![]() ![]() Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 69381
ik heb in mn eentje echt geperst wat ik kon met een mini-flushje...
me all alone ^^ ;/
jammer dan LMM zo goed als inactief is...
als we zogenaamd gemiddeld gezien beste distributed groepie zijn, dan is dit toch best schraaltjes
maar ja... shit happens..zo kan ik tenminste nog 2de van DPC dag top ?? worden
sign up ppl
cuz we donnt have the powa
ps: d2ol werkt aan oplossing voor bad cands die clients doen hangen.
das grootste probleem.
wat die duitsers alleen flikken zeg..oh my god
me all alone ^^ ;/
jammer dan LMM zo goed als inactief is...
als we zogenaamd gemiddeld gezien beste distributed groepie zijn, dan is dit toch best schraaltjes
maar ja... shit happens..zo kan ik tenminste nog 2de van DPC dag top ?? worden
sign up ppl
cuz we donnt have the powa
ps: d2ol werkt aan oplossing voor bad cands die clients doen hangen.
das grootste probleem.
wat die duitsers alleen flikken zeg..oh my god
Op mijn werk heb ik nog een paar duizend puntjes liggen, die ik in de loop van de volgende week flush. Daarna hou ik het D2OL project voor gezien...
The LawnMooherMen
idd.. die 100K proberen we nog te halenSobat schreef op 07 November 2002 @ 09:45:
[...]
Op mijn werk heb ik nog een paar duizend puntjes liggen, die ik in de loop van de volgende week flush. Daarna hou ik het D2OL project voor gezien...
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
een opsomming van verschillende redenen:Anoniem: 69381 schreef op 07 november 2002 @ 09:50:
awwwww.....en wrom...omdat clients te zwaar zijn of..
- client die vaak hangt
- client die na update van 50MB mem-load nu nu naar dik 87MB is gegaan (+50%!)
- de duidelijke impakt op een werkend computersysteem van de client
( "systeem hangt soms een seconde.. en dat erug vaak.. werkt niet lekker")
- stats page van Sengent laatste tiijd erug vreemd doet
- uitgifte van candidates ook happeringen vertoonde
en het belangrijkste : - De uitleg van Sengent niet bevredigend is op het boven staande, de arrogantie om een een client van zo?n 100MB (incl java..etc) op prive computers te willen draaien
Ik kan niet meer met goed fatsoen mensen een D2OL client aansmeren en zeggen : " nee je merkt er niets van, hij gebruikt alleen je idle-CPU time"
Die tijd is over !
De client is een zwaar stukje reken-programatuur geworden waar ik alleen nog maar in de "about tab" Micro$oft" in mis
Wat we nu gaan doen ?
De meesten van ons staan te trappelen om RC72 te doen .. tot die tijd ? geen idee
sommige geven computers rust.. anderen proberen OGR..
Anoniem: 69381
nee ok die punten zijn me bekend, wou alleen gewoon ff weten wat jullie dr nou van vonden
ik w8 nog een week ,maybe 2 en dan fiets k wel naar een ander project ;p
RC5-72 ..sja..
wel leuk maar zo nutteloos toch..
ik deed voorheen wel rc5-64 maar had toen helemaal het idee dat ik et nergens om deed..hoe snel iets gekraakt kan worden kan je makkelijk uitrekenen zonder er veel cpu tijd aan te besteden ..
kweet de race is wie het eerst kraakt maar ja.,..
Da's juist leuke hier van DPC :Anoniem: 69381 schreef op 07 november 2002 @ 10:02:
[...]
nee ok die punten zijn me bekend, wou alleen gewoon ff weten wat jullie dr nou van vonden
ik w8 nog een week ,maybe 2 en dan fiets k wel naar een ander project ;p
RC5-72 ..sja..
wel leuk maar zo nutteloos toch..
ik deed voorheen wel rc5-64 maar had toen helemaal het idee dat ik et nergens om deed..hoe snel iets gekraakt kan worden kan je makkelijk uitrekenen zonder er veel cpu tijd aan te besteden ..
kweet de race is wie het eerst kraakt maar ja.,..
iedereen bepaald zelf welk project hij/zij leuk vindt..en waarom
Zoveel mensen. zoveel meningen..
Wat de een nuttig vind ziet de ander als waardeloos en visa versa
Als ik kijk naar "nuttigheid" dan staat TSC boven aan mijn lijst (ooit 1 candidate voor berekent) maar omdat we al met D2OL bezig waren zijn we niet overgegaan.
LawnMooherMen begin doel bij D2OL : bij de top 5 van DPC komen/horen
Dat is ruimschoots gelukt.
Nu kijken we collectief wat echt "leuk" is voor ons als team. ( mocht Sengent de client-load weer naar beneden krijgen.. stuur dan ff een mailtje ?)
idd, als ik D2OL installeer op een p4 2ghz met 256 mb ram en die jongen die moet dan spelletjes hakkelt spelen... tja, dan ben je als distributed programma niet goed bezig...
precies wat ik bedoel.KermieCow schreef op 07 november 2002 @ 10:16:
idd, als ik D2OL installeer op een p4 2ghz met 256 mb ram en die jongen die moet dan spelletjes hakkelt spelen... tja, dan ben je als distributed programma niet goed bezig...
Zelfs met een browser of een tekstverwerker is dat "hakkelen" te merken.
En kijk eens naar onze voormalige naaste concurenten : ARS en BIO .. die doen resp. 4K en 1,2 K per week ! dat was ooit ook veel meer.
In het forum van Sengent lees ik ook al de frustraties van Anandtech members.
Tevens lees ik van Ken dat er word gezocht om load weer op oude niveau te krijgen :
Originally posted by KenW:
All,
Getting the bottom of the stalling clients is one of our main priorities right now. After that I believe we will turn to working on getting the memory usage back down to previous levels. Thank you all for your patience with this and rest assured that we are working hard on fixing these issues.
Ken
Inhaalstats zijn zeker niet goed. Aan de andere kant helpt het ook niet als er maar 6 users van de huidige Top 15 overall werk inlevert...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Kan het frontpage linkje geupdated worden?
die loopt steeds achter, wordt nu gelinkt naar 1 November.
die loopt steeds achter, wordt nu gelinkt naar 1 November.
Anoniem: 50277
Echt balen als er zo veel mee stoppen, net nu er zicht is om misschien honderd(en) nodes er bij te krijgen.
Alle hulp is welkom, en ook zeker nodig als we niet ingehaald willen worden.
Alle hulp is welkom, en ook zeker nodig als we niet ingehaald willen worden.
ownage lampje ;x
maaruh..jammer nog steeds rond de 2.5K
Vacature: 3 bikkels a 1000+K/dag
oops wrong day ;d
* Max|Burn moves this to 7 november report.
oops wrong day ;d
* Max|Burn moves this to 7 november report.
DIe ist er nog nieMaxBurn schreef op 08 november 2002 @ 09:30:
ownage lampje ;x
oops wrong day ;d
* Qwerty-273 moves this to 7 november report.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Pagina: 1