Naast CloneCD natuurlijk want die gebruikt (bijna) iedereen.
Nero 5 off-cource!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Nero 5 als ik zelf een CD samen stel
CDRWin voor images en Direct Copy
En CloneCD voor de andere CD's die niet door CDRWin gekopieerd kunnen worden natuurlijk
CDRWin voor images en Direct Copy
En CloneCD voor de andere CD's die niet door CDRWin gekopieerd kunnen worden natuurlijk
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Easy CD voor aanmaken CD's vanuit eigen bestanden.
CloneCD voor maken kopien van verschillende UNIX installatie-CD's.
O ja, beide officieel geregistreerd en betaald.
CloneCD voor maken kopien van verschillende UNIX installatie-CD's.
O ja, beide officieel geregistreerd en betaald.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Nero 5 natuurlijk, die kan gewoon alles. Ik gebruik alleen een ander programma als mensen
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost
Komt mijn rijtje:
Nero 5
Easy cd pro 95 (blijft makkelijk voor audio)
CDwizard
cdrwin
cdclone
en dat was het geloof ik wel
Nero 5
Easy cd pro 95 (blijft makkelijk voor audio)
CDwizard
cdrwin
cdclone
en dat was het geloof ik wel
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik gebruik alleen een ander programma als mensen
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost[/quote]Image bestanden zijn niet vaag
weer programma's in een vaag image bestand op een nieuwsgroep hebben gepost[/quote]Image bestanden zijn niet vaag
Verwijderd
ik gebruik Fireburner voor de cue/bin
Nero voor ISO
Easy cd creator voor eigen pruttel.
en cdrwin om cue/bin te maken.
Nero voor ISO
Easy cd creator voor eigen pruttel.
en cdrwin om cue/bin te maken.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bij nero krijg ik gekraak tussen de nummers op een muziek cd.[/quote]Gebruik CDRwin
Nero 5
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik gebruik nero 5 natuurlijk!! :):):)
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ik zie dat een heleboel Easy cd verbrander gebruiken voor audio-cd's, komt dat omdat iedereen last heeft van dat "gekraak tussen de nummers" of komt t omdat t gewoon makkelijker gaat met Easy cd verbrander?
Verwijderd
mmmmm, ik gebruik vaak WinOnCd. Daar komen de cd's altijd goed uit en ook het branden van spellen (ben ik niet trots op
)
Zelf-Samenstel: Nero 5
1:1 Kopie: CloneCD
Cue/Bin: CDRWin
ISO: CDRWin
1:1 Kopie: CloneCD
Cue/Bin: CDRWin
ISO: CDRWin
Laat ik eens een origineel antwoord geven... 
Nero / CDRWin / CloneCD
Nero / CDRWin / CloneCD
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Nero 5, Winoncd, Blindread om image op me schijf te knallen, Fireburner...
* RealCato gebruikt
Feurio voor de audio
CDRWin/fireburner voor de cue/bin
CloneCD 1:1
Nero voor rest eigenlijk...
Feurio voor de audio
CDRWin/fireburner voor de cue/bin
CloneCD 1:1
Nero voor rest eigenlijk...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
just Nero 5
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Naast al die standaard programmaatjes die ik hieronder tegen kom eens iets anders:
Prassi CD Replicator Pro
Onbekend maakt onbemind, maar oh wat een goed programma. Sta er telkens weer versteld van dat dat slechts bij zo weinig mensen (hier in NL) bekend is.
Prassi CD Replicator Pro
Onbekend maakt onbemind, maar oh wat een goed programma. Sta er telkens weer versteld van dat dat slechts bij zo weinig mensen (hier in NL) bekend is.
Bero 5 en een fijne oude ezcd creator 3.01 die bij mijn fikker zat; die doet precies wat ie moet doen en niets meer.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ook ik gebruik voor audio-cd's EZ, voor kopiën uiteraard CloneCD en voor de rest Nero 5
X-CD-Roast: Uitgebreid.
CDR-Toaster: Snel klikken en branden maar.
cdrecord: command-line. Nog steeds mijn favoriet.
CDR-Toaster: Snel klikken en branden maar.
cdrecord: command-line. Nog steeds mijn favoriet.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Ik draai nero 5 voor cd-copy
en CDR-win 3.7f om ISo's te burnen.
Vroeger draaide ik ook Easy cd-pro (de voorloper van EZ cd-creator) daarmee kon je mislukte cd's handmatig finalizen. die ben ik alene kwijt, weet iemand waar je die nog kan krigen? (stuur een link naar de demo als je die weet)
en CDR-win 3.7f om ISo's te burnen.
Vroeger draaide ik ook Easy cd-pro (de voorloper van EZ cd-creator) daarmee kon je mislukte cd's handmatig finalizen. die ben ik alene kwijt, weet iemand waar je die nog kan krigen? (stuur een link naar de demo als je die weet)
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Ik gebruik WinOnCD.
Dat progje kopieerd bitje voot bitje van de CD.
Dus ook een eventuele copieer beveiliging.
Dat progje kopieerd bitje voot bitje van de CD.
Dus ook een eventuele copieer beveiliging.
Nero 5/ clone cd/ blind read/ write als ik onder Windows zit 
K-iso als ik mij onder Linux Mandrake bevind
Ohja, mijn brander is een flips 3610
K-iso als ik mij onder Linux Mandrake bevind
Ohja, mijn brander is een flips 3610
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Pagina: 1