et goed is alleen de bolle voorkant die plakt en daaronder kan je een pix op plakken en daaronder met dubbelzijdig tape oid aan de kast plakken =]
Oja, ik heb allang betaald, heb je het nu al?
Verwijderd
Der is ook dubbelzijdige plakband ter dikte van een gewoon plakbandjeBenadski schreef op 02 December 2002 @ 12:00:
[...]
Ok, dan weet ik dat. Hoe krijg ik het printje precies op maat van de casebadge? Eerst plakken, dan knippen of andersom? En hoe plak ik het netjes op een kast? Met tape krijg je tussenruimtes en met lijm vaak vlekken... Is er nog een manier?
Oja, ik heb allang betaald, heb je het nu al?
Ik ga iig een glowbadge van maken
Mijn bestelling staat wel op de site, maar echt vergeten te betalen. Kan ik dat alsnog nu doen per internet, zodat ik ze wel krijg?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
morgen moeten ze dus binnenkomen (bij jou) als ik 't goed heb begrepenTweak-Freak schreef op 27 november 2002 @ 16:39:
IK heb goed en slecht nieuws![]()
Eerst maar het goede nieuwsZe zijn besteld
Nu het slechte nieuwsDe levertijd is van 3 dagen naar 7 dagen verlengd omdat ze er niet zoveel op voraat hebben. Dus dat word nog iets langer wachten.
liggen de enveloppen al klaar?
Ja je kunt nog betalen. Je moet er wel snel bij zijn dan want als het een beetje meezit dan komen de casebadges morgen al binnen. (en als ze het over 7 werkdagen hebben duurt het nog iets langertoastingnow schreef op 02 december 2002 @ 12:57:
Mijn bestelling staat wel op de site, maar echt vergeten te betalen. Kan ik dat alsnog nu doen per internet, zodat ik ze wel krijg?
Ik ga vanmiddag de enveloppen klaar maken. En weer even de site updaten want ik heb weer van wat mensen geld binnen gekregen. (ik zit nu op school dus kan het nu niet doen.)
Jeetje, jij zit ook veel op school (te internetten...) Maar waren het nou 7 dagen of 7 werkdagen?
mijn geld moet nu wel binnenzijn, gelijk met GoT mega IA op de bus gedaan en daar sta ik als ontvangen, maar ik wacht rustig af
Je kan natuurlijk ook proberen om je logotjes op sticker papier te printen...
I can see clearly now, the brain is gone...
Dit weet ik dus niet maar ik heb ze nogsteeds niet binnen. Ik denk dat ik er maandag maar langs ga om ze te halen. Ik hoop dat ze dan wel op voraat zijn. Ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft. Die mensen bij stickerkoning weten niet echt wat opschieten is. Ze zijn ook nog eens op vrijdag gesloten dat maakt het allemaal extra makelijktomvleeuwen schreef op 04 December 2002 @ 21:25:
Jeetje, jij zit ook veel op school (te internetten...) Maar waren het nou 7 dagen of 7 werkdagen?

Sorry dat ik de site niet geupdate heb maar ik was mijn edentifier kwijt
nogmaals sorry dat het allemaal zo lang duurt, maar ze komen er zo snel mogelijk aan dat beloof ik jullie
mijn geld had allang binnen moeten zijn, dat is nu al meer als een week weg, bij laupro is mijn geld ook allang binnen
je gaat ze dus vandaag 16-12 ophalen. En dan gaan ze morgen of overmorgen op de bus en heb ik ze dus ongeveer vrijdag! dat klopt wel ongeveer toch??
Nou, voor zover ik het nu begrepen heb is stickerkoning niet echt snel dus die zal ze wel niet hebben....... 
Maar ik heb er verder geen haast bij of zo dus dat komt goed.
Edit:
Ik lees hier net dat ze van 23-12 tot 3-1 gesloten zijn (we hebben het toch over dezelfde?) dus dan moeten we ze zeker hebben
Ik wil wel nog in de kerstvakantie mooie stikkers op mijn PC hebben (heb een LAN, kan ik patsen)
Maar ik heb er verder geen haast bij of zo dus dat komt goed.
Edit:
Ik lees hier net dat ze van 23-12 tot 3-1 gesloten zijn (we hebben het toch over dezelfde?) dus dan moeten we ze zeker hebben
[ Voor 41% gewijzigd door tomvleeuwen op 09-12-2002 16:55 ]
JBplap, je geld is er
5-12-2002 staad er bij.
Ik heb van stickerkoning vernomen dat ze er aan komen dus ik verwacht zo snel mogelijk binnen te krijgen. Maar echt snel zijn ze niet daar
Ach volgende keer beter, meschien dan een andere shop. Ze komen er in iedergeval aan.
Ik heb wel keurig netjes van ze via de post vandaag een brief gekregen met de factuur enzo. Maar de domings waren nog niet binnen.
Ik heb van stickerkoning vernomen dat ze er aan komen dus ik verwacht zo snel mogelijk binnen te krijgen. Maar echt snel zijn ze niet daar

