Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
CDRWin voor images en Direct Copy
En CloneCD voor de andere CD's die niet door CDRWin gekopieerd kunnen worden natuurlijk
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
CloneCD voor maken kopien van verschillende UNIX installatie-CD's.
O ja, beide officieel geregistreerd en betaald.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost
Nero 5
Easy cd pro 95 (blijft makkelijk voor audio)
CDwizard
cdrwin
cdclone
en dat was het geloof ik wel
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost[/quote]Image bestanden zijn niet vaag
Verwijderd
Nero voor ISO
Easy cd creator voor eigen pruttel.
en cdrwin om cue/bin te maken.
Verwijderd
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
1:1 Kopie: CloneCD
Cue/Bin: CDRWin
ISO: CDRWin
Nero / CDRWin / CloneCD
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Feurio voor de audio
CDRWin/fireburner voor de cue/bin
CloneCD 1:1
Nero voor rest eigenlijk...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Prassi CD Replicator Pro
Onbekend maakt onbemind, maar oh wat een goed programma. Sta er telkens weer versteld van dat dat slechts bij zo weinig mensen (hier in NL) bekend is.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
CDR-Toaster: Snel klikken en branden maar.
cdrecord: command-line. Nog steeds mijn favoriet.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
en CDR-win 3.7f om ISo's te burnen.
Vroeger draaide ik ook Easy cd-pro (de voorloper van EZ cd-creator) daarmee kon je mislukte cd's handmatig finalizen. die ben ik alene kwijt, weet iemand waar je die nog kan krigen? (stuur een link naar de demo als je die weet)
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Dat progje kopieerd bitje voot bitje van de CD.
Dus ook een eventuele copieer beveiliging.
K-iso als ik mij onder Linux Mandrake bevind
Ohja, mijn brander is een flips 3610
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3