Toon posts:

Windows XP pro--> Domain

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het werk zitten we onder een domein. Met 98 gaat het aanmelden vrij snel. Alleen als je met WinXP pro wilt aanmelden, duurt het egt heel lang. IEmand enig id hoe dat kan komen?

Verwijderd

Ik heb daar op men werk ook last van als we aanmelden op het domein alleen hebben wij dat bij Windows XP en Windows 2000 integenstelling tot jou. Weet iemand hoe je het bijvoorbeeld in kan stellen dat je sneller aan kunt melden ofzo iets dergelijks

Verwijderd

Lijkt mij onmogelijk, maar waarom een domein?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 14:55:
Lijkt mij onmogelijk, maar waarom een domein?
We melden ons op het werk aan onder een domein zodat iedereen zijn eigen netwerkprofielen kan laden met netwerkdrives

• FdG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 19:54

FdG

Probeer het eens om je PDC (je domain controller) op te nemen in je host tabel (winnt\system32\drivers\etc\hosts). Dit werkte bij mij perfect; XP deed er zonder overdrijven een minuut of 5 over; nu slechts enkele seconden.
formaat:
10.10.10.1 SERVERNAAM #Opmerking

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 14:05:
Op het werk zitten we onder een domein. Met 98 gaat het aanmelden vrij snel. Alleen als je met WinXP pro wilt aanmelden, duurt het egt heel lang. IEmand enig id hoe dat kan komen?
Wat voor een domein Oostenrijkie :? Een Windows NT4 domein, of een Windows 2000 domein.

Hiet zitten wezenlijke verschillen in domein structuur (NT4 PDC/ BDC en windows 2000 server met alleen DC, AD + DNS) en hoe de servers qua functioneel werken. Geef eens wat meer informatie en zie ook: Windows Stappenplan en dan met name stap 1 en stap 2.

Wat heb je zoal gedaan, heb je foutmeldingen :? Wat heb je draaien op die servers, DNS of Wins? Heb je op technet gekeken :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
op technet staat ook nix duidelijks. Kheb ook in de FAQ gekeken maar ook nix

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 15:21:
op technet staat ook nix duidelijks. Kheb ook in de FAQ gekeken maar ook nix
Wat voor een domein heb je:? NT4 of een windows 2000 domein :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Je kan ook een eerder bericht editten met deze button: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

Die
NT4
had makkelijk in deze post Verwijderd in "Windows XP pro--> Domain" gekund :)

Pagina: 1