Ach volgende keer beter, meschien dan een andere shop. Ze komen er in iedergeval aan.
Ik heb wel keurig netjes van ze via de post vandaag een brief gekregen met de factuur enzo. Maar de domings waren nog niet binnen.
De site is weer geupdate, JBplap staad er ook bij 
Ik heb meteen alles nog eens na gekeken en er zijn nog steeds mensen die NIET betaald hebben
goed voor 95 stickers a 57 euro exc. verzendkosten. Deze heb ik al wel betaald en besteld bij stickerkoning.nl
Dus ik hoop dat deze mensen nog vlug even willen betalen en/of (als ze het al wel gedaan hebben)na willen gaan of ze het wel naar de juiste bank rekening hebben gestuurd.
Ik heb meteen alles nog eens na gekeken en er zijn nog steeds mensen die NIET betaald hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Tweak-Freak op 09-12-2002 19:44 ]
thx, was nogal zenuwachtig of alles wel goed was gekomen
gelukkig wel
Ik heb heel erg goed nieuws 
Ik kan ze morgen ophalen op het postkantoor dus jullie zullen ze nog voor het weekend thuis op de mat hebben liggen
Ik kan ze morgen ophalen op het postkantoor dus jullie zullen ze nog voor het weekend thuis op de mat hebben liggen
ben benieuwd
alvast bedankt
Verwijderd
moooooi 
Keb alleen geen geld meer voor melkwit plexi
.
En mijn leds zijn nog niet binnen
Keb alleen geen geld meer voor melkwit plexi

En mijn leds zijn nog niet binnen
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 12:10 ]
ik zie nu pas deze topic 
is het echt niet mogelijk om alsnog een paar van die badges te kopen?
is het echt niet mogelijk om alsnog een paar van die badges te kopen?

Ja denk het wel, aangezien ik er nog met een hoop zit waarvoor niet betaald is. Ik heb er nog iets van 95 tekoop nou. De mensen waarvan ik nou nog geen geld heb, hebben gewoon pech want het duurt me nu toch echt telang.Conan schreef op 11 December 2002 @ 12:13:
ik zie nu pas deze topic
is het echt niet mogelijk om alsnog een paar van die badges te kopen?![]()
Verwijderd
idd mij ookTweak-Freak schreef op 11 December 2002 @ 15:16:
[...]
Ja denk het wel, aangezien ik er nog met een hoop zit waarvoor niet betaald is. Ik heb er nog iets van 95 tekoop nou. De mensen waarvan ik nou nog geen geld heb, hebben gewoon pech want het duurt me nu toch echt telang.
Ik zou graag nog een setje willen, zeg maar even als dat nog kan en stuur je rekening nummer even en ik maak dan zo snel mogelijk die 3,70 over.
Ze gaan morgen allemaal op de post
heb nu bijna alle setjes af
maar het was toch nog meer werk als ik dacht.
Ik heb extra
goed nieuws voor de mensen die 20 of meer badges hebben besteld want die krijgen er 1 extra 
De mensen die nu nog willen bestellen moeten nog even wachten. Ik wil eerst alles goed afgehandeld hebben voordat ik de laatste die ik over heb verkoop.
Ik heb extra
De mensen die nu nog willen bestellen moeten nog even wachten. Ik wil eerst alles goed afgehandeld hebben voordat ik de laatste die ik over heb verkoop.
Alvast wat plaatjes 

De inkt is op van mijn printer, mijn broer vond het nodig om een half boek te gaan printen vanmiddag. Dus ik heb de etiketten niet meer allemaal kunnen printen (Vandaar dat ze morgen pas op de post gaan). En zelf nog niet de kans gehad om er een paar te maken.

De inkt is op van mijn printer, mijn broer vond het nodig om een half boek te gaan printen vanmiddag. Dus ik heb de etiketten niet meer allemaal kunnen printen (Vandaar dat ze morgen pas op de post gaan). En zelf nog niet de kans gehad om er een paar te maken.
daarmee kan je heel wat PC'tjes voorzien
Heeft iemand meschien een goed plaatje van de Tweakers.net casebadge en die van DPC
Dan kan ik die morgen meteen proberen te maken. De search werkt helaas weer voor geen meter.
astu:Tweak-Freak schreef op 11 December 2002 @ 20:54:
Heeft iemand meschien een goed plaatje van de Tweakers.net casebadge en die van DPCDan kan ik die morgen meteen proberen te maken. De search werkt helaas weer voor geen meter.

