Mooi zo, we hebben een nieuwe grootverbruiker erbij, en als ik het niet mis heb is er eigenlijk niemand weg bij het project (Lampje = GHRS, en die Exc_*** zijn Clan_Exc gejoined?). Affijn, we staan dan ook weer terug op de tweede plek, dus er zit al weer wat schot in Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
staat ook bij 6 nov. lol ;d
ownage lampje ;x
maaruh..jammer nog steeds rond de 2.5K
Vacature: 3 bikkels a 1000+K/dag
* Max|Burn moves this to 7 november report.
ownage lampje ;x
maaruh..jammer nog steeds rond de 2.5K
Vacature: 3 bikkels a 1000+K/dag
* Max|Burn moves this to 7 november report.
Zonde zeg!!!
hadden we een dagje bovenaan gestaan, was wel stoer gewezen!
Maar we doen het dan toch al wel netjes..
hadden we een dagje bovenaan gestaan, was wel stoer gewezen!
Maar we doen het dan toch al wel netjes..
Grotendeels toch al wegMy schreef op 08 november 2002 @ 14:30:
LMM op spaar??
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik ben weg in ieder geval. De komende weken zullen er nog wat MF(-jes) zijn van een paar duizend punten en dan houdt het op. Ben in de tussentijd, afwachtende op RC-72, overgestapt op OGR...
The LawnMooherMen
Klopt..
punten zijn nu nog van computers die niet direct thuis staan.
ie worden tzt op RC72 gezet.
Of Sengent moet een client van <25MB ontwikkelen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
hm ok ik heb een heeel weird probleem...cpu naar 3ghz geklokt (19x158fsb)
ram van cas2->2.5 uiteindelijk om probs uit de weg te gaan..
met voltages gekloot..(vcore, vdimm)
afijn het komt er op neer, ALLES draait stabiel, sisoft sandra tests, UT1 (80-100% cpu use)
maar d2ol crasht nu random (HE?)
ik d8 eerst dat ik bak nie fijn had getweaked..dus instabiel..maar aangezien benchmarks wel keer op keer goed gaan en d2ol niet, wtf is going on?> enige idee-en enz?...
zou et kunnen zijn dat d2ol vaag doet als et te hard gtaat..lijkt me nie..ik lijk me ook nie de enige op 3ghz... (3.8ghz anyone?
)
LANG stressed wordt mn cpu 53 graden.
cpu wordt niet te heet(en vcore pittig hoog is probleem er nog steeds)..ram is zelfs ondergeklokt om te proberen, nog steeds zelfde gedoe..
ram van cas2->2.5 uiteindelijk om probs uit de weg te gaan..
met voltages gekloot..(vcore, vdimm)
afijn het komt er op neer, ALLES draait stabiel, sisoft sandra tests, UT1 (80-100% cpu use)
maar d2ol crasht nu random (HE?)
ik d8 eerst dat ik bak nie fijn had getweaked..dus instabiel..maar aangezien benchmarks wel keer op keer goed gaan en d2ol niet, wtf is going on?> enige idee-en enz?...
zou et kunnen zijn dat d2ol vaag doet als et te hard gtaat..lijkt me nie..ik lijk me ook nie de enige op 3ghz... (3.8ghz anyone?
LANG stressed wordt mn cpu 53 graden.
cpu wordt niet te heet(en vcore pittig hoog is probleem er nog steeds)..ram is zelfs ondergeklokt om te proberen, nog steeds zelfde gedoe..
Dat probleem heb ik ook gehad met DFolding. Draaide alles maximaal op een AMD1400. Op een gegeven moment een XP2000+ ingebouwd en het hele systeem draaide als een speer. Zodra ik de client hidden opstartte klapte hij er na een paar minuten uit. Nog vreemder was dat als ik hem normaal opstartte (50% minder results) hij gewoon bleef draaien
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
erg weird...mn client spring ineens naar 200mbyte mem usage en crasht dan ....naja ff kijken waar de problemen nou liggen....kan nog niks vinden .. ;/
als 3dmark toch wel succesvol voltooid
als 3dmark toch wel succesvol voltooid
Er zijn al langere tijd wat probs met de D2OL client, dus jouw probleem kan best gewoon aan de client liggen hoor. Er zijn wel meer mensen die last hebben van plotseling hangende clients. Probeer anders een client van een ander project uit.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Heb je met de TSC client dezelfde problemen? Dat is namelijk nagenoeg dezelfde client, wellicht eens kijken of die ook raar doet.
Hey ik sta er tussen, dan doet ik toch goed me best!
Maaruh we moeten meer gaan doen toch? Want als ik dat zo zie, gaat team anandtech toch uiteindelijk wel inlopen, als ze nu al vaak hoger liggen als ons...
Maaruh we moeten meer gaan doen toch? Want als ik dat zo zie, gaat team anandtech toch uiteindelijk wel inlopen, als ze nu al vaak hoger liggen als ons...
Pagina: 1