Ik heb een Creative Soundblaster Value sound card. En sinds kort ook de Pinnacle PCTV Pro TV-kaart. Leuk en aardig maar helaas wilt 1 van de twee kaarten niet werken. Ze worden wel herkend in Windows XP maar als ik dan de driver wil instaleren verteld windows mij dat het niet voltooid kan worden door foute gegevens.
Ik heb twee maal Windows XP pro geinstaleerd staan. bij de ene doet de tv-kaart het alleen en bij de andere alleen de geluidskaart. Bij die ene waar de geluidskaart het doet werkte de geluidskaart altijd al, maar toen ik dus die nieuwe tv-kaart er in gooide, de tv-kaart niet (nog steeds wel de geluidskaart).
Ik heb toen nogmaals Widows xp geinstaleerd, in deze werkte dus juist de tv-kaart wel maar de geluidskaart weer niet!
Heeft dit te maken met een IRQ conflict? Hoe kan ik zoiets oplossen?
Ik heb twee maal Windows XP pro geinstaleerd staan. bij de ene doet de tv-kaart het alleen en bij de andere alleen de geluidskaart. Bij die ene waar de geluidskaart het doet werkte de geluidskaart altijd al, maar toen ik dus die nieuwe tv-kaart er in gooide, de tv-kaart niet (nog steeds wel de geluidskaart).
Ik heb toen nogmaals Widows xp geinstaleerd, in deze werkte dus juist de tv-kaart wel maar de geluidskaart weer niet!
Heeft dit te maken met een IRQ conflict? Hoe kan ik zoiets oplossen?