en ik heb nog wel interesse in een stel van die badges..is er een minimale afname?

tja, ze zouden nu op de post moeten zijn..... Tweak-Freak, kan ik morgen een pakje verwachten?
nee, hij bedoelt het ontwerp van de badges, niet het logo
misschien een ADje?
enneh, ik heb ook misschien nog wel interesse in 40+ casebadges, mail wel als ik het cker weet.
OK we hebben even moeten wachten maar ze komen binnen
Nou nog een cool logo bedenken
p.s.: zijn de stickers nog neit verstuurd of is de site neit geupdated
Nou nog een cool logo bedenken

p.s.: zijn de stickers nog neit verstuurd of is de site neit geupdated
[ Voor 30% gewijzigd door Gotiniens op 13-12-2002 17:02 ]
't is geen mega-kwaliteit (eigenlijk gewoon k*t) maar misschien heb je er wat aan:
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product2.JPG
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product1.JPG
Conan's in goede kwaliteit:
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/966940860.jpg
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product2.JPG
http://members.brabant.ch...andelaar/got/product1.JPG
Conan's in goede kwaliteit:
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/966940860.jpg
[ Voor 17% gewijzigd door tomvleeuwen op 13-12-2002 17:16 ]
Ze zijn nou allemaal gepost!! Zal zo even de site updaten.
In jan. zal ik meschien wel weer een nieuwe inkoopactie beginnen maar eerst dit even allemaal goed afronden. Ik hoop dat iedereen ze goed aan krijgt. De mensen die er 50 hebben besteld krijgen twee keer 25 stuks.
helaas die plaatjes hebben een te lage resolutie/ zijn te brak.

Maar dit zijn wel die ik zoek, dus als iemand ze in een hogere resolutie heeft kun je me dan ff mailen of gewoon hier posten.
In jan. zal ik meschien wel weer een nieuwe inkoopactie beginnen maar eerst dit even allemaal goed afronden. Ik hoop dat iedereen ze goed aan krijgt. De mensen die er 50 hebben besteld krijgen twee keer 25 stuks.
Maar dit zijn wel die ik zoek, dus als iemand ze in een hogere resolutie heeft kun je me dan ff mailen of gewoon hier posten.
[ Voor 32% gewijzigd door Tweak-Freak op 13-12-2002 17:56 ]
Verwijderd
Liggen ze al bij mijn ouders in de bus?Tweak-Freak schreef op 13 december 2002 @ 17:53:
Ze zijn nou allemaal gepost!! Zal zo even de site updaten.
[afbeelding] [afbeelding]
Dan hop ik er alijk ff langs
Nee sorry nog niet gedaan. Is het goed als ik het morgen ochtend/middag even doe? Je kunt ze anders ook even op komen halen als je heel ongeduldig bentVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 18:11:
[...]
Liggen ze al bij mijn ouders in de bus?
Dan hop ik er alijk ff langs
Verwijderd
Had ik al gezegd dat als er over blijven ik nog wel 5st wil hebben? Kwamen nog wat ideeën boven drijven
ik heb ze nog niet dus ze zullen wel maandag komen!!Tweak-Freak schreef op 10 December 2002 @ 19:05:
Ik heb heel erg goed nieuws
ik wacht in spanning af!!
Het zal wel door de drukte met de kerstkaarten komen, ik heb ze ook nog niet binnen.
ik heb zo ook nog niet ontvangen. ze zullen eerdaags wel komen.
wel kl*te dat het altijd met die kerstdagen zo druk is bij de tpg. (voorheen ptt)
maar ja, wat doe je er aan.
wel kl*te dat het altijd met die kerstdagen zo druk is bij de tpg. (voorheen ptt)
maar ja, wat doe je er aan.
Verwijderd
Is allemaal geen probleemTweak-Freak schreef op 13 December 2002 @ 21:59:
[...]
Nee sorry nog niet gedaan. Is het goed als ik het morgen ochtend/middag even doe? Je kunt ze anders ook even op komen halen als je heel ongeduldig bentwoon op nummertje 46
Alst er maar voor woensdag is
dan ga ik der weer ff langs....
vandaag is iig niets binnengekomen... ik hoop dan maar op morgen
Vandaag was het te glad dus werd er geen post bezord!!
Maar doordat het glad was was ik ook lekker vrij!! dus dat maakte mijn dag toch weer goed
Dan hopen we maar dat ze er morgen zijn!!!
Dan hopen we maar dat ze er morgen zijn!!!
Kuuke heeft vandaag ook niets mogen ontvangen. Indien vrijdag gepost dan had het dinsdag toch wel aan mogen komen. Ik heb zondag wat op de bus geflikkerd en da's allemaal maandag bezorgd dus die vanne Post werken wel.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Dit topic is gesloten.